Jump to content

Hai s-o luam de la zero.


Guest thesorcerer

Recommended Posts

  • Replies 228
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu clar e90 sau e60. dar sunt constient ca nu toti gandesc cum gandesc eu si ca sunt destui pe care ideea de a avea un M ii face sa dea 15k pe un M din 2000.

Eu as da 15000 sa am 343 de cai de la un m3 si optionale full,plus ca la 15000 vad ca sunt si din 2002-2003.

Decat sa am un e90 care e mai urat si la banii aia iau 320d

Ce sa fac cu el?

Pe deasupra daca iau un e90 din 2005/2006 iaca are si ala 3-4 ani :))

Acu ca e 3-4 sau 7-9, nu e vb ca sunt 10-20 de ani intre modele.

In plus sa fiu cretin sa iau un e90 din 2005 in pofida unui m3 din 2003 de ex, chiar 2002. ce sunt 2-3 ani diferenta?

daca as sta cu ochiul la consum mereu, as merge pe e90.

Daca era e92/93 era altceva.

Ultimul model de 3-ar e incredibil de frumos, fara cuvinte.

Nici nu mai conteaza motorizarea :))

ce ai alege sa ai 20 de ani sau 23? :)

3 ani diferenta e mult la o masina+ca o masina e gandita sa tina 6 ani,dupa aia incepi sa pui pe ea

As vrea sa am 20, dar motivele sunt altele decat crezi tu.

Depinde de om.

Daca esti stresat tot, cu criza asta, planuri pentru copii, rate la casa, etc etc.

Atunci iei e90, fiindca,ca om cu familie nu-ti permiti sa arunci bani pe chestii fara rost (din punctul de vedere al unui familist).

Insa daca ai casa ta, fara sa platesti rate, daca nu ai copii care sa-ti fie prioritatea, daca nu ai nevasta, sa-ti dicteze 320d,320d,320d (cat mai noua, e mai bine),atunci cumperi m3,pentru feelingul unic ce ti-l ofera un M, indiferent daca are 3-5 sau 9 ani, pentru andrenalina ce ti-o impinge in vene.Pentru ca nu e plina Romania de ele ca de 320d, pentru ca pur si simplu e construit sa fie condus, mai presus de orice alt bmw, un M este M, placerea de a conduce.

Sigur, toate acestea aduc o cheltuiala de intretinere mai mare, acesta este pretul unui M.

 

Si totusi este inca ceva ce nu inteleg la tine @touring_boy, In topicul acesta esti contra m3 e46,pro e90.

In alt topic esti pro m3 e46,contra 335i e92?

vrei sa-mi spui ca e90 e mai cool?

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

da, iti spun,mie imi place m3 e46 dar daca e din 2000-2002 e veche si mi se pare aiurea sa dai 15.000euro de o masina de 9 ani.

de exemplu,daca as avea 18 ani si as conduce un m3 ar fi altceva,nu m-ar mai deranja ca are 10 ani.

M-as putea duce la femei,sau sa ma plimb in miezul noptii prin oras,sa fiu in fiecare week-end in cluburi,sa plimb femeile cu m3-ul,sa ma duc cu 200 cu el,sau sa ii demonstrez unui audi,ca motorul meu face legea pe sosea,asta nu se va mai intampla in cazul meu.

iar despre e90 mi se pare o masina reusita,o masina de familie,chiar si o masina sport in acelasi timp,o parchezi in fata blocului,nimeni nu se uita la ea.

de ce?...pentru ca este o masina normala.

daca as alege intre m3 e46 sau 335i as alege m3 e46.

ar fi ciudat sa merg la banca cu m3-ul.

am planuri la copil.

nu demult a primit un apartament cadou,acuma imi spune ca la 18 ani el primeste masina?

rate la casa am,inca un bmw as putea sa il intretin dar un m3 mai greu.

Link to comment
Share on other sites

da, iti spun,mie imi place m3 e46 dar daca e din 2000-2002 e veche si mi se pare aiurea sa dai 15.000euro de o masina de 9 ani.

de exemplu,daca as avea 18 ani si as conduce un m3 ar fi altceva,nu m-ar mai deranja ca are 10 ani.

M-as putea duce la femei,sau sa ma plimb in miezul noptii prin oras,sa fiu in fiecare week-end in cluburi,sa plimb femeile cu m3-ul,sa ma duc cu 200 cu el,sau sa ii demonstrez unui audi,ca motorul meu face legea pe sosea,asta nu se va mai intampla in cazul meu.

iar despre e90 mi se pare o masina reusita,o masina de familie,chiar si o masina sport in acelasi timp,o parchezi in fata blocului,nimeni nu se uita la ea.

de ce?...pentru ca este o masina normala.

daca as alege intre m3 e46 sau 335i as alege m3 e46.

ar fi ciudat sa merg la banca cu m3-ul.

am planuri la copil.

nu demult a primit un apartament cadou,acuma imi spune ca la 18 ani el primeste masina?

rate la casa am,inca un bmw as putea sa il intretin dar un m3 mai greu.

