Jump to content

cred ca mi-au cazut segmenti


gabytzu1983

Recommended Posts

ieri seara am mer cu masina pana la peco si in peco mi-sa aprins becu la ulei , am complectat cu ulei si si-a revenit , azi cand am mers deodata brusc sa dat peste cap acu de la temperatura de la apa si mi-a dat-o afara , si iara a scazut nivelul la ulei am bagat si un aditiv dar tot degeba caci dupa ce am reusit sa plec cu masina in 5 metri si cu apa rece cacai a stat vreo 2 ore a ajuns brusc la 90 de grade, si vad ca a luat o bataie motoru si nu sta mai sus de 500 de ture si scoate un fum alb si pe margine la teava care iese din toba e unsa de ulei, ce o fi segmenti sau garnitura de _chiulasa_, am un bmw 520i din 96 cu motor m52
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ieri seara am mer cu masina pana la peco si in peco mi-sa aprins becu la ulei , am complectat cu ulei si si-a revenit , azi cand am mers deodata brusc sa dat peste cap acu de la temperatura de la apa si mi-a dat-o afara , si iara a scazut nivelul la ulei am bagat si un aditiv dar tot degeba caci dupa ce am reusit sa plec cu masina in 5 metri si cu apa rece cacai a stat vreo 2 ore a ajuns brusc la 90 de grade, si vad ca a luat o bataie motoru si nu sta mai sus de 500 de ture si scoate un fum alb si pe margine la teava care iese din toba e unsa de ulei, ce o fi segmenti sau garnitura de _chiulasa_, am un bmw 520i din 96 cu motor m52

Garnitura. de la segmenti nu iti sare apa peste tot.

Link to comment
Share on other sites

ieri seara am mer cu masina pana la peco si in peco mi-sa aprins becu la ulei , am complectat cu ulei si si-a revenit , azi cand am mers deodata brusc sa dat peste cap acu de la temperatura de la apa si mi-a dat-o afara , si iara a scazut nivelul la ulei am bagat si un aditiv dar tot degeba caci dupa ce am reusit sa plec cu masina in 5 metri si cu apa rece cacai a stat vreo 2 ore a ajuns brusc la 90 de grade, si vad ca a luat o bataie motoru si nu sta mai sus de 500 de ture si scoate un fum alb si pe margine la teava care iese din toba e unsa de ulei, ce o fi segmenti sau garnitura de _chiulasa_, am un bmw 520i din 96 cu motor m52

Garnitura. de la segmenti nu iti sare apa peste tot.

 

asta in cel mai fericit caz, s-ar putea sa fie si chiulasa

Link to comment
Share on other sites

ok dar nu inteleg dece imi manaca ulei la greu si parca nu in ultima vreme a devenit din ce in ce mai greu, si chiar vanosu imi scoate un sunet foarte straniu pana acum nu se auzea deloc se aude parca ar fi un lant de bicicleta :)

Pai se poate sa fie segmentii de la un piston dusi rau, sau sa se fi rupt, desi cam greu...si pe la pistonul acela sa bage ulei pe toba...

sau supapele, sau chiulasa.

E grava chestia orice ar fi...

Link to comment
Share on other sites

ok dar nu inteleg dece imi manaca ulei la greu si parca nu in ultima vreme a devenit din ce in ce mai greu, si chiar vanosu imi scoate un sunet foarte straniu pana acum nu se auzea deloc se aude parca ar fi un lant de bicicleta :)

Pai se poate sa fie segmentii de la un piston dusi rau, sau sa se fi rupt, desi cam greu...si pe la pistonul acela sa bage ulei pe toba...

sau supapele, sau chiulasa.

E grava chestia orice ar fi...

asta ma gandeam si eu ca vad ca a luat bataie motoru cred ca sau dus si cuzineti, daca e naspa faza ii schimb motoru dar nu stiu daca merge un motor de 525tds pe un 520i :)

Link to comment
Share on other sites

ok dar nu inteleg dece imi manaca ulei la greu si parca nu in ultima vreme a devenit din ce in ce mai greu, si chiar vanosu imi scoate un sunet foarte straniu pana acum nu se auzea deloc se aude parca ar fi un lant de bicicleta :)

Pai in primul rand nu mai mergi cu masina cand sa intample asa ceva.

