Jump to content

pierd apa


Recommended Posts

salutare ,

 

dupa cum banuiesc ca cativa dintre voi stiu mi sa spart vasul de expansiune ....bun , asta e l am schimbat ..dar dupa un timp mi sa aprins becul de apa .merg la mecanic care imi spune ca tre sa schimb pompa de apa.frumos schimb pompa de apa schim antigelul dar la vre 3 zile surpriza mi se aprinde din nou becul de la apa , il sun pe mecanic ii spun si imi spune ca sa r putea sa nu fi facut bine aerisirea si sa si mai fi tras apa motorul ( mentionez ca nu se vedea apa in sub capota si nici sub masina ca iinainte cand imi curgea pompa).....acu am inebunit cu apa asta :)

 

 

va rog ajuta ti ma sa gasesc o rezolvare . a mai patit cineva ???

astept raspunsurile voastre multumesc

Link to comment
Share on other sites

salutare ,

 

dupa cum banuiesc ca cativa dintre voi stiu mi sa spart vasul de expansiune ....bun , asta e l am schimbat ..dar dupa un timp mi sa aprins becul de apa .merg la mecanic care imi spune ca tre sa schimb pompa de apa.frumos schimb pompa de apa schim antigelul dar la vre 3 zile surpriza mi se aprinde din nou becul de la apa , il sun pe mecanic ii spun si imi spune ca sa r putea sa nu fi facut bine aerisirea si sa si mai fi tras apa motorul ( mentionez ca nu se vedea apa in sub capota si nici sub masina ca iinainte cand imi curgea pompa).....acu am inebunit cu apa asta :)

 

 

va rog ajuta ti ma sa gasesc o rezolvare . a mai patit cineva ???

astept raspunsurile voastre multumesc

 

 

poate chiar nu a facut aerisirea cum trebuie ...si eu am patit acelasi lucru ..piese noi furtune si tot incingea ...mergi la el sa-ti faca aerisire din nou ...

Link to comment
Share on other sites

salutare ,

 

dupa cum banuiesc ca cativa dintre voi stiu mi sa spart vasul de expansiune ....bun , asta e l am schimbat ..dar dupa un timp mi sa aprins becul de apa .merg la mecanic care imi spune ca tre sa schimb pompa de apa.frumos schimb pompa de apa schim antigelul dar la vre 3 zile surpriza mi se aprinde din nou becul de la apa , il sun pe mecanic ii spun si imi spune ca sa r putea sa nu fi facut bine aerisirea si sa si mai fi tras apa motorul ( mentionez ca nu se vedea apa in sub capota si nici sub masina ca iinainte cand imi curgea pompa).....acu am inebunit cu apa asta :)

 

 

va rog ajuta ti ma sa gasesc o rezolvare . a mai patit cineva ???

astept raspunsurile voastre multumesc

 

 

poate chiar nu a facut aerisirea cum trebuie ...si eu am patit acelasi lucru ..piese noi furtune si tot incingea ...mergi la el sa-ti faca aerisire din nou ...

 

 

 

salut , pai stai sa vezi la mine nu incinge acu din bord e exact la mijloc , nu incinge deloc, imi spune cineva ca sa r putea sa fie o problema cu chiloasa .....dar ma intreb io ca nu sunt mecanic .......... nu ar trebui sa mi fiarba apa ? sa creasca temperatura?

apropo de chiloasa ... la BMW e 46 are garnitura ?se poate schimba ?

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Cel mai probabil trebuie schimbata pompa de apa, daca schimbarea vasului nu ti-a rezolvat problema ... :)

 

Nu e scumpa, undeva la 250 ron.

 

LE: vad ca ti-ai schimbat si pompa, s-ar putea ca atunci cand ti-a schimbat pompa sa nu fi pus o garnitura chiar intre pompa si motor, la mine asa a fost, si pierdea in continuare, noroc ca s-a uitat cu atentie inainte de a "inchide".

 

Altfel nu stiu ce sa zic ...

Edited by Remus R.
Link to comment
Share on other sites

cum adica presiune pe furtune ????

