Jump to content

cred ca mi-au cazut segmenti


gabytzu1983

Recommended Posts

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:)

Si eu credam ca treb segmentare, am fost ieri la un mecanic mi-a schimbat bujiile si uleiu si mere bine acum :) cred ca ne impacentam noi prea repede sau astia nu vor sa se bage sa desfaca motoare si le fac doar tratamentu de rutina.Culmea e ca mere bine acum ..ce sa zic cidat tare :)

Link to comment
Share on other sites

:)

Si eu credam ca treb segmentare, am fost ieri la un mecanic mi-a schimbat bujiile si uleiu si mere bine acum :) cred ca ne impacentam noi prea repede sau astia nu vor sa se bage sa desfaca motoare si le fac doar tratamentu de rutina.Culmea e ca mere bine acum ..ce sa zic cidat tare :)

sper si eu sa fie la fel si la mine, ca daca nu ii schimb motoru si o vand ca tot asa ma bate gandu sa imi iau seria 5 modelu cel nou

Link to comment
Share on other sites

Apropo, E39 din '96 au blocul motor facut din nikasil :) Cunosti problema ? Daca nu, da un search pe forum.

La un motor care e la 300.000km nu mai apare problema nikasil. Asta era an issue cand erau noi. Cele cu probleme au murit de mult.

 

Daca au fost condusi primii 250,000 km in Germania unde benzina are continut scazut de sulf si apoi restul de 50,000 km in Romania cu benzina de la Rompetrol (care are un continut de sulf mai ridicat decat celelalte benzine) atunci e plauzibil.

 

Sunt cel putin alte 4-5 variante din cauza caruia sa ii apara problema cu nikasil-ul la 300,000 km :)

 

Oricum, papatul de ulei (in exces peste 700 ml la 10,000 km) e o problema care poate indica exact uzura blocului motor.. Trebuie urmarit cat ulei consuma motorul, daca e sintetic si e nou si tot consuma mult peste limita de mai sus, atunci e buba :)

Link to comment
Share on other sites

Daca nu curge pe nicaieri, inseamna ca il consuma efectiv motorul.

 

Se intampla in principal la uleiurile mai vechi, isi pierd proprietatile de rezistenta la ardere si ard odata cu benzina.

 

Rog pe Bavaria sa ne explice mai bine, din avatar deduc ca e chimist :)

Link to comment
Share on other sites

Daca nu curge pe nicaieri, inseamna ca il consuma efectiv motorul.

 

Se intampla in principal la uleiurile mai vechi, isi pierd proprietatile de rezistenta la ardere si ard odata cu benzina.

 

Rog pe Bavaria sa ne explice mai bine, din avatar deduc ca e chimist :)

dar un ulei aral sa nu reziste mai mult de 5000km, de la cine am luat masina am inteles de la astia de la service ca uleiu cel vechi avea undeva la 30.000 km pe putin si am mai mers si eu ca am crezut ca e schimbat asa ma mintit si nu am complectat un gram si la asta nu am depasit bine 5000 si e gata :)

Link to comment
Share on other sites

Oricum, papatul de ulei (in exces peste 700 ml la 10,000 km) e o problema care poate indica exact uzura blocului motor.

 

Du-te dom'ne de aici, vorba lui Ciupanezu ! :)

 

Adica ? Daca stii mai bine sau gresesc chiar te rog explica tu, as fi recunoscator :)

Link to comment
Share on other sites

:)

Si eu credam ca treb segmentare, am fost ieri la un mecanic mi-a schimbat bujiile si uleiu si mere bine acum :) cred ca ne impacentam noi prea repede sau astia nu vor sa se bage sa desfaca motoare si le fac doar tratamentu de rutina.Culmea e ca mere bine acum ..ce sa zic cidat tare ;)

sper si eu sa fie la fel si la mine, ca daca nu ii schimb motoru si o vand ca tot asa ma bate gandu sa imi iau seria 5 modelu cel nou

La mine unu, problema a revenit dupa numa 100km :) . Mi s-a aprins dinou chack engine, imi trepideaza umpic pana se incalzeste si imi creste nivelul la ulei.

Eu zic sa facem cheta luom un motor pt una, si din cele 2 defecte mai facem unun :) tie iti pierde, mie mi se imulteste..cred ca s-ar completa bine :)

Link to comment
Share on other sites

:)

Si eu credam ca treb segmentare, am fost ieri la un mecanic mi-a schimbat bujiile si uleiu si mere bine acum :) cred ca ne impacentam noi prea repede sau astia nu vor sa se bage sa desfaca motoare si le fac doar tratamentu de rutina.Culmea e ca mere bine acum ..ce sa zic cidat tare :)

sper si eu sa fie la fel si la mine, ca daca nu ii schimb motoru si o vand ca tot asa ma bate gandu sa imi iau seria 5 modelu cel nou

La mine unu, problema a revenit dupa numa 100km :D . Mi s-a aprins dinou chack engine, imi trepideaza umpic pana se incalzeste si imi creste nivelul la ulei.

