Jump to content

5000 rpm


Recommended Posts

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

buna nu stiu dak asa trebuie sa fie dar dak accelerez masina la maxim in special treapta 1 si 2 si simte un impuls dupa ce trece de 5000 rpm. adik accelereaza constant pana la 5000 si dupa ce trece te baga mai tare in scaun . de ce?

Cand intrebi ceva ofera si tu informatii despre masina, ce masina, ce motor, etc.

Crezi ca aici e ghicitoare?

Din cate vad eu este vb de benzinar.

Cele in 6 cilindrii fac asa de pe la vreo 4000-4500 in sus, am citit ca se deschide nu stiu ce la rampa de benzina, posibil sa ma insel.

Dar e cu totul normal.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca dupa 5000rpm se simte cel mai bine.....incepand cu 3500rpm si pana la 5500rpm zic eu ca trage cel mai bine. Si eu merg cu motorul turat la 4000-5500 ture permanent , atat in oras cat si afara. Uneori , cand situatia o cere trec de 6000rpm ( mai rar , 1 data pe luna , in depasiri in special ). Asa am mers cu toate masinile mele si n-am avut probleme niciodata. Consider ca mentirea motorului subturat e cauza mai multor defectiuni.
Link to comment
Share on other sites

Dupa profil are un E36 102cp, dar pe cuvant daca inteleg nevoia asta de a zbura pistoanele prin capota just for the kick of it. Urmatoarele posturi o sa intrebe daca stim vre-un service bun.

Ai facut tu un studiu?

Link to comment
Share on other sites

Dupa profil are un E36 102cp, dar pe cuvant daca inteleg nevoia asta de a zbura pistoanele prin capota just for the kick of it. Urmatoarele posturi o sa intrebe daca stim vre-un service bun.

 

Stai linistit ca nu zboara nimic.

1,6 /102 Cp, motor M43, are puterea maxima pe la 5800 daca nu ma insel.

masinuta sau mai bine zis motorasul "trage" binisor de la 4000 rpm in sus.

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

Dupa profil are un E36 102cp, dar pe cuvant daca inteleg nevoia asta de a zbura pistoanele prin capota just for the kick of it. Urmatoarele posturi o sa intrebe daca stim vre-un service bun.

 

Stai linistit ca nu zboara nimic.

1,6 /102 Cp, motor M43, are puterea maxima pe la 5800 daca nu ma insel.

masinuta sau mai bine zis motorasul "trage" binisor de la 4000 rpm in sus.

Asa e, cam toate benzinarele la e36 trag zici ca mai ai 50 de cai minim dupa 4000-4500. mai ales cele cu 6 cilindrii

Ciudat ca nu am vazut asta la e46, cel putin al meu...

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca dupa 5000rpm se simte cel mai bine.....incepand cu 3500rpm si pana la 5500rpm zic eu ca trage cel mai bine. Si eu merg cu motorul turat la 4000-5500 ture permanent , atat in oras cat si afara. Uneori , cand situatia o cere trec de 6000rpm ( mai rar , 1 data pe luna , in depasiri in special ). Asa am mers cu toate masinile mele si n-am avut probleme niciodata. Consider ca mentirea motorului subturat e cauza mai multor defectiuni.

 

 

eu merg subturat cu E34 meu si inca nu am defecte la masina...

la 3000 de ture am 80km/h, in oras este cam mult...

cum reusesti sa mergi asa turat tot timpul???

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca dupa 5000rpm se simte cel mai bine.....incepand cu 3500rpm si pana la 5500rpm zic eu ca trage cel mai bine. Si eu merg cu motorul turat la 4000-5500 ture permanent , atat in oras cat si afara. Uneori , cand situatia o cere trec de 6000rpm ( mai rar , 1 data pe luna , in depasiri in special ). Asa am mers cu toate masinile mele si n-am avut probleme niciodata. Consider ca mentirea motorului subturat e cauza mai multor defectiuni.

