Jump to content

zgomot ciudat la apasarea ambreajului in mers


Recommended Posts

"As a result, during an abrupt torque transfer (e.g. 1st to 2nd gearshift at low engine speeds) the driver can receive an acoustic feedback, which can be interpreted as a “clunking or rattling” noise."

 

Se pare ca au avut dreptate mecanicul de la MHS si cel din TM, la care a fost soryn37... astea-s vesti bune

Concluzia: mergeti cu masina mai sportiv si cu muzica :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

SA NE BUCURAM DE ACEST TACANIT SI SA MERGEM CU MOTOARELE MAI TURATE ?IERTARE DAR NU MI SE PARE NORMAL

 

 

IERTARE, ERA O GLUMA, in caz ca nu ai vazut zambetul...

 

Cine a zis sa ne bucuram de tacanit?!

 

Nici mie nu mi se pare normal, dar ce pot sa fac? Doar n-o sa-mi distrug neuronii pe chestia asta, sunt lucruri mult mai grave pe lume!

 

Iar daca nu iti place, ai oricand optiunea sa schimbi masina...

 

Eu o sa o mai duc intr-un service; daca si acolo imi spun ca totul e ok, o las balta; ideea e sa nu fie ceva care sa se agraveze sau sa afecteze altceva... si se pare ca nu e...

Link to comment
Share on other sites

He he, si eu am problema asta...parca nu mai e asa evidenta dar am schimbat o gramada pe parcurs si m-am tocit nervos in proces. La mine e si tractiune integrala si sunt mai multe joint-uri in transmisie, m-am cam obisnuit cu problema. Oricum daca lasi masina in frana de motor (vit. 1 2), dupa care o calci brusc e normal sa scoata un oarece zgomot pentru ca exista jocuri in elementele de transmisie si sa fie noua masina.

Poate ca acolo sub masina in dreptul cutiei e un compartiment secret plin cu scule si nimeni nu stie de asta :)

 

Chit ca toti avem acelasi simptom, probabil cauzele sunt diferite, bine tot legate de transmisie. Am mai condus un E46 care tot asa, clancanea cand schimbam din vit.1 in 2 si am descoperit ca aveam o problema la cardan, anume piulita care strangea cele 2 segmente ale cardanului nu mai era stransa. Am strans-o atunci si nu am mai auzit zgomotul respectiv. In rest ar mai putea fi flansa elastica de la cardan, cruci cardanice, suspensie diferential, diferential...

 

 

P.S. Pentru cei nemultumiti exista intotdeauna alternativa cu tractiune fata. Nu tu cardan/cruci/flanse/rulmenti intermediari, dar cam atat :)

Link to comment
Share on other sites

SA NE BUCURAM DE ACEST TACANIT SI SA MERGEM CU MOTOARELE MAI TURATE ?IERTARE DAR NU MI SE PARE NORMAL

 

nu cred ca asta am spus mai sus "sa ne bucuram". eu doar am spus ce raspuns am primit de la bmw care cred ca totusi sunt cei mai avizati sa-si dea cu parerea.crede-ma ca nu ma bucur deloc cand aud zgomotul respectiv.cei de la bmw mi-au spus ca poate sa fie din cutie , grup, cardan, harding, tot ce tine de transmisie dar ca nu este ceva grav.

sper sa rezolve cineva problema asta (eu momentan nu am nici bani, nici timp, nici chef-am avut un deces in familie).nici mie nu mi se pare normal dar deocamdata atat pot sa fac.

