Jump to content

PROBLEME CU RACIREA[AJUTOR]


Recommended Posts

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:blink:

4846[/snapback]

 

roger.....vorba celorlalti, in loc sa te dai cu capul de ce iti iese in cale, mai bine ne spui cum se manifesta problema ta, ca sa te putem ajuta....firbe apa, da pe afara lichidul de racire.....ce se intampla?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
aaa, pot sa incep eu ? nu stiu ce are masina lui roger, dar stiu ce are a mea: raceste motorul in permanenta (acul de la temperatura sta in zona albastra si atat). aceasta problema a aparut dupa ce: a fost schimbata pompa de apa, mecanicul nu a strins un colier si am pierdut lichidul de racire, s-a adunat aer in instalatie si s-a inchis termostatul. alt mecanic a venit, a aerisit instalatia cat se putea pe ploaie in fata blocului, si de atunci povestea cu motorul mereu rece.
Link to comment
Share on other sites

raceste motorul in permanenta (acul de la temperatura sta in zona albastra si atat)
Cel mai probabil ai termostatul blocat pe deschis (sau a intrat un gunoi ceva in el si nu-l lasa sa se inchida complet). Sau, si mai cool, nu mai ai termostat. Ca sa verifici:

- porneste motorul la rece (dupa ce a stat o noapte oprit, de exemplu), lasa-l sa mearga la relanti si salta capota de la motor;

- tine mana pe furtunul care iese din termostat si duce la radiator.

a. daca simti ca furtunul se incalzeste treptat si uniform, la destul de putin timp dupa ce ai pornit motorul, atunci inseamna ca termostatul e de vina;

b. daca furtunul respectiv sta rece relativ mult timp, apoi incepe brusc sa treaca apa fierbinte prin el (se incalzeste, in cateva secunde, la cca. 60+ grade), inseamna ca termostatul e OK. In acest caz poti suspecta senzorul de temperatura (cel care trimite semnalul la indicatorul din bord).

Edited by FiveThreeFive
Link to comment
Share on other sites

Ai caldura in masina?De obicei cand nu functioneaza termostatul,apar si probleme cu incalzirea,baga aer putin caldut si stai mult pana se incalzeste inauntru.Acul din bord care indica apa,ti se misca macar putin?Mie cateodata pica singur pe albastru si apoi isi revine,foarte rar se intampla,dar e dubios.Probabil senzorul de temperatura e de vina.Pe carcasa de la termostat ai niste mufe,cred ca cea albastra e de la bulbul pentru temperatura.Cand a umblat la termostat a dat jos carcasa de la el si poate a facut ceva pe la senzor.Deconecteaza mufa si vezi daca face bine contact. Edited by wlf
Link to comment
Share on other sites

Ai caldura in masina?De obicei cand nu functioneaza termostatul,apar si probleme cu incalzirea,baga aer putin caldut si stai mult pana se incalzeste inauntru.Acul din bord care indica apa,ti se misca macar putin?Mie cateodata pica singur pe albastru si apoi isi revine,foarte rar se intampla,dar e dubios.Probabil senzorul de temperatura e de vina.Pe carcasa de la termostat ai niste mufe,cred ca cea albastra e de la bulbul pentru temperatura.Cand a umblat la termostat a dat jos carcasa de la el si poate a facut ceva pe la senzor.Deconecteaza mufa si vezi daca face bine contact.

6468[/snapback]

 

acum am caldura in masina. e ok asta. acul se ridica pana la limita de sus a zonei albastre si chiar un pic peste, dar atat.

termostatul este undeva, in interiorul unei piese mai mari (ma fac de ras, stiu), si nu am vazut mufe pe-acolo. si, oricum, nu bag eu degetele.