Eu zic sa facem cheta luom un motor pt una, si din cele 2 defecte mai facem unun :) tie iti pierde, mie mi se imulteste..cred ca s-ar completa bine ;)

am fost cu ea la doctor si nu sunt segmenti am facut test de compresie si au iesit bune, am de schimbat termostat , garnitura capac termostat, curea pompa apa, un injector de benzina, uleiu e varza, sper sa nu bag bani degeaba sa fie au spus. :)

Link to comment
Share on other sites

:)

Si eu credam ca treb segmentare, am fost ieri la un mecanic mi-a schimbat bujiile si uleiu si mere bine acum :) cred ca ne impacentam noi prea repede sau astia nu vor sa se bage sa desfaca motoare si le fac doar tratamentu de rutina.Culmea e ca mere bine acum ..ce sa zic cidat tare :)

sper si eu sa fie la fel si la mine, ca daca nu ii schimb motoru si o vand ca tot asa ma bate gandu sa imi iau seria 5 modelu cel nou

La mine unu, problema a revenit dupa numa 100km :D . Mi s-a aprins dinou chack engine, imi trepideaza umpic pana se incalzeste si imi creste nivelul la ulei.

Eu zic sa facem cheta luom un motor pt una, si din cele 2 defecte mai facem unun :) tie iti pierde, mie mi se imulteste..cred ca s-ar completa bine ;)

am fost cu ea la doctor si nu sunt segmenti am facut test de compresie si au iesit bune, am de schimbat termostat , garnitura capac termostat, curea pompa apa, un injector de benzina, uleiu e varza, sper sa nu bag bani degeaba sa fie au spus. :)

Ma bucur ca nu iti sunt dusi segmentii, insa vezi ce e dupa ce schimbi alea, sper sa fie bine :D

Bafta

Link to comment
Share on other sites

:)

Si eu credam ca treb segmentare, am fost ieri la un mecanic mi-a schimbat bujiile si uleiu si mere bine acum :) cred ca ne impacentam noi prea repede sau astia nu vor sa se bage sa desfaca motoare si le fac doar tratamentu de rutina.Culmea e ca mere bine acum ..ce sa zic cidat tare :)

sper si eu sa fie la fel si la mine, ca daca nu ii schimb motoru si o vand ca tot asa ma bate gandu sa imi iau seria 5 modelu cel nou

La mine unu, problema a revenit dupa numa 100km :D . Mi s-a aprins dinou chack engine, imi trepideaza umpic pana se incalzeste si imi creste nivelul la ulei.

Eu zic sa facem cheta luom un motor pt una, si din cele 2 defecte mai facem unun :) tie iti pierde, mie mi se imulteste..cred ca s-ar completa bine ;)

am fost cu ea la doctor si nu sunt segmenti am facut test de compresie si au iesit bune, am de schimbat termostat , garnitura capac termostat, curea pompa apa, un injector de benzina, uleiu e varza, sper sa nu bag bani degeaba sa fie au spus. :)

Ma bucur ca nu iti sunt dusi segmentii, insa vezi ce e dupa ce schimbi alea, sper sa fie bine :D

Bafta

multumesc :D

Link to comment
Share on other sites

mie imi papa apa motoru :) am completat apa de 2 ori la 500km cam un pahar de apa nus unde dispare are cineva vreo idee? de curs nu cred ca curge

imediat dupa ce opresti motoru vezi daca ai pierderi de apa caci se vede deoarce apa din instalatie e sub presiune dupa ce ai oprit motoru el o da afara pe undeva, asta e prima varianta a doua e sa nu ai ciupita _chiulasa_ dar atunci e faza ca ar fierbe apa repede si nu ai avea caldura in masina

Link to comment
Share on other sites

mie imi papa apa motoru :) am completat apa de 2 ori la 500km cam un pahar de apa nus unde dispare are cineva vreo idee? de curs nu cred ca curge

imediat dupa ce opresti motoru vezi daca ai pierderi de apa caci se vede deoarce apa din instalatie e sub presiune dupa ce ai oprit motoru el o da afara pe undeva, asta e prima varianta a doua e sa nu ai ciupita _chiulasa_ dar atunci e faza ca ar fierbe apa repede si nu ai avea caldura in masina

faza e ca indicatorul de apa din bord nu trece de jumate deci apa nu fierbe masina merge bine dar apa scade :) cine stie ce rahat de furtunas o fi crapat

Link to comment
Share on other sites

mie imi papa apa motoru :) am completat apa de 2 ori la 500km cam un pahar de apa nus unde dispare are cineva vreo idee? de curs nu cred ca curge

imediat dupa ce opresti motoru vezi daca ai pierderi de apa caci se vede deoarce apa din instalatie e sub presiune dupa ce ai oprit motoru el o da afara pe undeva, asta e prima varianta a doua e sa nu ai ciupita _chiulasa_ dar atunci e faza ca ar fierbe apa repede si nu ai avea caldura in masina

faza e ca indicatorul de apa din bord nu trece de jumate deci apa nu fierbe masina merge bine dar apa scade :) cine stie ce rahat de furtunas o fi crapat

vezi sa nu aiba radiatoru vreun por..

Link to comment
Share on other sites

mie imi papa apa motoru :) am completat apa de 2 ori la 500km cam un pahar de apa nus unde dispare are cineva vreo idee? de curs nu cred ca curge

imediat dupa ce opresti motoru vezi daca ai pierderi de apa caci se vede deoarce apa din instalatie e sub presiune dupa ce ai oprit motoru el o da afara pe undeva, asta e prima varianta a doua e sa nu ai ciupita _chiulasa_ dar atunci e faza ca ar fierbe apa repede si nu ai avea caldura in masina

faza e ca indicatorul de apa din bord nu trece de jumate deci apa nu fierbe masina merge bine dar apa scade :) cine stie ce rahat de furtunas o fi crapat

sa sti ca are dreptate daca ai un por la radiator ti-se evapora apa si nu o observi usor

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.