Jump to content

Hai s-o luam de la zero.


Guest thesorcerer

Recommended Posts

@ mas :filtru de motorina e 110 ron man.(de benzina e sigur peste 70 ron)

 

bujiile(tot setul) la benzinar se schimba din ce stiu eu intre 20-40000 km ,la diesel numai cand face figuri la pornire(si atunci poti shimba numai 1 ,oricum asta se intmpla poate si la 70-80000km ) :)

 

 

stii prostii. in manual la benzinar se recomanda schimbarea bujiilor la 100.000 km si asta in caz ca fac probleme.

 

nu s-a spus nimic de injectoare . ma asteptam sa fie primul lucru care apare in comparatie :).

Nici nu s-a mai mentionat, iti dai seama ce era...

Sa nu mai vorbim de turbina, ca pica intr-o veselie.

Parca ar fi normal.

Toti pe care ii stiu, si au dat zeci si zeci de milioane pe turbina, au zis, pai este normal.

Insa atunci nu s-au gandit ca daca aveau benzina in loc de 1500-2000 de euro cheltuiala. aveau 0

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 228
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Care-i treaba cu injectoarele la diesel/benzina?

 

treaba este ca la diesel pica ceva mai des. si un injector diesel este mult mult mai scump decat un injector benzina. cu banii de pe un injector diesel poti sa cumperi tot setul de injectoare la benzina (daca e in 4 cilindri). ceva de genul asta. nu stiu sigur preturile ... dar diferenta este la modul asta.

Link to comment
Share on other sites

ai dreptate ca dieselul fara turbina ar fi degeaba,insa au apus demult timpurile in care un motor diesel era pus doar pe un tractor,atat ca tehnologie cat si ca performante(chiar si ca zgomot).

 

 

pe de alta parta si benzinarul fara injectie ,sau fara un piston ar fi degeaba

 

noi vorbim de masini luate ca intreg,ca produs finit nu ca piese de schimb.

 

gandeste-te la un lucru:fiecare dintre noi ne-am cumparat ce am vrut:eu am diesel pt ca asta am vrut,asta nu insemna ca urmatoarea masina nu ar putea fi benzina.deci faza ca aia aveam si aia laudam nu tine pt ca avem ce ne-am dorit,nu le-am gasit pe strazi iar cei cu benzinare ati dat bani grei.

Link to comment
Share on other sites

ai dreptate ca dieselul fara turbina ar fi degeaba,insa au apus demult timpurile in care un motor diesel era pus doar pe un tractor,atat ca tehnologie cat si ca performante(chiar si ca zgomot).

 

 

pe de alta parta si benzinarul fara injectie ,sau fara un piston ar fi degeaba

 

noi vorbim de masini luate ca intreg,ca produs finit nu ca piese de schimb.

 

gandeste-te la un lucru:fiecare dintre noi ne-am cumparat ce am vrut:eu am diesel pt ca asta am vrut,asta nu insemna ca urmatoarea masina nu ar putea fi benzina.deci faza ca aia aveam si aia laudam nu tine pt ca avem ce ne-am dorit,nu le-am gasit pe strazi iar cei cu benzinare ati dat bani grei.

 

