Jump to content

Detalii BMW 750i/iL E38!


raduch

Recommended Posts

Guest poleposition
a fost regina sau cum vrei sa-i spui, acum e precum regina Angliei...nimeni nu mai vrea sa o f%ta, oricat de regina ar fi <_< Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

a fost regina sau cum vrei sa-i spui, acum e precum regina Angliei...nimeni nu mai vrea sa o f%ta, oricat de regina ar fi <_<

nu afost

seria 7 a fost, este si mai ales VA FI REGINA

e deplasat sa compari 3 cu 7

3 nu se compara nici cu 5 series dar cu 7

e ca si cum ai compara un tico cu un a4 din 2000

cam asta e diferenta

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
a fost regina sau cum vrei sa-i spui, acum e precum regina Angliei...nimeni nu mai vrea sa o f%ta, oricat de regina ar fi <_<

nu afost

seria 7 a fost, este si mai ales VA FI REGINA

e deplasat sa compari 3 cu 7

3 nu se compara nici cu 5 series dar cu 7

e ca si cum ai compara un tico cu un a4 din 2000

cam asta e diferenta

 

cine zice ?

Link to comment
Share on other sites

a fost regina sau cum vrei sa-i spui, acum e precum regina Angliei...nimeni nu mai vrea sa o f%ta, oricat de regina ar fi <_<

nu afost

seria 7 a fost, este si mai ales VA FI REGINA

e deplasat sa compari 3 cu 7

3 nu se compara nici cu 5 series dar cu 7

e ca si cum ai compara un tico cu un a4 din 2000

cam asta e diferenta

 

cine zice ?

oare eu am zis?

Link to comment
Share on other sites

pentru mine este vorba de a conduce o masina clasica din punctul meu de vedere ce are o linie a caroserie care rar se va demoda..cu o buna completare a mecanicii cu electronica!nu vreau un E38 doar pt simplul motiv ca nu as avea bani de un e65!poate ca pe e38 o sa dau si o sa investesc mai mult decat as face-o intr-un e65...este vb de altceva....

 

4ucom ai inteles gresit..nu era vb de opinia ta..scuze...

 

pentru mine este vorba de a conduce o masina clasica din punctul meu de vedere ce are o linie a caroserie care rar se va demoda..cu o buna completare a mecanicii cu electronica!nu vreau un E38 doar pt simplul motiv ca nu as avea bani de un e65!poate ca pe e38 o sa dau si o sa investesc mai mult decat as face-o intr-un e65...este vb de altceva....

 

4ucom ai inteles gresit..nu era vb de opinia ta..scuze...

sau eu am inteles gresit..inca o data scuze..

 

daca masina este euro3 cat este taxa de inmatriculare?..va multumesc..

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

masina este depasita tehnic, 750il 5.4 litri V12 si numai 320 de cai , consum de camion, costuri de intretinere multe prea mari, uzura mare - este o masina veche vrei nu vrei.

 

ce e asa special ? si mie imi place e38-ul cum arata, am tot spus ca e poate cel mai frumos model BMW, dar gata, s-a dus, cu atat mai mult un 750il...

 

Ce iti oferea ala, iti ofera si baga si in plus un E60 cat de cat dotat. Nu numai ca si optionale dar ai si o platforma tehnica noua, e altceva din toate punctele de vedere, de la motorizare la sisteme de siguranta si electronica, nu compara, pierzi.

Link to comment
Share on other sites

masina este depasita tehnic, 750il 5.4 litri V12 si numai 320 de cai , consum de camion, costuri de intretinere multe prea mari, uzura mare - este o masina veche vrei nu vrei.

 

ce e asa special ? si mie imi place e38-ul cum arata, am tot spus ca e poate cel mai frumos model BMW, dar gata, s-a dus, cu atat mai mult un 750il...

 

Ce iti oferea ala, iti ofera si baga si in plus un E60 cat de cat dotat. Nu numai ca si optionale dar ai si o platforma tehnica noua, e altceva din toate punctele de vedere, de la motorizare la sisteme de siguranta si electronica, nu compara, pierzi.

e ceva

de la e90 ai sarit cu comparatia la e60

e un progres

eu cred ca un e38 chiar "vechi si depasit " are mai putine probleme tehnice decat un e60

la noile modele tocmai electronica prea multa e buba

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
masina este depasita tehnic, 750il 5.4 litri V12 si numai 320 de cai , consum de camion, costuri de intretinere multe prea mari, uzura mare - este o masina veche vrei nu vrei.

