Jump to content

Sfat achizitie E90 - pls help


COJOCARU27

Recommended Posts

Salutare,

imi cer scuze, first of all, ca revin dupa atata timp si mai mult revin si cu o rugaminte, un strigat de ajutor.

Lucrurile stau asa, am un buget de maxim maxim 15 000 euro si vreau sa imi cumpar un E90 pe firma, deci 15 000 netto - adica undeva la 18 000 si un pic brut.

Am tot cautat si cautat si cautat si binenteles ca in bugetul asta mare optiuni nu-mi pot lua. Asadar trebuie sa fac cateva compromisuri insa va cer ajutorul ca nu stiu care este compromisul cel mai bun - intrebare la care numai cei cu experienta pot raspunde, si ma bazez pe acest club unde mai toti aveti experienta.

Compromisurile ar fii urmatoarele :

 

E90 2.0i(150 cai) sau 2.0D(163) - nu o sa fac un miliard de km pe an si nu cred ca se pune problema amortizarii investitiei prin economie de carburant, aici criteriile fiind : care motor e mai reusit? Am tot auzit cazuri la motorina cu turbina care cade si e foarte scumpa, stiu totusi ca mototrul diesel e reusit, muternic si economic. Pe de alta parte benzina este mai rafinata, dar despre acest motor nu situ mare lucru, cat consuma fata de diesel, e diferenta asa mare, e fiabil, e semnificativ mai ieftin la intretinere, cam care sunt valorile la service pentru ambele motoare(reviziile)?

 

Apoi merita asa de mult navigatia(ma refer aici la bussiness caci aia profi nu intra in buget) - aici pot sa iau un bmw cu mai multi km si mai vechi dar cu mai multe dotari printre care si navigatia. IN mod normal as renunta la ea, eventual punand una ulterior aftermarket ca la alte masini, insa aici difera bordul si nu merge decat sa-mi iau una de pus in geam. Merita asa mult navigatia aia cu inavidation sau cum se numeste sistemul ala cu rotita? este chiar o necesitate sau o problema de design al bordului si nu stiu poate o fita? NU am mai avut masini cu navigatie si nu-mi dau seama cat de importanta este ea mai ales ca la acest model diferenta este foarte mare, estetic vb intre un model cu navigatie si unul fara. - astept sfaturi

 

Cea mai importanta alegere trebuie sa o fac la km pe care trebuie sa-i aiba acest Bmw - stiu ca un bmw la 115 000 km este totusi o masina buna insa majoritatea pe care le-am gasit la km astia aveau ultima revizie facuta la 77 000 km sau in jurul acestei cifre. Acum mie mi se pare mare diferenta desi stiu ca in afara reviziile la modelul asta se fac la 30 000 km, insa totusi as lua masina si imediat mai bag 1000 de euro in revizie. E ceva totusi, mai ales ca nu stiu exact la km astia trebui schimbat kit ambreiaj, sau placute frana sau mai stiu eu ce, deci suma poate sa sara mult de 1000 de euro.

Am mai gasit asa ca exemplu un BmW 320i - la 40 000km dar care avea ultima revizie la 30 000km, cea ce mi se pare chiar ok, desi pretul era totusi mare i nu avea nici navigatie si putine optiuni. INsa km erau putini si imi imaginez ca un bmw la km astia este ca nou desi era fab in 2005 pe la sfarsit.

Este deci o mare dilema, km mai multi si mai multe optiuni printre care si navigatie - sau km mai putini dar fara optiuni? cat de importante sunt optiunile la acest model, totusi este un model de clasa mijlocie sport - nu un seria 5 sau 7 unde importanta cade totusi pe dotari.

 

O ultima intrebare - ma puteti ajuta cu ceva site-uri mai de incredere - adica link-uri catre parcuri auto specializate pe bmw, sau macar de incredere, totusi mobile.de a devenit o ruleta ruseasca decand cu atatea autohouse-uri detinute de arabi, turci si chiar romani, rusi etc.

