Jump to content

Nu mai porneste masina


Recommended Posts

Eu la masina mea 525dA (motor M57) am avut un injector dus (confirmat de tester), dar am schimbat senzorul de la axa cu came cu ceva timpĀ  inainte de a schimba injectorul si in toata aceasta perioada masina pornea la prima cheie.

192470[/snapback]

cat te-a costat senzorul si de unde l-ai cumparat?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 499
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
am spus ca asta e parerea mea, nu am spus ca sunt sigur.

Am trecut prin aceeasi experienta cu masina mea BMW 525dA commonrail.

a ramas in mijlocul orasului si masina nu a mai pornit. am pus masina pe tester si a fost vorba de un injector.

Un specialist mi-a spus ca in cazul motoarelor commonrail daca se defecteaza un injector, masina nu mai porneste deoarece nu mai ajunge presiunea in rampa la valorile ei normale.

oricum eu vorbeam de diesel commonrail si nu de motoare pe benzina.

nu am pretentia ca sunt specialist dar am mai avut masini si imi place in general sa stiu cat mai mute despre masina pe care o conduc.

192411[/snapback]

De la un singur injector nu se opreste masina ... daca vrei sa verifici poti sa scoti o mufa dintr-un injector si ai sa vezi ca nu se opreste,merge patrat dar nu se opreste.

Principala cauza cand se opreste motorul in mers este de obicei turbina,care este cu geometrie variabila si care pur si simplu ineaca motorul,ramane pe inchis si nu mai face evacuarea normal,combinata cu un injector partial terminat rezulta o prirea din mers.Evident mai sunt cauze care pot duce la oprirea motorului dar am dat cauza frcventa,sunt destul de multa combinatii de defecte care duc la oprirea motorului in timpul mersului,posibil odefectiune la sistemul de vacuum care la fel opreste motorul.

Edited by Rasvan
Link to comment
Share on other sites

este posibil sa fie si ce spui tu. Insa repet, anul trecut am ramas cu masina mea (525dA)in benzinarie si motorul nu a mai pornit. Am dus masina in service si, dupa schimbarea unui injector(care era defect) nu am mai avut nici o problema.
Link to comment
Share on other sites

E 39 din 2000 , 525 d , s-a oprit in timpul mersului si nu mai porneste. A ramas aprins la bord becul galben DDE cel care indica bujiile. a mai patit careva asa ceva ?

171749[/snapback]

Ā 

Ā 

AM PATIT FIX LA FEL....LIFE SUCKS ....SI GHICE CE E ?

E POMPA DE MOTORINA ORI AIA DIN REZERVOR ORI AIA DE SUB MASINA

:blink:

:)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Am fost plecat in Olanda si am mers pana acolo si inapoi fara nici o problema, masina s-a comportat foarte bine.

Am ajuns in Bucuresti am oprit de vre-o doua trei ori si in momentul cand am ajuns acasa am oprit-o iar dupa doua minute cand am vrut sa o pornesc din nou nu mai vrea sa porneasca!

Ā 

Toate becurile se aprind normal pe bord, de invartit invarte doar ca nu porneste, motorina are, am verificat pompa de motorina si merge, bujiile sunt bune, baterie are pt ca invarte normal.

Ā 

Am mai vazut si alte posturi in care pana la urma a fost pompa de injectie.

Ā 

Are cineva vre-o sugestie si un service bun unde sa pot verifica injectoarele si pompa!

Link to comment
Share on other sites

Va rog mult daca stie cineva sa ma ajute si pe mine ca nu mai porneste masina si habar nu am ce are...

Am fost astazi sa spal masina si motorul....a pornit imediat fara probleme si am ajuns acasa sa imi montez niste boxe...

Cand am terminat...am vrut sa pornesc masina si....SURPRIZA...masina porneste pt cateva secunde...se accelereaza singura pana la 3500 + ture si se opreste

Aveti idee ce s-a intamplat?

Sa aiba vreo legatura cu boxele...poate am atins vreun releu ceva cand le-am montat in fata la picioare?

E vorba de un E34 525 TDS....v`as fi recunoscator pt niste sugestii

Link to comment
Share on other sites

Va rog mult daca stie cineva sa ma ajute si pe mine ca nu mai porneste masina si habar nu am ce are...

