Jump to content

Galeria de evacuare pt E60 e de 2 bani.


05 TED

Recommended Posts

Salut

Am si eu aceiasi problema...cu noxele la relanti...la un E60 diesel

Din ce am mai citit pe forum..am inteles ca se potriveste galeria de pe E39..si e undeva la jumate de pret.E adevarat?

 

daca ai dat 250 ron ca sa-ti schimbe lichidul in halul ala ti-au luat cam mult ...la filaret se pune un aparat cu presiune care pompeaza continuu prin vasul de la servo lichid ...apoi se da drumul la fiecare roata in parte si ulterior la ambreiaj ..Nu se atinge nimeni de pedala ..cost final 130 ron cu lichidul lor original BMW In fine ....

am dat 250 ron pe urm operatiuni":schimbat galerie evacuare ,filtru aer,verificat bujii incandes , schimbat lichid frana +2test :twoup:

dupa ce am schimbat galeria de evacuare becul de la bord nu s-a mai aprins totu e ok pana acum ,mai putin cu pornire la rece si cu releu de bujii ce faceau figuri mai de mult de cam de cand a venit frigu :twoup: i mi trebuie un electrician bun in Pitesti sa vedem care e treaba :)

Salut

Am si eu aceiasi problema...cu noxele la relanti...la un E60 diesel

Din ce am mai citit pe forum..am inteles ca se potriveste galeria de pe E39..si e undeva la jumate de pret.E adevarat?

Link to comment
Share on other sites

puteti sa sudati galeriile linistiti, nu le poate strica mai rau decat sunt de la mama lor.

ATENTIE insa la prinderea lor pe o piesa plana pt a nu deforma planul de detansare al garniturii.

un meserias, in adevaratul sens al cuvantului, in functie de cum sunt asezate fisurile, daca vrea poate sa puna si niste nervuri de intarire.

bine era sa faceti un topic cu poze cu galerii fisurate, separat e39 si e60, ca sa vedem daca se fisureaza cam in acelasi fel la fiecare model.

oricum e jenant ca la o masina cum e E60, si de ce nu chiar si E39, sa se intample asa cva cand asta ar fi o piesa p care sa nu o atingi 500.000.

s-au facut nesimtiti rau astia la BMW, cum ar face sa te faca sa mai cumperi masina inca o data intr-un ciclu de viata normala.

Link to comment
Share on other sites

la mine inca nu s-a fisurat. dar am schimbat galeria de admisie daca vine si asta de evacuare deja mi se pare cam mult pt o masina de 5 ani si km pe care ii are. am avut un E46 facelift 320i motor in 6 care n-a cerut nimic. am luat diesel ca asa am gasit-o la un prieten, dar n-as fi ezitat sa cumpar un 525i. nu s-a ivit!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Salut

Am si eu aceiasi problema...cu noxele la relanti...la un E60 diesel

Din ce am mai citit pe forum..am inteles ca se potriveste galeria de pe E39..si e undeva la jumate de pret.E adevarat?

 

daca ai dat 250 ron ca sa-ti schimbe lichidul in halul ala ti-au luat cam mult ...la filaret se pune un aparat cu presiune care pompeaza continuu prin vasul de la servo lichid ...apoi se da drumul la fiecare roata in parte si ulterior la ambreiaj ..Nu se atinge nimeni de pedala ..cost final 130 ron cu lichidul lor original BMW In fine ....

am dat 250 ron pe urm operatiuni":schimbat galerie evacuare ,filtru aer,verificat bujii incandes , schimbat lichid frana +2test :twoup:

dupa ce am schimbat galeria de evacuare becul de la bord nu s-a mai aprins totu e ok pana acum ,mai putin cu pornire la rece si cu releu de bujii ce faceau figuri mai de mult de cam de cand a venit frigu :twoup: i mi trebuie un electrician bun in Pitesti sa vedem care e treaba :)

Salut

Am si eu aceiasi problema...cu noxele la relanti...la un E60 diesel

Din ce am mai citit pe forum..am inteles ca se potriveste galeria de pe E39..si e undeva la jumate de pret.E adevarat?

SALUT! Asa e.galeria de evacuare de la e 39 se potriveste perfect pe e60.cu asta no sa mai aveti astfel de probleme.bafta!

