Jump to content

Galeria de evacuare pt E60 e de 2 bani.


05 TED

Recommended Posts

Mda...ce ecologisti voi..aia de la dacia de ecologisti nici macar nu au conceput dci-ul cu dpf....ce mai conteaza bani in plus la achizitie...nu are omu bani, ast a fost prima idee a lor...ce sa mai zic de gandirea loc catre ECO. Toate ca toate ma asteptam la ideea cu iti iei daca ai baniii..de intretinere. Asta este...prioritar e sistemul de directie de franare si alte cele, decat un amarat de filtru pt ca pui grav in pericol viata ta si a celor din jur in trafic !!! . Cat polueaza el in 10.000 km , va polua un tir in 100 km . Hai sa fim seriosi acum. Sunt rare cazurile cu anulare DPF. Fiecare dupa posibilitati. Arata-ne si noua te rog link-ul cu DIY cu DPF .

 

Muv, cred ca tu cu e39 525d, poluezi mai mult ca el cu e60-ul fara dpf :))

Edited by jonnyy_b
Link to comment
Share on other sites

La ITP nu sa vazut nimic ca nu se incadreaza... Apropo Poluarea e lafel ca si cum ai mers cu filtru 20.000 mii daca ati studia exact are un simplu carbune in filtru asta .. exact ca la mastile de gaze.. care defapt se inlocueste mult mai repede... cand ii fac ITP am sa cer expres noxele si iti arat exact care sunt. Edited by Alfred_CTA
Link to comment
Share on other sites

Cat polueaza el in 10.000 km , va polua un tir in 100 km . Hai sa fim seriosi acum.

Poate, insa TIR-ul ala are alt motor => plateste si alte taxe - inmatriculare, impozite, rca etc.

Aveti si voi o logica de te doare mintea.

 

Tu ai luat o masina Euro4, iar masina aia trebuie sa scoata norma de poluare impusa de producator. Daca-i dai DPF-ul jos nu mai trece ITP-ul, poate doar cu spaga, ca la noi merge.

 

Dar nah, n-avem bani de dpf nou, mergem cu Seria5 cu fumul la cur :)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Poate, insa TIR-ul ala are alt motor => plateste si alte taxe - inmatriculare, impozite, rca etc.

Aveti si voi o logica de te doare mintea.

 

Tu ai luat o masina Euro4, iar masina aia trebuie sa scoata norma de poluare impusa de producator. Daca-i dai DPF-ul jos nu mai trece ITP-ul, poate doar cu spaga, ca la noi merge.

 

Dar nah, n-avem bani de dpf nou, mergem cu Seria5 cu fumul la cur :)

Nu scoate nici un fel de fum... si masina e Euro4+particule deci in Euro 4 se incadreaza perfect

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E pus sa mai reduca din noxe

"A diesel particulate filter, sometimes called a DPF, is a device designed to remove diesel particulate matter or soot from the exhaust gas of a diesel engine."

 

La urma urmei acei 70 de milioane sa fie valoarea reala a tobei aleia finale cu filtrul de la ea ?? Voua vi se pare normal ?? MIE NU

DPF nu are nicio treaba cu toba finala, dar ma rog.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Da, exact, ILEGAL ...este mai legal sa te chinui sa dai 7000 RON pe cacatul ala de filtru :)). Crezi ca fara filtru acela, sau anulat , masina lui va scoate noxe mai mari ca o dacie ? sau ca un logan 1.6, sau ca alte masini de prin 2003 2004 2005 2006...fara dpf ? Daca era mai ieftin, mai ziceai , ca se merita sa il cumperi ..insa in condtitiile astea, este foarte greu, mai ales la salariile noastre de romani.

 

Nu mai bine iti luai tu benzina si nu te mai durea capul nici de galerie nici de DPF. Galeria + DPF-ul vreo 2500-3000 euro=2500 litri de benzina adica anulezi cat ai castigat in 85.000 km de mers cu motorina ( la 10 l/ 100 km benzina )

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

cine ma poate ajuta si pe mine cu un sfat?? Mi s-a dus galeria de evacuare si nu stiu, daca as putea sa-mi pun una de fonta de pe E39 ( asa am inteles ca se potriveste) sau sa-mi pun asta de tat cacatul din tabla inapoi??

un sfat si eventual ce modificari trebuie sa fac sa se potriveasca??

Edited by Shame
Link to comment
Share on other sites

cine ma poate ajuta si pe mine cu un sfat?? Mi s-a dus galeria de evacuare si nu stiu, daca as putea sa-mi pun una de fonta de pe E39 ( asa am inteles ca se potriveste) sau sa-mi pun asta de tat cacatul din tabla inapoi??

un sfat si eventual ce modificari trebuie sa fac sa se potriveasca??

