Jump to content

Role,curele si alte anexe la alternator...


Calinu

Recommended Posts

Poate sa fie desprinsa si o sita de la toba ...asa se aude si la mine cand o accelerez...

si la relanti se aude ca un suierat..si in acceleratie...si am observat ca una din role nu e aliniata cu celellalte role, e mai iesita in afara...de asta le si schimb....

 

 

curelele,rolele si alternatorul se aud si la relanti,daca se aude ca un suierat e de la turbina.

se aude si la relanti si cand accelerez....acelasi sunet...deci cred ca nu e tubina....ce zici ?

 

 

Poate sa fie desprinsa si o sita de la toba ...asa se aude si la mine cand o accelerez...

 

Dollo...masina mea e si putin mai zgomotoasa cand o accelerez brusc, are un zgomot mai pronuntat "de diesel" ca sa zic asa...sa verific si etanseitatea tobei si sitele ? Masina are 178000 km....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am schimbat si eu rolele si curele si tot se aude zgomotul, ce-i drept mai incet. am invartit fulia pompei de apa fara curea si se invartea usor, dar n-am verificat jocul. ori se aude de la pompa de apa, ori de la rulmentul alternatorului cum zicea ovy318i. inainte avea perioade in care se auzea foarte tare zgomotul, o rola intinzatoare chiar facea zgomot invartind cu mana de ea. Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

Sunt foarte multe masini aduse de afara cu aceasta problema si anume zgomotul acesta de role ......cauza ( spalarea motorului implica mai devreme sau mai tarziu schimbarea rolelor si a unor senzori ) doar proprietarul masinii va fii altul :)

e si asta o varianta, dar am vazut ca rolele au capace de plastic. dar daca il spala cu presiune cred ca se infiltreaza cu tot cu capac.

Link to comment
Share on other sites

Sunt foarte multe masini aduse de afara cu aceasta problema si anume zgomotul acesta de role ......cauza ( spalarea motorului implica mai devreme sau mai tarziu schimbarea rolelor si a unor senzori ) doar proprietarul masinii va fii altul :)

e si asta o varianta, dar am vazut ca rolele au capace de plastic. dar daca il spala cu presiune cred ca se infiltreaza cu tot cu capac.

 

----> MOTORUL NU SE SPALA <----

Link to comment
Share on other sites

al meu era plin de praf cand am cumparat-o, urme de oxidari, dar nu ma deranjeaza...

am mai dat jos putin din praf cu o carpa si atat...

nu inteleg de ce foarte multi spala motorul des... doar nu sta cineva cu fundul pe motor si se va murdari :)

Link to comment
Share on other sites

o sa le schimb si eu - rolele si curelele - si atunci sa vad daca se mai aude acel bazait in sarcina...merci de opinii!!!

daca tot se mai aude(sper ca nu e cazul) anunta-ma si pe mine de la ce ar putea fi zgomotul. Asta daca ai un mecanic priceput, sau la reprezenta sa-i intrebi mai insistent.

Link to comment
Share on other sites

o sa le schimb si eu - rolele si curelele - si atunci sa vad daca se mai aude acel bazait in sarcina...merci de opinii!!!

daca tot se mai aude(sper ca nu e cazul) anunta-ma si pe mine de la ce ar putea fi zgomotul. Asta daca ai un mecanic priceput, sau la reprezenta sa-i intrebi mai insistent.

 

sper din suflet sa nu se mai auda..o sa-ti comunic...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

M-am apucat azi de lucru:). Mi-am schimbat garniturile de la corpul filtrului de ulei pentru ca imi scapa ulei pe acolo si fiindca tot eram in zona m-am gandit sa schimb si curelele observand ca sunt un pic obosite. Am detensionat cureaua de la servo si alternator insa nu stiu cum sa detensionez cureaua de la clima, pana nu o scot pe aceasta nu o pot scoate nici pe cealalta, poate stie cineva aici exact cum sa fac. Oricum m-a prins seara si nu am mai avut timp de incercari dar dimineata reiau lucrul :) si as vrea sa stiu ca sa nu o mai iau pe incercate.

 

Mersi!

Link to comment
Share on other sites

Se slabeste intinzatorul, se inlocuieste cureaua, si se tensioneaza din nou. Tensionarea/detensionarea se face cu ajutorul hex-ului incercuit...

am reusit pana la urma insa nu asa, am folosit o cheie torx si am impins in rola intinzatoare si cu celalalta mana am pus cureaua, la fel am facut la amandoua. Nu am vazut hex-ul ori nu m-am uitat eu bine. :).

 

Se slabeste intinzatorul, se inlocuieste cureaua, si se tensioneaza din nou. Tensionarea/detensionarea se face cu ajutorul hex-ului incercuit...

 

Mersi frumos pentru sfat!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.