 

Orice sfat de la voi ceilalti cu experienta sau chiar de la cei care ati fost in situatia mea ma va ajuta enorm.

Mentionez ca masina o voi achizitiona numai din afara pentru ca imi e la indemana si pt ca am mai luat inca o masina acum juma e an pt tatal meu si ma descurc singur acolo, fiind totusi ceva mai sigur decat din tara. Ma gandesc serios daca sa mai astept putin sa scada preturile, am vazut ca nu prea se mai aduc masini din afara second, probabil criza, deci daca se aduc mai putine inseamna ca acolo se vand mai putine si ma gandesc ca e doar o chestiune de timp pana mai lasa preturile sa se vanda totusi ceva? ce ziceti?

 

multumesc mult pentru ajutor si scuze pentru romanul de mai sus, am zis sa recuperez tot ce n-am mai scris in ultima perioada.

Mersi mult.

Link to comment
Share on other sites

La 15 mii(18 brut) nu-ti iei cine stie ce E90. Si decat unul chel cu km multi si slab motorizat mai bine iei un E46 din 2004 cu dotari klumea.Stii vorba aia:"La un bmw iti permiti masina dar nu si dotarile" iar un bmw fara dotari e cam aiurea.Ori mai pui niste bani si iei unul cu ceva dotari ori...un E46 din ultimul an bine dotat si cu putini km....sau mai astepti.
Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am luat maşina 320d din Germania şi ea costa brut 20.000 euro şi am luat-o pe firmă cu 16800 şi am ceva dotări: bi-xenon, navigaţie business, senzori parcare faţă+spate, volan sport cu comenzi, scaune sport parţial piele, tempomat, senzori lumină, ploaie, climă automată bi-zonală, bluetooth şi pregătire telefon ĂŽn cotieră, cotieră cu refrigerare, magazie cd-uri, sac ski-uri, led-uri mânere uşi, oglinzi electrice ĂŽncălzite heliomate, oglinda interioară heliomată. Astea mi le amintesc pt moment.

Eu zic că este importantă navigaţia business deşi momentan nu există DVD cu România pt ea, ci numai pentru professional. Este importantă pt că dacă ai senzorii de parcare ĂŽţi arată pe ecranul de navi in culori exact distanţa faţă de obstacol(culorile sunt verde, galben şi roşu). plus multe alte informaţii utile cum ar fi perioadele de service, melodiile de pe cd, setările maşinii, mi se pare că poţi chiar să o faci să meargă si filmele pe DVD şi să recepţionezi TV(la navi professional se poate sigur).

butonul ala din spatele schimbătorului şi inclusiv tot sistemul se numeşte I Drive.

eu ţi-aş recomanda motorul de 1995cmc diesel de 163cp. e mai puternic decât 2.0i, cuplu mai mare, consum mai mic etc.

eu am luat maşina la 105300km şi acum am 122500km şi n-am avut decât probleme minore, niciuna legată de motor ĂŽnsă. sunt foarte mulţumit de maşină.

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

thx-1 M-am gandit si eu de multe ori la aceasta achizitie, si tot de atatea ori m-am razgandit. un model vechi oricat de multe dotari ar avea se devalorizeaza moral. In plus am inteles citind aici pe forum ca modelele noi, respectiv E90 sunt mai fiabile ca predecesoarele. Stiu ca e discutabil insa chiar modelul vechi nu mi l-as lua. multumesc oricum de sfat . Mai astept daca e nevoie.

 

Iulian C - vad ca ai luat o masina aproape de idealul meu, chiar si anul e 2005, aproape ca ma incadrez si eu la dotarile astea cu putin efort.

