Jump to content

Porneste greu la rece


Recommended Posts

Dupa cum spune si titlul....am un BMw e28 - 520i cu motor m20b20. problema este urmatoarea: cand este motorul rece masina porneste greu. Dau la automat...porneste din prima...dar moare imediat...chiar daca o accelerez la blana. Trebuie sa fac chestia asta de 4-5 ori k sa o pornesc...si dupa ce porneste trebuie sa o tin turata cam 2 minute k sa-si revina. Dupa aceea merge perfect...nu se opreste, nu da rateuri...merge perfect perfect. Si daca opresc motorul pentru 1-2 ore tot perfect porneste, deci doar la rece face asa. Am crezut k e de la socul automat, dar l-am dat jos si lam curatat.....si pare k merge.

Aaa....si era sa uit....si caldura din interior e cam slaba...adica nu prea baga caldura.

De la ce sa fie???

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum spune si titlul....am un BMw e28 - 520i cu motor m20b20. problema este urmatoarea: cand este motorul rece masina porneste greu. Dau la automat...porneste din prima...dar moare imediat...chiar daca o accelerez la blana. Trebuie sa fac chestia asta de 4-5 ori k sa o pornesc...si dupa ce porneste trebuie sa o tin turata cam 2 minute k sa-si revina. Dupa aceea merge perfect...nu se opreste, nu da rateuri...merge perfect perfect. Si daca opresc motorul pentru 1-2 ore tot perfect porneste, deci doar la rece face asa. Am crezut k e de la socul automat, dar l-am dat jos si lam curatat.....si pare k merge.

Aaa....si era sa uit....si caldura din interior e cam slaba...adica nu prea baga caldura.

De la ce sa fie???

122273[/snapback]

 

 

Verifica si tu injectorul de pornire la rece,daca baga benzina.Banuiesc ca modelul tau are,nu stiu sigur.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca se dezamorseaza pompa de benzina ...cred nu stiu sigur ,dar sigur trage aer ... :blink:

122586[/snapback]

 

 

pompa de benzina are o supapa de sens care nu permite benzinei sa se intoarca pe tur cand ai oprit motorul,daca scapa benzina inapoi spre rezervor pornirea se face greu ptr.ca trebuie sa sa amorseze circuitul,ai ramas vre-odata fara benzina in rezervor?? are acelas simtom cand o pornesti la rece?ai vazut cand ramai fara benzina pleaca greu dupa ce ai alimentat din nou!!!!

Link to comment
Share on other sites

Eu am o banuiala cum k pompa de benzina din rezervor nu merge...sa fie de la aia???

122605[/snapback]

 

 

NU pot sa-mi dau seaa ..daca dupace ai pornit-o merge bine ..atunci pompa din rezervor functioneaza!! Unde ai filtrul de benzina? este imediat dupa rez.sub masina??imi trebuiesc mai multe detalii pentru a putea pronunta,dar iao sisteatic si fara graba incepand cu injectoarele....pana la rezervor tot sistemul de alientare..dureaza dar rezolvi o treaba stresanta,plus ca vine si iarna acum!!!!

Link to comment
Share on other sites

post-2040-1157459780_thumb.jpg

filtrul e sub roata spate din partea dreapta...si e schimbat de curand.

122686[/snapback]

 

deci.. verifica daca injectoarele sunt ok.

ce fel de injectoare sunt .. -au cuva selenoid??

injectia este asistata de calculator??

asa arata motorul?

post-2040-1157460000_thumb.jpg

post-2040-1157460059_thumb.jpg

Edited by Rasvan
Link to comment
Share on other sites

Vezi colierele de la filtrul de benzina de sub masina..eventual cand pornesti, vezi ca atunci cand pui cheia pe motor o sa auzi un bazait de la pompa de benzina...bazait care dureaza cca3-5 secunde...da inapoi cheia si mai pune-o inca o data pe motor...si tot asa de cateva ori...daca dupa ce ai amorsat astfel circuitul de alimentare nu porneste la sfert...atunci orienteaza-te spre altceva decat sistemul de alimentare :blink:
Link to comment
Share on other sites

Se aude bazaitul ala....si dupa ce pun contactul il las cam 5-10 sec pana sa o pornesc. De ex, ieri a luat-o la sfert din prima...a ezitat putin...dar apoi si-a revenit. Deci e ceva si in functie de temperatura de afara...cand e mai frig porneste mai greu. Exista un nivel optim al benzinei in rezervor k sa porneasca ok ?? sa fie de la asta? k mai mereu umblu cu rezervorul aproape de rosu.
Link to comment
Share on other sites

Se aude bazaitul ala....si dupa ce pun contactul il las cam 5-10 sec pana sa o pornesc. De ex, ieri a luat-o la sfert din prima...a ezitat putin...dar apoi si-a revenit. Deci e ceva si in functie de temperatura de afara...cand e mai frig porneste mai greu. Exista un nivel optim al benzinei in rezervor k sa porneasca ok ?? sa fie de la asta? k mai mereu umblu cu rezervorul aproape de rosu.