Ai filtru de particule pe masina ?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salut baieti ... Am si eu un bmw 525 e60 .... Vroiam sa va spun pt cei care aveti probleme cu galeria de evacuare la e60 525 sau 330 (motoare in 6 pistoane) ... Cea mai ieftina varianta care sa nu mai aveti probleme este sa puneti o galerie din fonta de pe e46 sau e39 (evident motoare in 6 pistoane)... Se potriveste la fix, am schimbat eu la a mea(e60 525), am pus una de e46 iar un prieten cu o masina la fel ca a mea si-a inlocuit una de pe e39 , se potrivaste si merge super ok .... Galeriile astea din fonta de e46 sau e39 se vand la dezmembrari cu 100euro .....costul final cu tot cu garnituri si manopera te ajunge undeva la 800-900 lei...Treaba buna :)))
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Salutare tuturor. Subscriu cu aceeasi problema: galerie evacuare E60 2.5D varza. Am sudat-o initial si a tinut aproximativ 7-8 luni. Acum intentionez sa o schimb. Aveti idee daca E60-urile din 2003/2004 au galerie evacuare din fonta? Intreb pt ca am o oferta, iar individul respectiv sustine ca are o galerie originala de E60 din fonta, iar explicatia ar fi ca pe cele din 2003/2004 (masina dezmembrata fiind din 2004) ar avea galerii din fonta. Astept niste raspunsuri ca sa nu dau banii de pomana. Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor. Subscriu cu aceeasi problema: galerie evacuare E60 2.5D varza. Am sudat-o initial si a tinut aproximativ 7-8 luni. Acum intentionez sa o schimb. Aveti idee daca E60-urile din 2003/2004 au galerie evacuare din fonta? Intreb pt ca am o oferta, iar individul respectiv sustine ca are o galerie originala de E60 din fonta, iar explicatia ar fi ca pe cele din 2003/2004 (masina dezmembrata fiind din 2004) ar avea galerii din fonta. Astept niste raspunsuri ca sa nu dau banii de pomana. Multumesc

 

Vrajeli de 2 lei, tot de tabla e, probabil ce iti da el a fost schimbata si e de e39 pusa, pune galerie de e39 se potriveste perfect si nu mai ai treaba, e in jur de 100 de euro la dezmembrari.

Link to comment
Share on other sites

Cunosc pe cineva la un atelier unde se repara in proportie de 99% BMW care ma sfatuit sa caut o galerie de evacuare de pe un e39 din fonta si sa o schimb pe cea de pe e60 pentru ca,in afara faptului ca la sudura se poate deforma,dupa o perioada se poate fisura.ma poate ajuta cineva cu o asemenea galerie?
Link to comment
Share on other sites

Salut baieti ... Am si eu un bmw 525 e60 .... Vroiam sa va spun pt cei care aveti probleme cu galeria de evacuare la e60 525 sau 330 (motoare in 6 pistoane) ... Cea mai ieftina varianta care sa nu mai aveti probleme este sa puneti o galerie din fonta de pe e46 sau e39 (evident motoare in 6 pistoane)... Se potriveste la fix, am schimbat eu la a mea(e60 525), am pus una de e46 iar un prieten cu o masina la fel ca a mea si-a inlocuit una de pe e39 , se potrivaste si merge super ok .... Galeriile astea din fonta de e46 sau e39 se vand la dezmembrari cu 100euro .....costul final cu tot cu garnituri si manopera te ajunge undeva la 800-900 lei...Treaba buna :)))

Unde ai reusit sa gasesti galeria?eu am dat mai bine de 15 telefoane in mai multe orase si nu reusesc sa gasesc.ma poti ajuta?

 

Vrajeli de 2 lei, tot de tabla e, probabil ce iti da el a fost schimbata si e de e39 pusa, pune galerie de e39 se potriveste perfect si nu mai ai treaba, e in jur de 100 de euro la dezmembrari.

Ai un numar de telefon unde pot gasi galerie de e39.

Edited by adrianiulian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

salut ! M-a ajuns si pe mine "bucuria" cu galeria de evacuare. Face masina ca un reactor si miroase in masina a diesel ars ca la balamuc.

Am gasit pe net ( OLX) cateva oferte cu galerii de evacuare din fonta, noi, pt E60, avand geometria galeriei originale din tabla. Intrebarea care se pune e: de unde vin aceste galerii? Prin magazinele de piese se aduc doar galerii OEM din ce am intrebat eu, la preturi de peste 2000 lei.

Oare si-au dat seama chinezii de nisa din piata de piese nou aparuta cu galeriile de E60. Cred ca toate E60-urile diesel ajung sa schimbe galeria de evacuare mai devreme sau mai tarziu.

Astea de fonta noi se vand undeva la 700~800 de lei. Am intrebat pe un tip care vinde asa ceva pe OLX,de unde le are dar nu s-a aratat prea incantat de intrebare. Mi-a spus doar ca le are din Anglia si mai departe nu stie nici el de unde vin.

A pus cineva pe masina asa ceva? feed back? Stie cineva detalii despre provenienta lor? Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

sunt oem de pe motoare m57. au fost montate pe e39 e38 e53 e46 3000 diesel si se potrivesc perfect. poti cumpara si sh astea de fonta oricum nu cedeaza. Avantajul la cea de tabla este doar greutatea mai mica in rest se potriveste perfect si functioneaza la fel Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

sunt oem de pe motoare m57. au fost montate pe e39 e38 e53 e46 3000 diesel si se potrivesc perfect. poti cumpara si sh astea de fonta oricum nu cedeaza. Avantajul la cea de tabla este doar greutatea mai mica in rest se potriveste perfect si functioneaza la fel

 

cele de fonta sh, asta am inteles de unde provin si e de la sine inteles ca sunt OEM.

Ce nu inteleg este provenienta galeriilor de fonta NOI NOUTE care se vand pe net.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.