Jump to content

Detalii BMW 750i/iL E38!


raduch

Recommended Posts

Salutare!Am si eu niste intrebari legate de E38,in special despre motorul V12.Am avut 750iL E32 si motoarele V12 M70 de pe ele sunt dezastru.In fiecare zi imi dadea cate o eroare la cate un senzor si nu mergea rotund motorul sau nu merge in toti cilindrii.Intr-un final am dat-o pentru ca imi manca si cusaturile de la buzunar cand se golea de bani :).As vrea sa stiu daca si M73-ul este tot asa problematic ,desi din cate am auzit nu prea mai sunt probleme avand in vedere ca are electronica de la Siemens(fata de bosch pe M70).M-ar mai interesa cum sunt cutiile de viteza pt ca din cate stiu sunt mai slabutze decat ZF automat de pe E32(de care se zice ca sunt cam cele mai reusite facute de ZF),poate cineva sa-mi confirme chestia asta?750-ul meu avea 21 de ani si cutia era originala si absolut perfecta,nu patina deloc.Imi place foarte mult E 38 si mi-a placut motorizarea V12 extraordinar de mult(cand mergea :) ) si as vrea sa imi iau as ceva dar din germania pt ca aici se cer niste preturi fabuloase.In Germania mi-am gasit din 99 750i cu 4000 si puteam negocia pana pe la 2000 si ceva-3000.As lua de aici daca as gasi inmatriculat cu 5000-5500,mai mult nu pt ca sunt masini vechi deja si impozit mare,consum(nu ma intereseaza asa mult) etc etc.Astept pareri si eventual oferte daca are cineva 750i.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu lovi prea tare...dar sunt foarte rare persoanele care au cunostinte despre 7-are...si mai ales cu motorizari asa puternice :)

Nu stiu ce ti se pare ca lovesc asa tare(nu am lovit chiar deloc),atat doar ca ma asteptam sa fie mai multi care sa imi spuna cate ceva despre 750i/iL E38.E32-ul 750iL il cunosc ce-i poate capul pentru ca am avut asa ceva.Daca am lovit chiar asa tare imi cer scuze dar nu asta era intentia.

Link to comment
Share on other sites

Dar pe care nu le doresc decât foarte puţini...

Eu chiar imi doresc asa ceva pentru ca mi-a placut foarte mult motorizarea V12 de pe E32-ul meu(cand mergea :) ) si din moment ce motorizarea V12 de pe E38 nu e problematica atunci chiar sunt interesat.Sunt masini foarte finute,nici nu stii ca merge motorul indiferent ca ii deal sau vale.

Edited by raduch
Link to comment
Share on other sites

Am mers şi eu cu maşina lui iuliane38 şi era senzaţională.

 

Sunt maşini care ĂŽnghit foarte mulţi bani ĂŽntr-un timp relativ scurt ĂŽnsă dacă eşti pasionat şi ĂŽţi permiţi, merită până la ultimul ban.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

E adevarat ca taxele sunt mari dar pentru asa masina as plati fara nici o problema,numai sa merite.Nici tu nu te prea poti plange cu impozitul la 535 :) .Asa se aude ca ar vrea sa mareasca din nou impozitele,nu is normali oamenii astia.Nu e de ajuns 3240RON pentru un motor "amarat" de 5400?
Link to comment
Share on other sites

Salut Domnule,

 

Ai ganduri mari ptr un ''iL'' , ma bucur, sa ma anunti cand gasesti ceva interesant. Si eu o sa fiu atent daca apare vreo oferta buna.

Hai prin Iulius, da un telefon, sa mai vorbim la o cafea. Toate cele bune!

Am ceva ganduri in legatura cu E38 750iL dar nu stiu unde sa gasesc unul la un pret rezonabil.Este unul in Cj(cu numere de Germania) cam sifonat dar nu vrea sa-l dea.Eu am gasit si un S600 ieftin de tot,inmatriculat dar este tamponat si trebuie sa-i iau alte radiatoare,faruri,capota(cred) si sa-i indrept spatele.M-as baga la S-ul 600 pentru ca e ieftin,reparatia ma costa cam 1500 euro si imi si place balena de mor,la fel de mult ca si E38-u.Mai vb dupa sarbatori.Va doresc tuturor de pe forum Sarbatori Fericite si La Multi Ani!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Salut.

In calitate de fost posesor de 728 i e38,iti zic ca e o foarte mare diferenta intre 728 si 750iL spre ex.

Dupa ce m-am dat jos din Il,al meu mi se parea copil.

Fiind clasa de top,toate parca au fost lucrate mai in detaliu,pielea aia de pe bord,distanta uriaaasa intre scaune fata/spate.plus ca e e38,nu mai ai ce zice.

La capitolul fiabiliatate,nu am o parere tocmai buna.

 

Un amic de-al meu si-a ars garniturile de _chiulasa_ la ea.

Reparatia il costa 1600 ron...insa masina e tot in service de atunci(peste 3 luni),si au fost investiti in ea vreo 3000 euro.

vreo 30 senzori noi,axele cu came inversate,in fine...motorul nu mai porneste.

Plus ca,nu prea ai OAMENI care sa se ocupe respectuos de ea.

