Jump to content

Hai s-o luam de la zero.


Guest thesorcerer

Recommended Posts

masina -320i- este lenta cu motorul de 170cv 2.2 iar cu motorul de 150cv 2.0 chiar puturoasa

Eu nu stiu cu ce te-ai dat tu, sincer, nu stiu.

Nimeni nu contesta dieselul aici, romanu ia diesel in principal pentru consum 95% si dupa aia aiureli de cox mai tare ca benzina, etc etc.

Insa nu are rost sa vorbesti fara tine si sa spui lumii ca un 320i e lent....

lent e loganu, clio. citroen sau alte magarii, nu 320i.

 

Uite aici sa nu spui ca vorbesc degeaba:

BENZINA

320i M52TUB20 1998-2000 1991 I6, 24v 150 PS (148 hp/110 kW) 190 Nˇm (140 lbˇft) 0-100km/h 9.9 s

320i/Ci M52B22/M54B22 2001-2007 2171 170 PS (168 hp/125 kW) 210 Nˇm (155 lbˇft) 0-100km/h 8.2 s

 

Diesel

320d M47D20 1999-2001 1951 I4, 16v 136 PS (134 hp/100 kW) 280 Nˇm (207 lbˇft) 0-100km/h 9.9 s

320d/cd/td M47TUD20 2001-2007 1995 I4, 16v 150 PS (148 hp/110 kW) 330 Nˇm (243 lbˇft) 0-100km/h 8.8 s

 

Ca sa ne lamurim o data si o data (sursa wikipedia)

 

Deci benzinaru de 170 de cai, are un avans de 0.6s fata de dieselul de 150.

Iar 320i prefacelift benzina e la acelasi nivel cu 320d prefacelift diesel.

Asa ca lasa vorba si priveste fapta, desi o sa-mi aud ca alea sunt teste in conditii ideale si ca in realitate nu e asa, ca dieselu bate benzina :))

Ceea ce e aiureala la drumu mare.

 

Eu as putea spune ca sunt oarecum egale ca performante masinile, insa in nici un caz nu spun ca o motorizare sterge pe jos cu cealalta.

 

Si 328 benzina Prefacelift vs. 330d Facelift

 

328i/Ci M52TUB28 1998-2000 2793 196 PS (193 hp/144 kW) 279 N¡m (206 lb¡ft) 0-100km/h 6.6 s

330d/xd/cd

M57D30 1999-2003 2926 I6, 24v 184 PS (181 hp/135 kW) 390 N¡m (288 lb¡ft) 0-100km/h 7.8 s

M57TUD30 2004-2007 2993 204 PS (201 hp/150 kW) 410 N¡m (302 lb¡ft) 0-100km/h 7.2 s

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 228
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest thesorcerer
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

cu un chip tuning poti ajunge linistit la 200 cai putere

deci

poti face si un audi a6 :)

 

 

de ce sa se mai incurce cu chip tuning? cum am recomandat si mai sus,isi poate lua direct 325i 192cp originari din fabrica; pacat totusi ca nu sunt autostrazi in tara ca sa valorifice cum trebuie potentialul unei astfel de masini.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

asta ii super

 

oh my God ! prea tare masina.

Asta BMW adevarat !

 

Da, uite, in urma discutiei de asta seara, asta mi-ar placea:

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

 

Nu e un vis irealizabil.

Cu ceva noroc (legat de taxa), si eu sa mai am rabdare cateva luni in plus, sa mai strang ceva bani - 11.000 maxim,

sa-mi iau asa ceva ar fi exact ce vreau de la un BMW.

 

The man and the machine ... and not any machine, ... the ultimate driving machine.

 

Pot sa ma culc linistit acum, multumesc tuturor, si sincer imi place la nebunie acest forum, pt ca aici gasesc oameni cu aceiasi pasiune, we share the same dreams ! :)

 

Noapte buna tuturor!

Link to comment
Share on other sites

Guest thesorcerer
nu, era un uruletz din 1987 cu 2445 cmc, diesel. (DJ-10-END in Craiova.)

 

treapta 1 pana la 50-60, treapta a 2-a pana la 90. :)

 

Probabil aveai un diferenţial lung.

 

Sincer nu stiu, dar masinutza aia m-a zapacit iremediabil ...

Arata beton (noi o luasem din Timisoara, abia adusa din germania, primul proprietar in Roamania).

Era f bine intretinuta, si acum ... 6-7 ani era masina nu gluma.

 

1/3 din toata caroseria era numai motoru, (impecabil !)