Am gasit si eu una cu aproape aceleasi dotari insa are 95 000 km si are ultima revizie facuta la 77 000 . Astfel ca am ceva emotii, ma gandesc totusi ca la diesel o revizie la km astia inseamna o alta investitie pe care trebuie sa o iau in calcul. Te rog da-mi mai multe detalii despre Bmw-ul tau, de unde l-ai luat, cu cat timp in urma, eventual un link catre autohause-ul respectiv. Apoi foarte important de atunci si pana acum ma gandesc ca i-ai facut un service macar, cat a costat, ce ai schimbat la revizia respectiva, uzualele filtre si ulei sau ceva mai serios gen discuri de frana(nu placute) kit ambreiaj, etc - cat a costat revizia detaliat pe ce s-a schimbat daca se poate.

daca ar fi sa o iei de la inceput ce ai remedia, ai lua spre exemplu un an mai nou, vad ca e 2005, sau navigatie profi?

Sau la ce ai putea sa renunti, la navigatie inteleg ca nu? poate xenoane sau alte dotari?

 

Mersi mult pentru sfaturi si pentru timpul acordat.

Link to comment
Share on other sites

cati km are masina ta, si la cati km ai luat-o? problema este ca eu o iau second si ca sa iau si cu xenon si cu navigatie, atunci trebuie sa o iau cu peste 100 000 km la bord. cred ca peste km asta nu mai costa 12 mil o revizie ca mai schimbi un disc de frana mai un kit de ambreiaj mai stiu eu ce si nu vreau sa mai dau prin service-uri inca cateva mii bune. Nici nu mi-as permite.

In mare pe caz concret ma impart intre un 2.0 i din 2005 cu 40 000 km la bord cu mai toate optiunile de care am nevoie mai putin xenoane si navigatie si un 2.0d tot din 2005 dar cu 100 000 km la bord si cu revizia facuta pe la 77 000 km deci imperios necesar o alta revizie, dar in schimb are si xenon si navigatie business. Cam asa stau lucrurile si grea alegere mai am de facut. Si cu cat citesc mai mult problemele aparute aici pe forum cu atat ma ingrozesc mai tare.

Link to comment
Share on other sites

Eu ti-am dat pretul la o revizie in care schimbi ulei si filtre.Masina am luat-o de la bmw din Germania cu garantie si avea 13.000km la bord,acum are 64.000km si nu am schimbat decat 2 becuri plus 2 revizii la 25 si 50 mii km.Am schimbat pana acum 3 randuri de placute (a mea e automata) si atat.La 75.000km cand am sa fac urmatoarea revizie de ulei si filtre voi schimba din nou placutele plus discurile fata-spate.
Link to comment
Share on other sites

Am gasit un compromis ok zic eu 320i care are navigatie profi si cateva dotari iata link-ul :

 

http://home.mobile.de/home/showDetails.htm...hicleType=false

 

Sper ca nu e o problema ca am pus si un link aici pe forum. Problema este ca masina are lemnul ala naspa la interior. Mie unul la seria asta care e compacta si nu limuzina de lux, lumnul mi se pare kitschos rau. Are cineva cu lemn la interior, este asa naspa cum pare in poze? In rest cum vi se pare masinala banii astia - vine cam 14 000 fata tva.

Nu stiu din pacate nimic despre acest dealer Gursel Automobile mi-e tare teama sa nu fie arab ca mai era un Gursel Huseyn pe site dar aparent ar fi doi dealeri diferiti. Stie cineva de dealerul asta, a mai auzit de el macar?

In rest masina pare ok, are 88 000 km si a avut ultima revizie la 66000 deci se pare ca e cu reviziile la zi. Desi ar trebui facuta o noua revizie in Romania cat de curand, dar ar trebui sa fie mai ieftin la benzina.

Apoi s-a mai nascut o dilema mare pentru mine, merita cutia automata?? stiu deja intreg masura insa e o investitie pentru mine si vreau sa o fac cat mai bine cu putinta.

Va multumesc mult pentru timpul acordat.