Daca s-a dus garnitura de chiulasa, este foarte posibil sa intre ulei in cilindrii. De asemenea nu mai este sigur daca motorul tau mai are presiune la ulei cum trebuie. Daca zici ca sa mai aprinde bec de ulei nu inseamna neaparat lipsa, poate sa fie si din cauza o scurgere interna la circuit de ulei. In motorul tau, in lipsa de presiune la ulei, componentele mechanice nu mai merg in ulei, dar direct metal pe metal. Mergand asa, e o methoda foarte eficient al distrugerea motorului.

Asa ca cel mai bine ar fi sa nu te mai mir de sunete pe care scoate, dar s-o lasi undeva (tractat/impims) unde pot fi constatat ce are si daca mai merge reparat. Segmenti sunt ultima ta grija. Nu e dacie.

Link to comment
Share on other sites

ok dar nu inteleg dece imi manaca ulei la greu si parca nu in ultima vreme a devenit din ce in ce mai greu, si chiar vanosu imi scoate un sunet foarte straniu pana acum nu se auzea deloc se aude parca ar fi un lant de bicicleta :)

Pai in primul rand nu mai mergi cu masina cand sa intample asa ceva.

Daca s-a dus garnitura de chiulasa, este foarte posibil sa intre ulei in cilindrii. De asemenea nu mai este sigur daca motorul tau mai are presiune la ulei cum trebuie. Daca zici ca sa mai aprinde bec de ulei nu inseamna neaparat lipsa, poate sa fie si din cauza o scurgere interna la circuit de ulei. In motorul tau, in lipsa de presiune la ulei, componentele mechanice nu mai merg in ulei, dar direct metal pe metal. Mergand asa, e o methoda foarte eficient al distrugerea motorului.

Asa ca cel mai bine ar fi sa nu te mai mir de sunete pe care scoate, dar s-o lasi undeva (tractat/impims) unde pot fi constatat ce are si daca mai merge reparat. Segmenti sunt ultima ta grija. Nu e dacie.

am vorbit cu un mecanic foarte bun si a spus ca maine vine sa vada ce are mai sigur ca as repara-o eu dar nu am timp cu serviciu la 8 intru la 6 ies, dar daca ii pun cablu de diagnoza nu imi arata nimik? sau sa ii fac si un test de compresie, dar nu stiu cat trebuie sa imi arate 9 sau 10? sunt disperat daca imi sp maine ca e naspa faza si sunt dusi segmenti ii dau jos motoru si il schimb ca din cate stiu motoarele astea m52 sunt pacatoase si asa are 330.000km :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Lasa segmenti :)

Test de compresie nu cred ca are rost, dar nu strica. Compresie e si prost daca garnitura de chiulasa a decedat, sau chiulasa e fisurat. Diagnoza nu te ajuta ca nu cred are un senzor de chiulasa fisurat sau garnitura ars. Nu stiu cum e la M52, dar la al meu care e un M30 cu 300.000 pe ceas si cine stie cati adeverat, segmenti ci cilindrii, de fapt tot bloc motor e in parametri. Chiulasa mai putin dar asta sa mai schimba. Ca si garnitura care dupa unii e si un fel de consumabil la motor M30..

Bafta si daca e mai grav decat garnitura de chiulasa, schimbare de motor e o optiune viabila. Dar de la benzina la diesel o sa fie mult de munca la instalatie electrica, diferential, ce mai o fi.

Link to comment
Share on other sites

Lasa segmenti :)

Test de compresie nu cred ca are rost, dar nu strica. Compresie e si prost daca garnitura de chiulasa a decedat, sau chiulasa e fisurat. Diagnoza nu te ajuta ca nu cred are un senzor de chiulasa fisurat sau garnitura ars. Nu stiu cum e la M52, dar la al meu care e un M30 cu 300.000 pe ceas si cine stie cati adeverat, segmenti ci cilindrii, de fapt tot bloc motor e in parametri. Chiulasa mai putin dar asta sa mai schimba. Ca si garnitura care dupa unii e si un fel de consumabil la motor M30..