 

ce e asa special ? si mie imi place e38-ul cum arata, am tot spus ca e poate cel mai frumos model BMW, dar gata, s-a dus, cu atat mai mult un 750il...

 

Ce iti oferea ala, iti ofera si baga si in plus un E60 cat de cat dotat. Nu numai ca si optionale dar ai si o platforma tehnica noua, e altceva din toate punctele de vedere, de la motorizare la sisteme de siguranta si electronica, nu compara, pierzi.

e ceva

de la e90 ai sarit cu comparatia la e60

e un progres

eu cred ca un e38 chiar "vechi si depasit " are mai putine probleme tehnice decat un e60

la noile modele tocmai electronica prea multa e buba

 

pe dracu, am zis e90 sau e60, insist sa fii mai atent cand ma citezi, astfel incat sa o faci corect.

 

Pai argumentul tau nu e bun, asa si o caruta are mai putine probleme tehnice decat E60, de ce ? simplu, pentru ca tehnica aia era la un nivel primar si basic, apoi ce statistica spune ca e60 sau e90 are atat de multe probleme tehnice ? si ce statistica spune ca e38 ar avea mai putine probleme tehnice ? <_<

Link to comment
Share on other sites

masina este depasita tehnic, 750il 5.4 litri V12 si numai 320 de cai , consum de camion, costuri de intretinere multe prea mari, uzura mare - este o masina veche vrei nu vrei.

 

ce e asa special ? si mie imi place e38-ul cum arata, am tot spus ca e poate cel mai frumos model BMW, dar gata, s-a dus, cu atat mai mult un 750il...

 

Ce iti oferea ala, iti ofera si baga si in plus un E60 cat de cat dotat. Nu numai ca si optionale dar ai si o platforma tehnica noua, e altceva din toate punctele de vedere, de la motorizare la sisteme de siguranta si electronica, nu compara, pierzi.

e ceva

de la e90 ai sarit cu comparatia la e60

e un progres

eu cred ca un e38 chiar "vechi si depasit " are mai putine probleme tehnice decat un e60

la noile modele tocmai electronica prea multa e buba

 

pe dracu, am zis e90 sau e60, insist sa fii mai atent cand ma citezi, astfel incat sa o faci corect.

 

Pai argumentul tau nu e bun, asa si o caruta are mai putine probleme tehnice decat E60, de ce ? simplu, pentru ca tehnica aia era la un nivel primar si basic, apoi ce statistica spune ca e60 sau e90 are atat de multe probleme tehnice ? si ce statistica spune ca e38 ar avea mai putine probleme tehnice ? <_<

"Ce iti oferea ala, iti ofera si baga si in plus un E60 cat de cat dotat. Nu numai ca si optionale dar ai si o platforma tehnica noua, e altceva din toate punctele de vedere, de la motorizare la sisteme de siguranta si electronica, nu compara, pierzi."

daca aici scria e90 si nu am vazut eu bine imi cer scuze

nu am nici o statistica si nici timp sa caut una

din ce am mai citit pe forum si imi mai aduc aminte ai cam avut ceva probleme cu masinile tale ( poate nu am retinut eu bine caz in care imi cer scuze anticipat )

orice masina de generatie mai veche si cu mai putina electronica pe ea ( nu ca e38 nu ar avea destula ) e mult mai fiabila

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
nu mai merita, o fi 7-ar, dar e vechi, ce iti oferea ala, iti ofera si un e90 mai dotat, iar un e60 dotat, e deja mult peste un e38 din toate punctele de vedere.

 

1. bre, nu ma enerva ca a fost o zi sensibila azi, uite aici ce am zis nu ma mai contrazice ca fac urat. Uite mi-am dat quote singur, doar ca sa te lamuresc . Nu-i nevoie sa iti ceri scuze, inteleg :)

 

2. iar gresesti cu argumentul tau, pai fii atent: un e30, un urs din 85 in mod logic ar avea mai putine probleme de electronica deoarece nu prea avea cine stie ce electronica <_<

Link to comment
Share on other sites

nu mai merita, o fi 7-ar, dar e vechi, ce iti oferea ala, iti ofera si un e90 mai dotat, iar un e60 dotat, e deja mult peste un e38 din toate punctele de vedere.

