Jump to content

reglare debitmetru


wildgeo

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
:blink:  unde sa merg la cine sa merg unde sa ma adresez sa imi reglez debitmetru ...

cat-va colegi de aici ...imi tot zic sa merg la un specialist ....

UNDE GASESC ACEST SPECIALIST ......

66737[/snapback]

In Constanta iti pot recomanda 2 specialisti...(unul dintre ei a resuscitat un 524td model 85-E28 facut praf..atat la instalatia electrica, cat si la motor :) )

Cand vii la mare...dupa ce trece gripa aviara...poate-ti faci si o programare la medicul masinii tale :)

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...
stie cineva cum as putea face aceasta operatie sau stiti pe cineva care face aceasta operatie?din cauza lui imi da eroare si la sonda lambda,iar consumul in bucuresti mers batraneste imi ia 13-14l/100,iar afara 10/100 la un motor de 1.6 :console: Edited by stalex2004
Link to comment
Share on other sites

masina este cea din semnatura,e36 316 m43b16 din `93.am tot auzit ca unii au reuzit sa regleze debitmetru....am pus masina pe tester si mi-a dat eroare la lambda si la debitmetru (lambda e schimbata in toamna),si mi-a zis ca in general cand a dat eroarea respectiva devina a fost debitmetru....a intrat pe parametrii reali si debitmetru statea sub valoarea minima acceptata,iar lambda era ca si inexistenta din cauza asta;o acceleram si in mod normal ar trebui sa varieze intre 0.1 v si 0.9 v ,dar ea statea la 0.46 v....
Link to comment
Share on other sites

Un debitmetru volumetric asa cum ai tu poate fi dereglat, dar nu mai poate fi reglat la loc daca s-a umblat la el.

Acest tip de debitmetru are o clapeta care actioneaza un cursor. Cursorul se plimba pe o pista rezistiva. Rezistenta se modifica in functie de pozitia clapetei, deci in functie de volumul de aer care intra in motor.

 

Sunt unii meseriasi care slabesc arcul, crezand ca astfel ECU va comanda o cantitate sporita de benzina si implicit va creste puterea. Asa s-ar intampla intr-o oarecere masura daca nu ar exista feedback-ul prin sonda lambda. Cu sonda lambda ECU se prinde ca amestecul e prea bogat si comanda saracirea lui la loc. Efectul este ca masina capata un delay la acceleratie si motorul nu mai merge rotund.

 

Avand in vedere vechimea masinii, este foarte posibil ca debitmetru sa fie defect. Pista rezistiva se uzeaza in timp si nu mai face contact.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.