123263[/snapback]

In general aprinderea prin compresie este influentata de temp.exterioara ,la benzina sunt de felul urmator .... benzineste ,scanteeste,nu porneste... :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
posibil sa fie debitmetru daca scade turatia ...un 316 am avut si eu acum 2 ani din 2000 ......scadea turatia cand puneam frana .....dar pana la ala incearca sai cureti clapeta de acceleratie si filtre ......vezi cum se comporta dupa;)

Si din cauza asta crezi ca pleaca greu masina dimineata la rece ? de la debitmetru?

filtrul de aer l-am schimbat si bujiile

Link to comment
Share on other sites

posibil sa fie debitmetru daca scade turatia ...un 316 am avut si eu acum 2 ani din 2000 ......scadea turatia cand puneam frana .....dar pana la ala incearca sai cureti clapeta de acceleratie si filtre ......vezi cum se comporta dupa;)

Nu e debitmetrul, stai linistit! S-a incetatenit o porcarie, cuvantul "debitmetru" e cel mai frecvent utilizat si se crede a fi cauza la toate malfunctiile unui motor, dar de cele mai multe ori omu investeste o gramada de bani in el si efectul e 0!

Uita-te, la orice problema...... ai raspunsul: "debitmetrul" si daca citesti pe forum o sa vezi ca 80-90% din oameni l-au schimbat degeaba!

Verifica: Filtru benzina, Valva PCV, Regulator de Ralanti, Corp de Acceleratie...... astea toate impreuna nu te-ar costa cat un debitmetru!

Link to comment
Share on other sites

....exact, bujiile primele! Si asa prin eliminare, o sa vezi ca ai sanse de 90% sa nu ajungi la debitmetru!

Si ceea ce recomand tuturor este schimbarea filtrului de aer cat mai des si folosirea filtrelor de calitate, astfel debitmetrul tau o sa fie "fericit ca te are ca stapan"!

Link to comment
Share on other sites

-la mina cand a fost defect debitmetrul,motorul mergea rotund,dar avea lipsa mare de putere,care se simtea mai mult cand motorul era rece.

Asta e simptomul general la debitmetru sau se "ineaca" la calcarea acceleratiei..... nu fluctuatii de turatie la ralanti sau pornit greu!

La ralanti, debitmetrul are un rol relativ mic....

Link to comment
Share on other sites

si eu am schimbat debitmetrul de curand si chiar a fost nevoie!nu statea deloc la relanti zici ca se rupea motorul in doua!acum trage mult mai bine si nici nu mai consuma asa mult ca inainte!singura problema care o mai are e ca mai oscileaza turometrul cand si cand!foarte putin 100 de turatii poate!care sa fie problema?
Link to comment
Share on other sites

Deci am schimbat asa: Fise Bujii, Bujii,Filtrul de aer,am curatat valva de relanti,am schimbat valva PVC,

Nu am schimbat filtrul de carburant

Am pus debimetrul de pe alta masina , la rece , am dat cheie si am observat acela lucru ..... Masina pleaca greu la rece :) in rest nu mai face figuri cu relantiul sta la 900

Ca sa porneasca trebuie sa invarte motorul de vreo 5 ori

Daca a pornit si o las 2-3 minute sa se incalzeasca un pic dau la chei si leaca la sfert nu mai sunt probleme cu ia toata ziua insa a doua zi.... o ia iar de la capat

La tester imi arata totul OK am dus-o la vreo 3 unul chiar dedicat pentru bmw

Oare ce o fi ca ma disperat

Link to comment
Share on other sites

[ S-a incetatenit o porcarie, cuvantul "debitmetru" e cel mai frecvent utilizat si se crede a fi cauza la toate malfunctiile unui motor, dar de cele mai multe ori omu investeste o gramada de bani in el si efectul e 0!

 

Off topic

 

Este vina celor care asculta la toate sfaturile, nu a celor care dau sfaturi si habar nu au despre masini.

 

..... Masina pleaca greu la rece :) in rest nu mai face figuri cu relantiul sta la 900

Ca sa porneasca trebuie sa invarte motorul de vreo 5 ori

Daca a pornit si o las 2-3 minute sa se incalzeasca un pic dau la chei si leaca la sfert nu mai sunt probleme cu ia toata ziua insa a doua zi.... o ia iar de la capat

La tester imi arata totul OK am dus-o la vreo 3 unul chiar dedicat pentru bmw

Oare ce o fi ca ma disperat

 

Ai verificat presiunea de benzina?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.