Ai dreptate, insa cum am zis, fiecare alege in functie de varsta, buget, familie,etc...

Unii vor sa iasa in evidenta, unii sunt satui sa fie in centrul atentiei...etc

:)

Link to comment
Share on other sites

@Roco, la un M3 taxele sunt putin mai mari decat la un 320d, cand achizitionezi o astfel de masina trebuie sa ai in vedere astfel de lucruri...

 

dar tu chiar crezi ca acea persoana care doreste sa achizitioneze un M, nu ia in calcul consum/intretinere?

ai impresia ca merge omul la alimentara si cumpara o paine?

astea sunt argumente "contra" unui M ?

sa fim seriosi...

nu poti avea putere/viteza/etc... la un pret mic !

Link to comment
Share on other sites

eu recomand sa iti iei un benzinar...ar fi mai indicat pentru chip tuning.

daca iti iei diesel motorul trage pana la 4500-4700aprox.

iar daca iti iei 320i motorul trage si la 6.000 deci?

si la viteze mari ii recomandat motorul pe benzina

 

 

 

daca vrei sa resoftezi masina ,la benzinar aspirat(fara turbo) aceasta va castiga in jur de 10% din puterea initiala deci de la 170 ajungi la cel mult 190 cai cuplu cu 20-30Nm,insa la diselul de 150 cai o duce fara probleme in 180-185.cuplu va creste de la 330NM la 390Nm.

 

 

in ceea ce priveste intrenirea ,ulei +filtre (4) +manopera te duce la cca 6 mil binenetels nu mergand la reprezentanta.mai pune placute de frana si eventuale mici `atentii``poti sa ajungi la 8-10 mil an,dar depinde si de cati km faci si ce uzura are masina cand o cumperi,ca sa nu ghinion sa pice ceva mai scump la ea,dar chiar si asa E 46 are preturi decente la piese(cel putin la ce am cumparat eu pana acum si ce am mai auzit la alti forumisti).

 

 

si da, cum ai auzit si tu in urma rescrierii softului consumul masinii scade cu pana la 1l la 100km parcursi deci nesemnificativ,insa daca mergi mai agresiv cu ea pt ca o sa fii tentat nu va scadea ci poate chiar sa si creasca cu 1-2l la %

 

eu am resoftat masina deci iti spun ca merita facuta clar(si app am avut inainte cu 307 benzinar l-am resfotat si nu s-a simtit nici pe departe diferenta asa cum se simte la e46 diesel).

Edited by robert77
Link to comment
Share on other sites

eu recomand sa iti iei un benzinar...ar fi mai indicat pentru chip tuning.

daca iti iei diesel motorul trage pana la 4500-4700aprox.

iar daca iti iei 320i motorul trage si la 6.000 deci?

si la viteze mari ii recomandat motorul pe benzina

 

 

 

daca vrei sa resoftezi masina ,la benzinar aspirat(fara turbo) aceasta va castiga in jur de 10% din puterea initiala deci de la 170 ajungi la cel mult 190 cai cuplu cu 20-30Nm,insa la diselul de 150 cai o duce fara probleme in 180-185.cuplu va creste de la 330NM la 390Nm.

 

 

in ceea ce priveste intrenirea ,ulei +filtre (4) +manopera te duce la cca 6 mil binenetels nu mergand la reprezentanta.mai pune placute de frana si eventuale mici `atentii``poti sa ajungi la 8-10 mil an,dar depinde si de cati km faci si ce uzura are masina cand o cumperi,ca sa nu ghinion sa pice ceva mai scump la ea,dar chiar si asa E 46 are preturi decente la piese(cel putin la ce am cumparat eu pana acum si ce am mai auzit la alti forumisti).

 

 

si da, cum ai auzit si tu in urma rescrierii softului consumul masinii scade cu pana la 1l la 100km parcursi deci nesemnificativ,insa daca mergi mai agresiv cu ea pt ca o sa fii tentat nu va scadea ci poate chiar sa si creasca cu 1-2l la %

 

eu am resoftat masina deci iti spun ca merita facuta clar(si app am avut inainte cu 307 benzinar l-am resfotat si nu s-a simtit nici pe departe diferenta asa cum se simte la e46 diesel).

 

tu vrei sa spui ca uleiul,filtrele si manopera sunt 6 milioane? :)

sa fim seriosi,eu in fiecare an dau 12 mil pe pe schimb de ulei si filtre,si tu zici ca la 10 mil schimbi placutele si uleiul? :)

Link to comment
Share on other sites

Salut.

