Jump to content

Euro cat....


ViBogdan

Recommended Posts

Merci mult de raspuns insa tot am ramas cu nelamuriri....sper sa ma poti ajuta. Am citi "Unii producatori s-au aliniat la Euro4 mai devreme de ianuarie 2005, pe anumite motorizari (nu pe toate), iar datele exacte la care au facut trecerea nu au fost date niciodata publicitatii". Ideea e ca inca nu are toate actele primite de la dealer si nu stiu ce "D" este. Eu am un 318d din 8/2004 si mi-a iesit Euro4. Eu as fi vrut sa stiu cam din ce an Rover a inceput sa fie dotat cu acelasi motor ca si E46-le meu. Tin sa mentionez ca are 116 cai si 163 de noxe in timp ce E46 are 156 de noxe. Mai pe scurt...un Rover din 2/2004 are acelasi motor de 1995cmc pe care-l am si eu pe BMW? Merci!

Link to comment
Share on other sites

nu conteaza numai tipul motorului, ci intreg sistemul catalitic al masinii !!!

 

de-aia nu sunt atat de importante cilndreele, cat si KW si viteza maxima ...

 

asa ca daca nu ai macar o copie a documentelor masinii, nimeni nu iti poate da un raspuns corect...

Link to comment
Share on other sites

nu conteaza numai tipul motorului, ci intreg sistemul catalitic al masinii !!!

 

de-aia nu sunt atat de importante cilndreele, cat si KW si viteza maxima ...

 

asa ca daca nu ai macar o copie a documentelor masinii, nimeni nu iti poate da un raspuns corect...

Documentele tocmai azi le-a primit...faza nasoala e ca sunt in franceza deoarece masina a apartinut unei firme din Franta. Cam ce info ar trebui sa furnizez pentru un raspuns elocvent? Numarul de caroserie ar fi: SARRJSLHP4D318570....acum acel D3 este identic cu D3-ul de care se vorbea in linkul dat?! Multumesc!

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

NU !

 

D3 e valabil doar pentru masinile inmatriculate in Germania...

 

am insa o problema... sper sa nu fie reala... :)

 

din verificarea seriei de caroserie rezulta ceva ciudat:

"WMI wasn't recognized.

In the inserted sequence of characters SARRJSLHP4D315870 - World Manufacturer Identification Code (WMI) wasn't recognized

 

Here are the reasons that may cause such a situation:

 

- characters which are responsible for the description of the car manufacturer are inserted incorrectly

- current databases of VINChecker application do not contain information about the car manufacturer - if he really exist "

 

@f1bogdan: esti sigur ca ai scris seria corect ?

Link to comment
Share on other sites

Eu am intrat aici si am introdus seria si am aflat cateva info...fabricata in UK de MG/Rover + anul 2004. E un start...deci e sigur fabricata in 2004. Asadar intrebarea urmatoare este...incepand de cand a inceput Rover sa fie certificata Euro4? Mentionez insa ca am mai incercat sa introduc VIN-ul si pe alt site insa nu mi l-a gasit.

 

Dap seria e introdusa corect...sper asta sa fie. Foaia de pe care am luat informatia se numeste "Certificat de Cession d'un Vehicle" la categoria "No D'indetification ou No dans la serie du Type"

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

ce ai tu acolo, "Certificat de Cession d'un Vehicule" e un banal contract de vanzare-cumparare...

 

uite-te pe "Carte grise", am nevoie de viteza maxima a masinii...

 

din cate inteleg eu, masina in cauza are 116 cai, adica 85KW...

in cazul asta ar putea fi modelul Rover 75CDT, cod motor 204D2, capacitate cilindrica 1950, 85 KW/116CP, viteza maxima 193km/h, cutie secventiala 5 trepte... si are EURO 3!

 

insa nu am suficiente date ca sa iti spun ceva cert...

 

de ce nu postezi o copie de la "Carte grise" ?

 

mi-ar fi mult mai usor sa obtin datele direct de pe ea, decat sa te mai intreb de fiecare data una, alta...