 

Nu lua E90 fara xenon si navigatie,eventual si niste scaune sport

 

Alexandru poti te rog sa justifici afirmatia de mai sus? de ce sunt asa importante aceste 3 dotari pentru tine?

Link to comment
Share on other sites

Iulian C - vad ca ai luat o masina aproape de idealul meu, chiar si anul e 2005, aproape ca ma incadrez si eu la dotarile astea cu putin efort.

Am gasit si eu una cu aproape aceleasi dotari insa are 95 000 km si are ultima revizie facuta la 77 000 . Astfel ca am ceva emotii, ma gandesc totusi ca la diesel o revizie la km astia inseamna o alta investitie pe care trebuie sa o iau in calcul. Te rog da-mi mai multe detalii despre Bmw-ul tau, de unde l-ai luat, cu cat timp in urma, eventual un link catre autohause-ul respectiv. Apoi foarte important de atunci si pana acum ma gandesc ca i-ai facut un service macar, cat a costat, ce ai schimbat la revizia respectiva, uzualele filtre si ulei sau ceva mai serios gen discuri de frana(nu placute) kit ambreiaj, etc - cat a costat revizia detaliat pe ce s-a schimbat daca se poate.

daca ar fi sa o iei de la inceput ce ai remedia, ai lua spre exemplu un an mai nou, vad ca e 2005, sau navigatie profi?

Sau la ce ai putea sa renunti, la navigatie inteleg ca nu? poate xenoane sau alte dotari?

 

Mersi mult pentru sfaturi si pentru timpul acordat.

eu am luat maÂşina de aici. Âşi la mine ĂŽn cartea service sunt trecute urmĂŁtoarele:

la 36577km schimbul de ulei motor

la 60683km plãcuÞe spate(posibil ºi discuri), microfiltrul(filtrul de polen), Vehicle Check-ul ºi lichidul de frânã

la 72690km schimbul de ulei motor

la 92741km plãcuÞe faÞã(posibil ºi discuri)

la 110309km revizie fĂŁcutĂŁ de mine la Bavaria: schimb ulei motor, microfiltru, filtru de aer, filtru de motorinĂŁ, filtru epurator

la 119220km Vehicle Check tot la Bavaria->cost 119lei

deci dacĂŁ mĂŁ iau dupĂŁ cartea service filtrul de aer s-a schimbat prima oarĂŁ la 110.000km de cĂŁtre mine. dacĂŁ ar fi fost sĂŁ mĂŁ iau dupĂŁ carte aÂş fi zis cĂŁ maÂşina asta ar fi fost tratatĂŁ foarte rĂŁu, dar n-am probleme cu ea. conteazĂŁ Âşi modul cum a fost folositĂŁ.

am mai schimbat pe la 121.000km discurile Âşi plĂŁcuĂžele spate(300 ron un disc original, 330ron plĂŁcuĂže originale Âşi senzorul 87lei original;ĂŽn total 1056lei piesele;manopera 150ron+de o bere la mecanicul meu; puteam sĂŁ ies mai ieftin pe producĂŁtor dar nu am vrut)

acum urmeazã un schimb de ulei motor, filtru ulei motor, schimb ulei servodirecÞie, schimb lichid frânã ºi un rulment la o roatã pe spate cã huruie.

am mai schimbat Âşi rolele ĂŽntinzĂŁtoare Âşi cele 2 curele; piesele 600lei Âşi manopera 70lei la alt mecanic.

preÞurile pieselor consumabile mi se par rezonabile Þinând cont de durata lor de viaÞã.

eu am luat maÂşina acum ĂŽn iulie 2008 Âşi am parcurs 14.000km cu ea.

acum dacã ar fi fost sã nu am maºina asta ºi sã am aceeaºi bani În mânã tot aceeaºi maºinã mi-aº lua-o. mi-aº fi luat un 330d sau 335d, dar cum nu sunt pe banii mei, ci pe banii pãrinÞilor, 320d e perfectã pt moment pt un student(ºi boboc) ca mine.