 

 

eu merg subturat cu E34 meu si inca nu am defecte la masina...

la 3000 de ture am 80km/h, in oras este cam mult...

cum reusesti sa mergi asa turat tot timpul???

Si eu merg turat, chiar turat bine, sub 3000 nu merg in oras. si nu o data pe zi ii dau 5000-6000 rpm :)

Numa cand e aglomerat, atunci 2000 nici nu am nevoie mai mult

ii place, dupa 4000-4500 parca invie.

ce sa fac cu el la 2000-2500?

cred ca are 70 de cai la 2000rpm :))

al meu are puterea maxima la 5900. de ce sa nu ma folosesc de ea? :)

pai cum ai tu la 80 la ora 3000 de ture?

io am 2900 la 120 cu a 5-ea

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

depinde in ce treapta te afli la momentul respectiv

eu conduc 99% in oras, nu am unde sa merg turat si nici motiv prea mare

probabil la 3000 de ture va urca viteza dar inca nu am fost atent sa vad cu cat

la 2000 de ture in a 5 a, deja depasesc limita maxima in oras si este suficient pentru mine, exceptand depasirile, unde o calc si eu

la 2000 de ture cred a are sub 70 cp, nu are putere deloc, dar merge constant, consum mic, etc...

daca mergi asa turat, cat iti la 100km/h ? mie imi ia maxim 12l

Link to comment
Share on other sites

depinde in ce treapta te afli la momentul respectiv

eu conduc 99% in oras, nu am unde sa merg turat si nici motiv prea mare

probabil la 3000 de ture va urca viteza dar inca nu am fost atent sa vad cu cat

la 2000 de ture in a 5 a, deja depasesc limita maxima in oras si este suficient pentru mine, exceptand depasirile, unde o calc si eu

la 2000 de ture cred a are sub 70 cp, nu are putere deloc, dar merge constant, consum mic, etc...

daca mergi asa turat, cat iti la 100km/h ? mie imi ia maxim 12l

La mersul meu normal, in Timisoara, care se stie a fi FULL pe multe artere zilnic si atunci bara la bara ce poti face? consuma de mori, mai mult stai pe loc, insa la consumul mixt nu am trecut de 13.2 pe obc, si 100% arata corect fiindca de vreo 3 plinuri tot calculez :)

si daca merg incet, 2000 ia cam 12.

Mie nu-mi scade sub 12 in oras oricum as merge.

afara la un 160 constant il tin la 9-10

la 120 7-8...

Am facut Timisoara Lugoj si retur 130km si am scos cel mai putin 7.8 pe obc...

dar am si mers 70-110 maxim...

 

 

Uhh, dar ne-am luat cu astea si am stricat topicul omului, sorry...

Link to comment
Share on other sites

dap, sorry de offtopic, pana la urma nu consuma foarte mult nici turata, avantajul consta doar in puterea obtinuta la 5000 de ture?

 

OT. si la mine cand trece de 3500-4000 de ture ma baga in spatar, am inteles ca atunci decupleaza vanosul la a mea...

Link to comment
Share on other sites

dap, sorry de offtopic, pana la urma nu consuma foarte mult nici turata, avantajul consta doar in puterea obtinuta la 5000 de ture?

 

OT. si la mine cand trece de 3500-4000 de ture ma baga in spatar, am inteles ca atunci decupleaza vanosul la a mea...

Acuma sa nu te gandesti ca merg la 5000-6000 non-stop, nici teoretic nu e posibil,

dar de fiecare data cand am ocazia, intind fiecare treapta pana la minim 5000 :)

Si inca ceva, Niciodata nu am folosit viteza a 4-a in oras....

Link to comment
Share on other sites

Si inca ceva, Niciodata nu am folosit viteza a 4-a in oras....

chiar vorbesti serios?