Bafta si daca e mai grav decat garnitura de chiulasa, schimbare de motor e o optiune viabila. Dar de la benzina la diesel o sa fie mult de munca la instalatie electrica, diferential, ce mai o fi.

km sunt reali dar a fost tras urat de tot de masina asta a fost masina inmatriculata pe firma, de acolo iti dai seama. multumesc de sfaturi, maine o sa va sp ce am descoperit :)

Link to comment
Share on other sites

e posibil sa bage apa in ulei si de aici becul aprins, ai mai mers cu ea si din cauza frecarilor, a aparut bataia.

faza e ca scade nivelul uleiului si la iesirea din toba e plin de ulei, si scoare un fum alb si uleiu din motor parca miroase a benzina, si maine o desfac bucati

Edited by gabytzu1983
Link to comment
Share on other sites

Salutare, in general la bmw garnitura de chiulasa este foarte sensibila, la tine poate fi garnitura sau chiulasa crapata, fumul alb este de la uleiul care este scos pe galerie si arde, becul la apa s-a aprins pentru ca motorul s-a supraincalzit iar motorul se supraincalzeste pentru ca nu mai are presiune la ulei, in cazul in care se amesteca uleiul cu apa apare ulei in vas sau spuma in ulei. De obicei in cazul asta primul care cedeaza e vanosul, uleiul nu mai are presiune sa ajunga la el si se aude o bataie dar asta nu inseamna neaparat ca s-a stricat

 

inca ceva, la bmw uleiul daca nu a fost schimbat de mult miroase putin a benzina, motoarele de bmw sunt facute ca sa manance ulei la forja, binenteles o cantitate destul de mica, din cauza asta in timp miroase putin a benzina

Link to comment
Share on other sites

Salutare, in general la bmw garnitura de chiulasa este foarte sensibila, la tine poate fi garnitura sau chiulasa crapata, fumul alb este de la uleiul care este scos pe galerie si arde, becul la apa s-a aprins pentru ca motorul s-a supraincalzit iar motorul se supraincalzeste pentru ca nu mai are presiune la ulei, in cazul in care se amesteca uleiul cu apa apare ulei in vas sau spuma in ulei. De obicei in cazul asta primul care cedeaza e vanosul, uleiul nu mai are presiune sa ajunga la el si se aude o bataie dar asta nu inseamna neaparat ca s-a stricat

 

inca ceva, la bmw uleiul daca nu a fost schimbat de mult miroase putin a benzina, motoarele de bmw sunt facute ca sa manance ulei la forja, binenteles o cantitate destul de mica, din cauza asta in timp miroase putin a benzina

mam gandit la o faza si cred ca crima am facut-o eu , cand a trebuit sa schimb uleiu nu am gasit ulei bmw 5w30 si am luat ce am gasit ulei aral 10w40 am zis ca il schimb cam la 7000 si nu am facut decat 5000 si din cate am aflat aralu e cel mai oribil ulei si cred ca asa am busit eu motoru :)

Link to comment
Share on other sites

De cat timp nu ai mai verificat uleiul, motorul se supraincalzeste din mai multe motive, poate pierde ulei pe undeva (mult), nu a mai avut destul , a pierdut presiunea, motorul s-a supraincalzit si s-a dus garnitura de chiulasa, altfel daca manca ulei s-ar fi aprins becul dar nu se supraincalzea motorul asa brusc, oricum bafta, cel mai putin costisitor ar fi sa ai numai garnitura stricata.
Link to comment
Share on other sites

De cat timp nu ai mai verificat uleiul, motorul se supraincalzeste din mai multe motive, poate pierde ulei pe undeva (mult), nu a mai avut destul , a pierdut presiunea, motorul s-a supraincalzit si s-a dus garnitura de chiulasa, altfel daca manca ulei s-ar fi aprins becul dar nu se supraincalzea motorul asa brusc, oricum bafta, cel mai putin costisitor ar fi sa ai numai garnitura stricata.

la mine nu a fiert apa la motor pur si simplu a scoso afara din radiator, era temperatura normala adica 90 de grade :)

Link to comment
Share on other sites

De cat timp nu ai mai verificat uleiul, motorul se supraincalzeste din mai multe motive, poate pierde ulei pe undeva (mult), nu a mai avut destul , a pierdut presiunea, motorul s-a supraincalzit si s-a dus garnitura de chiulasa, altfel daca manca ulei s-ar fi aprins becul dar nu se supraincalzea motorul asa brusc, oricum bafta, cel mai putin costisitor ar fi sa ai numai garnitura stricata.

la mine nu a fiert apa la motor pur si simplu a scoso afara din radiator, era temperatura normala adica 90 de grade :)

Sry. si eu am probleme cu motoru (m52) si nu ii dau de cap. Daca rezolvi sa imi zici si mie de la ce iera si cat te-a costat.