 

 

In ceea ce priveste impozitul,inca mai merge cu persoanele cu deficiente.

Te inteleg perfect.Nici eu nu ma las pana nu o sa am parcat in fata casei un 750,bineinteles ca a 2-a masina...ca altfel,te-ai supt:)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare Raduch .

Imi pare rau sa aud ca te plangi de M70, dar al meu are 400.000 km ,consuma ulei acceptabil dar pe partea de electronica nu a facut nimic in cei 20.000 km in care l-am forjat eu.Chiar i-am verificat conectica si mufele erau curate erau ca o bijuterie in interior dupa 20 ani ai sai. Poate aveai mici probleme care puteau fi remediate dar nu ai stiut sa le afli rapid <_<

 

 

Daca te intereseaza dupa ce imi expira numerle in 2 luni pot sa iti dau masina completa ( E32 750i pachet Schintzer) foarte rezonabil. Eu o sa imi iau alt E32 dar acu vreau cu piele crem.

 

Pe E38 V12 s-au pus 2 cutii. una in 4HP cum o ai tu pe E32 si tiptronicul . cam toti posesorii de tiptronic pe orice motorizari au avut probleme cu tiptronicele. Acum tine si de intretinerea cutiei,filtre,ulei, stil de plecat de pe loc...

 

E38 imi place la nebunie si pot sa imi iau si maine dar mai greu de gasit la piese dezmembrari. Eu prefer sa nu am emotii cand ma lasa ceva la masina si sa bag bani in benzina decat in piese.

Nu vreau sa spun prin asta ca E38 cade repede, pt ca e o masina durabila si solida ca si E32 dar..pt E32 gasesti tare ieftin componente.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salutare Raduch .

Imi pare rau sa aud ca te plangi de M70, dar al meu are 400.000 km ,consuma ulei acceptabil dar pe partea de electronica nu a facut nimic in cei 20.000 km in care l-am forjat eu.Chiar i-am verificat conectica si mufele erau curate erau ca o bijuterie in interior dupa 20 ani ai sai. Poate aveai mici probleme care puteau fi remediate dar nu ai stiut sa le afli rapid <_<

 

 

Daca te intereseaza dupa ce imi expira numerle in 2 luni pot sa iti dau masina completa ( E32 750i pachet Schintzer) foarte rezonabil. Eu o sa imi iau alt E32 dar acu vreau cu piele crem.

 

Pe E38 V12 s-au pus 2 cutii. una in 4HP cum o ai tu pe E32 si tiptronicul . cam toti posesorii de tiptronic pe orice motorizari au avut probleme cu tiptronicele. Acum tine si de intretinerea cutiei,filtre,ulei, stil de plecat de pe loc...

 

E38 imi place la nebunie si pot sa imi iau si maine dar mai greu de gasit la piese dezmembrari. Eu prefer sa nu am emotii cand ma lasa ceva la masina si sa bag bani in benzina decat in piese.

Nu vreau sa spun prin asta ca E38 cade repede, pt ca e o masina durabila si solida ca si E32 dar..pt E32 gasesti tare ieftin componente.

La ce pret te referi cand spui rezonabil?Nu stiu daca voi fi eu intereat de ea,dar am un prieten care ar fi interesat.Eventual daca imi convine pretul,poate imi trimiti niste poze sa vad cum arata.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
salut! vreau sa-mi cumpar si eu un 750i E38 din olanda....am mai avut un 740i din 96 si nu pot sa ma mai urc in altceva.....cu toate ca papa bani asta e..microbu...cine are o astfel de masina astept ceva detalii...motor durabilitate...puncte slabe...va multumesc anticipat!!!
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
nu mai merita, o fi 7-ar, dar e vechi, ce iti oferea ala, iti ofera si un e90 mai dotat, iar un e60 dotat, e deja mult peste un e38 din toate punctele de vedere.
Link to comment
Share on other sites

nu mai merita, o fi 7-ar, dar e vechi, ce iti oferea ala, iti ofera si un e90 mai dotat, iar un e60 dotat, e deja mult peste un e38 din toate punctele de vedere.

e tare asta sa compari un 3-ar fie el si e90 cu un 7-ar

dupa mine nici 5 x e90 nu fac cat un 750il

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
nu mai merita, o fi 7-ar, dar e vechi, ce iti oferea ala, iti ofera si un e90 mai dotat, iar un e60 dotat, e deja mult peste un e38 din toate punctele de vedere.

e tare asta sa compari un 3-ar fie el si e90 cu un 7-ar

dupa mine nici 5 x e90 nu fac cat un 750il

 

da ?

 

de ce ?

Link to comment
Share on other sites

nu mai merita, o fi 7-ar, dar e vechi, ce iti oferea ala, iti ofera si un e90 mai dotat, iar un e60 dotat, e deja mult peste un e38 din toate punctele de vedere.

e tare asta sa compari un 3-ar fie el si e90 cu un 7-ar

dupa mine nici 5 x e90 nu fac cat un 750il

 

da ?

 

de ce ?

pentru ca seria 7 e REGINA

ai stat/mers vreodata intr-un 7 si apoi in seria 3/ e90?

e90 e o masina micuta ca toate seria 3 in plus cu multe probleme tehnice

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.