Nu am motive sa mint, doar daca cine stie ce plictiseala ma apuca, de merg la 60 cu a 4-a :)) sau ma mai iau cu vreunu noaptea...

pai sa zicem ca 100 e cam maxim cat atingi in oras, in conditiile in care ai loc sa o calci un pic, la 100 am cam 3600-3800 cu a treia

in rest ,bara la bara, si sa zicem, mai decent 50-70, ce nevoie am de a 4-a? ca cu a treia am 2000-2500...

Link to comment
Share on other sites

totusi, legile sunt facute si pentru tine, 100 km/h in oras este mult, mai ales ca susti vehement ca asta e stilul tau de mers... nu ma mai mir de ce vad atatea accidente cu atatea bmw-uri, majoritatea conduse de tineri...

macar sti in cati metri se opreste un bmw ca al tau condus cu 100 km/h?

Link to comment
Share on other sites

totusi, legile sunt facute si pentru tine, 100 km/h in oras este mult, mai ales ca susti vehement ca asta e stilul tau de mers... nu ma mai mir de ce vad atatea accidente cu atatea bmw-uri, majoritatea conduse de tineri...

macar sti in cati metri se opreste un bmw ca al tau condus cu 100 km/h?

Aici era vorba de cam cat poti sa prinzi intr-un oras ca Timisoara sau orice oras aglomerat...oricum mai mult de 100 nu mergi.

Nu ca merg eu 100 frecvent.

dar sunt portiuni in oras unde nu se circula sub 70-80km/h....doar cand pune politia radare...

Si asa circula toate masinile ,nu numai eu...

Cu franele nu-mi fac probleme...primii bani investiti in masina, au fost in frane...totul nou.

Spuneam de un stil mai sportiv, in sensul ca de care ori am liber, imi place sa accelerez, ca e pe 50 de metrii, sau 100, dupa aia vine semafor sau eu stiu mai ce...asta e alta poveste.

Nu sunt inconstient.

Imi place sa simt un pic masina cum trage, chiar daca pe distante scurte...alta data numai 2-3 secunde :)

Sa-l vad eu pe conducatorul auto activ pe forum care nu a depasit niciodata 50km/h in oras....

:) ca tot veni vb de legi...

Link to comment
Share on other sites

Subscriu celor spuse mai sus de roco. In orasul meu exista 1 singur radar (care e mai mult in afara orasului , in localitatiile invecinate) , traficul e foarte lejer , in zona unde stau eu am 3 km de drum fata de centru fara intersectii,cladiri etc. Daca am ales bmw a fost pentru motorizarile sale si pt tractiunea spate. Nu concep ca un posesor de bmw sa mearga cu 1500-2000rpm.(stiu eu unul care din pricina consumului nu-si ia ochii de pe acul din bord, cel cu consumul instant , si daca trece de 10 ia piciorul de pe acceleratie) ,cel putin la benzinare.Eu pe la 60-70 km/h trec in treapta a 3a , cand altii sunt deja in a 4a.
Link to comment
Share on other sites

si ne mai miram de ce sunt atatea accidente...

Gresit rationamentul asta....cred ca viteza e factorul cel mai mic in producerea accidentelor (asta atat timp cat esti stapan pe volan si atent la drum). In 12 ani de permis am avut un singur incident minor , care putea fi evitat daca mergeam mai tare......mergeam la mare in vara asta si dupa ce am iesit de pe A2 se circula in coloana cu cca 100km/h. Dupa vreo 10-20 de depasiri am ales sa stau in spatele unuia ca eram cam obosit dupa vreo 5-6 ore fara oprire...la un moment dat ma trezesc cu o frana pana la 0km/h (cel din fata s-a speriat ca era o dacie stricata pe marginea drumului si din fata veneau masini...cu toate ca incapea linistit....asa a decis el sa opreasca) , fiind atent am reusit sa franez la randul meu insa il vedeam pe cel din spate cum venea catre mine cu scartaituri de roti....nu s-a putut opri la timp si m-a proiectat in cel din fata.....avarii mici de tot ( bara spate putin zgariata, capota usor deformata , nu se vede) , avarii ce puteau fi evitate daca-mi pastram mersul,depasirile...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.