Link to comment
Share on other sites

daca am suparat pe cineva regret nu asta era intentia (sa ne bucuram) era adresat celor de la bmw eu am fost de doua ori la ei si au incercat sa mi dea teapa de fiecare data cu o bieleta de directie care nu are joc nici acum de aproape un an eu vroiau sa o schimbe + reglat directie 700ron apoi suruburile de la esapament 4 buc. pe care le au rupt si vroiau sa mi puna suruburi care costa 54ron bucata le am dus eu suruburi de acasa care costa 6ron toate 4 si totu e ok momentan nu am bani necesari sa merg la ei sa vad ce remediu gesesc la acel tacanit daca rezolv cumva problema o sa anunt aici scuze daca am suparat pe cineva
Link to comment
Share on other sites

daca am suparat pe cineva regret nu asta era intentia (sa ne bucuram) era adresat celor de la bmw eu am fost de doua ori la ei si au incercat sa mi dea teapa de fiecare data cu o bieleta de directie care nu are joc nici acum de aproape un an eu vroiau sa o schimbe + reglat directie 700ron apoi suruburile de la esapament 4 buc. pe care le au rupt si vroiau sa mi puna suruburi care costa 54ron bucata le am dus eu suruburi de acasa care costa 6ron toate 4 si totu e ok momentan nu am bani necesari sa merg la ei sa vad ce remediu gesesc la acel tacanit daca rezolv cumva problema o sa anunt aici scuze daca am suparat pe cineva

 

 

nu ai suparat pe nimeni :)

dar si pe noi ne enerveaza si vrem sa vedem problema rezolvata, altfel nu postam in topicul asta...

dar daca ei zic ca totul e ok, tu ce poti sa faci??? sa iei la rand toate service-urile si sa tot schimbi la piese, poate, poate...

cat despre reprezentanta, si eu incep sa-mi schimb parerea... mai bine cauta=ti un service bun care se ocupa de BMW...

Link to comment
Share on other sites

Zgomotul acesta in cazul descris de voi este de la volanta ( masa dubla ) care are joc in arcuri si adunci cand este fortat face zgomot. Eu am aceasta experienta de la VW AUDI, dar principiul este acelasi.IN mod normal zgomotul este mai mare in treptele de tractiune(1 si 2) precum si la o acc puternica , cand cuplul motor creste brusc ( mai ales turbo ). Aceasta volanta a fost facuta tocmai pt a atenua socul ( puterea ) care se transmite de la motor la roata prin intermediul transmisiei.
Link to comment
Share on other sites

Zgomotul acesta in cazul descris de voi este de la volanta ( masa dubla ) care are joc in arcuri si adunci cand este fortat face zgomot. Eu am aceasta experienta de la VW AUDI, dar principiul este acelasi.IN mod normal zgomotul este mai mare in treptele de tractiune(1 si 2) precum si la o acc puternica , cand cuplul motor creste brusc ( mai ales turbo ). Aceasta volanta a fost facuta tocmai pt a atenua socul ( puterea ) care se transmite de la motor la roata prin intermediul transmisiei.

 

Si e normal sa se auda asa, sau se aude atunci cand e dusa volanta?

Ca mie mi-au schimbat-o, sau cel putin asa mi-au zis...

Link to comment
Share on other sites

deci..dupa toate sapaturile facute pe tema asta cu zgomotul, dupa o conversatie cu un tip din canada care a avut si el aceeasi problema si care a zis ca a schimbat absolut tot la transmisie inafara de cutia de viteze eu am ajuns la concluzia ca e din cutie. eu aveam ceva o mica scurgere de ulei la iesirea din cutie. am fost la transilvania la service si dupa ce au schimbat acolo ce au avut de schimbat si au strans la loc suruburile alea zgomotul sa schimbbat ca intensitate si sunet. e altfel. asa ca io zic ca e din cutie. acolo ceva se uzeaza si apare chestia asta. si io m-am saturat de el si am inceput sa-l ignor. pana nu crapa ceva sa vad ca-i inflorit nu ma mai chinui. dac avreunu dintre voi descoperiti cauza o sa deveniti eroi
Link to comment
Share on other sites

sincer ma gandesc la un seria 1 cu pachet M, 177 cp. hidramata ....

uite aici ;

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=92297048

 

in nici un caz e46 ...

