Jump to content

Nu mai porneste masina


Recommended Posts

bmw-u meu din semnatura are ezitari la pornire si anume:

 

prima oara cand dau la cheie ... porneste dar trepideaza si oscileaza turometrul intre 300 -500 rpm si scoate zgomot ca si cum ar fi innecata .. sau ca si cum ar merge in 3 cilindri (parca ar fi oltcit innecat exact asa se comporta) daca apas acceleratia nu se intampla nimic. o opresc, dau a doua oara la cheie si atunci porneste corect si functioneaza totul normal.

 

de la ce sa fie? (bujii? asta e primul lucru la care m-am gandit)

mentionez ca se intampla numai la ora 5 cand plec de la servici :blink:. niciodata dimineata.si nu se intampla tot timpul. cam in 50% din cazuri.

 

odata pornita masina merge absolut normal.

 

multumesc anticipat.

264356[/snapback]

 

 

pt inceput ..un schimb de bujii ar fi indicat ..:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 499
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Si la mine face la fel din cand in cand. Deja stiu, o opresc si mai dau odata la cheie. :blink: Cred ca e de la caldura si/sau benzina.

264440[/snapback]

 

am citit in cartea ei si scrie acolo ca in conditii extreme de caldura sau frig face figuri si ca trebuie sa pornesti masina cu pedala de acceleratie apasata la jumatate. eu am incercat sa pornesc din prima cu pedala apasata la jumatate si a facut la fel. deci nu cred ca este de la caldura sau frig.... adica mi-a facut faza asta si ieri .. si ieri nu a fost asa cald.

Link to comment
Share on other sites

La mine facea asa din cand in cand, cand de-abia o cumparasem. M-am agitat un pic si m-am speriat...Intre timp nu a mai facut vreo 6 luni cred, asa ca m-am linistit. Zilele astea, de vreo 2 saptamani am mers mai rar cu ea, plus era o caldura in garaj...si iarasi a facut.

De asemenea, nu stiu daca chiar are legatura, dar am facut plinul cu 98+ de la LUKoil, si dupa aia a inceput sa faca asa...

Problema este ca...e prea subtil sa te duci la service cu asa ceva, o sa gasesti 5000 de motive diferite, fiecare cu parerea lui si eventual cu nspe mii de solutii de zeci de milioane.

Nu stiu, pp ca poti incerca sa cureti anumite componente. Debitmetrul de exemplu. Eu nu ma agit inca cu asta, atata timp cat face foarte rar.

Pana la urma e o masina, se mai ineaca si ea, mai face si ea o figura de la benzina, si tot asa. Nu poate sa mearga totul uns tot timpul. :blink:

Daca ii dai de cap sa-mi spui si mie pls.

Link to comment
Share on other sites

La mine facea asa din cand in cand, cand de-abia o cumparasem. M-am agitat un pic si m-am speriat...Intre timp nu a mai facut vreo 6 luni cred, asa ca m-am linistit. Zilele astea, de vreo 2 saptamani am mers mai rar cu ea, plus era o caldura in garaj...si iarasi a facut.

De asemenea, nu stiu daca chiar are legatura, dar am facut plinul cu 98+ de la LUKoil, si dupa aia a inceput sa faca asa...

Problema este ca...e prea subtil sa te duci la service cu asa ceva, o sa gasesti 5000 de motive diferite, fiecare cu parerea lui si eventual cu nspe mii de solutii de zeci de milioane.

Nu stiu, pp ca poti incerca sa cureti anumite componente. Debitmetrul de exemplu. Eu nu ma agit inca cu asta, atata timp cat face foarte rar.

Pana la urma e o masina, se mai ineaca si ea, mai face si ea o figura de la benzina, si tot asa. Nu poate sa mearga totul uns tot timpul. :blink:

Daca ii dai de cap sa-mi spui si mie pls.

264602[/snapback]

 

si la mine a facut asa de cand am luat-o .. dar foarte foarte rar.. cam de 2 ori pe luna sa zic. si merg cu ea zilnic. acum in ultimul timp face mai des, de aceea am si deschis topicul pentru ca devine enervant. o sa schimb bujiile si iti zic daca mai face.

Link to comment
Share on other sites

acum mi-am amintit. spuneai ca problema este subtila si ca daca ma duc la service o sa gaseasca 5000 de variante. ai dreptate. eu cand am luat masina i se facuse cu 1 saptamana inainte Inspektion II la un service in germania si nu au gasit nimic in neregula. si masina face faza asta de cand am luat-o.

daca in germania nu au gasit problema in romanica sigur nu o gasesc.

sigur este ceva care nu poate fi detectat de tester gen contactu de la cheie. ar putea fi si ala, din cauza caldurii sa se dilate chestii pe acolo si sa nu faca contact cum trebuie.

 

am 120.000 km. NGK-uri o sa pun o sa fac comanda la bucuresti.