Am fost astazi sa spal masina si motorul....a pornit imediat fara probleme si am ajuns acasa sa imi montez niste boxe...

Cand am terminat...am vrut sa pornesc masina si....SURPRIZA...masina porneste pt cateva secunde...se accelereaza singura pana la 3500 + ture si se opreste

Aveti idee ce s-a intamplat?

Sa aiba vreo legatura cu boxele...poate am atins vreun releu ceva cand le-am montat in fata la picioare?

E vorba de un E34 525 TDS....v`as fi recunoscator pt niste sugestii

218125[/snapback]

Verifica pedala de acceleratie,daca e cu mufa,verifica mufa sa fie bagata!

Daca e totul ok la pedala,verifica mufele care duc la pompa de injectie,in compartimentul motor tre sa fie 3 mufe :una cu un fir, una cu doua si una cu mai multe.

Daca i acolo e ok, loveste cu ceva,o coada de ciocan capacul pompei de injectie e posibil sa fi ramas blocat la maxim.

Si inca ceva verifica legaturile la masa ale pedalei de acceleratie,pt ca pompa e comandata cu minus,pedala da o rezistenta catre calc de motor.

Spune-mi cate picioare are mufa de la pedala!

Astept vesti

Link to comment
Share on other sites

Ma duc acum la masina sa verific tot ce mi-ai zis....

Unde e pompa de injectie?

218130[/snapback]

Pe partea stanga a masinii sub galeria de admisie,aia de aluminiu,aia pe care e emblema de bmw, capacul pompei e cat un pachet de tigari tot din aluminiu neted si intra un cablu gros in el.Te descurci.E la capatul motorului inspre parbriz,te uiti de pe stanga masinii.

Link to comment
Share on other sites

de vre`o 2 saptamani masina mai avea o problema...mi se aprinde si se stingea un beculetz galben-portocaliu in bord...si masina nu tragea

Sa aibe vreo legatura?

Mi s-a mai spus atunci ca poate fi infundat catalizatorul

Sa fie oare infundat de tot de nu mai pleaca?

Daca o accelerez la fund...se duce pana la 5000+ RPM si se opreste

Link to comment
Share on other sites

de vre`o 2 saptamani masina mai avea o problema...mi se aprinde si se stingea un beculetz galben-portocaliu in bord...si masina nu tragea

Sa aibe vreo legatura?

Mi s-a mai spus atunci ca poate fi infundat catalizatorul

Sa fie oare infundat de tot de nu mai pleaca?

Daca o accelerez la fund...se duce pana la 5000+ RPM si se opreste

218138[/snapback]

Beculetul de forma unui motor care se aprindea era un semn de la diagnoza masinii ca avea un defect in motor.nu are treaba cu catalizatorul.tu ai o problema la pompa de injectie.Ar trebui o diagnoza facuta masinii,si in functie de ce are sa te orientezi ce sa-i faci i cat costa.E posibil ca treaba cu boxele sa fie o simpla coincidenta,iar tu a fi avut un defect anterior in motor.

Link to comment
Share on other sites

Nu era beculetzul de forma unui motor....era un beculetz galben de forma unui injector cred cu 3 liniute care iesau din el...ca un jet de motorina/apa...nu stiu....

Dar mergea...pornea..... doar ca tragea mai greu....

Alte idei sa incerc acum...?

Am verificat mufele care ai zis...

am verificat si mufa de la acceleratie...pare totul bine...

Daca tin acceleratia la fund....merge sta in 4800 de ture pt ca acolo e limitata...daca iau picioarul....se opreste :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am reusit in seara asta sa o pornesc..am tinut-o la 4800 RPM vreo 45 sec...si incet ioncet am eliberat acceleratia care pana atunci cand scadea de 3500RPM murea.....acum merge am iesit cu ea pe strada si merge dar nu trage f bine si are oscilatii la relanti destul de puternice...cam de la 500 la 1000....

Inainte sa incerc ca o pornesc am scos borna + a bateriei si am lasat sa se reseteze calculatorul....nu stiu daca a fost asta rezolvarea...dar asa mi s-a recomandat sa fac...

Multumesc celor care mi-au dat idei si m-au ajutat...

P.S Nu inchideti inca topicul ca ......maine nu se stie...:blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.