Jump to content

probleme cu relantiul


Recommended Posts

am un 316i din 97 si e ceva in neregula cu relantiul.La rece la prima cheie porneste dar moare imdiat,la a doua cheie nu mai moare dar are fluctuatii foarte mari.Cand se incalzeste,sta turat undeva pe la 1200-1300rpm.Cineva mi-a zis ca e regulatorul de turatie,cinava a zis ca e debitmetru.Ce ar trebuii sa caut???
Link to comment
Share on other sites

am un 316i din 97 si e ceva in neregula cu relantiul.La rece la prima cheie porneste dar moare imdiat,la a doua cheie nu mai moare dar are fluctuatii foarte mari.Cand se incalzeste,sta turat undeva pe la 1200-1300rpm.Cineva mi-a zis ca e regulatorul de turatie,cinava a zis ca e debitmetru.Ce ar trebuii sa caut???

66653[/snapback]

In momentul cand pui cheia de contact pe pozitia motor, se aude pompa de benzina mergand...incearca se dai mai multe chei (adica sa pui cheia de contact de mai multe ori pe pozitia motor fara sa actionezi demarorul adica fara sa pornesti masina). E posibil sa ai un colier pe instalatia de alimentare cu combustibil slabit si sa-ti goleasca instalatia de benzina, pompa de benzina nemaireusind sa incarce instalatia la o singura actionare a cheii :)

Ce ti-am spus eu este o verificare, nu o rezolvare :)... Daca dupa ce dai doua-trei chei (repet, fara sa pornesti motorul) a patra porneste si nu se mai opreste...ia la verificat instalatia de alimentare..ca inseamna ca se dezamorseaza...

Cu alte cuvinte, ia o trusa de chei (de preferat sa ai si tubulare) si de surubelnite si intra sub masina si vezi tot traseul conductelor de alimentare, respectiv imbinarile si colierele, desi e putin probabil ca defectiunea sa fie de acolo :blink: ....apoi iesi, deschide capota si vezi mai departe traseul benzinei, eventual urme umede de benzina!! ... daca e dezamorsarea instalatiei de combustibil, defectiunea e mai sus decat pompa de benzina...(dar te-am bagat sub masina ca sa vezi ce conducte sa cauti in compartimentul motor(dimensiuni si locatie :) fara suparare :) ))

Referitor la fluctuatiile de turatie...sunt numai pe turometru sau si la motor? adica se aud si la ureche? sau le vezi numai pe turometru?

Ca daca se vad pe turometru si nu se confirma in shimburi de turatie si la motor...atunci ai probleme cu vreo componenta de natura electrica(conductor, cablu, contacte, piese etc)

Daca se comfirma si prin variatii ale motorului...at desfa capacul debit-metrului (vezi ca e lipit!!! ) si uita-te daca lucreaza...adica daca cursorul debit-metrului se misca si incearca sa mentina motorul la o turatie constanta...:) PS: 1.nu desface capacul daca nu ai silicon/gasket la indemana sa-l lipesti la sfarsitul operatiei pt a nu-i intra praf/umezeala la contacte:) si 2.cauta o zi cu temperaturi peste 10grade si uscat afara... :)

Daca nu e de la debit-metru...at du-te la un mecanic de BMW-uri si fa alte teste mai complexe...sau poate stie el direct ce are...:)

SUCCES!

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.