Sunt nou pe site, m-am inscris pt ca imi plac BMW-urile.

Am condus pe la 19 ani un 324d (2445 cc din '87, 2-3 ani de zile) - asta m-a zapacit rau de tot...,

iar pe la 20 de ani un 520d (din 2003 - 1 an).

19+2=20? :)

 

La banii astia si la preturile de acum, daca ai rabdare sa cauti bine gasesti e46 aproapde de orice motorizare.

Dar nu ti-as sugera sa dai toti banii pe masina, ca sa fii nevoit apoi sa o tii in garaj in caz ca are nevoie de vreo reparatie.

 

@touring boy: eu dau cam 350 RON pe ulei, filtru ulei, filtru aer si filtru benzina. Placutele sunt cam 150-200 RON pt fata si maxim 150 ron pt spate, dar le schimbi mai rar. Mai pui un filtru de polen, si manopera si te incadrezi la 1000 RON. Asta in cazul in care nu mergi la service, ci te duci la un mecanic cu piesele gata cumparate.

Link to comment
Share on other sites

de ce sa se mai incurce cu chip tuning?

 

Eu zic ca este mai bine cu chip tuning.Masina fuge mai tare si consumul este mai mic, avantajul este evident. :)

 

Explica-mi si mie cum vine asta.

 

Cineva mi-a spus ca si-a luat A6 si i-a mai pus vreo 30-40 de cai ca sa consume mai putin. :) I-am dat pace!

 

Salut.

Sunt nou pe site, m-am inscris pt ca imi plac BMW-urile.

Am condus pe la 19 ani un 324d (2445 cc din '87, 2-3 ani de zile) - asta m-a zapacit rau de tot...,

iar pe la 20 de ani un 520d (din 2003 - 1 an).

19+2=20? :)

 

La banii astia si la preturile de acum, daca ai rabdare sa cauti bine gasesti e46 aproapde de orice motorizare.

Dar nu ti-as sugera sa dai toti banii pe masina, ca sa fii nevoit apoi sa o tii in garaj in caz ca are nevoie de vreo reparatie.

 

@touring boy: eu dau cam 350 RON pe ulei, filtru ulei, filtru aer si filtru benzina. Placutele sunt cam 150-200 RON pt fata si maxim 150 ron pt spate, dar le schimbi mai rar. Mai pui un filtru de polen, si manopera si te incadrezi la 1000 RON. Asta in cazul in care nu mergi la service, ci te duci la un mecanic cu piesele gata cumparate.

 

Apropo, cand schimbati placutele?

 

Nu astea costa mult. Astea le faci odata pe an probabil.

Banii se duc pe benzina, spalatorii, polish, produse de cosmetizare, stergatoare, cauciucuri, jante, etc.

Daca ai cumparat-o din banii tai, esti pasionat si iti place sa conduci vei face tot posibilul sa ai o masina perfecta. Aici se duc banii!

Link to comment
Share on other sites

Mai oameni buni, nu mai puneti botul la toate anunturile de pe mobile.de. Toate anunturile cele cu preturi prea mici sunt obligatoriu tepe. La fel si cele care au trecut - vanzator privat.

Orice masina ti-ai lua, cand o aduci de afara, tb sa ai pregatit un 500-700 euro minim pt operatiunile de service si mentenanta (o bucsa, ulei, filtre, placute, etc).

Nu mai vorbim de noile taxe.

Cred ca, din pacate, motor peste 2000 cm3, numai cine are buzunarul bine captusit o sa si-l mai permita la ce taxe si impozite ne pregateste Guvernul, Finantele, Asigurarile, etc.

Link to comment
Share on other sites

@touring boy

 

nu stiu de ce te miri atat,am specificat NU la reprezentanta

 

 

deci sa vedem:eu schimb la 12000 kim sau un 1 an,filtrele si uleiul iar placutele de frana cand e nevoie.

 

cumpar asa:ulei bmw 5w30 6 litrix 40 ron litru=240 ron

filtru motorina ~110 ron

filtru aer ~60 ron

filtru ulei~60ron

filtru polen ~50ron

 

 

total ulei +filtre=~520 ron

manopera la un service obisnuit nu duce peste 100-120 ron la aceste consumabile...

 

 

 

 

 

placutele de frana pe fata costa 150 ron produse de ATE(produse in germania).deci asa cum am spus costul de intretinere al acestei masini este cu 10-15% mai mare decat al unui peugeot 307 pe benzina fosta mea masina,iar daca ne gandim la cate diferente exista intre cele 2 branduri din toate punctele de vedere...alte comentarii nu mai are rost sa fac.