Link to comment
Share on other sites

e cam turc toata ziua: cetin grusel.......

in privinta cutiei, parerea mea personala este: benzinara-manuala, diesel e in regula si automat dar si manuala, in functie de traseele zilnice si comoditate....

eu am aceeasi dilema ca si tine, dar putin diferite datele si cautarea mea e mai de durata: 320d vs.325i, e90.....

Link to comment
Share on other sites

De asta imi era si mie frica de turci, am inteles ca mai dau km inapoi, probabil daca are carte service nu poate sa faca o magarie foarte mare dar totusi. Poate sa dea cativa km inapoi cat sa nu bata la ochi. Adica sa dea pana aproape de service-ul anterior ca sa fie masina mai atractiva.

Mai astept mai caut.

 

Ravenul - poti sa-mi dai mai multe detalii, de unde ai luat-o ce dotari ai avut in vedere si de ce.

Ce ai schimbat la ea dupa ce ai luat-o si cat a costat service-ul la ea, sunt tare curios ca e benzina si ar trebui sa fie mai ieftin ca la motorina.

Mersi mult.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut o dilema similara acum vreo 6 luni pt ca nu aveam bani suficienti pentru optiuni... dar am tot cautat vreo 2-3 luni si pana la urma am gasit... o super masina 320i, 36.000 km, cutie manuala

Poate ca stii site-ul www.autoscout24.ro, eu acolo mi-am gasit masina, sunt oferte mai multe si mai bune decat pe mobile.de. In plus, acolo scrie daca e dealer autorizat BMW sau nu. Iar daca ai un pic de rabdare, o sa gasesti si la banii pe care ii ai tu. Am intrat si eu zilele trecute si am vazut ca s-au ieftinit mult masinile sh fata de acum 6 luni. A mea nu are piele, in rest are multe optiuni, printre care navigatie si bi-xenon; trebuie sa recunoc ca, asa cum spunea cineva mai devreme, BMW-ul fara dotari parca nu e BMW

 

Am facut a 2-a revizie la vreo 47.000 km, a costat cam 950 RON la MHS Motors

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Mersi mult pentru parere Monique.

O sa mai caut oricum nu am nevoie urgenta de o masina, adica parintii mei au masina si o mai pot folosi pe a lor in caz de necesitate. Asa ca o sa stau si o sa caut pana gasesc ceva care sa ma multumeasca pe deplin. Am observat ca tu consideri ca s-au mai ieftinit masinile ba cu mult zici tu. Eu sincer ma asteptam sa scada si mai mult preturile, avand in vedere ca deja am inteles ca nu se mai cumpara sh nici in afara. Sunt tare curios ce o sa fie la anu. Poti te rog sa dai mai multe detalii despre achizitia pe care ai facut-o tu. Adica de la ce autohouse ai luat, cat ai dat pe ea, daca poti sa spui evident. SI am avazut ca spuneai ceva de dealeri bmw. Recomanzi sa iau masina de la un dealer bmw ?

Link to comment
Share on other sites

Mersi mult pentru parere Monique.

O sa mai caut oricum nu am nevoie urgenta de o masina, adica parintii mei au masina si o mai pot folosi pe a lor in caz de necesitate. Asa ca o sa stau si o sa caut pana gasesc ceva care sa ma multumeasca pe deplin. Am observat ca tu consideri ca s-au mai ieftinit masinile ba cu mult zici tu. Eu sincer ma asteptam sa scada si mai mult preturile, avand in vedere ca deja am inteles ca nu se mai cumpara sh nici in afara. Sunt tare curios ce o sa fie la anu. Poti te rog sa dai mai multe detalii despre achizitia pe care ai facut-o tu. Adica de la ce autohouse ai luat, cat ai dat pe ea, daca poti sa spui evident. SI am avazut ca spuneai ceva de dealeri bmw. Recomanzi sa iau masina de la un dealer bmw ?

