Jump to content

problema motor


ryso

Recommended Posts

Salut.. Ma confrunt cu urmatoarea problema masina mea - 318ci 143cp: masina nu trage liniar la turatii mici(pana in 2000rpm), cateodata

"da in nas", motorul nu merge rotund.. Zilele astea si-a mai revenit, se mai simte foarte putin.. De la ce ar putea sa fie? mentionez ca am schimbat acum cateva luni debitmetru, bujii, filtre, masina are 124.000 de km reali, doar ce i-am schimbat uleiul(cu ulei bmw original), pun numai Top Premium 99+..

Link to comment
Share on other sites

...deci...inainte de schimbarea debitmetrului si dupa se comporta la fel sau dupa ce l-ai schimbat face figura asta...daca face la fel poate fi o cauza ...daca sint variatii ale turatiei este altceva,sa intelegem ca practic sint variatii de turatie sau intreruperi ? daca sint variatii ale turatiei prima oara verifica fisele de la bujii si cablurile,ce face acul turometrului?

...fii putin mai explicit in descriere,uneori istoricul unei manopere conteaza foarte mult ....

Link to comment
Share on other sites

...deci...inainte de schimbarea debitmetrului si dupa se comporta la fel sau dupa ce l-ai schimbat face figura asta...daca face la fel poate fi o cauza ...daca sint variatii ale turatiei este altceva,sa intelegem ca practic sint variatii de turatie sau intreruperi ? daca sint variatii ale turatiei prima oara verifica fisele de la bujii si cablurile,ce face acul turometrului?

...fii putin mai explicit in descriere,uneori istoricul unei manopere conteaza foarte mult ....

 

Debitmetrul l-am schimbat in martie, cel vechi s-a stricat complet - nu mai mergea motorul decat cu mufa scoasa.. Am cumparat unul nou original, deci nu cred ca ar putea fii tot el de vina pt problemele de acum.. Acum turatia de relanti nu variaza de loc(atunci varia) dar cand meg sub 2000 rpm motorul nu merge rotund, nu accelereaza constant, nu trage... fise de bujii eu stiu ca nu are masina mea...

Link to comment
Share on other sites

motorul N42 nu are fise.

 

daca ai intreruperi in acceleratie si spui ca ai schimbat toate filtrele (cel mai important e cel de benzina.are in el un regulator de presiune. l-ai schimbat?) bujiile si debitmetrul se reduce aria verificarilor la : bobine inductie , injectoare , sonde lambda. de asemenea sa mai verifici toate furtunele sa nu fie vreunul fisurat.

 

bafta.

tine-ne la curent.

Link to comment
Share on other sites

...mda...hai sa revenim...motorul se comporta intr-un anume fel si schimbi debitmetrul,bujiile etc,dupa care incepe aceasta problema cu scaderi bruste ale turatiei(goluri de putere)...nu cred ca sint injectoarele,nu aveau cum sa se defecteze dupa schimbarea debitmetrului,sint aceleasi,au functionat inainte -functioneaza si acum,de ce s-ar strica dintr-o data?,filtrele... iarasi mai rar creeaza probleme din astea cu infundarea dar si aici ai zis ca sint noi,deci presupunem ca lichidele trec fara probleme,atunci pare sa fie o problema tot de parte electrica,mai degraba banuiesc sonda ...ai verificat-o?
Link to comment
Share on other sites

motorul N42 nu are fise.

 

daca ai intreruperi in acceleratie si spui ca ai schimbat toate filtrele (cel mai important e cel de benzina.are in el un regulator de presiune. l-ai schimbat?) bujiile si debitmetrul se reduce aria verificarilor la : bobine inductie , injectoare , sonde lambda. de asemenea sa mai verifici toate furtunele sa nu fie vreunul fisurat.

 

bafta.

tine-ne la curent.

Exact la astea m-am gândit ºi eu, În special la sondele lambda.

Link to comment
Share on other sites

motorul N42 nu are fise.

 

daca ai intreruperi in acceleratie si spui ca ai schimbat toate filtrele (cel mai important e cel de benzina.are in el un regulator de presiune. l-ai schimbat?) bujiile si debitmetrul se reduce aria verificarilor la : bobine inductie , injectoare , sonde lambda. de asemenea sa mai verifici toate furtunele sa nu fie vreunul fisurat.

 

bafta.

tine-ne la curent.

