Jump to content

Galeria de evacuare pt E60 e de 2 bani.


05 TED

Recommended Posts

SALUTARI tuturor :) e prima dat cand scriu ceva pe forum, pana acum am citit cam 60%din ce a fost scris despre seria 5 pentru a afla cate un dichis sau altu.am un 525 d din 2004 achizitionat in februarie 2008 pana acum toate bune si frumoase super multumit de masina :) (cu mici exceptii :stergatoarele care fac un zgomot ingrozitor cand afara picura,si parbrizul care s a croit putin cand veneam din germ pe undeva prin ungaria)insa acum 2 saptamani s a aprins un beculet la bord care la cateva zile am aflat ca ar reprezenta "motorasu" pe afisaz scrie ceva de gen smisii crescute . in ziua urm beculetu nu s a mai aprins si a stat asa veo 4 zile dupa care s a aprins iar . am fost tester doua chiar .primu a zis ca TOATE bujiile incandescente sunt duse precum si debitmetru al doilea mi-a zis doar de debitmetru cand a facut test dar cand s-a uitat la motor a vazut ca galeria de evacuare e sparta. adevaru e ca de ceva timp simteam gaz de esapament cand porneam masina in garaj chiar dac acesta era cu spatele spre usa de la gar care era deschisa dar am zis ca e din spate de la esapament. masina merge bine trage nu scoate fum in spate ast ar insemna ca debitmetru ar fi ok mecanicu a zis ca eroarea de la debitmetru poate fi data de la galeria sparta???? problema e ca o galerie noua e vreo 18 mil si sa ma tina vreo 20-30mii de km nu pre e convenabil si ar mai fi si debitmetru bujii etc . .ar mai fi o solutie totusi ;am gasit o galerie putin fisurata pe care am sudat-o in argon. voi ce ma sfatuiti sa fac????????????
Link to comment
Share on other sites

sudura e si ea o solutie. si eu am aceeasi problema ca si tine, galeria de evacuare fisurata, dar nu imi apare nimic in bord. doar simt gaze in interior cand masina stationeaza. cunosc un 525d care a avut aceeasi problema si are acum galeria sudata. totul e ok pana acum. la service-ul unde mi-a facut constatarea mi-au zis ca nu merita schimbata ci sudata ca doar nu e decat "tabla ordinara". am sa o sudez si eu in prima faza ... si daca nu tine o schimb.

 

posibil ca galeria ta sa fie fisurata foarte tare si de aici sa iti apara in bord acel martor. sudeaza galeria si vezi daca o sa iti mai apara. nu te apuca de schimbat debitmetu si alte piese pana nu rezolvi galeria.

Edited by sos
Link to comment
Share on other sites

Mersi pentru sfat asa am sa fac o sa montez galeria sudata sa vedem cat tine :) ,daca nu iau noua ca poate or fi remediat defectiunea cei de la bmw ca am inteles ca e defect de fabricatie!!!!

 

INCA CEVA ;cand sudezi galeria ai grija ca se poate stramba si nu mai etanseaza bine;eu am prins o pe un profil U mai mare cu suruburi si apoi am sudat o;miercuri ma duc sa o schimb si eu sa vedem ce iese.!!!!

Link to comment
Share on other sites

acum o luna am schimbat si eu galeria de evacuare, tot din acelasi motiv, scapa gaze si ajungeau in interiorul masinii.

 

eu am zis sa o schimb si am dat cam 14 mil pe ea, la bavaria constanta. la mine insa nu s-a aprins nici un martor in bord...doar se simtea mirosul de gaze cand masina era cu motorul pornit si nu se afla in miscare.

din cate am inteles, nu cedeaza asa repede.... dupa 100k km incep sa se duca.

 

asa ca daca o iei noua, pt o buna perioada nu iti mai faci probleme....

Link to comment
Share on other sites

Mersi pentru sfat asa am sa fac o sa montez galeria sudata sa vedem cat tine :) ,daca nu iau noua ca poate or fi remediat defectiunea cei de la bmw ca am inteles ca e defect de fabricatie!!!!

 

INCA CEVA ;cand sudezi galeria ai grija ca se poate stramba si nu mai etanseaza bine;eu am prins o pe un profil U mai mare cu suruburi si apoi am sudat o;miercuri ma duc sa o schimb si eu sa vedem ce iese.!!!!

