Jump to content

Mi se opreste motorul in mers


redbeemer

Recommended Posts

Salut.In primul rand,e vorba de un bmw 316i 2003 facelift 116cp.Problemele sunt urmatoarele,aparute in ultima luna,in ordinea pe care o descriu...la inceput,mi se aprindea becul de la baterie in mers,cu o mica zvacnitura,uneori o data pe zi,alteori de cateva ori,si atat...dupa asta,am inceput sa am probleme si la pornire cateodata,respectiv ii dau la cheie si se aude un zgomot infundat,fara sa "dea' sa porneasca,dupa care daca ii dau iar porneste...iar azi mi s-au aprins ambele becuri,atat cel de la baterie cat si cel de la ulei,si mi s-a oprit motorul in mers de vreo 3 ori,dupa care a mers normal .Mentionez ca astazi mi s-a parut ca au aparut si mici fluctuatii la ralanti.Consumabilele nu sunt schimbate de vreo 12000 de km,la vremea cand le-am schimbat ultima oara am pus Castrol Magnatec 5w40 si am schimbat toate filtrele.Daca imi poate da cineva un sfat ce ar putea fi,as ramane dator...MULTUMESC Edited by BoBo
titlu
Link to comment
Share on other sites

am verificat si bateria,si alternatorul,am fost la electrician...alternatorul incarca bine,iar bateria zicea ca e superok...si e un electrician bun,pe care il recomand daca aveti nevoie...el zicea ca s-ar putea sa fie alternatorul...asta in momentul in care mi se aprindea doar becyl de la baterie in mers,cateodata...dar zicea sa il las in pace deocamdata,daca face rar,ca nu e cazul sa umblu la el...problema e ca faza cu pornitul mi se pare a fi de la electromotor,iar cea cu opritul motorului nu stiu de la ce ar putea fi...dar chiar asa,sa ma lase toate odata?????

 

 

in momentul testului ,alternatorul incarca perfect,dar zicea ca s-ar putea sa fie ceva probleme cu carbunii doar cateodata si d-aia sa se aprinda becul ala de la baterie o secunda in mers,ca in momentul ala nu mai incarca alternatorul

Link to comment
Share on other sites

Am patit si eu chestia cu opritul din mers la un peugeot 206 , dar nu mi se aprindea becul de la baterie , si indiferent ca masina statea la relanti sau mergeam cu ea dupa aprox 3-4 minute motorul se oprea , problema sa remediat prin schimbarea bateriei cu una noua.
Link to comment
Share on other sites

Problema cu opritul motorului in mers am avut-o la un Vectra B 2.0 benzina. La mine a fost ceva grav. Problemea era ca atunci cand mi se oprea motorul nu prea mai vrea sa porneasca decat dupa un anumit timp. Erau 2 sensori "pereche" amplasati pe blocul motor care la nivelul anilor 2000-2001 au costat aprox. 1200 Ron. Daca problema este de ordin electronic o va depista orice tester BMW. De ce nu mergi la un service? Gandeste-te la ce poate fi mai rau in cazul in care ti se opreste motorul intr-o depasire...
Link to comment
Share on other sites

Problema cu opritul motorului in mers am avut-o la un Vectra B 2.0 benzina. La mine a fost ceva grav. Problemea era ca atunci cand mi se oprea motorul nu prea mai vrea sa porneasca decat dupa un anumit timp. Erau 2 sensori "pereche" amplasati pe blocul motor care la nivelul anilor 2000-2001 au costat aprox. 1200 Ron. Daca problema este de ordin electronic o va depista orice tester BMW. De ce nu mergi la un service? Gandeste-te la ce poate fi mai rau in cazul in care ti se opreste motorul intr-o depasire...

 

La tine a fost senzorul de vibrochen si cel de la axa cu came. La el daca nu sunt bornele eu inclin spre pompa de injectie :)

Link to comment
Share on other sites

La tine a fost senzorul de vibrochen si cel de la axa cu came. La el daca nu sunt bornele eu inclin spre pompa de injectie :)

 

da, bravo, ai dreptate ei erau sensorii cu bleaua, doar ca nu mai stiam care si cum erau. am schimbat intitial pe cel da la vibrochen si tot asa mergea masina, adica se oprea. Doar dupa ce i-am schimbat pe amandoi am scapat de problema...

Link to comment
Share on other sites

Nu te panica si verifica mai intai bornele la baterie si masele; Da jos masa aia mare de pe caroserie (ideal e sa le dai jos pe toate) da le cu peria de sarma si apoi srange le cine, dar pune le si putina veselina inainte.

Duppa ce ai facut aceasta operatie te mai gandesti si la celelalte.

Link to comment
Share on other sites

La tine a fost senzorul de vibrochen si cel de la axa cu came. La el daca nu sunt bornele eu inclin spre pompa de injectie :)

 

da, bravo, ai dreptate ei erau sensorii cu bleaua, doar ca nu mai stiam care si cum erau. am schimbat intitial pe cel da la vibrochen si tot asa mergea masina, adica se oprea. Doar dupa ce i-am schimbat pe amandoi am scapat de problema...

 

Mai stiu pe cineva care a avut aceesi problema si tot de la cei 2 senzori !

Edited by 22WTF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.