Jump to content

Vreau sa montez toba finala M3 pe 330D fara sa schimb toata galeria


SPW

Recommended Posts

As vrea sa schimb toba finala de pe masina mea un 330d cu una de M3 dar fara a schimba intreaga galerie. Compartimentul pentru rezerva v-a fi desfintat si inlocuit cu un compresor.

Se poate inlocui fara fara probleme? adica...toba fiind conceputa pentru motoarele pe benzina iar eu sa fac adaptarea pt diesel...

Edited by SPW
Link to comment
Share on other sites

eu as fi vrut o toba finala de la eisenmann dar este prea scumpa pentru bugetul meu.... iar cu toba de M as scapa mai ieftin....chiar daca vin modificari facute.

Q tzucul & Ciupanezu Bun...si care ar fi motivul pentru care nu ai face schimbarea?

Edited by SPW
Link to comment
Share on other sites

eu as fi vrut o toba finala de la eisenmann dar este prea scumpa pentru bugetul meu.... iar cu toba de M as scapa mai ieftin....chiar daca vin modificari facute.

Q tzucul & Ciupanezu Bun...si care ar fi motivul pentru care nu ai face schimbarea?

 

 

fum in ochii celorlalti !...alt motiv nu prea vad .. nu cred ca afecteaza motor sau performante

Link to comment
Share on other sites

eu as fi vrut o toba finala de la eisenmann dar este prea scumpa pentru bugetul meu.... iar cu toba de M as scapa mai ieftin....chiar daca vin modificari facute.

Q tzucul & Ciupanezu Bun...si care ar fi motivul pentru care nu ai face schimbarea?

 

 

fum in ochii celorlalti !...alt motiv nu prea vad .. nu cred ca afecteaza motor sau performante

 

mai ales ca toba finala vine de la un modelmai performant.

Link to comment
Share on other sites

eu as fi vrut o toba finala de la eisenmann dar este prea scumpa pentru bugetul meu.... iar cu toba de M as scapa mai ieftin....chiar daca vin modificari facute.

Q tzucul & Ciupanezu Bun...si care ar fi motivul pentru care nu ai face schimbarea?

 

1. Nu este o tobă proiectată special pentru 330d ci pentru M3.

2. Se va ĂŽnnegri.

3. Nu aş pune o tobă de M3 pe un diesel, mai ales pe unul fără filtru de particule.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

nu-mi fac griji de itp, fumul e problema daca scot catalizatorul.... dar daca l-as scoate detot as imbunatati din performante iar cu martorul CHECK ENGINE se poate rezolva. SMOKED....:)

 

 

nu prea-ti iubesti masina :)

asta cu catalizatorul scos nu prea-i face bine

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

nu-mi fac griji de itp, fumul e problema daca scot catalizatorul.... dar daca l-as scoate detot as imbunatati din performante iar cu martorul CHECK ENGINE se poate rezolva. SMOKED....:)

 

Nu câºtigi mai mult de 3-4 cp din eliminarea catalizatorului.

 

da, dar se cunoaste bine pe demaraj ...se tureaza mai repede... cred ca as scoate ceva mai bine de 7 sec 0-100

Link to comment
Share on other sites

sti cum gandesc eu si resoftarea asta.... plaja de turatie incepe sa urce de pe la 1800 de ture....atingand valoarea maxima pe undeva pe la 4000 de ture...iar cu resoftarea cred ca se schimba varful ala al harti... plus ca banuesc ca se mai modifica si din cuplu....vrei cai mai multi scade cuplu, nuu? pentru ca nu vad de unde naiba sa ii dea cai in plus, eu asa cred ca se face. Asta e parerea mea
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.