Link to comment
Share on other sites

nu poate fii shi de la vreo bobina? du-o eventual shi la un test motor shi vezi ce-tzi zice

264657[/snapback]

 

nu stiu daca motorul vostru are insa la e46 motorul de 1895 cmc exista un motoras de relanti si o supapa de vacuum... cele 2 piese influenteaza mersul la relanti si implicit pornirea motorului... ce-ar fi daca ati incerca macar sa curatati motorasul de relanti si eventual admisia cu clapeta de acceleratie (se afla la capatul tubului mare care vine din debitmetru si duce aerul in admisie)... si acolo se aduna mizerie multa de la aerul din Romania... debitmetrul nu se poate curata pentru ca se curata singur la fiecare pornire-oprire... sper sa va ajute indicatiile mele...:blink:

Link to comment
Share on other sites

nu poate fii shi de la vreo bobina? du-o eventual shi la un test motor shi vezi ce-tzi zice

264657[/snapback]

 

 

masina dupa ce porneste merge absolut impecabil. nu vibreaza la relanti nu se inneaca in timpul mersului, raspunde instant la acceleratie, motorul merge rotund si frumos.singura problema este pornirea.

 

daca ar fi ceva cu bobinele de inductie ar trebui sa se vada si in timpul mersului. am un prieten cu un seria 7 care a avut probleme cu o bobina si ii mergea nasol de tot masina nu putea sa depaseasca 140 km/h. la mine merge bine m-am intors de la mare acum 1 saptamana si i-am dat 230 pe A2 (stiu nu e viteza reala).

Link to comment
Share on other sites

masina dupa ce porneste merge absolut impecabil. nu vibreaza la relanti nu se inneaca in timpul mersului, raspunde instant la acceleratie, motorul merge rotund si frumos.singura problema este pornirea.

 

daca ar fi ceva cu bobinele de inductie ar trebui sa se vada si in timpul mersului. am un prieten cu un seria 7 care a avut probleme cu o bobina si ii mergea nasol de tot masina  nu putea sa depaseasca 140 km/h.  la mine merge bine m-am intors de la mare acum 1 saptamana si i-am dat 230 pe A2 (stiu nu e viteza reala).

264755[/snapback]

 

Parera mea e ca motorul nu are absolut nimic daca merge perfect dupa a 2a cheie. Poate filtrul de benzina are vreun ''gunoi'' care se aseaza pe undeva si blocheaza accesul benzinei catre motor.....L-ai schimbat de cand face asa ?? Sau poate trage aer pe la vreun furtun de la filtru , am patit-o eu. De asemenea am mai patit asta si cand am schimbat uleiul si a uitat mecanicul sa puna capacul de sus , tragea aer fals pe acolo si mergea rau de tot....

LE: Iar cu faza ''stiu nu e viteza reala'' ce vrei sa spui ? nu indica bine vitezometrul ?? am mai auzit fraza asta si m-am intrebat mereu ce vor sa spuna cei ce zic asta.

Edited by user008
Link to comment
Share on other sites

LE: Iar cu faza ''stiu nu e viteza reala'' ce vrei sa spui ? nu indica bine vitezometrul ?? am mai auzit fraza asta si m-am intrebat mereu ce vor sa spuna cei ce zic asta.

264758[/snapback]

 

 

exista o eroare de masura a vitezei masinii... in general eroarea este in jur de 10-15%... deci la 110 km/h indicati tu ai maxim 100 la ora real... depinde insa de la model la model si in functie de roti si o groaza de alte chestii... in unele reviste o sa gasesti si o analiza comparativa intre viteza indicata si viteza reala a vehicolului...

Link to comment
Share on other sites

Parera mea e ca motorul nu are absolut nimic daca merge perfect dupa a 2a cheie. Poate filtrul de benzina are vreun ''gunoi'' care se aseaza pe undeva si blocheaza accesul benzinei catre motor.....L-ai schimbat de cand face asa ?? Sau poate trage aer pe la vreun furtun de la filtru , am patit-o eu. De asemenea am mai patit asta si cand am schimbat uleiul si a uitat mecanicul sa puna capacul de sus , tragea aer fals pe acolo si mergea rau de tot....

LE: Iar cu faza ''stiu nu e viteza reala'' ce vrei sa spui ? nu indica bine vitezometrul ?? am mai auzit fraza asta si m-am intrebat mereu ce vor sa spuna cei ce zic asta.

264758[/snapback]

 

 

 

o sa schimb saptamana ce vine toate filtrele , uleiul si bujiile. o sa va spun cum se comporta dupa.

 

vitezometrul este un mincinos si nimeni nu face nimic in privinta asta :blink:

Link to comment
Share on other sites

am avut aceeasi problema si era de la faptul ca nu avea presiune in benzina la pornire. schimbi regulatorul de presiune, care e in filtrul de benzina si se poate rezolva(la mine asa a fost). consuma si cumva mai mult?

265020[/snapback]

 

 

da s-ar putea sa fie de la regulator. mi-a mai zis cineva chestia asta. spune-mi te rog.. regulatorul asta vine o data cu filtrul? sau trebuie sa-l comand separat?

Link to comment
Share on other sites

Problema clasica la N42: bobinele de inductie.