 

1. bre, nu ma enerva ca a fost o zi sensibila azi, uite aici ce am zis nu ma mai contrazice ca fac urat. Uite mi-am dat quote singur, doar ca sa te lamuresc . Nu-i nevoie sa iti ceri scuze, inteleg :)

 

2. iar gresesti cu argumentul tau, pai fii atent: un e30, un urs din 85 in mod logic ar avea mai putine probleme de electronica deoarece nu prea avea cine stie ce electronica <_<

iti mai pun odata citat la ce ai zis asta ca sa vezi ca te-am citat corect :

"Ce iti oferea ala, iti ofera si baga si in plus un E60 cat de cat dotat. Nu numai ca si optionale dar ai si o platforma tehnica noua, e altceva din toate punctele de vedere, de la motorizare la sisteme de siguranta si electronica, nu compara, pierzi."

 

1 nu te enerva ca nu face bine la sanatate

 

2 nu gresesc, ca e30 este mult mai fiabila decat noile modele de bmw, tocmai datorita lipsei de electronica

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
nu mai merita, o fi 7-ar, dar e vechi, ce iti oferea ala, iti ofera si un e90 mai dotat, iar un e60 dotat, e deja mult peste un e38 din toate punctele de vedere.

 

1. bre, nu ma enerva ca a fost o zi sensibila azi, uite aici ce am zis nu ma mai contrazice ca fac urat. Uite mi-am dat quote singur, doar ca sa te lamuresc . Nu-i nevoie sa iti ceri scuze, inteleg :)

 

2. iar gresesti cu argumentul tau, pai fii atent: un e30, un urs din 85 in mod logic ar avea mai putine probleme de electronica deoarece nu prea avea cine stie ce electronica <_<

iti mai pun odata citat la ce ai zis asta ca sa vezi ca te-am citat corect :

"Ce iti oferea ala, iti ofera si baga si in plus un E60 cat de cat dotat. Nu numai ca si optionale dar ai si o platforma tehnica noua, e altceva din toate punctele de vedere, de la motorizare la sisteme de siguranta si electronica, nu compara, pierzi."

 

1 nu te enerva ca nu face bine la sanate

 

2 nu gresesc, ca masina e30 este mult mai fiabila decat noile modele de bmw, tocmai datorita lipsei de electronica

 

1. mha, tu nu stai bine cu basica memoriei, nu vezi ca ti-am dat mai sus citat din ce am spus eu cu e90/e60 ?!?!?

 

2. pai asa, mai bine o caruta, ca acolo sigur nu o sa ai probleme cu electronica :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

@poleposition

 

ca sa nu mai dau citat ca se face carnatul mare rau

vad ca ti-am pus de 2 ori citattul dar nu il observi; revii la ceva anterior

nu ma deranjeaza; aia cu basica a vrut sa fie o chestie haioasa?

ramai la parerile tale ca e38 e o caruta; eu raman la ale mele

eu as vrea o tricicleta de e21 325 cu dublu-carburator nou... din pacate nu mai exista ca multe alte lucruri bune

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

ca sa incheiem discutia, in favoarea mea desigur.

 

asta am spus eu si mai departe nu stiu ce mai vrei:

 

nu mai merita, o fi 7-ar, dar e vechi, ce iti oferea ala, iti ofera si un e90 mai dotat, iar un e60 dotat, e deja mult peste un e38 din toate punctele de vedere.

 

dupa cum vezi, cauta singur postul mai sus, am spus si de una si de alta (3 si 5)

 

deja e aberant.

 

Apoi, nu am spus ca e38 ar fi caruta, ba chiar am specificat mai sus (cauta) ca mi se pare cel mai frumos model BMW.

 

Nu stiu ce-i cu tine azi, geez <_<

 

Bea ceva...sau nu mai bea :)

Link to comment
Share on other sites

nu mai merita, o fi 7-ar, dar e vechi, ce iti oferea ala, iti ofera si un e90 mai dotat, iar un e60 dotat, e deja mult peste un e38 din toate punctele de vedere.

