Jump to content

PROBLEME CU RACIREA[AJUTOR]


Recommended Posts

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am patit la 524td e34 si era chiulasa fisurata vizibil intre supape,dar mai poate fi o smecherie:nustiu daca motorul tau are ca la 524td un furtun subtire care face legatura intre vasul de expansiune si radiator,acest furtun era infundat la mine,ttrebuie verificat daca ai

9787[/snapback]

Da, are,dar nu este infundat,este treaba cu gaurile de racire de la chiulasa.sunt mancate de antigel si au ajuns foarte aproape de inelul garniturii de chiulasa si pe acolo sufla in instalatie. :) ,dar sper sa o rezolv. :blink:

Link to comment
Share on other sites

asta se datoreaza lichidului de racire prost, apa prea dura

9988[/snapback]

Da frate, asa e. Ce antigel avem noi e de doi lei.am un prieten cu un subaru imprezza care a avut probleme cu lichidul de frana,a fiert la o nebunica cu masina :blink: ,de doi bani si era unul destul de scump,dar asta e romania........

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
:)

4846[/snapback]

 

Ma Roger, verifica planeitatea chiuloasei, blocul motor vezi daca ai fisuri (ceea ce e foarte putin probabil), si daca nu o rezolvi vezi sa nu fie fisurata _chiulasa_ intre supape (este foarte des intalnit la diesel aka boala generala ) :blink: si daca am dreptate... :) si tu :) :)

Link to comment
Share on other sites

Ma Roger, verifica planeitatea chiuloasei, blocul motor vezi daca ai fisuri (ceea ce e foarte putin probabil), si daca nu o rezolvi vezi sa nu fie fisurata _chiulasa_ intre supape (este foarte des intalnit la diesel aka boala generala ) :blink: si daca am dreptate...  :) si tu  :)  :)

13050[/snapback]

 

Planeitatea am verificat-o, am incarcat-o in argon la gaurile de racire, am montat-o si tot asa face. Si acum trebuie sa pun alta _chiulasa_ sa vad daca la fel face, adica scoate gaze pe sistemul de racire... si daca nu ramane blocul de verificat

Link to comment
Share on other sites

Planeitatea am verificat-o, am incarcat-o in argon la gaurile de racire, am montat-o si tot asa face. Si acum trebuie sa pun alta _chiulasa_ sa vad daca la fel face, adica scoate gaze pe sistemul de racire... si daca nu ramane blocul de verificat

13052[/snapback]

 

_chiulasa_ trebuie sa o verifici in presiune ca sa iti dai seama daca are fisuri pe undeva pt ca la ochi nu prea se cunosc. Si eu tot cred ca e _chiulasa_ pt ca blocul se fisureaza foarte rar, dar daca se fisureaza... nasol ca e monobloc. :blink:

Link to comment
Share on other sites

_chiulasa_ trebuie sa o verifici in presiune ca sa iti dai seama daca are fisuri pe undeva pt ca la ochi nu prea se cunosc. Si eu tot cred ca e _chiulasa_ pt ca blocul se fisureaza foarte rar, dar daca se fisureaza... nasol ca e monobloc.  :blink:

13053[/snapback]

 

La mine e nasol ca modelul asta s-a fabricat doar un an de zile mi se pare si nu cred ca se gasesc asa usor piese pt el la mana a doua, ca la bavaria la noi mi-au cerut pt o _chiulasa_ 69 de mil neechipata.

Link to comment
Share on other sites

La mine e nasol ca modelul asta s-a fabricat doar un an de zile mi se pare si nu cred ca se gasesc asa usor piese pt el la mana a doua, ca la bavaria la noi mi-au cerut pt o _chiulasa_ 69 de mil neechipata.