Edited by robert77
Link to comment
Share on other sites

Hai ca deja exagerezi la greu.

320i "papa pe painica adunatura de 3.0d", cum zici tu ???

170 CP vs. 204 CP

Nu mai vorbim de cuplu.

 

Come on !!!

 

 

Trebuie sa te hotarasti: vrei fuga sau consum?

 

Daca vrei fuga, atunci iei frumusel 320i cu motorul M54B22 (adica ala de 170PS), mai starngi niste banuti (cam 1500-2000 euro, asa...intre timp te obisnuiesti si cu puterea ei stock si vei incepe sa-ti doresti mai mult) si te apuci de lucrat la el, si o faci ca lumea incat la orice turatie ai fi, cu greu vei gasi un diesel sa se ia cu tine (asta in cazul in care nu dai de vreun 3.5d de 275cp sau vreun V10 TDI...), si vei papa pe painica adunatura de 2.0d, 3.0d iar benzinele non-M or sa aiba de furca grav de tot cu tine. Si uite asa, la 12.000 de euro ai o masina noua, modificata ca lumea si care si fuge ca dracii

Link to comment
Share on other sites

Hai ca deja exagerezi la greu.

320i "papa pe painica adunatura de 3.0d", cum zici tu ???

170 CP vs. 204 CP

Nu mai vorbim de cuplu.

 

Come on !!!

 

 

Trebuie sa te hotarasti: vrei fuga sau consum?

 

Daca vrei fuga, atunci iei frumusel 320i cu motorul M54B22 (adica ala de 170PS), mai starngi niste banuti (cam 1500-2000 euro, asa...intre timp te obisnuiesti si cu puterea ei stock si vei incepe sa-ti doresti mai mult) si te apuci de lucrat la el, si o faci ca lumea incat la orice turatie ai fi, cu greu vei gasi un diesel sa se ia cu tine (asta in cazul in care nu dai de vreun 3.5d de 275cp sau vreun V10 TDI...), si vei papa pe painica adunatura de 2.0d, 3.0d iar benzinele non-M or sa aiba de furca grav de tot cu tine. Si uite asa, la 12.000 de euro ai o masina noua, modificata ca lumea si care si fuge ca dracii

 

Diesel vs. Benzina All Over Again...

Nu cred ca s-ar pune problema de cox, viteza, etc la un diesel.

Eu unul nu cred ca motoarele diesel sunt facute sa reziste la un mers sportiv...

daca tii un diesel numa in 3500-4000 1000 km, se prea poate sa-l faci praf....

In schimb un benzinar suporta muuult mai bine turatia. Cel mai bine se simte in jurul a 4000-5500, atunci isi arata coltii.

Si atunci ce e dieselul fara sa-l urci in ture? NIMIC.

Si cum sa-l urci mereu in 4000-4500? ca sa te tii dupa benzinare? Ca il omori.

Atunci il tii pentru consumul mic si pentru cuplul puternic si acel sentiment ca ai un motor supraalimentat,care iti permite sa te si joci cu el in reprize scurte.

Nu e facut fratilor dieselul pentru sportivitate, ca doar nu vezi diesel pe corvette, ferrari, porsche, saleen, ascari, koenigsegg etc.

Si acesti fabricanti au toti modele ce trec de 300km/h. si 7000 rpm.

Se mai numesc si supercars...

Link to comment
Share on other sites

Atunci il tii pentru consumul mic si pentru cuplul puternic si acel sentiment ca ai un motor supraalimentat,care iti permite sa te si joci cu el in reprize scurte.

Nu e facut fratilor dieselul pentru sportivitate, ca doar nu vezi diesel pe corvette, ferrari, porsche, saleen, ascari, koenigsegg etc.

Si acesti fabricanti au toti modele ce trec de 300km/h. si 7000 rpm.

Se mai numesc si supercars...

+1

Un benzinar este mai usor de intretinut :)

 

Apropo... ati vazut primul model diesel din formula 1?

Link to comment
Share on other sites

Da, in 2006 parca, au venit cei de la Audi, cu un motor de 5.5L biturbo, 650 cai, 1100 newton/m. Si au si castigat ceva... Iar unul dintre motive parca a fost economia de combustibil :)
Link to comment
Share on other sites

N-am vazut Diesel in Formula 1 inca, DAR am vazut in Le'Mans si Campionatul de Turisme.

A nu se intelege ca sunt fanul diesel-ului.

Am vazut si eu la turisme, insa aia schimba motoarele dupa fiecare cursa, fiabilitatea nu este o problema decat pe timpul cursei...

Insa asa motorare fortate diesel sa prinda 100.000-300.000 km nu ai sa vezi

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.