Asta nici eu nu inteleg...de unde au tras fanii benzinari concluzia ca noi aratam cu degetul spre ei, cand motoarele diesel sunt hulite la greu(fara motiv spun eu) pe toate topicurile. De la o comparatie benzina-diesel s-ajuns la faze de genu: ca daca motorul tau nu ar avea pistoane nu ar mai merge asa de bine...Tehnologia a ajuns unde a ajuns si nu are rost sa o luam pe calea "ce ar fi daca...". Eu am un respect mare pentru motoarele pe benzina. Sunt motociclist si evident iubesc benzina ca si pe apa. La masini insa majoritatea care ne luam diesel nu o facem pentru ca suntem rupti in dos si ne asteptam sa salvam economia planetei cu un litru in minus la consum. Eu cel putin am ales diesel pentru ca imi place cuplul "de jos" si plaja de turatie ceva mai scurta. Nu ma iau la liniute cu benzinare si nici nu ma laud cu asta. Daca ar fi maine sa-mi iau din nou un "5" mi l-as lua pe benzina cu motor de cel putin 2,5. Altfel nu vad distractia. Pentru mine dieselul este un "working horse"...ma duce unde am nevoie, cand am nevoie, in comfort deplin si fara mofturi. Pe mine dieselul ma si relaxeaza. Benzinarul este un mod de a te si distra la greu. Fuge, se infige tare si iti aduce zambetul pe buze. Cei care nu au optiunea de a-si lua 2 masini, una pe benzina si una diesel trebuie sa faca un compromis intre cele doua. Eu personal nu mi-as dori sa stau 3 ore in trafic cu un 3.0i torcand in fata mea. Imi este mila ca-l chinui. Un diesel mai mic satisface mult mai bine aceasta nevoie. Drumul Bucuresti-Iasi in schimb l-as face oricand cu un astfel de "i" pentru ca alta e distractia. Parerea me este sa terminam cu prostiile gen diesel mai bun decat benzina sau invers...sunt niste aberatii. Vorbim de doua motoare total diferite gandite pentru scopuri diferite. Ca pe ici colo mai rasare un diesel mare menit cica sa dea pe spate un benzinar asta nu se numeste marketing...eu ii spun "technological show-off". Inginerii vor sa arate cam cat de departe a ajuns tehnologia! Faptul ca Audi a venit la LeMans cu un diesel iar nu e marketing...nu si-ar fi riscat ei renumele si bugetul de curse pentru o mica reclama...au venit pregatiti. Marketingul e altceva. Credeti ca daca BMW ar crede ca dieselurile sunt ineficiente si proaste ar baga pe masinile lor asa ceva? Nu cred. Da, il prostesti pe unu sa-ti ia masina "umflata" de reclame, insa fanii adevarati te vor parasi cu timpul realizand intentiile tale de producator...si asta "doare" pe orice fabricant. Eu nu cred in stare niciun producator sa-si riste pielea cu o reclama gen "diesel mai bun decat benzina" sau invers!

Link to comment
Share on other sites

Da, masinile sunt intretinute exact asa cum trebuie...

E60-ul are undeva la 1670 de kg, pe cand E46-ele are mai putin de 1400, 1360 parca..

 

Nu stiu daca E46-le prinde 230...

 

320i 2.2 are 1465 kg si prinde 230(testat de mine)

 

PS: B_M_W e pe langa, el nu e obisnuit cu troace de 170 cp. La supercarurile ce le detine, 170 cp nu sunt lenti, ba chiar stau pe loc.

 

 

LE: mai terminati odata cu dieselul e tractor. Si aici ma adresez posesorilor de diesel. Ei sa termine. Nici unu cu benzina nu zice asta, voi o ziceti. Faceti ca si oamenii de culoare. Toata ziua isi zic nigga, dar cand ii zice unu alb "nigga", e acuzat de rasism.

 

Asa faceti si voi. Noile dieseluri nu sunt tractoare, vapoare, locomotive sau mai stiu eu ce va duce capul.

Edited by autonero
Link to comment
Share on other sites

La userul B_M_W, celebru pentru replica " 320i de 170cp e o masina lenta, iar 320i de 150cp e chiar puturoasa "

 

N-as zice asta...chiar deloc n-as zice ca 150\170 cai fac un seria 3 puturos...

Am mers cu un E46 320ci, 170...si pot sa zic ca mergea masina aia...:)

Link to comment
Share on other sites

La userul B_M_W, celebru pentru replica " 320i de 170cp e o masina lenta, iar 320i de 150cp e chiar puturoasa "

 

N-as zice asta...chiar deloc n-as zice ca 150\170 cai fac un seria 3 puturos...

