Jump to content

Nu mai porneste masina


Recommended Posts

  • Replies 499
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

S-A REZOLVAT. :) . Se pare ca nu era pus la punct motorul.Dupa ce a pornit s a reglat avansul cu ajutorul testerului si acum este ok. Dar tot nu am scapat de belele. Am iesit pe autostrada sa vad cum merge si mergand cu viteza am observat ca iar nu se mai accelereaza cateodata, cred ca e ceva care imi taie turbina(nu are legatura cu pompa de injectie) . Posibil sa se duca si turbina? In oras merge fara probleme. Edited by D3nis
Link to comment
Share on other sites

S-A REZOLVAT. :) . Se pare ca nu era pus la punct motorul.Dupa ce a pornit s a reglat avansul cu ajutorul testerului si acum este ok. Dar tot nu am scapat de belele. Am iesit pe autostrada sa vad cum merge si mergand cu viteza am observat ca iar nu se mai accelereaza cateodata, cred ca e ceva care imi taie turbina(nu are legatura cu pompa de injectie) . Posibil sa se duca si turbina? In oras merge fara probleme.

Cat tea costat cu totul si ce piese a inlocuit la pompa

Link to comment
Share on other sites

Am scos masina din service acum o saptamana jumate (acolo mi-au inlocuit computer motor sau DDE cum e trecut pe factura). Cand am incercat sa pornesc masina de dimineata nu a mai vrut sa porneasca si am aceleasi simptome ca si inainte sa o bag in service .... Am lasat masina la ei la service si astept vesti sa imi spuna ce are ..... Mai are cineva vreo idee sau a mai patit cineva ceva asemanator ... ?
Link to comment
Share on other sites

Am scos masina din service acum o saptamana jumate (acolo mi-au inlocuit computer motor sau DDE cum e trecut pe factura). Cand am incercat sa pornesc masina de dimineata nu a mai vrut sa porneasca si am aceleasi simptome ca si inainte sa o bag in service .... Am lasat masina la ei la service si astept vesti sa imi spuna ce are ..... Mai are cineva vreo idee sau a mai patit cineva ceva asemanator ... ?

 

Senzorul de vibrochen (de rotatie).

Edited by BoBo
flamebait
Link to comment
Share on other sites

Am scos masina din service acum o saptamana jumate (acolo mi-au inlocuit computer motor sau DDE cum e trecut pe factura). Cand am incercat sa pornesc masina de dimineata nu a mai vrut sa porneasca si am aceleasi simptome ca si inainte sa o bag in service .... Am lasat masina la ei la service si astept vesti sa imi spuna ce are ..... Mai are cineva vreo idee sau a mai patit cineva ceva asemanator ... ?

Imi pare rau ca tot asa face , incerca sa mergi in Ungaria cu ea daca nu ii da nimeni de cap.Sau chiar pana in Germania.La noi la ce service ai fost ?

Link to comment
Share on other sites

Ai verificat traseul de combustibil? Mie tot a pompa de motorina imi suna, sau a pompa de injectie.

 

Am intalnit o problema similara cu un Peugeot 1,9d, problema era pompa de injectie, toti mi-au dat-o de schimbat 4500 ron. Noroc cu un mecanic de la reprezentanta care mi-a zis sa i-o las lui cateva zile si pt 400 ron mi-o face sa mai mearga cateva luni pana la un an. Ideea e ca a lipit ceva omul, o piesa din plastic. Nu am desfacut o pompa niciodata deci nu stiu ce putea sa lipeasca el cu superglue acolo, dar masina are 2 ani de atunci si merge bine si acum.

 

Tu esti in gaura cu 3200 ron si cu un computer nou inutil?

Link to comment
Share on other sites

1.Sincer, daca ai multi KM, (peste 160 000), pompa poate sa se dezamorseze, ceea ce se poate remedia printr-un regulator de directie, o valva pusa pe furtunul de intrare combustibil in pompa care nu lasa combustibilul sa mearga inapoi "peste noapte"---nu e elegant dar de cele mai multe ori da rezultate! :)

 

2. Ar trebui verificat Imobilizatorul :)

 

3. Bujiile trebuie sa fie primul lucru verificat! :)

 

4. NU FOLOSITI COMBUSTIBIL "LA NEGRU", ECONOMISITI CATEVA SUTE DE EURO PE AN, DAR O SA SE RASFRANGA NEGATIV ASUPRA MASINII SI O SA INVESTITI MULT MAI MULT IN PIESE! :)

Link to comment
Share on other sites

salut

 

azi dimineata am incercat sa pornesc masina si nu am reusit invarte tot dar se comporta ca si cum nu ar avea motorina . dupa enorm de multe incercari am reusit sa o pornesc dar am observat ca pe partea dreapta sus iesea un fum alb , mecanicul mi=a zis ca nu e nimic electric si ca fumul e de la motorina nearsa am zis okay o fi de la bujile incandescente . am pornit-o am mers cu ea cativa kilometrii si mi se intrerupe in treapta a 3 a si a 4 a iar un miros puternic de motorina elimina pe la motor si cand dau drumu la clima miroase a fum . va rog sa ma ajutati cei ce au mai intalnit aceasta problema va multumsc mult

