Jump to content

Imi pierde ulei


Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dar nu trebuia sa cumperi si piesa aialalta? nr 4 din poza parca..

67489[/snapback]

 

Aia e valva si nu trebuie schimbata.

Bueeei, ai grija cu valva. Dupa ce demontezi suportul filtrului de ulei, sa tragi de ea mai insistent, sa nu crezi ca ai de schimbat un singur O-ring, pt ca celalalt nu se vede dc nu scoti valva afara. Asa era s-o comit eu, am crezut ca-i model de valva cu un singur O-ring, noroc cu colegul care a zis: "Lasa-ma si pe mine sa trag odata, buei".

Link to comment
Share on other sites

deci nu trebe schimbata decat o garnitura shi 2 o-ringuri?!?!? pff... like stealing candy from a baby... Mai vb dupa ce imi distrug masina :))

 

Alex pune shi tu un pret la manopera. cand ai de gand sa te duci sa le schimbi? Mie iar mi s-a aprins indicatorul galben la ulei azi dimineata :blink: :) :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Nici mie.Dar masina mea si a lui deathrow fac parte dintr-un lot mai special :blink:

67725[/snapback]

 

Da... asa e. Am dat comanda pt ele... :) :) :)

 

300.000 nu e mult... da parca tot ma mananca :) :) Le schimb eu dar cand se mai incalzeste ca daca pun acu mana pe motor se lipeste acolo din cauza la alea -20 de grade care umbla pe afara... si apoi se face albastra... si daca o lovesc cu ceva se sparge in bucatelel mici, mici, mici. Am vazut io intr-un desen animat :) :)

Link to comment
Share on other sites

Gata! :) Acum m-am intors de la service.

Am inlocuit garnitura,2 "o"-ringuri,am curatat regulatorul de relanti si am dat jos un colier care tine evacuarea(era mancat de rugina).

Nu m-a costat nici un leu.Seful se service este prieten bun cu tata si baiatul care a lucrat la masina nu a vrut sa ia nici un ban(chiar am insistat dar nu a vrut :) )

:blink:

Mai imi trebuie 2 amortizoare+placute frana spate :)

Link to comment
Share on other sites

mai multe date despre curatatul regulatorului de relanti pls??? a propos imi pune si mie cineva o poza de pe la realoem cu regulatorul asta? ca io habar nu am pe unde e... Ca sa fim intelesi... nu e vorba despre valva PCV asa-i?

69572[/snapback]

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...402&hg=13&fg=15

piesa 9 este ICV - valva de control relanti

 

banuiesc ca prin PCV se facea referire la positive crankcase ventilation. Exista o valva si pentru asa ceva si este piesa 1 de aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...514&hg=11&fg=15

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...402&hg=13&fg=15

piesa 9 este ICV - valva de control relanti

 

banuiesc ca prin PCV se facea referire la positive crankcase ventilation. Exista o valva si pentru asa ceva si este piesa 1 de aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...514&hg=11&fg=15

69633[/snapback]

 

Corect, asta-i valva PCV. Stii si care-i rolul ei?

Link to comment
Share on other sites

Corect, asta-i valva PCV. Stii si care-i rolul ei?

69657[/snapback]

 

Face parte din sistemul de recuperare al gazelor nearse.

 

Reintroduce gazele nearse ( preluate din capacul de la culbutori ) in galeria de admisie pentru reducerea noxelor in special.

La unele modele are si un sistem de recondensare al vaporilor de ulei si returnarea lor in baia de ulei.

 

Aceasta supapa introduce aer si gaze dupa debitmetru , deci aer de care calculatorul "nu stie" si nu-l poate lua in calcul la dozarea cantitatii de benzina injectate. La relanti acest exces de gaze ar avea o pondere prea mare si ar afecta mersul motorului.

Valva ( supapa ) in sine este actionata de depresiunea din galeria de admisie astfel incat la relanti cand depresiunea este maxima supapa sa fie aproape inchisa.

In sarcina depresiunea pe admisie scade si supapa se deschide lasand mai multe gaze sa intre in galeria de admisie.

 

De aceea daca scoti busonul de la ulei se strica mersul motorului. Prin aceasta supapa aerul din atmosfera ajunge in admisie saracind amestecul.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
Asta e. :)  Cu wd40

69730[/snapback]

 

Si la mine pierde ulei pe la nenorocirea aia de garnitura ..Le-am luat ...pret de nimik ..dar manopera e criminala ..Am fost azi la un service sa le schimbe ..cand am vazut cum trage de alternator si se chinuie cu el... ..m-am enervat rau..si l-am rugat sa monteze tot la loc ..si am plecat !..Aiurea !

Mai incerc alt service ...si uite asa ajung iar la reprezentanta !.. :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce desface suruburile de la alternator, cu o surubelnita mai mare se face parghie intre alternator si suport , si iese... dar se pare ca trebuie dat jos si suportul de alternator si cred ca si pompa de servo ca sa ai acces la corpul filtrului de ulei

189537[/snapback]

 

 

ai facut si tu operatia asta ?..Poti sa-mi recomanzi un service ..in care sa existe scule si indemanare ?:blink:

Link to comment
Share on other sites

Face parte din sistemul de recuperare al gazelor nearse.

 

Reintroduce gazele nearse ( preluate din capacul de la culbutori ) in galeria de admisie pentru reducerea noxelor si special.

La unele modele are si un sistem de recondensare al vaporilor de ulei si returnarea lor in baia de ulei.

 

Aceasta supapa introduce aer si gaze dupa debitmetru , deci aer de care calculatorul "nu stie" si nu-l poate lua in calcul la dozarea cantitatii de benzina injectate. La relanti acest exces de gaze ar avea o pondere prea mare si ar afecta mersul motorului.

Valva ( supapa ) in sine este actionata de depresiunea din galeria de admisie astfel incat la relanti cand depresiunea este maxima supapa sa fie aproape inchisa.

In sarcina depresiunea pe admisie scade si supapa se deschide lasand mai multe gaze sa intre in galeria de admisie.

 

De aceea daca scoti busonul de la ulei se strica mersul motorului. Prin aceasta supapa aerul din atmosfera ajunge in admisie saracind amestecul.

69670[/snapback]

 

Eu am schimbat valva si furtunul respectiv, iar de atunci cand scot joja nu se mai modifica relantiul (inainte nu mai mergea rotund la relanti cand scoteam joja). Ar trebui sa se schimbe mersul motorului sau nu?

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat valva si furtunul respectiv, iar de atunci cand scot joja nu se mai modifica relantiul (inainte nu mai mergea rotund la relanti cand scoteam joja). Ar trebui sa se schimbe mersul motorului sau nu?

191172[/snapback]

 

am schimbat si valva si furtun ..si tot la fel face ..Oscileaza relanti cand are chef ..Verdictul de la Filaret a fost ca ..din cauza ca am catalizatorul golit si sonda lambda din el ..indica aceleasi valori cu cea de dinaintea catalizatorului e posibil sa am aceste oscilatii aleatoare .....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.