Am mers cu un E46 320ci, 170...si pot sa zic ca mergea masina aia...:)

Aia am spus si eu, nu dai niste reply-uri numai sa te aflii in treaba, 170 de cai chiar nu e puturoasa, nici 150 de cai nu e lenta.

Poate acel user are numai v8-uri supercharged, si v12. Insa la media de piata, cand intri cu 150-170 de cai, nu stai rau deloc.

Link to comment
Share on other sites

"Faptul ca Audi a venit la LeMans cu un diesel iar nu e marketing...nu si-ar fi riscat ei renumele si bugetul de curse pentru o mica reclama...au venit pregatiti."

 

 

Au venit foarte bine pregatiti. Masinile lor faceau mai rar opriri pentru alimentare, motorul diesel nu e asa zgomotos la viteze mari din cauza turatie mai mici, au avut ceva atuuri. Au gandit bine, nu ar fi dat atatia bani pe masinile alea ca sa piarda.

Edited by Balanganel
Link to comment
Share on other sites

@Roco....ce nu ai inteles ? Mi-am exprimat parerea mea despre motorul de 2.0 si 2.2 litri...

Cu ce te-a deranjat ? Stii ce e ala un forum ? Este locul in care userii isi exprima parerea...

Sefule, nu despre tine era vorba, despre userul B_M_W.

 

Dadusei QUOTE la postul meu...

Sorry de confuzie..:)

Link to comment
Share on other sites

"Faptul ca Audi a venit la LeMans cu un diesel iar nu e marketing...nu si-ar fi riscat ei renumele si bugetul de curse pentru o mica reclama...au venit pregatiti."

 

 

Au venit foarte bine pregatiti. Masinile lor faceau mai rar opriri pentru alimentare, motorul diesel nu e asa zgomotos la viteze mari din cauza turatie mai mici, au avut ceva atuuri. Au gandit bine, nu ar fi dat atatia bani pe masinile alea ca sa piarda.

 

Exact...faza cu "invazia de diesel" se datoreaza marketingului e falsa. Poate la o Dacia sau la un Renault tine. Insa companii precum BMW, Audi sau Mercedes nu se ocupa cu asa ceva. Atunci cand ele vin cu un diesel performant nu inseamna ca isi pun la incercare benzinarele ci vor sa arate ca tehnologia pe care o detin pot sa puna performantele unui diesel acolo undeva langa UNELE benzinare.

 

@autonero...cand ai auzit tu un detinator de diesel sa spuna ca masina lui e tractor...poate in cel mai rau caz sa-l dezmierde "tractorash"! Pana una alta eu am citit pe multe topicuri asocieri precum: tractor, vapor, grohaiala, paraitoare si altele venite din partea detinatorilor de benzinare...inclusiv pe topicul curent avem astfel de cuvinte.

 

@ tuturor detinatorilor de benzinare...atunci cand mai vedeti cate un pustache ce si-a cumparat si el un amarat de diesel si se lauda ca a facut nu stiu cate benzinare nu-l bagati in seama. Atata il duce "pistonasul"...asta nu inseamna ca toti detinatorii de diesel suntem luptatori intr-o misiune tampita de a dovedi ca diesel e muuuult mai rapid decat banzina. Cei care am ales diesel am facut-o dintr-o cu totu alta perspectiva decat cea a performantelor. Ca de la asta se tot aprinde forumul...vine cate unul cu un harb ce se nimereste a fi diesel si se lauda ca mama ce performante scoate el din motorasul de cativa cai.

Link to comment
Share on other sites

"Faptul ca Audi a venit la LeMans cu un diesel iar nu e marketing...nu si-ar fi riscat ei renumele si bugetul de curse pentru o mica reclama...au venit pregatiti."