Link to comment
Share on other sites

acum am stat si am citit ..... oare nu o fi filtru de motorina?eu asa am patit la un golf 4.s-a oprit in mers.am schimbat filtru de motorina....a fost ok.nu garantez ca ar fi asta cauza,dar ..... merita sa incerci pt 30 de lei.
Filtrul de motorina l am schimbat cu 5 zile inainte sa mi cada pompa.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Va salut pe toti. Sunt nou venit pe forum si mi-am zis sa imi incerc norocul aici. Am cumparat un BMW 520d de aproximativ 6 luni. Pana acum nici o problema, am facut schimbul de ulei si consumabile la el. Aseara cand am vrut sa pornesc, motorul a pornit foarte greu.. cred ca la a 3-a cheie. Am mers aproximativ 1 km cu ea, dupa care la un semafor motorul a murit si nu am mai reusit sa o pornesc de atunci. Specific ca toata partea electrica merge, cand pun contactul se aude pompa din rezervor deci banuiesc ca ar trebui sa fie ok alimentarea. Cand am tractat-o pana acasa, motorul a pornit iar cat am tinut acceleratia apasata a mers, dupa ce am lasat-o , a murit iarasi. Acum oricat as tine la automat, nu porneste.

 

Ce parere aveti ? Sa fie oare devina pompa de injectie ? Sau injectoarele ? In orasul in care locuiesc nu exista reprezentanta si nici mari specialisti care sa lucreze la BMW-uri. Se pot vedea asemenea probleme la un tester normal care il gasesti la service-urile mici ? Astept macar parerea voastra, insotita si de un pret aproximativ al piesei in discutie.

 

Multumesc anticipat !

Link to comment
Share on other sites

Va salut pe toti. Sunt nou venit pe forum si mi-am zis sa imi incerc norocul aici. Am cumparat un BMW 520d de aproximativ 6 luni. Pana acum nici o problema, am facut schimbul de ulei si consumabile la el. Aseara cand am vrut sa pornesc, motorul a pornit foarte greu.. cred ca la a 3-a cheie. Am mers aproximativ 1 km cu ea, dupa care la un semafor motorul a murit si nu am mai reusit sa o pornesc de atunci. Specific ca toata partea electrica merge, cand pun contactul se aude pompa din rezervor deci banuiesc ca ar trebui sa fie ok alimentarea. Cand am tractat-o pana acasa, motorul a pornit iar cat am tinut acceleratia apasata a mers, dupa ce am lasat-o , a murit iarasi. Acum oricat as tine la automat, nu porneste.

 

Ce parere aveti ? Sa fie oare devina pompa de injectie ? Sau injectoarele ? In orasul in care locuiesc nu exista reprezentanta si nici mari specialisti care sa lucreze la BMW-uri. Se pot vedea asemenea probleme la un tester normal care il gasesti la service-urile mici ? Astept macar parerea voastra, insotita si de un pret aproximativ al piesei in discutie.

 

Multumesc anticipat !

 

ei ti-as recomanda in primul rand sa-l duci la un tester

 

eu am avut probleme senzorii de camshaft si de crankshaft(523i e39)...dar au aparut ca erori la tester...

 

fa-i un test si anunta apoi ce erori ai...

Edited by mihai845
Link to comment
Share on other sites

sal . am o problema... nu cunosc cauza, cand incerc sa pornesc masina imi "ticae" ceva si se aprin toate becurile pozibile , iar electromotorul nu se invarte

 

sal . am o problema... nu cunosc cauza, cand incerc sa pornesc masina imi "ticae" ceva si se aprin toate becurile pozibile , iar electromotorul nu se invarte

bateria sau un contact imperfect? pls are cineva idee....

Link to comment
Share on other sites

E bateria; daca ai de gand sa iei curent de la alta masina, sa nu cumva sa legi cablurile de alimentare direct pe bornele tale de alimentare pentru ca risti sa parajesti OBC-u. Ai in compartimentul motor terminale speciale pentru jump-start. Verifica pe manual inainte.
Link to comment
Share on other sites

E bateria; daca ai de gand sa iei curent de la alta masina, sa nu cumva sa legi cablurile de alimentare direct pe bornele tale de alimentare pentru ca risti sa parajesti OBC-u. Ai in compartimentul motor terminale speciale pentru jump-start. Verifica pe manual inainte.

am sa incerc cu cabluri. imi poti da nr. tau de tel. pls sa te sun de la fata locului? poate imi poti spune unde exact sa leg cablurile

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.