Jump to content

e 36


Recommended Posts

buna . am o problema cu bmwul meu din 94 316i m43, Problema consta in turatie foarte mica la pornire cand este frig afara in jur de 500 de rpms si chiar se opreste cand temperatura este foarte scazuta. Odata ajuns la temperatura de functionare relantiul ramane constatnt la 1200 chiar 1300 rpms . ce este de facut? Mentionez ca am luat masina recent si nu am schimbat nimic (ulei, filtre, bujii, dealea)
Link to comment
Share on other sites

Daca nu ai schimbat nimic, ar fi cazul sa incepi cu verificarea debitmetrului si curatarea regulatorului de ralanti, cu pozitionarea corecta a senzorului de acceleratie. Verifica toata admisia de aer (tubulatura) sa nu traga cumva aer fals pe undeva.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
azi am avut un pic de timp sa ma uit pe sub capota, si am descoperit ca firele de la valva de relanti erau taiate . repede le-am reconectat si am pornit motorul . relantiul era perfect dar cand s-a incalzit motorul si am accelerat din cand in cand relantiul devenea foarte instabil . deci crede ca v-a trebuii sa curat valva, sper sa se rezolve.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.