Jump to content

Nu mai porneste masina


Recommended Posts

chair nimeni nu poate afla le ce tensiune merg injectoarele? :blink:

268336[/snapback]

Injectoarele merg la 12 V.

Masurarea corecta a tensiunii de comanda o poti face doar cu un osciloscop. Cu un voltmetru montat in paralel cu injectoarele masori doar tensiunea medie aplicata injectoarelor.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 499
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am verificat toate firele care intra in comp pe la mufa si totul e ok.Am minus,plus si toate semnalele(senz apa,debitmetru etc)dar de iesit nu iese nimic.Am ajuns la concluzia ca sa dus comp de inj.Daca stiti pe cineva care are si la ce pret va rog sa-mi spuneti si mie.Am motor 2000 L-jetronic Edited by flo320
Link to comment
Share on other sites

Salutari!

 

Am o problema mare cu masina (316ti benzina E46 2001 105000 km) si sper sa ma puteti ajuta cu un sfat. Iata problema:

Am pornit masina, am plecat si dupa vreo 2 minute eram in a 3-a si am accelerat spre 4000 de ture cand brusc a dat in nas: pentru o clipa nu a mai tras si acceleratia parca mergea in gol; am luat piciorul si am apasat din nou, mai incet de data asta si a mers mai departe. Am repetat figura peste 1 km si a facut la fel :blink: Am mai mers 1 km usurel si am parcat-o: la parcare a facut urat, aproape s-a oprit motorrul si turometrul oscila aiurea, dar inca mergea.

Am lasat-o 10 min si dupa aia nu mai pleaca de loc: dau la cheie, porneste motorul f putin, turometrul flucueaza si dupa aia moare. Am incercat de vreo 10 ori in 20 de minute si acum motorul nu mai pleaca de loc - haraie un pic, tuseste si moare.

De la ce ar putea fi ? Acum 5000km am schimbat bujii, filtre si o bobina de inductie care parea cam dusa. Benzina imi arata acul ca mai am vreo 7l - nu e prea mult, dar am mers cu ea pana imi arata vreo 2 si n-au fost probleme.

Idei ? Ce fac cu ea ? Stie cineva un mecanic bun care sa vrea sa vina sa o vada sau trebuie sa o iau pe platforma sa o duc la Filaret ???

Astept raspunsurile voastre.

 

Multam!

Link to comment
Share on other sites

Am verificat toate firele care intra in comp pe la mufa si totul e ok.Am minus,plus si toate semnalele(senz apa,debitmetru etc)dar de iesit nu iese nimic.Am ajuns la concluzia ca sa dus comp de inj.Daca stiti pe cineva care are si la ce pret va rog sa-mi spuneti si mie.Am motor 2000 L-jetronic

269339[/snapback]

 

 

Du-te la Florica_NSL 0721 731 111

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

deja e irelevenat postul meu, dar in mod sigur ai ramas fara benzina...

 

ar fi bine sa faci tot posibilul sa nu scazi sub 50% din rezervor, astfel mai eviti depunerile blestemate de pe fundul rezervorului si situatii de genul asta. :blink:

Link to comment
Share on other sites

deja e irelevenat postul meu, dar in mod sigur ai ramas fara benzina...

 

ar fi bine sa faci tot posibilul sa nu scazi sub 50% din rezervor, astfel mai eviti depunerile blestemate de pe fundul rezervorului si situatii de genul asta. :blink:

269839[/snapback]

niciodata nu am inteles asta....pompa nu trage tot de pe fundul rezervorului?ce relevanta are ca e plin sau 1/8?

Link to comment
Share on other sites

Sigur asa e! Dai o bere daca era lipsa de benzina?? :blink:  :)

269858[/snapback]

 

Sunt bun de dat bere!! :)

Nu mai avea benzina, si acul de benzina ramasese blocat, nu stiu de ce, s-o fi lipit plutitorul ala de vreun perete ?

I-am facut plinul acum si acul arata normal. Rezervorul nu e indoit ca am bagat capacitatea maxima + vreo 5 litri.

 

Multumesc tuturor pentru ajutor!

Ma bucur f mult ca mi-au raspuns atatia in asa scurt timp.

 

Salutari!