 

In ultimul timp merge mai bine motorul.Am schimbat filtrul de benzina acum juma' de an asa... a fost original. Ma gandeam si eu la bobinele de inductie... totusi nu vibreaza la relanti... despre sondele lambda nu prea stiu nimic... sunt scumpe/greu de schimbat? Daca stie cineva un service/mecanic bun in craiova i-as fii recunoscator..

Edited by ryso
Link to comment
Share on other sites

1 la mana ce debitmetru ai cumparat?! :)

2 la mana ai mare grija cu petromu stiu un client care fost nevoit sa spele rezervorul pt ca a facut plinul la un 525d si i se opea in mers...de ce crezi ..!? avea o galeata de apa la 1 plin... :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

1 la mana ce debitmetru ai cumparat?! :)

2 la mana ai mare grija cu petromu stiu un cliet care fost nevoit sa spele rezervorul pt ca a facut plinul la un 525d si i se opea in mers...de ce crezi ..!? avea o galeata de apa la 1 plin... :)

 

Debitmetru original, si o sa iau din nou Carrera 100 o perioada sa vad cum se manifesta..

Edited by ryso
Link to comment
Share on other sites

1 la mana ce debitmetru ai cumparat?! :)

2 la mana ai mare grija cu petromu stiu un client care fost nevoit sa spele rezervorul pt ca a facut plinul la un 525d si i se opea in mers...de ce crezi ..!? avea o galeata de apa la 1 plin... :)

 

Da, stiu si eu un caz. Nu mai stiu cum sa te fure astia la petrom. Eu folosesc benzina si respectiv motorina de la lukoil si sunt foarte multumit

Link to comment
Share on other sites

Da, stiu si eu un caz. Nu mai stiu cum sa te fure astia la petrom. Eu folosesc benzina si respectiv motorina de la lukoil si sunt foarte multumit

 

 

benzina ca benzina..dar motorina de la luk e praf...mai bine petrom decat luk,la motorina... :) are parafina foarte multa si iti distruge pompa de motorina si foarte probabil injectoare..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

motorul N42 nu are fise.

 

daca ai intreruperi in acceleratie si spui ca ai schimbat toate filtrele (cel mai important e cel de benzina.are in el un regulator de presiune. l-ai schimbat?) bujiile si debitmetrul se reduce aria verificarilor la : bobine inductie , injectoare , sonde lambda. de asemenea sa mai verifici toate furtunele sa nu fie vreunul fisurat.

 

bafta.

tine-ne la curent.

 

In ultimul timp merge mai bine motorul.Am schimbat filtrul de benzina acum juma' de an asa... a fost original. Ma gandeam si eu la bobinele de inductie... totusi nu vibreaza la relanti... despre sondele lambda nu prea stiu nimic... sunt scumpe/greu de schimbat? Daca stie cineva un service/mecanic bun in craiova i-as fii recunoscator..

 

 

acum ca spui ca esti din craiova, cred ca iti stiu masina.

cunosc 2-3 mecanici de bmw prin craiova, dar ca sa iti testezi sondele iti trebuie un tester.

daca vrei ne putem intalni sa facem o comparatie intre motoare. avem acelasi motor amandoi.

Link to comment
Share on other sites

motorul N42 nu are fise.

 

daca ai intreruperi in acceleratie si spui ca ai schimbat toate filtrele (cel mai important e cel de benzina.are in el un regulator de presiune. l-ai schimbat?) bujiile si debitmetrul se reduce aria verificarilor la : bobine inductie , injectoare , sonde lambda. de asemenea sa mai verifici toate furtunele sa nu fie vreunul fisurat.

 

bafta.

tine-ne la curent.

 

In ultimul timp merge mai bine motorul.Am schimbat filtrul de benzina acum juma' de an asa... a fost original. Ma gandeam si eu la bobinele de inductie... totusi nu vibreaza la relanti... despre sondele lambda nu prea stiu nimic... sunt scumpe/greu de schimbat? Daca stie cineva un service/mecanic bun in craiova i-as fii recunoscator..

 

 

acum ca spui ca esti din craiova, cred ca iti stiu masina.

cunosc 2-3 mecanici de bmw prin craiova, dar ca sa iti testezi sondele iti trebuie un tester.

daca vrei ne putem intalni sa facem o comparatie intre motoare. avem acelasi motor amandoi.

