Jump to content

Schimbare masina pe benzina pe diesel


wildgeo

Recommended Posts

salut ...eu am un motor de bmw 520i din 87 e28 , m20, 129 cp si nu imi place cum merge motorul parca 1 piston nu vrea sa finctioneze la relanti ...si in treptele inferioare de viteza ...

eu as vrea sa ii schimb motorul pt ca asta al meu pe langa aspectul de mai sus mentionat ...imi papa si cam multa benzina in orasi ...in jur de 20 % ...

soooo.... as dori sa imi pun un motor pe motorina din anii 90 si as dor sa imi dai cateva sfaturi in ceea ce priveste motorul si daca se potriveste ...si daca nu se potriveste cu caroseria masiniii, structuri de rezistenta si altele ...ce motor imi recomanzi ...sa fie si nitzel mai economic in orasi ....

MULTE MULTUMIRI!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
salut ...eu am un motor de bmw 520i din 87 e28 , m20, 129 cp si nu imi place cum merge motorul parca 1 piston nu vrea sa finctioneze la relanti ...si in treptele inferioare de viteza ...

eu as vrea sa ii schimb motorul pt ca asta al meu pe langa aspectul de mai sus mentionat ...imi papa si cam multa benzina in orasi ...in jur de 20 % ...

soooo.... as dori sa imi pun un motor pe motorina din anii 90 si as dor sa imi dai cateva sfaturi in ceea ce priveste motorul si daca se potriveste ...si daca nu se potriveste cu caroseria masiniii, structuri de rezistenta si altele ...ce motor imi recomanzi ...sa fie si nitzel mai economic in orasi ....

MULTE MULTUMIRI!!!!!

67876[/snapback]

Regleaza-ti motorul...mai mult de 12-13 litri/100km urban nu ar trebui sa-ti ia.

Daca vrei sa-ti verifici pistoanele, daca lucreaza sau nu, fa dupa cum urmeaza:

-cu motorul pornit, la relanti, scoate, pe rand fisele de la fiecare bujie

-ar trebui ca fiecare scoatere a fiecarei fise sa-ti dea cam aceeasi cadere a turatiei

-de exemplu, daca ai scos fisa 1, turatia de relanti ti-a scazut de la 800 la 600. Cam aceeasi cadere trebuie sa o ai la fiecare cilindru...

-la cilindrul la care nu ai cadere de turatie semnificativa inseamna ca la cilindrul respectiv ceva nu lucreaza bine (bujii, fise, pistoane etc).

-daca ai un cilindru la care scade turatia foarte mult...ia-l pe ala de etalon...si inseamna ca ceilalti cilindri (care au caderile de turatie mai mici)... :) nu merg bine

-PS: nu uita sa bagi fisele la loc dupa fiecare scoatere :blink:

Eu zic sa-ti pastrezi motorul asta...daca e omologat..ca e multa alergatura si, de ce nu, bani ca sa faci schimbarea de motoare :)

Eu am 1800 cmc si am un consum de 10-11 litri urban si 6-9 litri extraurban (extraurban variaza in functie de viteza pe autostrada-cam 130km/h si drumurile de munte :) )

PPS:cand scoti fisele...incearca sa nu te sprijini cu mana pe vreo parte metalica de pe caroserie sau pune o carpa pe post de izolator...ca sa nu faci ca Frankenstein :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Pot sa-tzi spun ca am pus motor 24TD pe E28 525i, s-a potrivit fizic, dar eu am schimbat tot (bord, computer etc) tot, adica practic nu am folosit decat caroseria si grupul de 525i, restul schimbat. Deci ar trebui sa mearga si pe 520, blocurile cam corespund. Dar motorul sa fie de pe E 28. La E34 motorul pare identic dar difera suportul de prindere dinspre sofer, trebuie sa-i dai alte gauri in bloc respectiv mai inspre bot, am facut si asta , am pus motor de 524td de pe e 28 pe e34, am mers cu el pana am vandut masina.Fireste treb modificata si pompa, care e mecanica la E28, si electrica(comanda) la e 34, adica dupa 1988.O recomand cu caldura pe cea mecanica(cele electrice au probleme in timp, si te lasa cand tie lumea mai draga, si nu ai ce sa-i faci decat sa-i schimbi comanda.Dupa ce am schimbat am avut o singura problema, respectiv tamponul cu pricina acoperea o parte din serie, si de cate ori ajungeam pe la rar treb sa dau jos tamponul sa se citeasca seria.Deci daca te hotaresti sa treci pe diesel adu unul(e28) intreg din germ. sunt o gramada bine ingrijite, cu un pretz SUPER bun, si ia totul de pe el, se potriveste ,,la suruburi".BAFTA
Link to comment
Share on other sites

In Germania gasesti E28 impecabil, pt recarosare, la 400euro :blink:...dar intereseaza-te daca poti aduce si in ce conditii (poate trebuie adus pe platforma, ce acte-ti trebuie...si mai ales...cum il taxeaza statul roman la intrarea in tara-am auzit ca-l taxeaza cam cu pretul de parca ai putea sa-l inmatriculezi :) adica o taxa suficient de mare sa te dezamageasca :) )
Link to comment
Share on other sites

in primu rand in germania in stare buna gasesty e28-uri 524td de la 800 de euro in sus

in al doilea rand taxa la un e28 524td, din 1987, capacitate cilindrica 2433 e de vreo 18%din valoarea de catalog a masinii,plus cat dai pe taxe,asigurare si alte cheltuieli

deci te ajunge peste 1500 de euro sa iti aduci una si sa o recarosezi

asta vreau si eu sa fac, sa recarosez masina dar eu am cumparat-o in alte circumstante,

Link to comment
Share on other sites

in primu rand in germania in stare buna gasesty e28-uri 524td de la 800 de euro in sus

in al doilea rand taxa la un e28 524td, din 1987, capacitate cilindrica 2433 e de vreo 18%din valoarea de catalog a masinii,plus cat dai pe taxe,asigurare si alte cheltuieli

deci te ajunge peste 1500 de euro sa iti aduci una si sa o recarosezi

    asta vreau si eu sa fac, sa recarosez masina dar eu am cumparat-o in alte circumstante,

83590[/snapback]

Norocosule :) Si eu sunt norocos, ca masina mea pare proaspat adusa de afara :) dar mai sunt si altii care nu au avut sanse in fata celor care nu s-au ingrijit inaintea lor de masin :)

Si eu am fost anuntat ca un E28, impecabil, are un pret de pornire in curtea parcului auto de 400 euro...cineva chiar mi-a propus sa mi-l aduca ca piese de schimb, nu pt recarosare...usi, aripi, cutie de viteze, scaune...consumabile :D pe o platforma auto :blink:

Link to comment
Share on other sites

nu prea are nici o legatura recarosarea cu cat de norocosi suntem noi,eu cel putin nu ma consider astfel , incercam sa dau cateva detalii pentru cei care vor sa isi aduka masini...adika daca vrei sa recarosezi trebuie sa platesti taxe vamale :blink:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.