 

Da, si mie mi-au spus cei care mi-au adus-o, sa o caut la dealer BMW (preferabil din fosta RFG), ca sigur de acolo nu-ti iei teapa.

Am luat-o din Berlin, nu mai stiu numele dealerului, trebuie sa ma uit in acte

 

1. http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=bdj2iqkqxqne

2. http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=beb2brsrxppc

3. http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=be34fphpnpka

4. http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=bc4vfqbptqpb

5. http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=lo4b3zey42np

6. http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=...fgj&asrc=fa

7. http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=...3my&asrc=fa

 

Primele 3 au peste 100 000 km, uita-te eventual la urmatoarele. Daca ma intrebi pe mine, o masina cu peste 100 000 km in 2-3 ani, e o masina hingherita...

 

Rezultatele cautarii le gasesti aici:

http://www.autoscout24.ro/List.aspx?vis=1&...&mmvmml0=38

 

Cauta de la pag 5 incolo

 

Putin spus ca s-au ieftinit; pai a mea a fost 18,000 fara TVA si mi-au facut reducere 1000 (vezi ca majoritatea fac reducere, daca negociezi). Acum vad ca gasesti la 18 000 cu tot cu TVA.

Ar fi bine sa mergi cu cineva care aduce masini, stie germana, stie la ce sa se uite si se si targuieste cu ei. Te costa un pic mai mult, dar e mai sigur...

Pe mine m-au mai costat: 1000 EUR sa mi-o aduca si cam 1100 EUR inmatricularea (din care vreo 700 taxa de prima inmatriculare), nu pot da cifre exacte, nu m-am ocupat eu...

 

Bafta

 

Si sa ne tii la curent

 

La preturile astea, la primavara cred ca ma bag si eu la un coupe :)

 

PS: nu stiu daca am spus, masina e 320i, cutie manuala, 150 CP

Link to comment
Share on other sites

Mersi mult de tot pentru link-uri.

Intradevar varianta 7, ultimul link din propunerile tale mi se pare foarte foarte misto. Are cam de toate, ii lipsesc doar cutia automata, senzorii de parcare pe care nu-i vad si parca nu are nici proiectoare, desi e ciudat ca xenoane are.

Pretul mi se pare foarte bun insa nu situ daca km sunt pe bune, am cerut cartea service pe mail si mi-au dat in scris cand au fost facute reviziile insa cartea fizic scanata nu am vazut-o. O sa mai insist sa o vad. Daca km sunt pe bune atunci cred ca chiar merita.

 

Stie cineva ceva de autohouse-ul care o detine, fiind asta: www.automobile-weise.de ???

Link to comment
Share on other sites

Mersi mult de tot pentru link-uri.

Intradevar varianta 7, ultimul link din propunerile tale mi se pare foarte foarte misto. Are cam de toate, ii lipsesc doar cutia automata, senzorii de parcare pe care nu-i vad si parca nu are nici proiectoare, desi e ciudat ca xenoane are.

Pretul mi se pare foarte bun insa nu situ daca km sunt pe bune, am cerut cartea service pe mail si mi-au dat in scris cand au fost facute reviziile insa cartea fizic scanata nu am vazut-o. O sa mai insist sa o vad. Daca km sunt pe bune atunci cred ca chiar merita.

 

Stie cineva ceva de autohouse-ul care o detine, fiind asta: www.automobile-weise.de ???