 

 

SALUTARI tuturor :) e prima dat cand scriu ceva pe forum, pana acum am citit cam 60%din ce a fost scris despre seria 5 pentru a afla cate un dichis sau altu.am un 525 d din 2004 achizitionat in februarie 2008 pana acum toate bune si frumoase super multumit de masina :twoup: (cu mici exceptii :stergatoarele care fac un zgomot ingrozitor cand afara picura,si parbrizul care s a croit putin cand veneam din germ pe undeva prin ungaria)insa acum 2 saptamani s a aprins un beculet la bord care la cateva zile am aflat ca ar reprezenta "motorasu" pe afisaz scrie ceva de gen smisii crescute . in ziua urm beculetu nu s a mai aprins si a stat asa veo 4 zile dupa care s a aprins iar . am fost tester doua chiar .primu a zis ca TOATE bujiile incandescente sunt duse precum si debitmetru al doilea mi-a zis doar de debitmetru cand a facut test dar cand s-a uitat la motor a vazut ca galeria de evacuare e sparta. adevaru e ca de ceva timp simteam gaz de esapament cand porneam masina in garaj chiar dac acesta era cu spatele spre usa de la gar care era deschisa dar am zis ca e din spate de la esapament. masina merge bine trage nu scoate fum in spate ast ar insemna ca debitmetru ar fi ok mecanicu a zis ca eroarea de la debitmetru poate fi data de la galeria sparta???? problema e ca o galerie noua e vreo 18 mil si sa ma tina vreo 20-30mii de km nu pre e convenabil si ar mai fi si debitmetru bujii etc . .ar mai fi o solutie totusi ;am gasit o galerie putin fisurata pe care am sudat-o in argon. voi ce ma sfatuiti sa fac????????????

SALUT. nu rezolvi mai nimic cu sudura!dupa cva timp o sa se crape iara.pune o galerie dupa un e39 ca se potriveste perfect.garantez pr asta.

BAFTA!

Link to comment
Share on other sites

Salut,spui de galerie de e39 sh? Ma gandeam ca daca e noua si e identica cu cea de e60 poate e facuta din acelasi material si poate e acceasi piesa cu acelasi cod pt ambele.Se potriveste de la e39 530d la e60 530d ? Deja ma ingrozesc la cate am citit legat de problemele ce pot aparea la un e60.La 200mii km, cat are a mea,nu stiu la ce sa ma astept mai intai.
Link to comment
Share on other sites

Salut,spui de galerie de e39 sh? Ma gandeam ca daca e noua si e identica cu cea de e60 poate e facuta din acelasi material si poate e acceasi piesa cu acelasi cod pt ambele.Se potriveste de la e39 530d la e60 530d ? Deja ma ingrozesc la cate am citit legat de problemele ce pot aparea la un e60.La 200mii km, cat are a mea,nu stiu la ce sa ma astept mai intai.

 

da prietene,sh! galeria de la e39 nu e facuta din acelasi material ca la e60.e facuta din fonta si pereti galeriei sunt mai grososi.cauta una sh si monteaz o.sau daca esti din bucuresti eu te pot ajuta cu skimbatulsi poate te ejut si cu galeria.pt orice eventualitate o sa ti las nr meu in caz ca mai ai vre o nelamurire - 0763 342 709.mihai (miti) te salut!

Link to comment
Share on other sites

care e cauza pt care se apar fisuri la e60 ? e prea subtirica in grosime si fragila ?

La e39 e din fonta iar la e60 e dintr-o tabla subtire se pare ca au vrut sa scape de cateva kg in plus dar au dat-o in bara(parera mea),acum galeria de evacuare la e60 e consumabil :twoup:

Link to comment
Share on other sites

care e cauza pt care se apar fisuri la e60 ? e prea subtirica in grosime si fragila ?

La e39 e din fonta iar la e60 e dintr-o tabla subtire se pare ca au vrut sa scape de cateva kg in plus dar au dat-o in bara(parera mea),acum galeria de evacuare la e60 e consumabil :twoup:

 

sau din cauza pretului , e mai ieftina tabla.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Nu Galeria e vinovata din cate stiu eu.. Problema e Filtru de particule care se infunda si de aici nu poate evacua cum trebuie si forteaza galerie.. eu am schimbat Galeriea dar am scos si carbunele din filtru de particule.. nu mai am nici o problema :) P.S. Am schimbato acum 3 ani :) cand aveam 84.000 acum am 200.000
Link to comment
Share on other sites

Pt treaba asta fiind defect de fabricatie,trebuiau rechemate toate modelele ce au astfel de galerii,insa BMW AG a cam devenit neserios...parerea mea.