 

 

Au venit foarte bine pregatiti. Masinile lor faceau mai rar opriri pentru alimentare, motorul diesel nu e asa zgomotos la viteze mari din cauza turatie mai mici, au avut ceva atuuri. Au gandit bine, nu ar fi dat atatia bani pe masinile alea ca sa piarda.

Nu inteleg pentru ce vorbiti despre Audi si despre marketing.

Domnul ne-a intrebat ce masina sa isi ia

Acuma incepeti sa vorbiti despre Audi.

Link to comment
Share on other sites

pe de alta parta si benzinarul fara injectie ,sau fara un piston ar fi degeaba

 

noi vorbim de masini luate ca intreg,ca produs finit nu ca piese de schimb.

 

Man, poate nu stii (si nu te acuz, ca poate nu esti atat de pasionat de domeniu), insa cele mai tari performante se obtin tot cu o carburatie EXTREM de bine calibrata! Injectia e un compromis ca sa nu ne mai batem capul atata cu reglaje si alte tampenii datorita utilizarii si benzinei care are calitate variabila. Insa ea (injectia) ne da doar vreo 80-85% din cat ar putea motorul cu un carburator calibrat "chirurgical" si cu o benzina buna si constanta ca si calitate.

Asa ca, un adevarat pasionat si specialist, pe masina sa de "hobby" da jos orice urma de injectie si pune un carburator frumos si foarte bine reglat ca sa extraga maximul de performante.

Asa ca nu ai nimerit-o chiar bine la faza cu benzinarul fara injectie: benzinarul se descurca fara injectie si se poate descurca chiar mai bine in niste maini pricepute. Insa fara turbo, motorina nu se va descurca nicicum.

 

Referitor la treaba cu pistonul, nici un motor nu poate merge fara piston, insa fara supra-alimentare da, poate merge. Eu spuneam ca atunci cand comparati vartos dizelu' cu benzinara, aveti in vedere ca masurati o supra-alimentata cu o aspirata, ceea ce e cam "mere cu pere" pentru ca sunt foarte diferite.

 

Intrebare: E corect ca unii sportivi sa se dopeze si sa participe la competitii alaturi de sportivi "curati"?Cam la fel e si comparatia si "liniuta" intre sa zicem: un 320d si un 320i.

 

 

Sunteti bolnavi cu astfel de comparatii...de unde ai scos-o si pe asta?! Vorbeai de mere si pere...cam asta compari tu acuma...chiar mere cu alune. Sportivi dopati cu dieseluri. Inteleg imaginea artistica dar vad ca nu ai spus-o cu ironie ci cu rautate! Daca McLaren are o aerodinamica superioara celor de la Honda asta inseamna ca britanicii joaca incorect?! Acuma nu as vrea sa ma compar cu tine ca te vad in deplinatate cunoscator in ale motoarelor...eu mai am multe de invatat...si tot respectul meu din punctul asta de vedere dar neaparat tii sa ne luam la certuri stupide? Tu vorbesti aici de un progres tehnologic(turbo la diesel) care defapt e de acuzat?! Realizezi naivitatea ideii?! Acuma suntem oameni in toata firea hai sa lasam deoparte discutiile de pustani ca tata meu il bate pe tata tau pentru ca tata meu are manusi de box...iar tata tau joaca incorect pentru ca vine cu bata! Nu cred ca e vreun membru in toate facultatile sale mintale care sa comparte "vartos" dieselul cu benzina. Daca cineva spune ca prefera diesel asta NU INSEAMNA ca a tras el concluzia: diesel bate pe benzina! Nu ma intelege gresit, nu iti sar la gat ca sa te atac ci iti spun cu tot respectul sa lasam discutiile de pustani deoparte...aia sunt cu ale lor( :) ) si nu inteleg de ce daca unul dintrei ei arunca o afirmatie stupida pe forum sa sara toti in sus! Respectele mele!