 

In Germania preia BMW costul lor chiar si pt masini iesite din garantie, conditia e sa fi cu reviziile la zi.

265200[/snapback]

 

 

nu s-ar simti si in mers?

masina dupa ce porneste merge f bine. nu are ezitari.

 

PS. seamana extrem de mult cu a ta .. numai ca a mea are culoarea neagra :blink:

Link to comment
Share on other sites

Bobinele au un defect de fabricatie, nu sunt complet duse si problema se manifesta sporadic. Mai ales la rece, proniri in 3 cilindri, fluctuatii la relanti rece, accelerare neuniforma la rece.

 

Bineinteles ca nu pot sa-ti spun 100% ca-s bobinele, dar simptomele sunt in sensul asta.

 

PS: masini faine :blink:.

Link to comment
Share on other sites

Revin cu noutati.

Terminat benzina 98+ de la LUKOil, pus 98+ Petrom de unde bag de obicei=>porneste perfect, nu mai am nici o problema...

 

Am pus de la LUKOil intrucat gasisem un topic, nu mai sunt sigur daca aici sau pe alt forum, cum ca LUKOil sunt cei mai corecti cand vine vorba de benzina 98+.

Am mai pus de la ei, masina a mai facut figuri de-astea, dar nu am facut legatura niciodata si nu pot fi sigur. Dar de data asta au aparut a doua zi dupa ce am pus benzina de la ei si s-au terminat cand am pus alta. Ceea ce ma face sa cred ca benzina este de vina.

 

Mai exista niste posibilitati:

1. Benzina LUKOil sa fie ok, mai putin de unde am pus eu, e prima data cand alimentez aici. Este vorba de LUKOIL langa PORCHE pe Barbu Vacarescu.,

2. Benzina chiar este buna si este cea mai apropiata de calitatea anuntata, dar masina mea are un defect ascuns care este antrenat tocmai de aceasta calitate. Ma gandesc ca poate fi ceva subtil, poate benzina asta arde mai bine, orice, si asta antreneaza o componenta a motorului sau alimentarii cu benzina care nu functioneaza corect.

 

 

Ideea e ca pana la urma nu conteaza, nu mai bag de la LUKOil si este ok. Oricum nu eram incantat de a da banii la rusi. :blink:

Poti incerca si tu sa schimbi benzina folosita si poate nu mai ai problema asta.

Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor.Am si eu un bmw e30 320i motor m20b40 injectie L-jetronic.Marea problema pe care o am(dupa ce am facut tot motorul segmenti,cuzineti,arbore,rectificat oale.......)nu mai porneste deloc masinuta. 1.schinteie am la toate buj 2. Distributie pusa la mama punctelor+delcoul

Am obs k eu la mufele de la injectoare am tensiune cand ai dau la demaror de 0,3v si nu cred ca este ok?

A si masina a pornit putin si a mers in 2-3 pistoane dupa care nu a mai pornit

VA rog ajutatima k nu stiu ce sa mai fac

Link to comment
Share on other sites

Revin cu noutati.

Terminat benzina 98+ de la LUKOil, pus 98+ Petrom de unde bag de obicei=>porneste perfect, nu mai am nici o problema...

 

Am pus de la LUKOil intrucat gasisem un topic, nu mai sunt sigur daca aici sau pe alt forum, cum ca LUKOil sunt cei mai corecti cand vine vorba de benzina 98+.

Am mai pus de la ei, masina a mai facut figuri de-astea, dar nu am facut legatura niciodata si nu pot fi sigur. Dar de data asta au aparut a doua zi dupa ce am pus benzina de la ei si s-au terminat cand am pus alta. Ceea ce ma face sa cred ca benzina este de vina.

 

Mai exista niste posibilitati:

1. Benzina LUKOil sa fie ok, mai putin de unde am pus eu, e prima data cand alimentez aici. Este vorba de LUKOIL langa PORCHE pe Barbu Vacarescu.,

2. Benzina chiar este buna si este cea mai apropiata de calitatea anuntata, dar masina mea are un defect ascuns care este antrenat tocmai de aceasta calitate. Ma gandesc ca poate fi ceva subtil, poate benzina asta arde mai bine, orice, si asta antreneaza o componenta a motorului sau alimentarii cu benzina care nu functioneaza corect.

Ideea e ca pana la urma nu conteaza, nu mai bag de la LUKOil si este ok. Oricum nu eram incantat de a da banii la rusi.  :blink:

Poti incerca si tu sa schimbi benzina folosita si poate nu mai ai problema asta.

267461[/snapback]

 

este posibil sa fie si benzina. in ultima perioada am bagat de la rompetrol si de o saptamana si ceva nu a mai facut nici macar o data. pana acum bagam PETROM 99+.

nu stiu daca e placebo sau nu .. dar simt diferenta intre 99+ si Efix de la rompetrol. adica e mai slaba benzina efix.

nu am avut timp sa schimb filtrele dar saptama ce vine le schimb 100% si aflu exact daca e de la filtre sau de la benzina.

eu sper totusi sa nu fie de la benzina ca am petrom-ul peste strada.

 

revin cu noutati.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.