13056[/snapback]

Nu te mai duce ma la bavaria la aia ca-s niste hoti... mi-au dat si mie de 2 ori buleala la masina si atat mi-a trebuie, acum ma judec cu ei. Vezi ca sunt niste baieti la care imi fac eu masina in poarta 6 pe str Ana Ipatescu, Mihai si Costica care au bmw`ul ala galben cu spate mov. Daca nu o rezolvi imi zici si ii sun eu ca ii cunosc bine

Link to comment
Share on other sites

Nu te mai duce ma la bavaria la aia ca-s niste hoti... mi-au dat si mie de 2 ori buleala la masina si atat mi-a trebuie, acum ma judec cu ei. Vezi ca sunt niste baieti la care imi fac eu masina in poarta 6 pe str Ana Ipatescu, Mihai si Costica care au bmw`ul ala galben cu spate mov. Daca nu o rezolvi imi zici si ii sun eu ca ii cunosc bine

13057[/snapback]

 

Aha, cred ca stiu masina, cat despre bavaria.. mi-a lasat un gust amar, ca am schimbat toate piesele de la racire mai putin _chiulasa_ la ei, si mai sfarsit cand nu mai aveau ce sa mai schimbe mi-au zis ca de la inceput era _chiulasa_. Dar politica firmei este sa incepi de la ieftin la cel mai scump si asa am stat eu vreo 4 luni cu masina p-acolo. Am pazit usile de la Bavaria

Link to comment
Share on other sites

Aha, cred ca stiu masina, cat despre bavaria..  mi-a lasat un gust amar, ca am schimbat toate piesele de la racire mai putin _chiulasa_ la ei, si mai sfarsit cand nu mai aveau ce sa mai schimbe mi-au zis ca de la inceput era _chiulasa_. Dar politica firmei este sa incepi de la ieftin la cel mai scump si asa am stat eu vreo 4 luni cu masina p-acolo. Am pazit usile de la Bavaria

13058[/snapback]

Aaaa pai le dai tema pt acasa la aia daca te duci cu un ursulet ceva sau alta masina care nu are computer si nu poate sa o diagnosticheze pe calculator :blink:

Link to comment
Share on other sites

Aaaa pai le dai tema pt acasa la aia daca te duci cu un ursulet ceva sau alta masina care nu are computer si nu poate sa o diagnosticheze pe calculator  :blink:

13061[/snapback]

Mda o sa incerc la baietii aia... ms pt sfat merg pe mana ta. Daca e ceva vorbim pe forum. Pa

Link to comment
Share on other sites

In ulei nu este nimic si nici nu face spuma,dar in lichidul de racire face presiune mare ,cam peste 3000 derot/min,si dupe care da afara prin supapa de vasul de expansiune.

9304[/snapback]

chiulasa fisurata.am patita asta de 2 ori odta in ungaraia chiulasa noua si asta vara pe centura viene in stau masiana so incalzit(cilindru fisurat)ambele terminanduse cu _chiulasa_ noua si bloc motor nou si pe urma bucsat

Link to comment
Share on other sites

Daca era asta problema,

1) ori gaseai uleiul spuma

2) ori aveai gaze in lichidul de racire - se verifica cu o pipeta care are un lichid care isi schimba culoarea in contact cu CO2.

9302[/snapback]

 

am verificat planeitatea chiulasei,era stramba,am incarcat in argon niste gaurele de la racire care se deformasera de la ???? antigel cred in concentratie prea mare si acum verific si planeitatea blocului care cred ca are niscaiva damburi :blink: ,oricum cred ca maine o repornesc dupa atata amar de vreme. :)

Link to comment
Share on other sites

am pus chiulasa si mai trebuia sa fac si injectoarele,si mai am shi o supapa la admisie de la primul cilindru shi cred ca e gata.

14357[/snapback]

 

Eu in locul tau luam un motor complet.La mine la Cluj la niste dezmembrari se vinde motor de 2400TD cu tot cu cutie si parte electrica la 1000 de euro.

Tu daca luai motoru asta si vindeai pe celalalt pe bucati,ai fi iesit mai castigat.iar diferenta e nesemnificativa ca are aceasi putere,115 cai

Link to comment
Share on other sites

Eu in locul tau luam un motor complet.La mine la Cluj la niste dezmembrari se vinde motor de 2400TD cu tot cu cutie si parte electrica la 1000 de euro.

Tu daca luai motoru asta si vindeai pe celalalt pe bucati,ai fi iesit mai castigat.iar diferenta e nesemnificativa ca are aceasi putere,115 cai

14364[/snapback]

da cum spui tu dar pe mine afacerea asta m-a costat in jur de 8 milioane si diferenta pina la 1000 de euro...???,si in al doilea rand motorul meu este 2,5 nu 2,4 si nu cred ca s-ar fi potrivit,dar asta e se mai intampla. :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.