Jump to content

zgomot ciudat la apasarea ambreajului in mers


Recommended Posts

Este normal, e de la cardan (joc in cardan)......in timp, cu uzura, apare un mic joc in cardan, de acolo si zgomotul cand schimbi brusc. Oricum, chiar daca ar fi noua, si daca ai fii atent tot se aude putin cardanul cand cuplezi brusc. Asta e fenta cu cardanul si tractiunea spate. Rezolvare nu cred ca gasiti, nu stiu de ce va mai chinuiti cu asta, e evident ca toate bmw-urile fac asa. Sau de fapt....ar fi o rezolvare....sa schimbi tot (cutie, cardan, etc etc ce tine de transmisie) dar nu are rost, te tine iar xx.xxx km si apare iar acea bataie <_< . Eu fac pauza ceva mai mare cand schimb dintr-o treapta in alta (bineinteles cand merg in regim normal fara sa o calc) si nu se mai aude asa.

 

VerificĂŁ flanÂşa de cardan Âşi rulmentul cardanului intermediar.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Este normal, e de la cardan (joc in cardan)......in timp, cu uzura, apare un mic joc in cardan, de acolo si zgomotul cand schimbi brusc. Oricum, chiar daca ar fi noua, si daca ai fii atent tot se aude putin cardanul cand cuplezi brusc. Asta e fenta cu cardanul si tractiunea spate. Rezolvare nu cred ca gasiti, nu stiu de ce va mai chinuiti cu asta, e evident ca toate bmw-urile fac asa. Sau de fapt....ar fi o rezolvare....sa schimbi tot (cutie, cardan, etc etc ce tine de transmisie) dar nu are rost, te tine iar xx.xxx km si apare iar acea bataie <_< . Eu fac pauza ceva mai mare cand schimb dintr-o treapta in alta (bineinteles cand merg in regim normal fara sa o calc) si nu se mai aude asa.

 

VerificĂŁ flanÂşa de cardan Âşi rulmentul cardanului intermediar.

 

stiu ca sa uitat cineva la a mea si a zis ca nu prea are ce sa ii faca, a zis ca e din crucea cardanica, ca a mai strans ceva pe acolo, dar cam atat......

Link to comment
Share on other sites

de fapt....ar fi o rezolvare....sa schimbi tot (cutie, cardan, etc etc ce tine de transmisie) dar nu are rost, te tine iar xx.xxx km si apare iar acea bataie <_< . Eu fac pauza ceva mai mare cand schimb dintr-o treapta in alta (bineinteles cand merg in regim normal fara sa o calc) si nu se mai aude asa.

 

Eu o s-o mai duc intr-un service sa vad ce-mi zic si acolo... daca e intr-adevar cardanul, asa cum spune toata lumea, nu m-apuc sa bag mii de EURO in ea ca sa schimb tot, ca prevad ca arunc banii degeaba... mai ales ca stim toti cum e in Romania la reprezentanta...

Link to comment
Share on other sites

flansa elastica cand e pe duca apar batai (din ce in ce mai pronuntate) sesizabile indeosebi la rulaj cu viteza constanta...rulmentul face la fel (diafragma de cauciuc rupta datorita imbatranirii) deoarece in cazul asta coliniaritatea nu mai este respectata, si in plus se pot auzi zgomote caracteristice frecarii uscate (rulment terminat).

Zgomotul care il descrie Traian mai poate avea drept cauza si joc accentuat in pinionul de atac (la grup) capatat datorita uzurii...

In rest cu schimbarea crucii cardanice....sunt rezervat...nu zic ca nu se poate, numai ca e cu dus si-ntors..eu unul nu am aplicat si nu am vazut nici macar aplicata solutia, ca reparatie curenta vorbin..

Moni...nu e cazul la tine, crede-ma <_<

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

flansa elastica cand e pe duca apar batai (din ce in ce mai pronuntate) sesizabile indeosebi la rulaj cu viteza constanta...rulmentul face la fel (diafragma de cauciuc rupta datorita imbatranirii) deoarece in cazul asta coliniaritatea nu mai este respectata, si in plus se pot auzi zgomote caracteristice frecarii uscate (rulment terminat).