Oricum a avut parte de intretinere f buna, (masina de colonel).

Dar a treb s-o vindem ca era cam veche ... si am luat un 520d din 10/2002.

Edited by thesorcerer
Link to comment
Share on other sites

17.000 mii ce ai baut omule?

cu 17.000 mii iti iei 525d din 2005 din Germania

Ok

Dar in nici un caz un M de 343 de cai pe banii aia.

Un motor de m3 e46 e 5000

Numa motorul.

Pretu de acolo e AIUREALA.

Nu gasesti la 5000 nici m3 pisica in stare ok, dar mai e46

Link to comment
Share on other sites

325i e un bun compromis insa nu stiu cat costa unul in bune conditii.Dintre cele doua 320i si 320d alege cel care iti place cel mai mult dupa cele le testezi pe amandoua.

 

pretul poate sa difere foarte mult; de exemplu la o reprezentanta(nu mai stiu exact a carui producator)din Germania se aflau cateva masini sport second-hand;printre modelele din interior mi-a atras atentia un Maserati coupe gt 12/2005 si 40.000km la numai 55.000 euro;putin mai incolo se afla un e46 325ci cabrio din 2005(piele bej,volan 3 spite multifunctional,ornamente lemn,etc.) la sub 60.000km si aprox. 30.000 de euro;si tot acolo,dar in curtea exterioara se afla un 325ci coupe din 2002 cu dotari frumusele si el si sub 80.000km la numai 12.000 de euro;deci cine are rabdare,posibilitati si timp sa caute prin Germania,sigur intalneste si oferte foarte avantajoase.

Link to comment
Share on other sites

Guest thesorcerer
17.000 mii ce ai baut omule?

cu 17.000 mii iti iei 525d din 2005 din Germania

 

pai ala nu e M3 ? sau e doar M3 packet ?

nu inteleg germana.

 

Oricum 5000 EUR nu e!

Pai dc aia e 5000 eur, maine eu ma duc in germania :) si o iau cu taxa cu tot :).

 

Sincer stiam ca M3 sunt scumpe .... duble la pret fatza de usual.

 

 

aicea-i ghicitoare, sau ce?

 

da, e ghicitoare :)

Link to comment
Share on other sites

eu clar e90 sau e60. dar sunt constient ca nu toti gandesc cum gandesc eu si ca sunt destui pe care ideea de a avea un M ii face sa dea 15k pe un M din 2000.

Eu as da 15000 sa am 343 de cai de la un m3 si optionale full,plus ca la 15000 vad ca sunt si din 2002-2003.

Decat sa am un e90 care e mai urat si la banii aia iau 320d

Ce sa fac cu el?

Pe deasupra daca iau un e90 din 2005/2006 iaca are si ala 3-4 ani :))

Acu ca e 3-4 sau 7-9, nu e vb ca sunt 10-20 de ani intre modele.

In plus sa fiu cretin sa iau un e90 din 2005 in pofida unui m3 din 2003 de ex, chiar 2002. ce sunt 2-3 ani diferenta?

daca as sta cu ochiul la consum mereu, as merge pe e90.

Daca era e92/93 era altceva.

Ultimul model de 3-ar e incredibil de frumos, fara cuvinte.

Nici nu mai conteaza motorizarea :))

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

eu clar e90 sau e60. dar sunt constient ca nu toti gandesc cum gandesc eu si ca sunt destui pe care ideea de a avea un M ii face sa dea 15k pe un M din 2000.

Eu as da 15000 sa am 343 de cai de la un m3 si optionale full,plus ca la 15000 vad ca sunt si din 2002-2003.

Decat sa am un e90 care e mai urat si la banii aia iau 320d

Ce sa fac cu el?

Pe deasupra daca iau un e90 din 2005/2006 iaca are si ala 3-4 ani :))

Acu ca e 3-4 sau 7-9, nu e vb ca sunt 10-20 de ani intre modele.

In plus sa fiu cretin sa iau un e90 din 2005 in pofida unui m3 din 2003 de ex, chiar 2002. ce sunt 2-3 ani diferenta?

daca as sta cu ochiul la consum mereu, as merge pe e90.

Daca era e92/93 era altceva.

Ultimul model de 3-ar e incredibil de frumos, fara cuvinte.

Nici nu mai conteaza motorizarea :))

ce ai alege sa ai 20 de ani sau 23? :)

3 ani diferenta e mult la o masina+ca o masina e gandita sa tina 6 ani,dupa aia incepi sa pui pe ea

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.