Jump to content

E90/E91-mici secrete


IulianC

Recommended Posts

Pt admini:

 

Nu modificati denumirea acestui thread din "mici secrete" in "Discutii generale E90/E91/E92" sau ceva de genul! Multam!

 

Ce ulei 5W40 recomandati pentru E90 320D din 2007?

 

Urmeaza sa-l schimb poate luna viitoare si sunt in dubii intrucat actualul Ulei original BMW 5W40 nu are norma recomandata de BMW pt E90 si anume: LL04, ci LL98(LongLife) Actualmente am 5W30, original BMW, ce are norma LL04, dar mi-a mancat ceva cam mult si vreau sa-i pun ceva mai vascos adica 5W40! Momentan stiu de un MOTUL 5W40 LL04, dar si Castrol are ceva de genul! Ce altceva recomandati ca si brand, dar sa fie in cele mentionate, eventual cu exemple! Daca as merge pe Castrol, ce ulei mai exact? cod, denumire! Merci!

 

Liqui Moly TopTec 4100 este 5w40 si LL04.

Edited by rashpy
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

 

Liqui Moly TopTec 4100 este 5w40 si LL04.

 

Am profitat de ocazie ca sunt in DE si am cumparat uleiul. Am luat Motul 5w40 8100 x-clean ll04. Desi voiam Castrol ca deh scrie pe buson, am mers pana la urma pe acest motul si asta dupa ce am citit doar reviewuri si pareri pozitive despre motul. Chiar n am gasit o parere proasta despre el. Cum multi zic, se pare ca ar fi cel mai bun ulei sau cel putin in top 3.

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Buna seara colegii. As dori sa va intreb, daca tot vorbim de secrete : bmw-ul meu 320 e90 de o perioada a inceput sa faca o figura si nu pot sa-mi dau seama ce se intampla : chiar mergand pe drum sau cand vrea, aud un sunet prin boxe : tic-tic-tic...tiiic. E ca si cum ar fi un countdown la detonarea unei bombe. Sincer va zic, m-a si speriat de cateva ori, crezand ca e vreun semnal de eroare. In schimb, am pus masina pe tester si nu s-a gasit nimic...

A mai patit cineva asa ceva?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ma poate lamuri si pe mine de unde imi dau seama e fel de masina am? E 46, E90, E 91... :cry: M-am uitat in carte si nu scrie nimic. E in functie de ani, de putere??? Masina e in 2010, 184 CP (cred).

 

 

Este din generatia E9x! Daca este sedan atunci este E90, daca-i break este E91, daca-i coupe este E92. Seria E9x se fabrica din 2005 pana pe la sfarsitul lui 2011! Din 2008 a aparut faceliftul numit si LCI! Oricum gasesti mai multe pe google ori Wikipedia!

 

 

 

 

LE! Bala! ai fost mai rapid! :)

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Este din generatia E9x! Daca este sedan atunci este E90, daca-i break este E91, daca-i coupe este E92. Seria E9x se fabrica din 2005 pana pe la sfarsitul lui 2011! Din 2008 a aparut faceliftul numit si LCI! Oricum gasesti mai multe pe google ori Wikipedia!

 

 

 

Multumesc. Este E90.

Edited by meme.sandu
Link to comment
Share on other sites

O intrebare la acest capitol : exista vreo chichita ca sa setez data schimbului de ulei? Mi s-a aprins pe bord "service overdue" la capitolul schimb de ulei si nu am deocamdata posibilitatea sa pun masina pe tester. La service mi-au pus pe vremuri o data gresita : 04.2013 in loc de 04.2014. Doar 7000 de km am facut de la ultima revizie.

Masina e tot Bmw E90, din 2008. Va multumesc mult

Link to comment
Share on other sites

O intrebare la acest capitol : exista vreo chichita ca sa setez data schimbului de ulei? Mi s-a aprins pe bord "service overdue" la capitolul schimb de ulei si nu am deocamdata posibilitatea sa pun masina pe tester. La service mi-au pus pe vremuri o data gresita : 04.2013 in loc de 04.2014. Doar 7000 de km am facut de la ultima revizie.

