Jump to content

intrebare e36


Recommended Posts

In primul rand cutia nu se schimba, la toate E36 indiferent de motorizare cutiile sunt la fel.

Schimbi motorul si oligatoriu calculatorul motorului cu toata instalatia electrica de la motor.

 

Normal dupa cum s-a mai spus ar fi sa schimbi si franele pe spate cu unele pe discuri, adica alta punte.

Dupa tot schimbul asta normal mergi la rar si il omologhezi ca altfel nu prea vad cum o sa treci itp-ul care se face odata la 2 ani. Si atunci normal vad ca in acte sa fie 2500cmc, alta asigurare, elt impozit. Daca vrei sa ramana 316 in acte circuli asa si nu cred ca se leaga nimeni de tine .. dar odata si odata tot ajungi la itp si nici cu mama spagilor nu cred ca il treci cu motorul schimbat. Aici se fac poze si nu cred ca risca nimeni pt o spaga. La dacii cel putin ii puneai pe saracii oameni sa-si schimbe pompa de frana care nu corespundea ... asta doat pt poze.

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

In primul rand cutia nu se schimba, la toate E36 indiferent de motorizare cutiile sunt la fel.

Schimbi motorul si oligatoriu calculatorul motorului cu toata instalatia electrica de la motor.

 

Normal dupa cum s-a mai spus ar fi sa schimbi si franele pe spate cu unele pe discuri, adica alta punte.

Dupa tot schimbul asta normal mergi la rar si il omologhezi ca altfel nu prea vad cum o sa treci itp-ul care se face odata la 2 ani. Si atunci normal vad ca in acte sa fie 2500cmc, alta asigurare, elt impozit. Daca vrei sa ramana 316 in acte circuli asa si nu cred ca se leaga nimeni de tine .. dar odata si odata tot ajungi la itp si nici cu mama spagilor nu cred ca il treci cu motorul schimbat. Aici se fac poze si nu cred ca risca nimeni pt o spaga. La dacii cel putin ii puneai pe saracii oameni sa-si schimbe pompa de frana care nu corespundea ... asta doat pt poze.

cutiile difera si automat si cardanul

Link to comment
Share on other sites

Cutie 316i Compact din 97 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=23&fg=05

Si cutie 325i din 92 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=23&fg=05

Ambele cutii sunt S5D 250G sau mai bine zis cutia Getrag. Eu mi-am pus cutia pe 325 din 92 de 318IS din 94 si s-au potrivit perfect.

 

La compact am vazut ca cardanul e mai lung cu cativa cm ... desi nu inteleg de ce, mie cel putin mi se pare o masina mai scurta. Dar odata ce se pupa motorul cu cutia, ce este in spatele ei n-ar trebuie sa te mai intereseze. gen cardan, diferential, etc.

 

Acum daca o iau si pe partea cealalta nu am vazut Compact cu motor de 2.5 montat din fabrica, doar la E46. La e36 cel mai mare este 323ti.

Link to comment
Share on other sites

Cutie 316i Compact din 97 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=23&fg=05

Si cutie 325i din 92 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=23&fg=05

Ambele cutii sunt S5D 250G sau mai bine zis cutia Getrag. Eu mi-am pus cutia pe 325 din 92 de 318IS din 94 si s-au potrivit perfect.

 

La compact am vazut ca cardanul e mai lung cu cativa cm ... desi nu inteleg de ce, mie cel putin mi se pare o masina mai scurta. Dar odata ce se pupa motorul cu cutia, ce este in spatele ei n-ar trebuie sa te mai intereseze. gen cardan, diferential, etc.

 

Acum daca o iau si pe partea cealalta nu am vazut Compact cu motor de 2.5 montat din fabrica, doar la E46. La e36 cel mai mare este 323ti.

la mine nu a mers cutia de is pe 2.5, gatul de la priza este mai lung la is

Link to comment
Share on other sites

Eu am cumparat cutia, nu mai stiu exact de la ce user, dar statea undeva pe langa Romana cred si avea un 318IS Coupe albastru ... fff frumoasa masina spunea ca a fost cu ea la expozitie, parca ii montase un Motor de M3 si motorul era cu tot cu cutia ZF, prin urmare Getragu ia ramas in plus. In ziua aia il astepta pe Florica de la NSL sa-i faca instalatia electrica la motor.

A mers perfect prinderea pe motor, singura improvizatie care am facut-o e ca am scurtat tija care ducea la schimbator cu 1-2Cm. Am sudat-o frumos la loc si aia a fost tot. Merge parfum si in ziua de azi.

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

Eu am cumparat cutia, nu mai stiu exact de la ce user, dar statea undeva pe langa Romana cred si avea un 318IS Coupe albastru ... fff frumoasa masina spunea ca a fost cu ea la expozitie, parca ii montase un Motor de M3 si motorul era cu tot cu cutia ZF, prin urmare Getragu ia ramas in plus. In ziua aia il astepta pe Florica de la NSL sa-i faca instalatia electrica la motor.

A mers perfect prinderea pe motor, singura improvizatie care am facut-o e ca am scurtat tija care ducea la schimbator cu 1-2Cm. Am sudat-o frumos la loc si aia a fost tot. Merge parfum si in ziua de azi.

cine stie

din cauza cutiei a trebuit sa schimb si cardanul si timoneria

posibil ca individul a avut cutie de 2.0 sau 2.5 pe is

Link to comment
Share on other sites

pyu:daca schimbi motorul si nu il omologhezi,tot 316 va fi in acte :)

pare mai interesant sa ai emblema aia de 316i pe spate si sa ai motor de 2.0 :)

 

Cutie 316i Compact din 97 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=23&fg=05

Si cutie 325i din 92 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=23&fg=05

Ambele cutii sunt S5D 250G sau mai bine zis cutia Getrag. Eu mi-am pus cutia pe 325 din 92 de 318IS din 94 si s-au potrivit perfect.

 

La compact am vazut ca cardanul e mai lung cu cativa cm ... desi nu inteleg de ce, mie cel putin mi se pare o masina mai scurta. Dar odata ce se pupa motorul cu cutia, ce este in spatele ei n-ar trebuie sa te mai intereseze. gen cardan, diferential, etc.

Deci practic as putea schimba motorul cu unul complet de 2.0 ( + electrica ), discuri pe spate, un diferential autoblocant si asta ar fi tot?

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
va salut o intrebare am si eu...am achizitionat o punte spate cu discuri pt un upgrade la un 316...dar fara cablurile de la frana de mana...intrebarea ar fi : SE POTRIVESC CELE CARE SUNT PE MASINA SAU TREBUIESC ALTELE? mam uitat la dimensiuni pe realoem parca si sunt la fel...dar unii imi zic ca nu merg...altii imi zic ca merg :( nush ce sa fac am toate piesele pt reconditionarea bratelor( placute.bucse.rulmenti,talerii din spatele discurilor...conducte furtune etc toate noi)numai cablurile nu leam luat...sincer pt ca nu mai am bani pt ele :D si asta ar insemna inca o luna de asteptare pt modificarea mult asteptata
Link to comment
Share on other sites

aha deci daca nu merg trebuie sa le schimb cu tot cu "camasa" aia neagra sau se schimba doar cablul ca banuiesc ca in partea de la maneta are aceeasi prindere iar in cealalta parte difera defapt?

Exact, difera prinderea din fuzeta (boltul ala e diferit). Cablul vine cu tot cu camasa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.