Jump to content

520i E34


M-Racing

Recommended Posts

Salutare tuturor!

De o saptamana sunt proaspatul si fericitul posesor al unui 520i E34, proaspat adus din Germania. Masina am cumparat-o de la un Autohaus la 141.700 km, cu carnetelul de service la zi, ultima revizie fiind facuta la 141.068 km!!! Data fabricatiei este 02/1995.

Ce pot sa spun despre ea? Este intr-o stare ireprosabila, mecanic este foarte buna, are radiatorul si pompa de apa schimbate in Germania, esapamentul nou, toata suspensia pe fata noua, singura problemuta la ea fiind aripa spate-dreapta, care a fost revopsita si apoi un pic zgariata! Asta va trebui corectata cu putin chit si cu o vopsea facuta la comanda. A fost masina de persoana in varsta si, deci, bine intretinuta! Nu a fost lovita frontal, pentru ca m-am uitat si eu si nu am gasit nici o urma.

Motorul este Vanos, 2000 cmc, 150 CP, cutie de viteze manuala 5+1, iar ca dotari are geamuri electrice fata, placaje de lemn (este versiunea Executive), aer conditionat, oglinzi electrice si incalzite, tapiserie plus, interior (bord si panouri usi) de culoare gri, incalzire in scaune, trapa electrica, jante de 15" originale plus rezerva din aliaj!

Din fericire, cu noua taxa de poluare triplata, am reusit pe ultima suta de metri sa depun actele si sa ii iau numerele, care trebuie sa le iau maine!

Atasat am cateva poze cu masina care au fost facute inainte de a lua masina, urmaeaza sa-i mai fac cateva poze dupa ce ii iau si numerele!

Edited by M-Racing
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pt masina!Sa o stapanesti sanatos,si sper sa iti dea satisfacitii mari.Te asigur ca o sa-ti dea satisfactie mai corect :) .Sunt superbe si au o tinuta de drum la care multe masini chiar si clasa medie sau mare destul de actuale inca viseaza.

In particular masina arat foarte bine si ca o parere personala te sfatuiesc sa nu ii modifici prea mult aspectul.Cel mult jante,poate suspensie sport si o toba dubla de bun gust.Ma bucur ca vad inca un e34 in starea asta ,mai ales cu facelift.

Link to comment
Share on other sites

Nu fi asa de rau.Sincer si a mea e pusa la vanzare pe autovit cu 5200 euro.Si a fost si inainte pt ca vroiam sa o schimb cu un e36 mai in putere sau tot bmw dar mai mare sau mai nou.Asta nu inseamna ca nu ma straduiesc sa o tin in stare cat mai buna sau nu ma mandresc cu ea sau punctele ei forte nu sunt mai multe ca slabiciunile ei.De exemplu am pus-o acum la 5200 pentru ca nu prea vreau sa o dau si daca cumva imi ofera cineva banii astia(ceea ce nu cred dar ma rog)as putea sa-mi iau un e39 525tds sau de ce nu benzina.Poate s-a speriat omul de taxa si nu a vrut sa ramana cu ea.Ce folos sa ai BMW si sa te uiti la ea.Iti faci mai mult rau. :)

 

P.S.:Scuze acuma am vazut-o ca a postat-o inmatriculata.Cine stie poate vrea sa faca si el ca mine.Adica nu vrea sa o dea neaparat :)

Edited by Bogdan Chis
Link to comment
Share on other sites

P.S.:Scuze acuma am vazut-o ca a postat-o inmatriculata.Cine stie poate vrea sa faca si el ca mine.Adica nu vrea sa o dea neaparat ;)

 

Chiar azi i-am luat numerele, dupa 2 ore de stat la o coada care semana cu Spirala lui Bivolaru :))

Adevarat, nu vreau sa o dau neaparat...am pus-o asa, sa fie! Just in case! Ideea e ca m-am apucat sa ma interesez de niste jante pe 16 sau 17, dar vreau ceva stilat, care sa se incadreze perfect in liniile masinii, nu ceva de duzina.

Apropo de vanzare...m-am uitat si eu pe autovit, 4tuning etc. si tot ce am vazut seria 5 de vanzare erau din 1990-1992 majoritatea, aratau omorate si chinuite la maxim de fostii proprietari si vanzatorii cereau cam 2500 euro pe ele. Am luat si eu "chilipiruri" mai demult si credeti-ma ca nu merita! E mai mare bataia de cap sa te apuci sa o readuci pe linia de plutire. Masina este in stare impecabila si daca ar fi sa o dau, fara banii aia nici nu as da-o! Nu inseamna neaparat ca vreau sa o birjaresc si ca merg cu ea in batjocura. Eu ma mai ocup si cu masini SH aduse din Germania, dar tot ce am adus pana acum s-a dat la preturi mari deoarece erau in stare foarte buna (nu imi plac cazanele).

Masina m-a costat 3200 in Germania, cu tot cu acte facute, plus adusul pana aici aproximativ 550 euro, plus 750 euro inmatricularea, plus inca 300 euro alte cheltuieli cu inmatricularea (RAR, taxe etc.) cam astia sunt banii. Masina am luat-o de la un autohaus, nu de la privat ca se mai intampla sa mai "uite" sa-ti spuna ca au schimbat motor, caroserie sau altele...

In plus, a fost masina de batrani, ceea ce se vede la interior, mai ales! Plus ca mosul a tinut-o cu toate reviziile la zi si numai la reprezentanta!

In fine...acum astept sa prind o zi frumoasa in care sa ii fac un dus :) si apoi niste poze noi, ca e frumoasa foc :x

Mai am de mufat la ea scaunul dreapta fata, ca incalzirea nu functioneaza...nu stiu exact care e treaba cu el, ca pe vremea asta urata numai de reparatii nu imi arde :)

Dupa Anul Nou o sa ii montez un radio-cd, niste boxe bune si eventual o statie si un subwoofer pentru o claritate si o calitate mai buna a sunetului!

Cam atat deocamdata despre "batranul" meu. O sa revin zilele astea cu poze proaspete si cu noile placute de inmatriculare de Romania :)

Va salut si numai bine va doresc!

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.