 

Avand in vedere primul tau post, am crezut ca schimbi marca...

E frumoasa masina, dar nu sunt cam multi km intr-un an jumate? Sau era doar orientativ anuntul, ca sa vedem poza?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
nci nu stiu cum sa explic ...

 

de exemplu daca merg cu spatele cu viteza mica si calc ambreajul se aude ca un clantanit sub masina, in zona cutiei, la fel si la treapta 1 sau 2 , daca merg cu viteza mica si calc ambreajul se aude si mai tare ...

 

sa ma bip pe el de BMW, numai probleme, m am saturat ... :)

salut! aceeasi problema se intampla si la mine....sunt 2 variante: flansa cardan, crucea cardanica

Link to comment
Share on other sites

nci nu stiu cum sa explic ...

 

de exemplu daca merg cu spatele cu viteza mica si calc ambreajul se aude ca un clantanit sub masina, in zona cutiei, la fel si la treapta 1 sau 2 , daca merg cu viteza mica si calc ambreajul se aude si mai tare ...

 

sa ma bip pe el de BMW, numai probleme, m am saturat ... :)

salut! aceeasi problema se intampla si la mine....sunt 2 variante: flansa cardan, crucea cardanica

 

 

Te rog sa ne tii si pe noi la curent daca te duci cu ea in service :)

 

Eu o sa o duc la o verificare abia peste vreo 2 saptamani

 

Mersi

Link to comment
Share on other sites

aaaahhhh, bai, legat de intalnire, m am aventurat astazi sa ajung la outlet ul ala deschis nou, si am stat 2 ore in trafic, d-aia nu am ajuns !

 

SCUZE

 

pe langa asta a intrat si unu cu un scuter in mine :)

 

sambata viitoare nu sunt, poate asa in cursul saptamanii sau duminica ?!

salutare si eu am aceasta problema cred!la mine cand calc ambreiajul se aude un fel de fasait1!!nu stiu um sa explik exact ....parac ar scapa o supapa ceva????se poate

Link to comment
Share on other sites

salut ...si eu am aceeasi problema...cu zgomotul in spate la schimbarea treptelor de viteza 1 si 2.este un bmw 316i 1.9 1999. tin sa mentionez ca masina o am achizitionata recent (3 luni) .am schimbat toate consumabilele cand am luat-o si am facut 4000 de km pana acum.zgomotul acela la schimbarea vitezelor se auzea de cand am luat-o dar mi-am dat seama dupa cateva zile..tinand cont ca este primul meu bmw nu am stiut exact ce are.am dus-o la un service in oras(cta) si mi s-a spus ca nu are nimic.acum astept sa vad daca cineva ii da de cap de la ce ar putea fi ...va salut Edited by soarta
Link to comment
Share on other sites

astazi mi.a aparut si mie problema asta, dar eu intr-un fel mi.am facut.o cu mana mea, adica ma jucam cu masina prin orash si am dat din 3-2, nimik ciudat pe moment, dar la primul semafor am auzit un zgomot ciudat in treptele 1 si 2 initial am crezut ca mi se pare pana cand am ascultat mai cu atentie si am observat ca problema e chiar reala. e vorba de un e46 325ci, sincer nu am nici un chef sa umblu pe la totzi mecanici astept sa vad daca rezolva cineva ceva aici Edited by DJ-31-LNK
Link to comment
Share on other sites

Este normal, e de la cardan (joc in cardan)......in timp, cu uzura, apare un mic joc in cardan, de acolo si zgomotul cand schimbi brusc. Oricum, chiar daca ar fi noua, si daca ai fii atent tot se aude putin cardanul cand cuplezi brusc. Asta e fenta cu cardanul si tractiunea spate. Rezolvare nu cred ca gasiti, nu stiu de ce va mai chinuiti cu asta, e evident ca toate bmw-urile fac asa. Sau de fapt....ar fi o rezolvare....sa schimbi tot (cutie, cardan, etc etc ce tine de transmisie) dar nu are rost, te tine iar xx.xxx km si apare iar acea bataie :) . Eu fac pauza ceva mai mare cand schimb dintr-o treapta in alta (bineinteles cand merg in regim normal fara sa o calc) si nu se mai aude asa.