 

1. bre, nu ma enerva ca a fost o zi sensibila azi, uite aici ce am zis nu ma mai contrazice ca fac urat. Uite mi-am dat quote singur, doar ca sa te lamuresc . Nu-i nevoie sa iti ceri scuze, inteleg :bashwall:

 

2. iar gresesti cu argumentul tau, pai fii atent: un e30, un urs din 85 in mod logic ar avea mai putine probleme de electronica deoarece nu prea avea cine stie ce electronica <_<

un urs din 85 cum am avut je 323 se p**a pe orice cazan nou.

sunt fan BMW dar ultimele modele sunt niste cazane dupa 10 ani se duc la garla,piese care la urs tineau 20 ani la E90 E46 tin 10 maxim :),ca sa nu imi sariti in cap

ambele masini noi noute :unsure:

gasiit-mi un 323 nou si il iau

 

pt cheloo

 

http://www.perfectauto.ro/calculator-taxa-auto.php

 

 

8100 euro zic astia pe site,ideea e ca iar umba un zvon ca s-ar scoate taxa

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

@poleposition

 

nu vreau nimic

mi-am expus parerea ; cum ti-ai expus si tu parerea ta

ca nu coincid e alta poveste

daca te face sa te simti bine considera ca s-a incheiat discutia in favoarea ta

happy now?

consider ca nu are rost sa-ti mai raspund; ramai cu electronica de varf

parca te si vad super satisfacut intr-o masina care decat ii spui adresa unde sa mergi si te conduce singura pana acolo

eu inca as mai vrea tricicleta aia de e21....

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

stai frate ca nu ne certam acum, doar ne contrazicem :bashwall:

 

eu iti super respect parerea, dar o sutin si pe a mea.... intorc capul si acum dupa un e38 "curat", dar obiectiv vorbind, eu cred ca nu merita decat daca esti colectionar <_<

 

Chill bro' :)

Link to comment
Share on other sites

nu mai merita, o fi 7-ar, dar e vechi, ce iti oferea ala, iti ofera si un e90 mai dotat, iar un e60 dotat, e deja mult peste un e38 din toate punctele de vedere.

 

Nu e chiar aÅŸa. <_<

 

Un E38 impecabil poate fi o maşină foarte mişto pentru un om pasionat de acest model.

 

Cât despre dotări, să ştii că E38 a avut foarte multe dotări care nu sunt prezente nici astăzi pe foarte multe maşini de lux.

 

Există E38 cu fax, dvd şi ecrane ĂŽn tetierele din spate, carkit cu bluetooth, scaune active, scaune spate electrice.

Pe E38 există si pilot automat cu un radar care te ajută să urmezi maşina din faţă şi frânează automat pentu a păstra o distanţă de siguranţă ĂŽntre tine şi maşina din faţă.

 

Nu cred că un E60 dotat sau un E90 dotat sunt peste un E38 ca dotări.

E adevărat că E38 nu are active steering dar are servotronic, iar Dynamic Drive-ul nu este o opţiune atât de importantă.

 

Dacă un om ĂŽşi permite consumul şi ĂŽntreţinerea unui 750i, nu cred că existe motive pentru care să nu aleagă acea maşină.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

tu lipseai... sa mor, chiar ma intrebam cand apare Ciupanezu' <_<

 

Acum, tu mai ramane sa te superi pe mine si cercul e complet.

 

Eu am vrut sa subliniez ca nu mai merita un e38 acum, decat daca esti colectionar, aceasta masina, in speta 750Li, are nevoie de o intretinere si de o ingrijire deosebita, asta daca vrei sa ai un e38 care sa reprezinte seria 7, nu o carpeala cum suntem obisnuiti pe aici...stii bine ce zic.

 

Nu am spus ca ar fi caruta, ba chiar am spus ca din punctul meu de vedere este cel mai "frumos" (un cuvant simplu dar adevarat) model BMW din toate timpurile, tocmai de aia, nu cred ca poate fi destinat oricui pentru folosinta si intretinere. Tocmai ca sunt fan e38 spun aceste lucruri.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.