 

a, nu am stiut ca vrei cutie automata, eu am intrat pe cateva oferte la nimereala

eu nu stiu nimic despre ei...

dar ai intrat si pe rezultatele cautarii? ca mai sunt o gramada de masini, chiar cu mai putini km la bord pana in 19000 (cu tot cu TVA)

daca e dealer BMW, apare undeva in stanga, sub datele de contact

se incarca f greu pagina lor, ca vroiam sa-ti trimit cum apare...

cam asa apare, uita=te la Ofertant vehicul:

 

http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=...gtg&asrc=fa

http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=lysdtqgslzut

 

http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=...nvz&asrc=fa

http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=vo4x1kr42rv4

http://www.autoscout24.ro/Details.aspx?id=...n4z&asrc=fa

 

in general nemtii nu prea fac magarii cu kilometrajul, din cate stiu eu

eu am luat-o de la DB Fuhr Park Service Berlin, nu e dealer BMW, dar e un dealer f mare

Link to comment
Share on other sites

Monique sunt scumpe --parerea mea

 

la optiunile pe care le au? pretul include TVA, deci il scazi... la 15 500 - 16 000 EUR o masina cu atatea optiuni, nu mi se pare scumpa de loc.

acum vreo 2 luni am fost in reprezentanta la MHS si o masina ca a mea era 24.000 + TVA (cu 40 000 km la bord)

Link to comment
Share on other sites

Ia 320d 163 cai e super oke.Acum eterna discutia benzina vs diesel.....iti va consuma mixtul 10 la benzina si tot nu o sa se duca ca un diesel care are mixtu 7% deci mai bine pui un pic in plus si iei diesel.Bine acum la peste 200 benzina se simte ceva mai bine dar e cam lipsit de importanta pt ca nu mergi de multe ori peste 200. Daca vrei benzina iei 325i care consuma mult dar merge de rupe.....Am dat 13.500 fara Tva pe firma.Acum cred ca s-au mai lasat preturile un pic.
Link to comment
Share on other sites

A mea nu are piele, in rest are multe optiuni, printre care navigatie si bi-xenon; trebuie sa recunoc ca, asa cum spunea cineva mai devreme, BMW-ul fara dotari parca nu e BMW

eu pot sa spun ca si un BMW fara dotari este BMW.

la a mea am xenon, parktronic fata-spate, volan M si este un BMW pe cinste. am ales-o pentru motor, sasiu, si placerea de a o conduce. nu stiu daca merita sa ai o groaza de dotari in masina, dai o groaza de bani si nu stiu daca ai nevoie chiar de toate.

de ex navigatia, inafara ca iti da unele detalii mai elaborate in privinta unei probleme tehnice, nu o poti folosi in tara. eu am un iGo si ma invart si in tara foarte bine cu el.

cum am mai spus intr-un post tot pe tema asta eu as mai pune pe langa xenon (ai vizibilitate mai buna noaptea pentru siguranta), parktronic fata-spate (tot pentru siguranta), volan M (confort, este mai gros si mie imi place ca ai priza buna), as mai pune:

- climatronic;

- senzor ploaie/lumini (de lene, scuzati confort);

- CD profesional, sa citeaza si mp3;

- tapiterie piele, mai usor de intretinut si nu se murdareste repede.

Link to comment
Share on other sites

A mea nu are piele, in rest are multe optiuni, printre care navigatie si bi-xenon; trebuie sa recunoc ca, asa cum spunea cineva mai devreme, BMW-ul fara dotari parca nu e BMW

eu pot sa spun ca si un BMW fara dotari este BMW.

la a mea am xenon, parktronic fata-spate, volan M si este un BMW pe cinste. am ales-o pentru motor, sasiu, si placerea de a o conduce. nu stiu daca merita sa ai o groaza de dotari in masina, dai o groaza de bani si nu stiu daca ai nevoie chiar de toate.

 

Bmw este o marca premium,iar o marca premium se diferentiaza de celelalte marci tocmai prin dotari,eu unul decat sa-mi iau un 316i-318i chel de exemplu,prefer o marca non premium cu o motorizare mai puternica si dotari mai multe.Pana la urma ce cumpar,o emblema infipta pe capota?,o imagine?...parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.