 

 

ADICA ...furtunul de pleaca din radiator e beton...nu poti sa il strangi cu mana

 

p.s. ce masina ai?

 

 

salut am un e 46 99.

 

furtunul acela de pleaca de ,la radiator gros in timp ce motorul e pornit e normal , dar dupa ce il opresc se suge ca si cum s-ar goli de apa ...

Link to comment
Share on other sites

si eu am o problema cu apa! mie imi pierde prin spate pe la _chiulasa_ am depistat problema dar inca nu am rezolvat-o!baga mana in spate vezi ca are un cot care intra in _chiulasa_ si vezi daca e apa acolo!nici mie nu imi lasa ud jos dar curge destul de rau!la 1000 de km mai pun aproape un litru

 

 

la mine curge si mai rau cam 1 litru in 2 zile ....si habar nu am pe unde , cumiti spuneam nu incinge , nu fierbe apa ,dar pirde si nu stiu pe unde

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

salutare ....

 

la mine lasa ud jos ,dar numai atunic cand motorul este oprit , daca merg nu curge ,am facut 700 de km si nu am pus apa deloc , dar dupa o zi doua in care nu merg cu masina gasesc ud jos si tre sa pun apa.

 

dar .. furtunul acela gors caer pleaca din vas de ex spre motor de acea sa se suga asa cand motorul este oprit cateva ore ?

 

de la cotul acela de pe chiloasa ?

 

mercic

Link to comment
Share on other sites

furtunul se suge fiindca ai pus prea mult antigel. desfa busonul de la radiator (cu motorul la temperatura ambianta)si ai sa vezi ca rece fiind ii vezi nivelul in buza superioara. da jos din el pana se lasa joja aia de plastic si apoi pune inapoi NUMAI pana se va ridica joja cam 2 cm de la suprafata gatului radiatorului. Ai sa fi surprins ca exista loc destul intre gatul radiatorului si nivel (baza jojei), dar asta e tot schepsisu'. Spatiul ala gol e compensatorul dilatometric. daca nu ai spatiu gol acolo, lichidul se dilata la cald, ocupa tot spatiul afectat instalatiei, umfla la refu,z furtunele si la racire/ revenire ghici ce se produce: vid in instalatie si deci "furtune supte".

Pierderea cred ca e in spatele chiulasei (sub carcasa filtrului de polen). Apropo, pentru cine zicea de aerisire, sa nu uiti sa fie caloriferul pe cald si ventilatorul pe treapta 1 (de preferat), o lasi la ralanti pana seschide termostatul dupa aceea o lasi sa se raceasca si verifici nivelul (am desfacut o data ca berbecu' busonul pana sa se racoreasca si .....oricum baietii destepti de la BMW au facut la gatul radiatorului filetul cu 2 praguri...nu scapa din prima tot...ala a fost norocul meu...

Link to comment
Share on other sites

cu ce? cu furtunele "supte"?..pai nu ti-am zis ce.... daca e pierderea, vezi DIY cu valva PCV dar nu te intereseaza acolo decat cum dai jos consola filtrului de polen. Odata ce ai dat asta jos, se vede clar cotul ala, si mai departe e simplu...nasol e ca pierzi o gramada de apa daca desfaci
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
in spatele motorului!pe chiulasa ai un cot de plastic cu un furtun!sub filtru de polen

 

Cum ajungi acolo? Eu pierd cam juma de litru la 2000 km.

pe sus ajungi , nu e mare lucru , desfa tot ce e desupra , plastice , etc etc si ai sa ajungi fara mari probleme :)

Edited by 22WTF
Link to comment
Share on other sites

si eu am schimbat cotul ala mai zilele trecute imi pierdea 1L de antigel pe saptamana!era rupt in chiulasa e destul de aiurea de schimbat pt ca nu ai loc si nici nu vezi!chiar daca demontezi filtru de polen si suportul!eu l-am luat de la AB cu 28 de lei!e problema comuna la e 46!oricum pe acolo nu curge decat in merscand circula apa!mie mi-a curs atat de rau incat ajunsese antigel pana pe rezervor <_<
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.