 

O chestie funny stiti care este? Cand schimbi vitezele fara a apasa ambreiajul, intra perfect si fara nici un fel de zgomot :) Ba chiar intra mai usor in viteza decat la majoritatea masinilor pe care le-am condus si cu care m-am jucat cu chestia asta, schimbatul treptelor fara ambreiaj. Bineinteles, daca stii cum sa schimbi treptele fara ambreiaj, si daca te folosesti de faptul ca trebuie sa tii turometrul in preajma turatiilor la care isi atinge cuplul motor maxim atunci cand vrei sa schimbi.

Edited by traian'80
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Se pare ca toti au aceeasi problema. Daca aveti curiozitatea sa suspendati masina si sa rotiti manual, cu miscari scurte, arborele cardanic veti constata ca exista un joc la imbinarea acestuia cu grupul diferential. Acelasi joc il veti descoperi si in cutia de viteze (poate mai mic). Jocurile sunt cu atat mai mari cu cat sunt mai uzate imbinarile respective. Credeti ca producatorul nu a sesizat asta? Una dintre masurile (poate nu foarte inspirata) pe care le-a luat a fost introducerea unei supape de intarziere (clutch delay valve) in circuitul hidraulic al ambreiajului pentru o debreiere mai lina, protejand astfel legaturile dintre cutie, cardan si diferential (si accelerand ritmul de uzura al ambreiajului). Edited by vwalu77
Link to comment
Share on other sites

salutare si eu am aceasta problema cred!la mine cand calc ambreiajul se aude un fel de fasait1!!nu stiu um sa explik exact ....parac ar scapa o supapa ceva????se poate

 

Nu ai supape la ambreiaj...cilindrii de comanda au dar nu fac zgomot...tu ai un rulment "uscat" si poate nu chiar bine fixat de furca (e un arculet acolo)...cred ca ti-am explikat

 

Este normal, e de la cardan (joc in cardan)......in timp, cu uzura, apare un mic joc in cardan, de acolo si zgomotul cand schimbi brusc. Oricum, chiar daca ar fi noua, si daca ai fii atent tot se aude putin cardanul cand cuplezi brusc. Asta e fenta cu cardanul si tractiunea spate. Rezolvare nu cred ca gasiti, nu stiu de ce va mai chinuiti cu asta, e evident ca toate bmw-urile fac asa. Sau de fapt....ar fi o rezolvare....sa schimbi tot (cutie, cardan, etc etc ce tine de transmisie) dar nu are rost, te tine iar xx.xxx km si apare iar acea bataie <_< . Eu fac pauza ceva mai mare cand schimb dintr-o treapta in alta (bineinteles cand merg in regim normal fara sa o calc) si nu se mai aude asa.

Salut Traiane,

Da man, ai superdreptate.. :)

 

Se pare ca toti au aceeasi problema. Daca aveti curiozitatea sa suspendati masina si sa rotiti manual, cu miscari scurte, arborele cardanic veti constata ca exista un joc la imbinarea acestuia cu grupul diferential. Acelasi joc il veti descoperi si in cutia de viteze (poate mai mic). Jocurile sunt cu atat mai mari cu cat sunt mai uzate imbinarile respective. Credeti ca producatorul nu a sesizat asta? Una dintre masurile (poate nu foarte inspirata) pe care le-a luat a fost introducerea unei supape de intarziere (clutch delay valve) in circuitul hidraulic al ambreiajului pentru o debreiere mai lina, protejand astfel legaturile dintre cutie, cardan si diferential (si accelerand ritmul de uzura al ambreiajului).

 

Da

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.