Link to comment
Share on other sites

eu am luat toate intrarile care vin de la debitmetru,senzor temp,senz acceleratie,releu pompa benzina,toate intra in calculator dar ar trebui sa mai si iasa semnal la injectoare.Alta defectiune eu nu vad sa aiba.Plus k am cartea de la Haynes care iti da mura-n gura.Cine vrea cartea o trimit in format electronic
Link to comment
Share on other sites

eu am luat toate intrarile care vin de la debitmetru,senzor temp,senz acceleratie,releu pompa benzina,toate intra in calculator dar ar trebui sa mai si iasa semnal la injectoare.Alta defectiune eu nu vad sa aiba.Plus k am cartea de la Haynes care iti da mura-n gura.Cine vrea cartea o trimit in format electronic

270268[/snapback]

 

Daca se poate sa imi dai si mie cartea as fii foarte recunoscator, vreau si eu sa imi iau un urs 2,5 si vreau sa am carti despre el. multumesc anticipat. mario.darius id meu de mess dak te ajuta cu ceva.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
:) Da am rezolvat-o. Era pompa din rezwervor care face transferul intre cele doua compartimente. Pret 480 Ron .

200770[/snapback]

 

pompa din rezervor se foloseste doar la transferu din compartimentu drept spre cel stang? .. nu ajuta cu nimic pompa de sub scaun ? :blink:

Link to comment
Share on other sites

bmw-u meu din semnatura are ezitari la pornire si anume:

 

prima oara cand dau la cheie ... porneste dar trepideaza si oscileaza turometrul intre 300 -500 rpm si scoate zgomot ca si cum ar fi innecata .. sau ca si cum ar merge in 3 cilindri (parca ar fi oltcit innecat exact asa se comporta) daca apas acceleratia nu se intampla nimic. o opresc, dau a doua oara la cheie si atunci porneste corect si functioneaza totul normal.

 

de la ce sa fie? (bujii? asta e primul lucru la care m-am gandit)

mentionez ca se intampla numai la ora 5 cand plec de la servici :blink:. niciodata dimineata.si nu se intampla tot timpul. cam in 50% din cazuri.

 

odata pornita masina merge absolut normal.

 

multumesc anticipat.

264356[/snapback]

 

Salut. Am si eu aceeasi problema de ceva timp; cateodata nu imi porneste din prima daca nu o ajut din acceleratie. La diagnostic mi-a iesit ca sonda lambda pre-catalizator e defecta. Poate sa fie aceasta cauza? (consumul e normal)

Mi-am schimbat bujiile, filtrele de aer, de benzina iar masina are 98k km.

Link to comment
Share on other sites

Salut. Am si eu aceeasi problema de ceva timp; cateodata nu imi porneste din prima daca nu o ajut din acceleratie. La diagnostic mi-a iesit ca sonda lambda pre-catalizator e defecta. Poate sa fie aceasta cauza? (consumul e normal)

Mi-am schimbat bujiile, filtrele de aer, de benzina iar masina are 98k km.

287590[/snapback]

 

 

am auzit o gramada de variante: benzina proasta , filtre ,regulator presiune benzina (care cica e incorporat in filtrul benzina drept rezultat pretul unui filtru benzina este de 3 milioane dooohhh :blink: ) bujii , sonda lambda, valva PVC , valva relanti (sau e una si aceeasi? :) ) .

 

am schimbat filtre , benzina, bujii. nu am schimbat filtrul de benzina totusi . dar daca spui ca l-ai schimbat tu si nu este nici o modificare nu o sa il schimb curand :).

probabil este vorba de eroarea de ti-o da tie la diagnostic. eu nu am avut cum sa ma duc cu ea la tester .. din simplul motiv ca in craiova nu exista reprezentanta bmw. :)

 

 

te-ai interesat? cam cat ar costa reparatia? in cazul sondei lambda pre-catalizator.

 

ps:la mine ca sa apara problema asta trebuie ca masina sa stea pe loc ore bune. cel putin 3-4 ore. dupe ce reusesc sa o pornesc merge perfect . consumul este normal. totul este normal numai pornirea e mai grea :)

acum m-am cam obisnuit. o pornesc cu acceleratia de fiecare data.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.