Zgomotul care il descrie Traian mai poate avea drept cauza si joc accentuat in pinionul de atac (la grup) capatat datorita uzurii...

In rest cu schimbarea crucii cardanice....sunt rezervat...nu zic ca nu se poate, numai ca e cu dus si-ntors..eu unul nu am aplicat si nu am vazut nici macar aplicata solutia, ca reparatie curenta vorbin..

Moni...nu e cazul la tine, crede-ma <_<

 

Mersi mult de sfaturi!

Da, la mine e strict acel clantanit la apasarea ambreiajului...

Link to comment
Share on other sites

Este normal, e de la cardan (joc in cardan)......in timp, cu uzura, apare un mic joc in cardan, de acolo si zgomotul cand schimbi brusc. Oricum, chiar daca ar fi noua, si daca ai fii atent tot se aude putin cardanul cand cuplezi brusc. Asta e fenta cu cardanul si tractiunea spate. Rezolvare nu cred ca gasiti, nu stiu de ce va mai chinuiti cu asta, e evident ca toate bmw-urile fac asa. Sau de fapt....ar fi o rezolvare....sa schimbi tot (cutie, cardan, etc etc ce tine de transmisie) dar nu are rost, te tine iar xx.xxx km si apare iar acea bataie <_< . Eu fac pauza ceva mai mare cand schimb dintr-o treapta in alta (bineinteles cand merg in regim normal fara sa o calc) si nu se mai aude asa.

 

O chestie funny stiti care este? Cand schimbi vitezele fara a apasa ambreiajul, intra perfect si fara nici un fel de zgomot :) Ba chiar intra mai usor in viteza decat la majoritatea masinilor pe care le-am condus si cu care m-am jucat cu chestia asta, schimbatul treptelor fara ambreiaj. Bineinteles, daca stii cum sa schimbi treptele fara ambreiaj, si daca te folosesti de faptul ca trebuie sa tii turometrul in preajma turatiilor la care isi atinge cuplul motor maxim atunci cand vrei sa schimbi.

sunt de acord cu tine in legatura cu zgomotul provenit de la cardan...ai mare dreptate

Link to comment
Share on other sites

Este normal, e de la cardan (joc in cardan)......in timp, cu uzura, apare un mic joc in cardan, de acolo si zgomotul cand schimbi brusc. Oricum, chiar daca ar fi noua, si daca ai fii atent tot se aude putin cardanul cand cuplezi brusc. Asta e fenta cu cardanul si tractiunea spate. Rezolvare nu cred ca gasiti, nu stiu de ce va mai chinuiti cu asta, e evident ca toate bmw-urile fac asa. Sau de fapt....

 

Trebuie facuta insa o diferenta fundamentala...zic si eu (referitor la ce e subliniat mai sus): Da, exista un mic joc in diferential nu in cardan si la masinile noi si asta este un joc tehnologic strict respectat la montaj si care asigura preluarea socurilor si evitarea torsiunii in pinionul de atac si in arborele secundar la cutie la solicitari bruste. In timp insa, datorita uzurii el se poate accentua ca si jocul in canelurile ce asigura cuplarea elementelor cardanului, cruci...samd. Totusi, exista masini la peste 100000km unde nu se simte asta...oricum depinde de exploatarea anterioara... <_<

Link to comment
Share on other sites

daca sunteti din bucuresti hai sa ne vedem undeva sa vedem daca vb de aceasi problema ... pe mine a inceput sa ma enerveze la maxim, pe langa asta cred ca ma lasa si volanta ... ai are 30 mii km ...