 

e vreo diferenta intre cea veche si cea noua ca ma gandesc ca or fi remediat si ei defectu????????? :)

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca nu numai filtru de particule e consumabil la Bmw. Toate galeriile de evacuare au pb la E60.

Cum iti dai seama. Pornesti motorul si il lasi asa si asptepti in masina sa te incalzesti. Din pacate intra si noxe in masina, ca si cum ai avea in fata ta o masina care scoate fum negru si iti intra mirosul in masina.

Daca ridici masina pe elevator (sau cum ii zice) cu o lampa te uiti la galeria care iese din motor. Daca e afumat pe acolo e clar ca e sparta. La mine se vedeau clar si sparturile. Cand au dat-o jos si mi-au aratat-o avea vreo 8 sparturi. E de ........ materialul din care e facuta. Ziceau aia de la Bmw ca e o pb la E60 cu galeriile de evacuare... Am dus-o sa vad daca se poate suda. Se poate intr-adevar da pb e ca asa cum au aparut cele 8 sparturi vor aparea si altele. Materialul din care e facut e slab de tot.

Asta e. Alt consumabil. Oare asta noua cat ma tine? Ca e cam acelasi material. Costa 1.400 lei galeria si manopera 650 lei.

Se pare ca asta e politica cam la toti. Cat mai multe consumabile. Asa ies banutii. Nu-s masini pe viata. Dai 20.000 de Euro pe una second si mai dai 20.000 sa o intreti.

Eu deja cam 3.000 de euro am consumat pe ea din feb 2008 de cand o am.

Si din pacate si acuma sunt ceva pb cu ea. Tre sa vad ce mai are ca nu-mi place cum trage motoru... O data merge bine si parca ai toti calutii in forma, o data parca au murit jumate din ei, sau parca tragi un camion dupa tine si prinde greu viteza.

De fapt de aia am tot schimbat eu la ea filtru de particule, galeria de evacuare, un injector, o bujie si altele. Dar degeaba, pb nu s-a rezolvat.

Sper sa o rezolv odata. Daca nu, adio Bmw. Sa-si bata altii capul cu ele. Is cam slabe, pe bune.

Pacat de ele, ca la confort si tinuta de drum, siguranta, look e de nota 10. Pentru mine e cea mai tare masina existenta, is dedicat Bmw de cand ii lumea da te dezamageste pe zi ce trece.

Link to comment
Share on other sites

Da la motor ati simtit ceva cand era sparta galeria?

Mergea mai rau sau nu tragea bine?

 

parca sa zic ca nu prea mai avea demarajul din nainte :) am cutie tiptr si nu prea stiu cum tr sa mearga in cond normale treaba e ca uneori accelerez sta se gandeste si apoi accelereaza

Link to comment
Share on other sites

Da la motor ati simtit ceva cand era sparta galeria?

Mergea mai rau sau nu tragea bine?

astazi am schimbat galeria de evacuare :) ce sa zic multa munca de vreo 6 ore dar am umblat si la bujiile inc. deoarece pe tester zicea ca s arse dar nu a fost asa,oricum de functionat nu func pentru ca dim cand am pornit a luat o cam greu si intrerupt nu stiu care o fi treaba trebuie sa mai verific poate stie cineva care a patit la fel?????? pe lanmga astea am schimbat si lichidu de frana dot4 ; pret manopera 250ron dar a meritat :)

Link to comment
Share on other sites

Da la motor ati simtit ceva cand era sparta galeria?

Mergea mai rau sau nu tragea bine?

astazi am schimbat galeria de evacuare :) ce sa zic multa munca de vreo 6 ore dar am umblat si la bujiile inc. deoarece pe tester zicea ca s arse dar nu a fost asa,oricum de functionat nu func pentru ca dim cand am pornit a luat o cam greu si intrerupt nu stiu care o fi treaba trebuie sa mai verific poate stie cineva care a patit la fel?????? pe lanmga astea am schimbat si lichidu de frana dot4 ; pret manopera 250ron dar a meritat :)

 

unde ai schimbat lichidul de frana? si cum?

eroarea cred ca este de la releul de bujii incandescente.

Link to comment
Share on other sites

Da la motor ati simtit ceva cand era sparta galeria?