Link to comment
Share on other sites

Cel mai probabil nu ai termostat sau e blocat,treaba asta am patit-o cand am luat masina,totusi verifica si bordul daca indicatorul e corect:rogi pe cineva sa masoare temp apei din motor si compari cu ce zice bordul :blink: .Eu am avut probleme din cauza indicat de apa indica ca motorul supraincalzeste dar de fapt apa avea 90;pe tema asta am schimbat 2 termostate+vascocuplaj+pompa apa.A sa nu uit poate fi vascocuplajul pe direct(elicea din fata radiator)
Link to comment
Share on other sites

deja totul devine prea amanuntit pentru mine, iar "cineva" care sa masoare temp cum spui, nu exista. va trebui sa astept totusi finalul lunii (recte salariul la noul job), si sa merg cu mashinul la mecanic.

 

multumesc mult, oricum.

 

p.s. termostat exista, si totul a fost ok pana la episodul pe care l-am povestit la inceput de tot (cel cu pierderea lichidului de racire si blocarea respectivului termostat pe inchis din cauza aerului din instalatie)

Link to comment
Share on other sites

Atunci raman 2 probleme:termostat blocat pe deschis(pana acum de cand a inceput iarna la 3 E30-uri au fost schimbate termostatele din motivul asta:eu Vlad si IOnut :blink:  )Sau mai ceasul de apa :)

6537[/snapback]

 

"au fost schimbate termostatele din motivul asta:eu Vlad si IOnut " nu inteleg...

Link to comment
Share on other sites

Adica termostatele de la BMW-urile noaste s-au blocat pe deschis si au fost schimbate  :blink: .A eu ma cunosc cu Vlad 316i si Ionut de aia stiu ca s-au dus si ale lor :)

6543[/snapback]

 

am inteles...si, dupa informatiile de aici, se pare ca un termostat e pe la 800.000, asa e?(intreba ea cu teama in suflet)

Link to comment
Share on other sites

curatati radiatoru la exterior.am avut si io problema si asa am rezolvato.sau poate ai un cilindru fisurat si presiunea se duce in carter.uitate daca ai spuma la motor sau daca iti scade nivelu de apa sau ulei

7583[/snapback]

 

 

motorul este uscat. voi verifica nivelul lichidelor. multumesc mult

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

multam tuturor de sfaturi,dar motorul meu tot se incalzeste dupe ce am schimbat toate piesele din circuitul de racire mai putin caloriferu de caldura si chiulasa,in rest TOT.nu stiu ce naiba sa mai fac si la ce mecanic sa mai merg ca am luat la tepe de mi-a sarit basca si ariciu din buzunar a cazut de mult pe spate. :)

totusi sunt optimist de fel si poate se rezolva si problema chiulasei mele(cred ca e fisurata sau ovalizata)si sa pot veni si eu la bucuresti la intalnirea cu toti copiii. :)

pana atunci raman in constanta ca mai mult de 50 de km mi-e frica sa ma departez de oras :)

toate bune tuturor,la re. :blink:

Link to comment
Share on other sites

totusi sunt optimist de fel si poate se rezolva si problema chiulasei mele(cred ca e fisurata sau ovalizata)

9297[/snapback]

 

Daca era asta problema,

1) ori gaseai uleiul spuma

2) ori aveai gaze in lichidul de racire - se verifica cu o pipeta care are un lichid care isi schimba culoarea in contact cu CO2.

Link to comment
Share on other sites

Daca era asta problema,

1) ori gaseai uleiul spuma

2) ori aveai gaze in lichidul de racire - se verifica cu o pipeta care are un lichid care isi schimba culoarea in contact cu CO2.

9302[/snapback]

In ulei nu este nimic si nici nu face spuma,dar in lichidul de racire face presiune mare ,cam peste 3000 derot/min,si dupe care da afara prin supapa de vasul de expansiune.

Link to comment
Share on other sites

In ulei nu este nimic si nici nu face spuma,dar in lichidul de racire face presiune mare ,cam peste 3000 derot/min,si dupe care da afara prin supapa de vasul de expansiune.

9304[/snapback]

 

Am patit la E39 la fel si s-a rezolvat prin schimbarea busonului (capacul de la radiator). Din diferite motive supapa (daca se poate numi asa) din mijlocul lui se infundase.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.