Masina e tot Bmw E90, din 2008. Va multumesc mult

 

Pai in primul rand trebuia resetat in momentul in care ai schimbat uleiul + filtre! Acum ce-ai putea sa faci este sa-l resetezi ca sa scapi de mesaj, numai ca atunci cand faci 10k - 15k de KM pe uleiul asta, sa-l schimbi si sa nu uiti iar sa resetezi si intervalul!

Link to comment
Share on other sites

Pai in primul rand trebuia resetat in momentul in care ai schimbat uleiul + filtre! Acum ce-ai putea sa faci este sa-l resetezi ca sa scapi de mesaj, numai ca atunci cand faci 10k - 15k de KM pe uleiul asta, sa-l schimbi si sa nu uiti iar sa resetezi si intervalul!

Iti multumesc mult pentru raspuns. Intre timp am aplicat principiul "google is my best friend" si am ajuns si pe youtube. Am cazut procedura de resetare, e una usoara. La unele modele de BMW E90/E91 am vazut ca se poate seta o alta data de alerta. La mine se poate da doar reset.

Oricum, va multumesc incaodata pentru raspunsul rapid.

Link to comment
Share on other sites

O alta "smecherie" daca pot denumi asa : poate nu e adevarat, dar am vorbit cu mai multi "bijnitari" despre aceasta problema : la modelele Bmw Seria 3 E90/E91, daca kilometrajul e modificat, apare un defect mic, nesemnificativ la prima vedere : acul de la consumul instant nu o sa sara niciodata la 0, ci in loc de aceasta valoare, o sa ramana blocat intre valorile 0 si 1 (mai mult spre 1).
Link to comment
Share on other sites

O alta "smecherie" daca pot denumi asa : poate nu e adevarat, dar am vorbit cu mai multi "bijnitari" despre aceasta problema : la modelele Bmw Seria 3 E90/E91, daca kilometrajul e modificat, apare un defect mic, nesemnificativ la prima vedere : acul de la consumul instant nu o sa sara niciodata la 0, ci in loc de aceasta valoare, o sa ramana blocat intre valorile 0 si 1 (mai mult spre 1).

 

Astea sunt SF-uri. Pozitia acelor este data de posibilitatea lor de a-si recalibra pozitia. Atat.

 

Incercati sa nu mai postati fel de fel de "invataturi" de prin targuri.

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat parbrizul iar la senzorii lui am observat ca cel vechi in afara de lumini si ploaie mai avea o mufa ce intra inntr-o alta chestie ce era lipita de parbriz. ce poate fi ? Parbrizul cel nou are doar pt lumini si ploaie iar acum am ramas cu o mufaa scoasa.
Link to comment
Share on other sites

Salut, am si eu o intrebare.

 

Am schimbat de curand cheia principala a masinii, e cheie cu confort-acces (mai putin important).

Daca tin lung apasat pe deschidere, coboara geamurile + trapa, in schimb daca tin lung apasat pe sigla, nu se mai ridica inapoi.

 

Confort acces-ul merge bine, inchide , deschide bine.

Daca bag cheia in broasca si invart spre inchidere, tinand apasat, de asemenea se ridica geamurile. Dar din buton nici cum.

 

Este productie America, am citit pe un forum de al lor ca cica ar fi o diferenta fata de europene pentru ca au existat multe accidente, mai ales cu copii.

 

Nu stiu ce sa zic.

 

Intrebarea este, exista o combinatie de butoane pentru programarea functiei?

Bmw e92 , 2007.

Multumesc,

Andrei

Edited by AndreiJOY
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Am un BMW 318d din 2008. Cand mi-am cumparat-o din Germania(am adus masina pe platforma si cand inchideam masina tot pornea) a mers alarma ei dar acum nu stiu cum sa o activez. Ma poate ajuta cineva? Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.