 

Merci pt ajutor.. Deocamdata am scapat de probleme. Astept sa vad cum evolueaza lucrurile...

Link to comment
Share on other sites

"avea o galeata de apa la 1 plin... :)"

 

Salut!

Problema cu apa in motorina este de domeniul trecutului. Apa are densitatea mai mare decat motorina, deci sta "la fund". Orice statie Peco are instalatia prevazuta cu un sorb care se afla la o distanta maxima de 25 cm fata de fundul rezervorului - tocmai pt ca pompa sa nu traga si alte "componente". Nici cel mai prost nu mai pune apa in rezervor! De ce? Pentru ca s-a inventat o pasta incolora cu care se unge joja(care are niste gradatii si care ajuta la masurarea carburantului din rezervorul statiei PECO)...pasta se inroseste in contact cu apa, deci poti vedea cata cantitate de apa exista in rezervor verificand calibrarea rezervorului respectiv. Daca ai ghinionul ca aceasta operatie sa o faca OPC-ul sau inspectorii vamali te incurci rau de tot.

Carburantul prost pe care il folosesti ar putea fi principala cauza ! Incearca Rompetrol e-fix

Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

Orice statie Peco are instalatia prevazuta cu un sorb care se afla la o distanta maxima de 25 cm fata de fundul rezervorului - tocmai pt ca pompa sa nu traga si alte "componente".

 

 

si daca se pune mai multa apa astfel incat se depasesc cei 25cm cu tot cu impurita ?! :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

motorul N42 nu are fise.

 

daca ai intreruperi in acceleratie si spui ca ai schimbat toate filtrele (cel mai important e cel de benzina.are in el un regulator de presiune. l-ai schimbat?) bujiile si debitmetrul se reduce aria verificarilor la : bobine inductie , injectoare , sonde lambda. de asemenea sa mai verifici toate furtunele sa nu fie vreunul fisurat.

 

bafta.

tine-ne la curent.

 

In ultimul timp merge mai bine motorul.Am schimbat filtrul de benzina acum juma' de an asa... a fost original. Ma gandeam si eu la bobinele de inductie... totusi nu vibreaza la relanti... despre sondele lambda nu prea stiu nimic... sunt scumpe/greu de schimbat? Daca stie cineva un service/mecanic bun in craiova i-as fii recunoscator..

 

 

acum ca spui ca esti din craiova, cred ca iti stiu masina.

cunosc 2-3 mecanici de bmw prin craiova, dar ca sa iti testezi sondele iti trebuie un tester.

daca vrei ne putem intalni sa facem o comparatie intre motoare. avem acelasi motor amandoi.

 

Merci pt ajutor.. Deocamdata am scapat de probleme. Astept sa vad cum evolueaza lucrurile...

 

cum ai rezolvat?

spune-ne si noua.

Link to comment
Share on other sites

...nu are cum sa fie atata apa si motorina nu o lungesti cu apa pt ca nu se omogenizeaza apa cu motorina datorita densitatii fiecareia. Cu ce va pot sfatui este ca niciodata sa nu alimenti dintr-o statie peco in care se afla cisterna de alimentare. Motorina, fiind uleioasa in contact cu praful si impuritatile face asa numitul "slam"(un fel de amestec dintre uleiul pe care il contine motorina si praf, impuritati) care se depune pe fundul rezervorului. Daca rezervorul respectivei statii nu este curatat, in momentul alimentarii din cisterna tot "slamul" de pe fundul bazinului este agitat. Sorbul din bazin este prevazut cu sita, si pompa de alimentare la fel, dar cu toate acestea, acest slam poate ajunge si in rezervorul masinii tale. Toti cei care lucreaza la Peco stiu asta si ar trebui ca dupa alimentarea bazinului sa nu alimenteze in masini cca 2-3 ore, pana cand impuritatiile si slamul se lasa "la fund", dar cine respecata asta? Aveti mare grija de unde alimentati ! Dupa cum va mai sfatuiam pe un alt topic, incercati ca inainte de alimentare sa folositi 20ml de Megasel pt diesel si Megalene pt benzina, ajuta foarte mult!

Citeam pe un topic ca cineva amestecase motorina cu benzina pt a o "subtia" pe timp de iarna...sa nu faceti niciodata asa ceva, va luati adio de la masina!!!Niciodata nu se amesteca benzina cu motorina, niciodata!...doar daca nu ai cu ce aprinde gratarul :)

Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.