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

Man, poate nu stii (si nu te acuz, ca poate nu esti atat de pasionat de domeniu), insa cele mai tari performante se obtin tot cu o carburatie EXTREM de bine calibrata! Injectia e un compromis ca sa nu ne mai batem capul atata cu reglaje si alte tampenii datorita utilizarii si benzinei care are calitate variabila. Insa ea (injectia) ne da doar vreo 80-85% din cat ar putea motorul cu un carburator calibrat "chirurgical" si cu o benzina buna si constanta ca si calitate.

Asa ca, un adevarat pasionat si specialist, pe masina sa de "hobby" da jos orice urma de injectie si pune un carburator frumos si foarte bine reglat ca sa extraga maximul de performante.

Asa ca nu ai nimerit-o chiar bine la faza cu benzinarul fara injectie: benzinarul se descurca fara injectie si se poate descurca chiar mai bine in niste maini pricepute. Insa fara turbo, motorina nu se va descurca nicicum.

 

Nu pot sĂŁ-Ăži dau dreptate.

 

InjecÞia nu este doar un compromis ci ºi o evoluÞie faÞã de carburaÞie.

 

Maximul de performanĂže nu se obĂžine prin schimbarea injecĂžiei electronice cu un carburator.

 

Atunci când supraalimentezi un motor, te gândeºti mai mult la maximul de performanÞe pe care-l poÞi obÞine fãrã sã omori motorul În câteva mii de km nu cum sã obÞii maximul ºi atât.

Link to comment
Share on other sites

Ciupane, vorbeam de performante. Da, e un compromis. Din punct de vedere al comfortului clar e un progres. Nici nu am spus altfel. Insa cineva care vrea performanta la extrem va merge pe carburatie oare de idioti aia la dragstere folosesc carburatoare???)

 

@f1bogdan: Ai rastalmacit aiurea ceea ce am spus eu. inteleg ca poate nu ai vrut sa te iei de mine, insa tonul asa a parut... nu ripostez pentru ca ai avut bunul simt sa specifici ca nu ai facut cu intentie rea afirmatiile. Ideea comparatiei cu sportivii mi-a venit de la ALIMENTARE... masina se supra-alimenteaza - sportivii fac la fel prin dopaj. Nu voi spune EVER ca supra-alimentarea e prostie (sunt fan inrait) si o sustin cu toata taria. Insa nu mie se pare corect sa compari 2 motoare dintre care 1 beneficiaza de privilegiul turbo sau SC iar celalalt nu. Aceasta comparatie mi se pare la fel de ciudata si aiurea, cum ar fi si un test comparativ intre un M3 si seria 7/A8/S-Klasse. E ca si cum un copil de clasa a 4-a, cu mnte de clasa a 4-a si cunostinte de clasa a 4-a s-ar duce la olimpiada de clasa a 6-a, "si-o ia", s dup-aia zice lumea ca e mai prost sau nedezvoltat, sau ca e ineficient etc.

 

Nu sunt anti-diesel, si nici fanatic benzinar, insa fiecare trebuie sa fie la locul sau... Niciodata o benzina nu va fi mai tare decat un diesel acolo unde este cel mai potrivit un diesel si viceversa.

 

Ma bucur ca mi-ai inteles afirmatiile! Exact concluzia ta finala este ceea ce sustin eu de fiecare data cand apare inutila comparatie benzina vs diesel. Nu are rost sa compari cele doua motoare pe planuri similare...fiecare are atu-urile sale precum si defectele ce vin "la pachet" iar o comparatie directa este deja un subiect de "scutece"!

Link to comment
Share on other sites

:))) asa e , ideea e ca in timp ce noi ne ``certam`` aici ,tipul care a deshis topicul nu mai zice nimic,fie nu are rabdare sa citeasca tot ce s-a scris ,fie i s-a parut ca suntem prea offtopic .

 

speram macar sa ne zica si noua ce achizitie va face.

Edited by robert77
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.