 

BMW nu are nicio problema moralitate la acest capitol.

 

Din punctul lor de vedere si al altor producatori, o masina are durata de viata de cativa ani sau/si un numar de km.

 

De obicei este de 5 ani si 100.000km. Peste, mergi pe barba ta. Daca la 120k km iti pica galeria, este dauna ta si ei nu se mai uita la asa ceva.

 

Ca masina merge mai multi km decat durata de viata pentru care a fost proiectata/testata este ... un bonus.

Link to comment
Share on other sites

Alfred poti detalia un pic cum ai procedat cu filtrul de particule exact ? Nu iti da eroare in bord dupa modificare ? Multumesc!

Nu imi da nici o eroare dasfaci simplu filtru de perticule de pe masina si il golesti pur si simplu exista mai multe metode cu un spiral lung si scoti tot din el sau dai cateva gauri mai mari in el sa treaca gazele lejer sau ii faci o fereastra si scori tot din el. (nu are site are doar un carbune in el)

Link to comment
Share on other sites

Nu imi da nici o eroare dasfaci simplu filtru de perticule de pe masina si il golesti pur si simplu exista mai multe metode cu un spiral lung si scoti tot din el sau dai cateva gauri mai mari in el sa treaca gazele lejer sau ii faci o fereastra si scori tot din el. (nu are site are doar un carbune in el)

 

:excl: este ILEGAL, imoral, poluezi, ai probleme la ITP

Link to comment
Share on other sites

Da, exact, ILEGAL ...este mai legal sa te chinui sa dai 7000 RON pe cacatul ala de filtru :)). Crezi ca fara filtru acela, sau anulat , masina lui va scoate noxe mai mari ca o dacie ? sau ca un logan 1.6, sau ca alte masini de prin 2003 2004 2005 2006...fara dpf ? Daca era mai ieftin, mai ziceai , ca se merita sa il cumperi ..insa in condtitiile astea, este foarte greu, mai ales la salariile noastre de romani.
Link to comment
Share on other sites

Da, exact, ILEGAL ...este mai legal sa te chinui sa dai 7000 RON pe cacatul ala de filtru :)). Crezi ca fara filtru acela, sau anulat , masina lui va scoate noxe mai mari ca o dacie ? sau ca un logan 1.6, sau ca alte masini de prin 2003 2004 2005 2006...fara dpf ? Daca era mai ieftin, mai ziceai , ca se merita sa il cumperi ..insa in condtitiile astea, este foarte greu, mai ales la salariile noastre de romani.

 

In princiupiu, disponibilitatea de a cheltui bani pentru intretinerea masinii trebuia luata in calcul inainte de a o cumpara, nu dupa si suspendand unele functionalitati pt ca e scumpa inlocuirea unei piese consumabile.

 

In al doilea rand, da! va polua mai mult. Tu ai luat o masina euro 4 care trebuie sa ramana euro patru. Ce face nea Caisa cu dacia lui, este fix treaba lui.

 

Nu are sens sa continuam discutia pentru ca suntem offtopic insa: scoaterea filtrului de particule creste poluarea, poti avea probleme la ITP iar pentru motor, trebuie schimbat ceva la soft, nu il lasi asa.

 

Exista si o varianta DIY in care poti curata DPF-ul si cu care mai poti circula, nepoluand in plus aerul si treci si de ITP...

Link to comment
Share on other sites

Da, exact, ILEGAL ...este mai legal sa te chinui sa dai 7000 RON pe cacatul ala de filtru :)). Crezi ca fara filtru acela, sau anulat , masina lui va scoate noxe mai mari ca o dacie ? sau ca un logan 1.6, sau ca alte masini de prin 2003 2004 2005 2006...fara dpf ? Daca era mai ieftin, mai ziceai , ca se merita sa il cumperi ..insa in condtitiile astea, este foarte greu, mai ales la salariile noastre de romani.

 

Gandind asa, o sa avem numai cotete in tara, dar astia suntem ce sa-i faci...ia-ti logan ce rost are sa dai banii pe filtru de particule?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.