Link to comment
Share on other sites

Mari sanse ca asta sa fie pentru ca acestea sunt detaliile exacte gasite si de mine, cu exceptia clasei de poluare(asta nu am dat de ea)...as posta Carte Grise numai ca nu o am...am sa-l rog sa mi-o dea pentru o scanare si am sa o postez ulterior. Eu mi-am facuit o copie dupa documentele pe care le-a obtinut din prima tura si inca nu am avut sansa sa-mi arunc o privire peste cele pe care le-a primit azi(destul de complicata politica Autohaus-ului...jumatate din acte in momentul in care a platit-o si jumatate cateva zile mai tarziu in momentul in care se aproba tranzactia de catre compania care a detinut masina, adica cea din Franta...dar in fine). Ma bucur insa ca le-a primit(si is toate conform unui amic de la circulatie) pentru ca in momentul in care am auzit de aceasta politica am strambat putin din nas...dar se pare ca asa a gandit compania detinatoare(cea din franta) tranzactia...probabil le era teama sa dea autohaus-ului toate actele deodata fara o dovada a vanzarii masinii. De asemenea tind sa cred ca e cu siguranta Euro3. Daca ar fi fost acelasi motor M47N de pe 318d(cum am si eu) atunci ar fi avut si 156 la noxe in loc de 163. Astfel cred ca motorul e intradevar de seria 3 insa e de generatie mai veche. Cam la asta ma refeream cand am deschis topicul, daca stia cineva cam din ce luna si an a inceput BMW sa bage sistem Euro4 pe Rover 75. Multumesc mult insa pentru informatii XXL. Am sa revin cu mai multe detalii de pe documente, desi m-am cam convins...euro3...deci nu e bine la buzunar conform noilor taxe!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am si eu o intrebare(inca nu am facut rost de Carte Grisse): se poate face o resoftare in asa fel incat sa iasa Euro4? Diferenta de noxe e foarte mica. Sau trebuie modificat intreg sistemul de catalizare? Intreb pentru ca deja sunt 99% sigur ca e motorul mentionat de tine si deci Euro 3! Cam cat ar costa o asfel de modificare in cazul in care este posibila? Sau alte altenative? Merci!
Link to comment
Share on other sites

nu are legatura resoftarea (care presupune obtinerea unor performante viteza/cuplu/turatii superioare) cu emisiile de noxe... daca stau bine sa ma gandesc, valoarea noxelor ar putea creste in cazul unei resoftari...

 

ar mai fi varianta schimbarii sistemului catalitic, cu cel care ar corespunde normelor EURO4, insa nu iti doresc sa te apuci de asa ceva...

 

costul sistemului+montajul+testul dinamic RAR+omologare artizanala => prea mare investitie... valoarea o poate depasi pe cea a masinii...

 

alte alternative nu pot sa iti dau, pentru ca nu prea exista !

 

masina a fost echipata cu motor+catalizator EURO3... si atat !

Link to comment
Share on other sites

Da...faza e ca taxa pe un astfel de euro 3 ajunge undeva in jur de 3500 euro ceea ce e destul de aiurea avand in vedere ca masina a fost pe la 8000. El a auzit la cineva ideea de resoftare si m-a intrebat pe mine. Eu la randul meu, am pus intrebarea mai departe, nefiind cunoscator in domeniu. Eram insa convins ca o rezolvare usoara nu are cum sa fie si astfel costul era pe masura. Am facut rost azi de carte grisse si in drum spre casa am oprit la reprezentanta bmw. Unul din tipi a cautat pe un soft, al carui nume nu mi l-a dezvaluit, si ai avut 100% dreptate XXL. Motorul e cel indicat de tine: 116 cai(85KW), Rover 75 2.0 CDT, motor 204D2, capacitate cilindrica 1950, 85 KW/116CP, viteza maxima 193km/h, cutie secventiala in 5 trepte si deci si din pacte euro3. Merci mult pentru toate informatiile XXL :) !
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Reinvii acest topic cu o alta problema pentru a nu mai deschide un topic nou.

 

Vorbim despre acelasi Rover 75...l-am ridicat pe rampa si am observat ca are Webasto. Am avut asa ceva pe E39 insa nu m-am interesat cum se foloseste. Din cate am citit se putea programa. Acum faza e ca prietenul in cauza mi-a spus ca webasto-ul porneste odata cu motorul si se opreste in acelasi timp! Intrebarea mea ar fi: cum se poate programa?! Sau este unul din acelea care nu porneste decat impreuna cu motorul insa cu scopul de a ajuta incalzirea mai rapida si nu preincalzirea(inainte de a porni motorul cu ceva timp...adica sa intri in masina si sa fiea cald iar motorul sa porneasca precum vara)! Am intrebat pe un forum Rover insa nimic...poate cineva de pe aici are si stie...as aprecia mult o explicatie. Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Reinvii acest topic cu o alta problema pentru a nu mai deschide un topic nou.

 

Vorbim despre acelasi Rover 75...l-am ridicat pe rampa si am observat ca are Webasto. Am avut asa ceva pe E39 insa nu m-am interesat cum se foloseste. Din cate am citit se putea programa. Acum faza e ca prietenul in cauza mi-a spus ca webasto-ul porneste odata cu motorul si se opreste in acelasi timp! Intrebarea mea ar fi: cum se poate programa?! Sau este unul din acelea care nu porneste decat impreuna cu motorul insa cu scopul de a ajuta incalzirea mai rapida si nu preincalzirea(inainte de a porni motorul cu ceva timp...adica sa intri in masina si sa fiea cald iar motorul sa porneasca precum vara)! Am intrebat pe un forum Rover insa nimic...poate cineva de pe aici are si stie...as aprecia mult o explicatie. Multumesc anticipat!

 

 

Nimeni!?

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.