Jump to content

BMW m3 E46


tigerash

Recommended Posts

iti poti face cateva idei de aici

i try to help you :)

i was owner of bmw m3 2004 model year and the costs are very very high.....i try to speak romanian is hard but i need to have training:P

placite de frana faca 15000km spate 20000km preti afost la 250 euro set,

caucucuri pzero rosso asimetrico 280-350 euro una 20000 km maxim

ambraj 600euro daca ai noroc si nu fac praf si diferencial.....am scimbat eu dupa 30000km

ulei cred ca 8 litri 100 de ron un litru

assigurare 1500 euro ani (casco in slovacia)

dicuri de frana set faca 900 euro 35000km

consum 13-15 oras mers normal media 12.0 dupa un ani(numai shell v power racing

 

SO thats all i hope i helped you:P the prices are from slowakia from year 2005

Link to comment
Share on other sites

As vrea sa stiu si eu ce presupune detinerea unui M3 de la costuri de intretinere (serioasa nu asa ) pana la consumuri si alte chestii.

 

In afara de impozitul anual - disproportionat la cei aprox 2040 RON, restul sunt asemanatoare unei masini 'obisnuite':

 

- benzina consum mediu in oras 15-20%, afara 8-14%, benzina de 99 Petrom a ajuns la 3,21 RON, in vara era 4,57 RON/litru

- ulei cred ca 5,5 litri de 10W60 TWS la vreo 80 RON litrul; mers linistit (10 l/100 medie) uleiul se schimba la 25.000 km (!) sau 2 ani max

- filtre (ulei, aer, benzina, praf/polen) - banale

- cauciucuri - cele pe 18 sunt 250-300 E bucata, poti sa le termini in 5000 km sau sa mai aiba carne dupa 50.000 km, depinde cum mergi

- in 22.000 km parcursi in 2 1/2 ani cu o masina la mana a 2-a (coupe SMG, oct 2003) luata la 52.000 km din Germania, singura interventie neprevazuta a fost schimbarea alternatorului

- ambreiajul cred ca tine mult peste 100.000 km, diferentialul n-am auzit sa cada, cutia SMG merge impecabil, motorul merge impecabil, bateria e inca cea de prima echipare dupa 5 ani si 1 luna

- la 74.000 km motorul consuma circa 200 gr ulei la 5000 km - caraghios de putin

- RCA cred ca e circa 6-700 ron pe an, destul de civilizat tinand cont ca asta include carte verde pt Europa tot anul

- amortizoare, bucse, originale, placute si discuri pe spate inca de prima echipare !! niciodata n-am schimbat nimic la suspensie/directie si masina e foarte legata, cred ca la mers civilizat nu necesita inlocuiri pana la 100-120.000 km

- rulmenti de prima echipare, tobe de prima echipare, jante originale etc etc etc

 

Sper ca cele de mai sus sa fie de folos celor ce se gandesc sa cumpere E 46 M3. Pentru intrebari punctuale incerc sa raman pe receptie

Link to comment
Share on other sites

As vrea sa stiu si eu ce presupune detinerea unui M3 de la costuri de intretinere (serioasa nu asa ) pana la consumuri si alte chestii.

Am M3 E46 si pot spune ca in ceea ce priveste costurile treaba sta astfel...daca ai avut bani sa il iei trebuie sa stii sa il intretii...ulei si filtre 7000km,verificari dese in cazul mersului sportiv,piesele sunt ca pret uneori similare ca la un e46,alteori ceva mai scumpe.Consum...precum sa mai zis pe forumuri iti iei m3..costa.Eu nu consider ca ar consuma..pt mine cel putin consumul este relativ.Bafta daca vrei sa iti achizitionezi m3-ul!

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca modelul M3 e 46 este unul din cele mai reusite. asta din punct de vedere al fiabilitatii si al performantelor. eu am avut un astfel de model de care s-a tras mult tare. nu atat de mine cat de posesorul anterior. cand spun tras ma refer la forja dar mai ales la drumurile pe care s-a facut acest lucru. Si in ciuda acestor aspecte masina avea ceva semne de "oboseala" doar la grup. in rest nu batea nimic la ea si avea jante pe 19 model de pe m3 csl. ce vreau eu sa spun, ca este o super masina. inca intorci capul dupa ea chiar si pe afara cand o vezi pe autostrada. la bani e mai ok acum de cand a aparut modelul nou. deci ca o concluzie doar + cand e vorba de masina asta. a de fapt e si un minus unul mare - taxa de inmatriculare care daca nu gresesc e undeva la 14000E.
Link to comment
Share on other sites

Pai daca e model din 2005-2006 taxa e cam vreo 5000E....ca-i Euro4...sper sa nu ma insel:

 

1. Cum se comporta pe soselele proaste din tara, nu e prea rigida?

2. In traficul urban/Bucurestean cutia SMG este destul de confortabila, nu bruscheaza...?

 

 

In Bucuresti nu am condus m3 dar pe drum prost tare am condus si am mers cu a doua asa la relanti , iti sar dintii in gura e rigida tare , asta avea jante pe 19` si balonul mic la cauciuc .

Edited by Cricket
Link to comment
Share on other sites

Asa este te zguduie tare si te uiti cum te de[aseste o caruta e adevarat pe bune dar odata ce ai ajuns la drum bun apra o ''chestie'' dintr-o parte'n alta a fetei si sentimentul ala pe care il ai cand apesi pedala si te afunda in scaun este absolut fenomenal.

Doar scriind acum si aducandu-mi aminte mi-a apraut ''chestia'' pe fata :) .

 

O masina care te face fericit fiecar km de drum bun

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Tot spre capitolul intretinere; cam pe la ce valoare e un CASCO ?

