Jump to content

Nu mai porneste masina


Recommended Posts

  • Replies 499
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nici la mine nu porneste, e un 520i din 98. Becul galben e aprins(masina e cumva in panta poate si de aia) iar cand dau la start engine se aude "clanc" "clanc" si bordul clipeste... si nu e de la baterie :blink:

192081[/snapback]

Electromotorul este de vina ..schimba bucsile si carbunii!

Link to comment
Share on other sites

Electromotorul este de vina ..schimba bucsile si carbunii!

288147[/snapback]

la mine era de la baterie la 520i si recent de vreo 1 sapt si ceva mi s-a descarcat si la 523i :blink: de la ploaie a sunat alarma toata noaptea si dimineata "clank clank" :) e39-urile astea...daca mai pui si timer la incalzire cred ca iti trebuie depozit BOSCH.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut!

 

Rog doar cei in masura sa raspunda sa o faca .

 

Masina a pornit normal la sfert de cheie pana aseara cand nu a mai vrut , curent ok , motorina in filtru , pompa rezervor functionala , eroare kts , joasa presiune in rampa , masina in service augsburg momentan , lumea sa invarte pe langa ea ca o turma de oi si pareri cat cuprinde. Am rugamintea sa imi spuna cineva ce e de facut , cine e in masura sa imi dea o solutie , un service ok si binenteles sa imi rezolv problema.

 

Multumesc , MIRCEA

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca este pompa de sub scaunul soferului care nu mai functioneaza in parametrii normali.

 

asta a zis si nsl_florica , tocmai am vorbit acum cu el la telefon si a zis sa verific pompa aceea , astept sa o bag mai tarziu pe elevator , imi vine sa urlu ; nu recomand nimanui sa vina la acest service , apelati doar pentru reparatii usoare , consumabile , mecanica usoara , oamenii sunt praf , o mare parte , doar 2-3 stiu exact sa isi faca treaba .

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca este pompa de sub scaunul soferului care nu mai functioneaza in parametrii normali.

 

asta a zis si nsl_florica , tocmai am vorbit acum cu el la telefon si a zis sa verific pompa aceea , astept sa o bag mai tarziu pe elevator , imi vine sa urlu ; cu toate ca sunt coleg cu cei la la service augsburg nu recomand nimanui sa vina la acest service , apelati doar pentru reparatii usoare , consumabile , mecanica usoara , oamenii sunt praf , o mare parte , doar 2-3 stiu exact sa isi faca treaba .

Schimba pompa aia, sunt 90% sanse ca ea sa fie de vina.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca este pompa de sub scaunul soferului care nu mai functioneaza in parametrii normali.

 

asta a zis si nsl_florica , tocmai am vorbit acum cu el la telefon si a zis sa verific pompa aceea , astept sa o bag mai tarziu pe elevator , imi vine sa urlu ; cu toate ca sunt coleg cu cei la la service augsburg nu recomand nimanui sa vina la acest service , apelati doar pentru reparatii usoare , consumabile , mecanica usoara , oamenii sunt praf , o mare parte , doar 2-3 stiu exact sa isi faca treaba .

Schimba pompa aia, sunt 90% sanse ca ea sa fie de vina.

 

astept sa vina un baiat la service care chiar se pricepe sa verifice

 

multumesc mult tuturor , vad ca toti au aceeasi parere

Link to comment
Share on other sites

A pornit masina !!!!

 

Bravo baietzi , pompa aceea este , a lovit-o si a pornit , ma duc sa imi cumpar ciocan pana imi vine pompa noua pe care tocmai am comandat-o , traiasca echipa bmwclub si sa ne vedem cu bine , aviz celor cu 525d , e bine sa avem o pompa in portbagaj de rezerva , nu credeam ca mi se poate intampla tocmai mie ... numai bine !

 

Cu multumiri , mircea

Link to comment
Share on other sites

aviz celor cu 525d

 

aviz nu doar celor cu 525d, se poate intampla oricui, la orice masina, fie diesel sau benzina.

primul lucru in cazul acesta este verificarea alimentarii motorului cu benzina/motorina. dupa care o luam incet pe traseu

bine ca ai rezolvat-o :blink:

Link to comment
Share on other sites

eu am avut aceeasi problema, mi s-a oprit de cateva ori in trafic. am schimbat pompa intermediara, ulterior s-a dovedit ca si cea din rezervor era dusa. problema este ca si acum mi se intampla, ca in momentul in care ii dau cheie, sa nu porneasca (da electromotorul in gol) si indiferent cat as incerca nu mai porneste. dupa 4,5 ore porneste la sfert. treaba asta o face din ce in ce mai des. CE POATE FI OARE? merci!
Link to comment
Share on other sites

eu am avut aceeasi problema, mi s-a oprit de cateva ori in trafic. am schimbat pompa intermediara, ulterior s-a dovedit ca si cea din rezervor era dusa. problema este ca si acum mi se intampla, ca in momentul in care ii dau cheie, sa nu porneasca (da electromotorul in gol) si indiferent cat as incerca nu mai porneste. dupa 4,5 ore porneste la sfert. treaba asta o face din ce in ce mai des. CE POATE FI OARE? merci!

 

La diagnoza spune ceva ?

Link to comment
Share on other sites

ma bucur ca problema mea a generat discutii pe acesta tema , e bine sa stim cum sa identificam problemele aparute , eu mi-am propus sa fac o lista cu piesele care cedeaza usor , in timp sa imi fac un stoc . Deocamdata nu a mai facut figuri , astept sa vina pompa noua , sper sa nu ma lase in drum , multumes mult colegilor de forum , sa auzim de bine
Link to comment
Share on other sites

eu am avut aceeasi problema, mi s-a oprit de cateva ori in trafic. am schimbat pompa intermediara, ulterior s-a dovedit ca si cea din rezervor era dusa. problema este ca si acum mi se intampla, ca in momentul in care ii dau cheie, sa nu porneasca (da electromotorul in gol) si indiferent cat as incerca nu mai porneste. dupa 4,5 ore porneste la sfert. treaba asta o face din ce in ce mai des. CE POATE FI OARE? merci!

 

La diagnoza spune ceva ?

 

 

 

la diagnoza nu a iesit nicio eroare

Link to comment
Share on other sites

eu am avut aceeasi problema, mi s-a oprit de cateva ori in trafic. am schimbat pompa intermediara, ulterior s-a dovedit ca si cea din rezervor era dusa. problema este ca si acum mi se intampla, ca in momentul in care ii dau cheie, sa nu porneasca (da electromotorul in gol) si indiferent cat as incerca nu mai porneste. dupa 4,5 ore porneste la sfert. treaba asta o face din ce in ce mai des. CE POATE FI OARE? merci!

Am avut aceasi problema am si initiat un topic pe tema asta,vezi ca este senzorul de la axa cu came,costa vreo 4 mil si este in partea din fata deasupra motorului. Daca iti mai face figuri toarna apa rece pe motor in partea din fata si o sa-ti pornesca imediat dupa ce se raceste mizeria.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.