Jump to content

A cedat turbina


Catalin3

Recommended Posts

...turbina a cedat in trafic ,intr-o depasire ,iar caseta am simtit-o eu cam cind masina avea 10.000...cum am mers cu masina?...pai am fost motociclist 12 ani,am vreo 2,5 milioane de km,am schimbat cam 12 masini si 11 motociclete,batrinul meu conducea un service iar eu de la 9 ani mi-am pertecut vacantele cu cheia in mina...nu au nici o legatura stilul de mers cu ceea ce s-a paradit,eu vreau sa stiu ceva mai mult despre aceasta problema ca atunci cind ma duc la service sa am pe ce sa ma iau la trinta.

-deci cu turbina ...am urcat turatia, accelerind si pe la 28oo rot/min turatia a coborit brusc,motorul nu a mai avut putere,m-am retras in spatele camionului pe care voiam sa-l depasesc si am stat frumos acolo,dupa care m-am dat jos si am ridicat capota,l-am pus pe unul sa accelereze si se auzea un scirtiit in stinga sus,linga blocul motor,am priceput ca e turbo si am sunat la bmw care au zis sa ma duc acolo.

la inceput au zis ca n-are nimic,motorul nu facea figura tot timpul,se comporta aleatoriu,asa ca i-am pus sa faca un test mai eficient,de vreo 4 ore in care au fortat-o la diferite turatii si mai ales e important comportamentul turbinei la decelerare,atunci se aude.

le-am spus sa vina sa si-o ia...in paralel cu asta simteam in coloana volan un zgomot care venea din stinga,de pe axa rotii,se simtea la denivelari usoare,problema e ca acest motor care ne ajuta pe noi sa viram se poate opri,sau se poate bloca ...si atunci ...e jale !

mai poate fi si o eroare de soft...dar si asta poate sa te coste !...ce?...ce se mai alege de sub camion !

asa ca...daca cineva a patit asta cu NOUL BMW SERIA 3...e rugat s ma informeze si pe mine cum s-a rezolvat problema !

DANKE!

Edited by BoBo
titlu........
Link to comment
Share on other sites

...la 16 ani aveam prima motocicleta,acum am 46,deci in 30 de ani faci km astia,sau chir mai mult,anual eu fac acum cam 50.000-70.000 de km...asa ca e posibil,nu m-am plimbat niciodata cu masina sau motorul prin curte ,ocolind casa...sa ma vada fetitele...ce smecher sint eu,crezindu-ma un teribil schumacher !

...deci inainte de a suspecta pe cineva de minciuna ar trebui sa gindesti de 2 ori...bine?

...modelul este cel de 177 CP/400 rpm,2000 cmc diesel,cu tehnologie efficient dynamics,dar nu cred ca are vreo importanta motorul in povestea asta cu rigidizarea servodirectiei...sau daca stii ceva ...astept !

Link to comment
Share on other sites

cred ca a fost vorba de un defect de fabricatie ceva. chiar nu e o problema des intalnita la e90 sa pice asa turbinele din senin.

 

PS: faptul ca ai 2.5 milioane de km sau 25000 mi se pare irelevant in discutie...si dupa 2.5 milioane poti conduce prost, la fel cum dupa 25000 km poti sa mergi frumos cu o masina. :)

Link to comment
Share on other sites

actually...da, am mers si pe motocicleta si chiar am una :)

 

poti sa strici foarte usor un turbo, talpa de la 1000 ture in treapta de viteza necorespunzatoare (mai mare), forje in 4500 ture la rece, neschimbat la timp filtrele (in special cel epurator) si probabil ar mai fi.

 

din cate mi-am dat seama masina ta nu are f multi km, deci de asta zic ca o utilizare necorespunzatoare cam iese din discutie...cel mai probabil fiind vorba de un defect de fabricatie ceva.

 

daca e luata de noua, garantia ar trebui sa acopere treburile astea nu?

Link to comment
Share on other sites

...mda...masina e luata de noua,in primii 5000 de km nu am ridicat viteza peste 130km/ora,fara demaraje si supraturare,am fost cu ea la service,este inca in garantie si au constatat un defect de fabricatie...dar cam multe defecte de fabricatie...caseta...apoi directia...nu e prea mult in primii 19000 de km ?...si nu mai vorbim de faptul ca nu a fost exploatare intensa a ei,am mers cu ea normal,mai am inca o masina si pe asta o folosesc zilnic.
Link to comment
Share on other sites

se poate sa fi fost un lot cu defecte de fabricatie si ghinionul a facut ca una din masini sa ajunga chiar la tine :) se intampla chestii de astea la orice marca din clasa asta, n-ai ce sa faci. be happy ca e in garantie si iti schimba tot fara comentarii :)

 

nu am auzit sa fie o problema comuna la e90 sa pice turbine si casete de directie intr-o veselie, deci tind sa cred ca e un caz izolat.

Link to comment
Share on other sites

poti sa strici foarte usor un turbo, talpa de la 1000 ture in treapta de viteza necorespunzatoare (mai mare), forje in 4500 ture la rece, neschimbat la timp filtrele (in special cel epurator) si probabil ar mai fi.

 

Stau si ma gandesc uneori in ce hal s-a ajuns cu noile tehnologii de pe actualele modele,adica imi cumpar o masina si trebuie sa NU fac urmatoarele lucruri: sa nu-i dau talpa de la 1000 de ture,sa o las mai mult sa se incalzeasca la temperatura optima,sa nu o duc in 4500 ture,sa nu opresc motorul imediat dupa ce m-am oprit din mers,sa nu iau brusc de volan ca sa nu stric caseta,etc....Intrebarea mea este,DAR ce am voie sa fac!?!?,ca pana la urma cred ca nu mai avem voie nici sa mergem cu masina pt. a nu se strica.Pe zi ce trece am tot mai mult impresia ca am devenit sclavii masinilor;pentru ca intradevar nu se mai fac masini ca pe vremuri,masini facute sa reziste si facute sa le iubesti chiar si dupa 6-8 ani de exploatare,acum dupa 2 ani deja te gandesti cum sa scapi de ea pt. ca incep sa cada tot mai multe piese.Mai grav este ca unele nu ajung nici la 50 de mii de km fara reparatii majore si mai grav este ca se intampla treburile astea la BMW o marca renumita pt. fiabilitate pe vremuri.

 

OT-Nu este primul caz pe care il aud in legatura cu 320d(modelul nou) care a ramas fara turbina,ambreiaj ,caseta de directie,etc.....se pare ca foarte multe au aceste probleme.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.