Daca umbli la _chiulasa_ (schimbi garnitura..) treb. musai sa o planezi dupa? sau daca umblii la rece nu treb?

Link to comment
Share on other sites

De cat timp nu ai mai verificat uleiul, motorul se supraincalzeste din mai multe motive, poate pierde ulei pe undeva (mult), nu a mai avut destul , a pierdut presiunea, motorul s-a supraincalzit si s-a dus garnitura de chiulasa, altfel daca manca ulei s-ar fi aprins becul dar nu se supraincalzea motorul asa brusc, oricum bafta, cel mai putin costisitor ar fi sa ai numai garnitura stricata.

la mine nu a fiert apa la motor pur si simplu a scoso afara din radiator, era temperatura normala adica 90 de grade :)

Sry. si eu am probleme cu motoru (m52) si nu ii dau de cap. Daca rezolvi sa imi zici si mie de la ce iera si cat te-a costat.

Daca umbli la _chiulasa_ (schimbi garnitura..) treb. musai sa o planezi dupa? sau daca umblii la rece nu treb?

 

 

se verifica planeitatea ///posibil sa nu aiba nevoie de alezare /...si daca tot se da jos se curata supapele

Link to comment
Share on other sites

De cat timp nu ai mai verificat uleiul, motorul se supraincalzeste din mai multe motive, poate pierde ulei pe undeva (mult), nu a mai avut destul , a pierdut presiunea, motorul s-a supraincalzit si s-a dus garnitura de chiulasa, altfel daca manca ulei s-ar fi aprins becul dar nu se supraincalzea motorul asa brusc, oricum bafta, cel mai putin costisitor ar fi sa ai numai garnitura stricata.

la mine nu a fiert apa la motor pur si simplu a scoso afara din radiator, era temperatura normala adica 90 de grade :)

Sry. si eu am probleme cu motoru (m52) si nu ii dau de cap. Daca rezolvi sa imi zici si mie de la ce iera si cat te-a costat.

Daca umbli la _chiulasa_ (schimbi garnitura..) treb. musai sa o planezi dupa? sau daca umblii la rece nu treb?

o sa te anunt, numai sa vad ce are cand vine azi mecanicu, cred ca o sa vi se para o prostie dar masina o sa o repara in parcare tipu e un mecanic super bun si sincer e singura persoana in care am incredere caci astia pe service de aici toti au renume in a darama cate ceva , uni mi-au facut o masina asa de bine incat am luat foc cu ea si vorba aia erau cei mai de renume

Edited by gabytzu1983
Link to comment
Share on other sites

Apropo, E39 din '96 au blocul motor facut din nikasil :) Cunosti problema ? Daca nu, da un search pe forum.

 

Ai facut un leak down test ? (similar testului de compresie dar trebuie facut la rece si presiunea e injectata din exterior si nu de miscarea pistoanelor).

 

Daca schimbarea garniturii nu rezolva problema, ia in considerare si asta.

Link to comment
Share on other sites

am primit raspunsu azi de dimineata, in principiu ar bine sa fie asa dar e greu de crezut, cica uleiu nu e bun cica nu mai are calitate care trebuie sa o aiba pentru a face presiune si il manaca motoru foarte repede si daca il schimb trebuie sa mearga altfel mi-a explicat multe faze care sunt la mijloc , daca erau segmenti dusi se depunea ulei pe buji, a doua faza daca se ardea garnitura de _chiulasa_ fierbea apa la motor imediat si din potriva a mers motoru si deabea sa incazit apa, mi-a aratat din ce cauza imi aruncase apa afara , unde intra furtunu in teava de plastic care este prinsa pe bloc e dusa garnitura si scapa apa pe acolo si trage aer si automat cica da apa afara caci face presiune de are in instalatia de apa, acum imi ramane sa schimb garnitura de la apa si schimb uleiu sper sa fie asa :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.