 

Am tot citit pe forumuri din afara despre Inspectia 1 si Inspectia 2. Din cate am inteles eu astea se repeta ciclic odata la 15-20.000km . La noi cam cat costa o astfel de inspectie ?

FCel mai important lucru la un M3 E 46 este prima vericfiacre cea de la 2000 km daca nu o are stampilata nu te deranja sa te mai uiti la ea .

Inspectia 1 este mai ieftina in jur la 500 euro in De iar Inspectia 2 este la vreo 700 euro to in De la noi trebuie sa fie un pic mai scumpe de traim in Romania.

Vorbeam cu cineva si-mi spunea ca un Casco la noi ar fi in jur de 2000 de euro, nu stiu cat de adevarat este sau nu .

Intre Inspectii mai oricum schimburi de ulei , filtre etc, deci nu sari din una in alta

Link to comment
Share on other sites

Da.. stiu ca mai sunt si vizite intermediare in service.

 

Despre fiabilitatea motorului; cam ce se stie ? Adica e la fel de solid ca cel de pe E36, samearga fara probleme 150-200.000km ? din cate am auzit la E46 pana in 2003 motorul a fost schimbat destul de repede la mai toate masinile . Cele de dupa 2003 sunt la fel de fragile ? Mai precis; a mers cineva cu un M3 E46 peste 100-150.000km fara probleme majore la motor ?

Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca nimeni n-a avut mai mult timp un M3 E46 ?

Sunt interesat sa-mi iau unul , dar sincer nu-mi permit sa dau peste 20.000 pe o masina si peste un an doi sa-mi pice motorul care costa 10.000 sau peste .

la 20000 iti iei un cazan pe roti,nu un m3 e46 bun!...daca nu iti permiti sa intretii un m3 e46 de ce mai postezi?...pica multe pe m3 e46 depinde cum le intretii(iti trebuie bani pt asta) si depinde cum conduci(daca iei taurul de coarne... <_< )!oricum spre inveselirea ta cam la toate m3 e 46 care sunt de vanzare a fost schimbat motorul din cauza unui call-back pe care BMW l`a facut acum cativa ani...dar despre asta poti citii mai multe pe alte topicuri...

Link to comment
Share on other sites

Am zis peste 20.000. Tocmai a spus speedchick ca a luat un m3 E46 cu 23.500, care cred ca intra in categoria peste 20.000.

Sa intretii o masina e o chestie. Sa schimbi motorul sau sa ai nevoie de o reparatie cat jumate din valoarea masinii sau mai mult la putin timp dupa ce ai luat-o e altceva.

 

Oricum, speram in ceva mai constructiv, nu ' e scump de intretinut'. Ce inseamna scump ? 10.000 pe an ? 1000 pe an ? Vorbesc de costuri normale; nu schimbat 3 perechi de cauciucuri pe luna.

 

Intreb atat pentru ca as vrea sa-mi iau o astfel de masina, pe care as vrea s-o tin mult timp, adica 5 ani sau mai mult. Si nu as vrea sa am surpriza unei reparatii de 10.000 de euro peste un an-doi dupa ce o iau . Daca mi-as permite astfel de investitii an de an nu as mai intreba atat

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Si eu sunt curios ce inseamna "un M este greu de intretinut " chiar am citit pe forum si nu imi dau seama care ar fi ideea .

 

poate cineva sa ne detalieze?

 

 

la cat se ridica o revizie clasica ( ulei filtre etc ) si un set de gume !

in rest am inteles ca daca esti galma .. poti arde ambreajul ... in rest care ar fi costurile de luat in calcul ?

 

multumim !

Link to comment
Share on other sites

Da.. stiu ca mai sunt si vizite intermediare in service.

 

Despre fiabilitatea motorului; cam ce se stie ? Adica e la fel de solid ca cel de pe E36, samearga fara probleme 150-200.000km ? din cate am auzit la E46 pana in 2003 motorul a fost schimbat destul de repede la mai toate masinile . Cele de dupa 2003 sunt la fel de fragile ? Mai precis; a mers cineva cu un M3 E46 peste 100-150.000km fara probleme majore la motor ?

 

 

Am un mecanic foarte bun in care am incredere.... I-am pus aceeasi intrebare. Mi-a zis ca motoarele de E36 M3 au fost testate ani buni pe bancuri de proba pe cand la E46 au fost testate direct in piata..... Cica Nu sunt chiar atat de fiabile si pot pica la 150 de mii fara sa dea nici un semn inainte.... Pur si simplu.... acum cred ca tine si de norocul fiecaruia...

 

A venit cineva la el sa-si refaca motorul la 150 de mii.... Avea lagarele topite...

 

Oricum nu te face 10 mii sa refaci un motor de M3..... scapi cam cu 3-4 mii....

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca nimeni n-a avut mai mult timp un M3 E46 ?

Sunt interesat sa-mi iau unul , dar sincer nu-mi permit sa dau peste 20.000 pe o masina si peste un an doi sa-mi pice motorul care costa 10.000 sau peste .

la 20000 iti iei un cazan pe roti,nu un m3 e46 bun!...daca nu iti permiti sa intretii un m3 e46 de ce mai postezi?...pica multe pe m3 e46 depinde cum le intretii(iti trebuie bani pt asta) si depinde cum conduci(daca iei taurul de coarne... <_< )!oricum spre inveselirea ta cam la toate m3 e 46 care sunt de vanzare a fost schimbat motorul din cauza unui call-back pe care BMW l`a facut acum cativa ani...dar despre asta poti citii mai multe pe alte topicuri...

Ce spui tu, stranger?

 

Uite, eu am un M de vanzare, nu e cazan, si il dau cu 20000 ....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.