Mergea mai rau sau nu tragea bine?

astazi am schimbat galeria de evacuare :) ce sa zic multa munca de vreo 6 ore dar am umblat si la bujiile inc. deoarece pe tester zicea ca s arse dar nu a fost asa,oricum de functionat nu func pentru ca dim cand am pornit a luat o cam greu si intrerupt nu stiu care o fi treaba trebuie sa mai verific poate stie cineva care a patit la fel?????? pe lanmga astea am schimbat si lichidu de frana dot4 ; pret manopera 250ron dar a meritat :)

 

unde ai schimbat lichidul de frana? si cum?

eroarea cred ca este de la releul de bujii incandescente.

l-am schimbat tot acolo la service; e foarte simplu a aspirat lichidu din vas dupa care l-a pus pe cel nou dot4 ,si s-a trecut la aerisire ca la dacie pedala ,apasat pedala etc. fara a se pune lichidu ce se curge la loc ; ordinea rotilor st spate dr spate ,se mai completeaza cu ulei nou vasu apoi st fata dr fata ;cand se aeriseste trebuie sa curga cat mai mult ulei ca sa se scurga si cel de pe conducte cam asta e :)

 

stii ceva mai multe despre releul de bujii???

Link to comment
Share on other sites

releul de bujii este foarte prost calitativ. asa zice un mecanic de la filaret"g...e" iar lichidul ala cica se goleste instalatia cu un "porc" si apoi se baga noul lichid dot4 .

oricum si vechiul lichid era la culoare si consistenta la fel ca cel nou nici un fel de diferenta :)

nu dadea semne de uzura :)

Edited by teddy_ghe
Link to comment
Share on other sites

daca ai dat 250 ron ca sa-ti schimbe lichidul in halul ala ti-au luat cam mult ...la filaret se pune un aparat cu presiune care pompeaza continuu prin vasul de la servo lichid ...apoi se da drumul la fiecare roata in parte si ulterior la ambreiaj ..Nu se atinge nimeni de pedala ..cost final 130 ron cu lichidul lor original BMW In fine ....
Link to comment
Share on other sites

Nu mai lasati pe toata lumea sa va umble la masina. Nu e o masina la care sa se priceapa toti si nu se potrivesc manevrele care se fac la altele.

Sa nu aveti pb, nu de alta.

In cluj am cautat si eu serviceuri care sa se priceapa da degeaba.

Am gasit doar 2:

AutoDias - lucreaza cativa baieti priceputi care au lucrat la bmw mult timp si

Bmw reprezentanta.

In rest is degeaba toti, nu se pricep si au calculatoare penale, dau niste erori complet aiuria cand de fapt alta e pb la masina.

Asa ca aveti grija de masini...

In legatura cu lichidul de frana - la masina apare ca o data pe an se verifica lichidul de frana. Si dupa resetare apare aceeasi data insa anul viitor, adica din an in an se verifica. Este un fel de aparat ca un pix dar mai gros care se introduce in borcanasul de lichid si daca este sub 3% concentratia de alte substante nu se inlocuieste lichidul, daca e peste 3% se inlocuieste. La mine nu a trebuit inlocuit...

Edited by Forius
Link to comment
Share on other sites

daca ai dat 250 ron ca sa-ti schimbe lichidul in halul ala ti-au luat cam mult ...la filaret se pune un aparat cu presiune care pompeaza continuu prin vasul de la servo lichid ...apoi se da drumul la fiecare roata in parte si ulterior la ambreiaj ..Nu se atinge nimeni de pedala ..cost final 130 ron cu lichidul lor original BMW In fine ....

am dat 250 ron pe urm operatiuni":schimbat galerie evacuare ,filtru aer,verificat bujii incandes , schimbat lichid frana +2test :)

Link to comment
Share on other sites

daca ai dat 250 ron ca sa-ti schimbe lichidul in halul ala ti-au luat cam mult ...la filaret se pune un aparat cu presiune care pompeaza continuu prin vasul de la servo lichid ...apoi se da drumul la fiecare roata in parte si ulterior la ambreiaj ..Nu se atinge nimeni de pedala ..cost final 130 ron cu lichidul lor original BMW In fine ....

am dat 250 ron pe urm operatiuni":schimbat galerie evacuare ,filtru aer,verificat bujii incandes , schimbat lichid frana +2test :)

dupa ce am schimbat galeria de evacuare becul de la bord nu s-a mai aprins totu e ok pana acum ,mai putin cu pornire la rece si cu releu de bujii ce faceau figuri mai de mult de cam de cand a venit frigu :) i mi trebuie un electrician bun in Pitesti sa vedem care e treaba :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.