Jump to content

bmw 318IS consum 30%


Recommended Posts

va salut pe toti si va multumesc de acum pt viitoarele sfaturi pe care o sa mi le dati

miam luat si eu un bmw..........318 IS......16 valve......103kw.........am zis ca na..............dar faza e ca ma cam seaca ...........jur ca am consum de 30 % fara forje

am schimbat consumabilele cand lam adus.........debitmetru de aer .........senzorul de la clapeta .....ala de soc ........... .......numai sa scap de consumul ala

dar degeaba.............am duso la tester si a zis ca ar fi si sonda lambda stricata.........acum tre sa o schimb pe aia .........dar nu poate sa fie numai de acolo ...........

mai stiti pe cineva cu o astfel de problema???...............ce a facut sa scape??sau a trebuit sa scape de masina??:)

Link to comment
Share on other sites

Violo cineva acum vreo 2 ani pe un site auto in legatura cu bmwurile,un baiat care este si posesorul sitului,spunea ca bmw a facut inainte avioane si asocia metaforic bmw cu avionul......acum tu nu poti sa iei chiar metaforic aceasta asociere si el zicea ''cand ati cumperi avion...,nu mai intrebi cat consuma'' :),asa ca poti sa te impaci cu gandul asta ca ai avion(glumesk) ,e daca si avioanele astea ar fi cum sunt si bmwurile astea cu atatea probleme, am trece oceanul cu vasul...... :)
Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa ramana urme totusi in cazul unei scurgeri. Poti sa te uiti putin unde parchezi, sau chiar sa te bagi sub masina, poate se vad urme de benzina pe undeva.

 

orice scurgere implica si un miros puternic ...in sau pe langa masina ! cam ca ala cand alimentezi si vin vaporii de la rezervor

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
la mine am avut aceiaisi problema nu ajungeam la 30% dar sigur 20% imi lua am desfacut mufa de la sonda lambda motorul mergea la fel tot inecat si fara vlaga , am zis asta trebe sa fie , am cumpart o sonda beru dupa cod 490 lei , am montat-o si masina nu numai ca trage ceva mai bine dar sa redus consumu la 15~17 oras si nu o iert , ceva bube mai am incet incet sper sa le descopar , pacat ca nu gasesc mecanic pasionat si care sa stie cu ce se mananca bmw
Link to comment
Share on other sites

la mine am avut aceiaisi problema nu ajungeam la 30% dar sigur 20% imi lua am desfacut mufa de la sonda lambda motorul mergea la fel tot inecat si fara vlaga , am zis asta trebe sa fie , am cumpart o sonda beru dupa cod 490 lei , am montat-o si masina nu numai ca trage ceva mai bine dar sa redus consumu la 15~17 oras si nu o iert , ceva bube mai am incet incet sper sa le descopar , pacat ca nu gasesc mecanic pasionat si care sa stie cu ce se mananca bmw

 

sonda lambda reduse consumul numai cu 1-2 litru/100km.

Consumul de 30% sigur nu e din vina sondei, e altceva...

Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa ramana urme totusi in cazul unei scurgeri. Poti sa te uiti putin unde parchezi, sau chiar sa te bagi sub masina, poate se vad urme de benzina pe undeva.

 

Nu neaparat, poate sa fie o conducta sparta si sa piarda doar in timp ce sistemul de alimentare este in presiune.

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi masina imi consuma 14-15 in oras, si 8 afara.

 

In primul rand verifica compresia la motor. Pentru un motor performant ca acesta (raport teoretic de compresie 10.5:1) compresia masurata nu ar trebui sa fie mai mica de 12bar (motor cald, acceleratia si ambreiajul la fund in momentul testarii).

Trebuie sa faci aceste teste pentru ca daca motorul este terminat nu ai cum sa-l faci sa consume putin.

Motorul merge rotund? Dupa ce se incalzeste putin motorul trebuie sa toarca de la cativa metri sa nu se auda ca e pornit.

Masina trage bine? Da in nas?

 

Daca mecanic este ok abia atunci te apuci sa faci diagnoza si sa mai schimbi pe la ea. Si eu am schimbat sonda pentru ca cea originala arata destul de rau si parca a mai scazut consumul cu 0.5 maxim 1 litru.

Link to comment
Share on other sites

daca zici tu...eu am avut canistra de purjare deschisa si consuma ca MIG'u. Adauga la intrebarile tale si:

Porneste bine la rece si mai ales la cald? (compresie slaba = pornire defectuoasa la cald in special)

Vezi ca si Ciupanezu a zis de catalizator cu probleme si te invit sa-l crezi ca stie ce zice..poate termenul otravit folosit de mine e aiurea ...Pot fi suspectate injectoare care nu tin presiunea si se scurge tot in capul pistonului...? Retur infundat poate fi? (ce zici??)

Parerea mea, este ca un test de compresie acum nu se impune cu grad de prioritate mare fiindca omul n-a reclamat consum aiurea de ulei, porniri aiurea...gaze scapate in baia de ulei care mai arunca putin joja p'afara si improasca cu ulei p'acolo pe unde injuram cand curatam, fum negru, miros de gaze nearse sau benzina, pornire in 2-3 pistoane (ref. la injectoare care curg)...s.a.m.d...ci un consum ABERANT de benzina. La un asemenea consum....realizezi ce compresie ar avea daca asta ar fi cauza..

Intai trebuie facuta o scanare cu interpretare profesionala a erorilor (pot fi erori in asteptare nu neaparat "agatate" care spun multe.)

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Sistemul ala de recuperare a vaporilor are rol strict impotriva poluarii. Se poate renunta la el foarte elegant dar nu este ecologic asa ca nu o sa intru in detalii.

 

Returul infundat poate fi o cauza, la fel si un injector defect (sau murdar care in loc sa pulverizeze fin face pipi) de asemenea si regulatorul de presiune. Din pacate la scaner defectele astea nu se vad (doar daca e ars complet injectorul sau piesa respectiva). De fapt la testare a iesit ca defect sonda lambda care este posibil sa nu aiba nici o vina in cazul de fata.

 

Oricum daca vrea sa-si repare masina pe forum trebuie sa dea mai multe detalii. :)

Link to comment
Share on other sites

sistem de recuperare a vaporilor este compus din reperul 1 si canistra (nu are numar dar e aia mare din dreapta). Reperul 1 e foarte important si aia e canistra de purjare. E electrica si realizezi cand tre' sa fie deschisa si cand nu :) . Eu am zis de asta si iti garantez ca nu poate fi eliminata (Cealalta mare care mai e numita canistra de carbon...cam da dar eu unul nu sunt de acord).

Ai dreptate, mai multe detalii trebuiesc date...cum porneste la rece si cald, fum negru sau nu...miros...etc. Iti spun eu si crede-ma ca daca sunt probleme la alimentare si interpretezi codurile ok, chiar si alea in pending...o rezolvi..

Violo, da si tu detaliille astea....

 

DS

Link to comment
Share on other sites

Schimba sonda lambda neaparat. Mie imi lua dublu fata de normal in oras cu sonda stricata. Ai insa mare grija la sistemul de injectie. Daca ai sistem de injectie si computer marca bosch, neaparat sa pui si sonda bosch. Eu m-am zgarcit si am luat o sonda marca febi pe care am aruncat-o apoi la gunoi si am fost nevoit sa iau bosch. Dupa schimbarea sondei consumul s-a injumatatit.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.