 

 

la 30 000 nu ar trebui sa fie volanta; a mea are 46 000 si mi-au zis ca e ciudat...

pai parca ziceai ca vii azi la intalnire

poate sambata viitoare... si eu as fi curioasa daca toti vorbim de aceeasi problema

Monique,nici acum nu ai rezolvat problema cu acel zgomot? suntem foarte multi cu aceeasi problema, eu am zis ca-i schimb flansa..dar nu am ajuns inca in service..am mers asa...dar saptamana viitoare ma duc sigur...revin cu raspuns dupa ce o schimb

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sĂŁ existe un joc dar nu trebuie sĂŁ existe Âşi un zgomot. <_<

 

la mine e si joc si zgomot, dar nu e cum a zis dans in timp ce rulezi la anumite viteze.....si zgomotul nu e foarte accentuat.....e un zgomot asa infundat insa am vazut ca numai cand bag de la punctul mort in treapta 1 stand pe loc la semafor si apoi din treapta 1 in 2 cand cuplez.....cu ambreiajul apasat, pana sa dau drumul ambreiajului, chiar atunci cand bag din 1 in 2 cu ambreiajul la fund.....si am vazut ca mai agata cateodata cand vreau sa bag de la punctul mort in treapta 1....refuza sa intre, merge cam jumatate de cursa spre treapta 1 insa nu intra, nu cupleaza, se opreste in ceva si trebuie sa iau piciorul de pe ambreiaj si sa apas iara ca sa pot cupla treapta 1. in rest, de la treapta 3 in sus nu e zgomot. iar acel zgomot nu e in timpul rularii, nu se aude nici un fel de zgomot dinspre cutie...cardan....etc....in timpul rularii ci doar la schimbarea treptelor 1-2......si am mai observat ca daca fac pauza mai mare la schimbare sau daca turez mai mult (peste 4000 rpm) intra parca mai bine (simtit la mana :)) si fara zgomot

Link to comment
Share on other sites

la tine traian cred ca e flansa de vina

 

eu am inteles ca ar fi cardanul de vina pentru acest zgomot , si singura solutie ar fi inlocuirea lui <_< , asa mi-a zis un mecanic de la filaret

 

man, nu lua decizii pripite sa schimbi tot cardanul...mai consulta si alti mecanici

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sĂŁ existe un joc dar nu trebuie sĂŁ existe Âşi un zgomot. <_<

 

la mine e si joc si zgomot, dar nu e cum a zis dans in timp ce rulezi la anumite viteze.....si zgomotul nu e foarte accentuat.....e un zgomot asa infundat insa am vazut ca numai cand bag de la punctul mort in treapta 1 stand pe loc la semafor si apoi din treapta 1 in 2 cand cuplez.....cu ambreiajul apasat, pana sa dau drumul ambreiajului, chiar atunci cand bag din 1 in 2 cu ambreiajul la fund.....si am vazut ca mai agata cateodata cand vreau sa bag de la punctul mort in treapta 1....refuza sa intre, merge cam jumatate de cursa spre treapta 1 insa nu intra, nu cupleaza, se opreste in ceva si trebuie sa iau piciorul de pe ambreiaj si sa apas iara ca sa pot cupla treapta 1. in rest, de la treapta 3 in sus nu e zgomot. iar acel zgomot nu e in timpul rularii, nu se aude nici un fel de zgomot dinspre cutie...cardan....etc....in timpul rularii ci doar la schimbarea treptelor 1-2......si am mai observat ca daca fac pauza mai mare la schimbare sau daca turez mai mult (peste 4000 rpm) intra parca mai bine (simtit la mana :) ) si fara zgomot

 

Salut Traiane,

Daca flansa e in ordine, rulmentul intermediar la fel....te-ai gandit putin la ambreiaj? Cuplarea greoaie intr-o treapta de viteza poate avea cauza asta...mai ales ca ai zis ca la anumite turatii intra fara ambreiaj...

Zgomotul din cardan insa se cere evaluat

Link to comment
Share on other sites

nci nu stiu cum sa explic ...

 

de exemplu daca merg cu spatele cu viteza mica si calc ambreajul se aude ca un clantanit sub masina, in zona cutiei, la fel si la treapta 1 sau 2 , daca merg cu viteza mica si calc ambreajul se aude si mai tare ...

 

sa ma bip pe el de BMW, numai probleme, m am saturat ... <_<

am fost in service si am facut o verificare in legatura cu acel zgomot....am joc in cardan si o planetara care trebuie inlocuita si nici bucsa de la pridere a diferentialului nu arata foarte bine....dar flansa de cardan e ca noua...nici un pic de uzura

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.