Jump to content

temperatura apa?


ar85gil

Recommended Posts

Eu obisnuiam sa astept macar 1-2 minute inainte de a pleca de pe loc dimineata...

Asa faceam si eu. Nu mai fac. Nici macar iarna. Cum spun si colegii, motorul se incalzeste mai greu pe loc, astfel si uzura e mai mare.

Link to comment
Share on other sites

si dupe ce le-ai schimbat arata 90 iarna?

 

Yup.

N-are voie sa stea nici macar la 85. Cand se intampla macar unul din cele doua este defect.

Si eu ziceam ca vai doamne iarna la -15 -20 e normal daca stea putin mai jos. Nici o treaba, este doar un termostat care nu mai inchide cum trebuie.

 

Ma rog, sfatul general era sa nu va incredeti in liniutele de pe ceas si sa aruncati un ochi si in meniul ascuns( macar din cand in cand)

Link to comment
Share on other sites

La mine la 2.0d am vazut-o chiar si la 82 in iarna.

 

Acum stii de ce.

A mai fost un topic asemanator fix in iarna si pana la urma am cazut toti de acord ca trebuie sa stea la 90 indiferent ca afara sunt -20 grade.

 

LE: am gasit . Vezi My link

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

La relanti nu are ungere eficienta, de aia e bine sa pleci imediat de pe loc. Iar in sarcina oricum se incalzeste mai repede.

nu are treaba din ce stiu,mai degraba masina se incalzeste mai repede in mers .Apropo de stat la relanti ,eu stau in general 30 sec 1 min inainte de plecare ,ma rog e un mit ca atat i-ar lua uleiului sa ajunga la vanos dar si fix atat dureaza si celebrul tremurat al M54-ului.

Link to comment
Share on other sites

La mine la 2.0d am vazut-o chiar si la 82 in iarna.

 

Nu este OK. Ai un termostat pe moarte.

 

Sub 87-88 nu are ce sa coboare decat la coborari lungi.

 

Asa a inceput sa faca si la mine si am de gand ca in toamna sa schimb si termostatele si smacul de racire.

Link to comment
Share on other sites

La mn, daca afara temp scade pe la 12 13 grade ...se incalzeste greuuu de tot...merg 15 20 de minute sa se ridice apa la maxim... Iarna abia se ridica dupa o ora de mers....

Am desfacut termostatul egr si am suflat prin el cum au zis colegii de pe forum...si sufli ca printr-o teava...trece aerul. Am inteles ca asta denota ca e defect. E posibil sa fie doar asta defect? Sau sa fie si cel principal ?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Ma uimiti.

La astfel de motoare de generatie noua, ce sunt facute sa functioneze in regimuri termice din ce in ce mai mari pentru eficientizarea combustiei, aveti temperaturi de doar 90 de grade (la deschidere) ?

Vorbesc din cunostiinta de cauza, la E30 (M40,M42) termostatul este de 80/88 grade; la E36 (M40,M42) deschide la 92 grade, iar la E46 (M43TUB19) monitorizat in timp real pe tester temperatura de functionare este de 100-102 grade.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.