Jump to content

Hai s-o luam de la zero.


Guest thesorcerer

Recommended Posts

Pai nu cred ca am ajuns asa de off-topic. Faptul ca s-au mentionat Audi sau dragstere nu inseamna ca am luat-o pe aratura. Erau argumente legate de discutia diesel sau benzina. Nu poti sa discuti despre motoare atat timp cat nu aduci si niste elemente non-BMW. Daca munchenezii veneau la LeMans cu un diesel probabil ca Audi disparea din schema dar fiind printre putinii care au avut curaj sa vina in lumea curselor cu "tractorase :)" i-am mentionat. Poate initiatorul topicului s-a lamurit in legatura cu alegerea, sau poate inca se gandeste daca sa se bage la un diesel sau sa isi ia benzinar.

 

@Ciupanezu...in legatura cu injectia nu cred ca MAS s-a referit la faptul ca acest sistem ar fi o involutie. Cred ca prin "compromis" a vrut sa spuna echilibru dintre performanta-fiabilitate-rafinament. Si eu sunt de acord(dupa cunostintele mele medii de mecanica) cu faptul ca un carburator reglat aproape de perfectie scoate mai tot dintr-un motor...asta in cazul in care excludem fiabilitatea. De aceea carburatoarele nu sunt folosite in WRC(unde fiabilitate joaca un rol important) si sunt preferate la dragstere(unde vrobim de o functionare a motorului la regim maxim pentru cateva secunde). Si puterea este altfel oferita de catre un carburator...vorbesc din experineta mea de pe motociclete, carburatorul(reglat, sincronizat si curatat fiind) aduce parca puterea ceva mai armonios, injectia fiind putin mai brusca. :) !

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 228
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce-mi place ca se tot dau exemple pe-aici de motoare performante diesel de audi le mans,330d sau 335d,..foarte corect;insa cate 335 diesel vedeti pe strada?!?!?! S-a umplut tara asta de 318d si 320d,a ajuns bmw-ul precum Passatul TDI .
Link to comment
Share on other sites

nu 2.0, 1.9 tdi bate tot vanzari. :)

ca sa dau un sfat, eu as alege benzina, un 320i, dar daca te atrage diesel-ul de ce nu. fiecare isi stie carburantul care va proulsa masina lui chiar inainte sa o cumpere...

Edited by Fane_05
Link to comment
Share on other sites

nu 2.0, 1.9 tdi bate tot vanzari. :)

ca sa dau un sfat, eu as alege benzina, un 320i, dar daca te atrage diesel-ul de ce nu. fiecare isi stie carburantul care va proulsa masina lui chiar inainte sa o cumpere...

Sau Golf 4 - 1.9 TDI :)

Link to comment
Share on other sites

E las' ca nici de the ultimate driving machine 316i si 318i nu prea duc strazile lipsa. :)

Sunt 316 si 318 o droaie, defapt marea majoritate a bmw din ro sunt 316,318.

Asta nu inseamna ca tu cu 525 al tau, esti regele soselelor. :)

Un 318i, e46 facelift, se tine bine langa un 525 d, linistit. Nu spun ca e mai rapid,nici macar egal, dar in nici un caz nu se face de rusine.

Si in plus, la consum, eu am 6-8 afara, 9-11 in oras.

Un 525d a lu un prieten, masina foarte intretinuta, nu scade sub 11.5 in oras, deloc.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

BMW E39 525d BMW E46 318i

Top Speed 219 km/h (136 Mph) 218 km/h (135 Mph)

0 to 100 km/h 8.9 9.3

 

supercar 525-ul . 1 km/h in plus

Asa este. Minune, de minune :)

 

nu va mai tot luati dupa niste cifre din cartea tehnica cand vine vorba de performanta;o parere competenta ti-o formezi conducand efectiv masina; nu stiu cum merge 318i 143cp dar 525d pot sa va zic ca e destul de performanta.

Link to comment
Share on other sites

E las' ca nici de the ultimate driving machine 316i si 318i nu prea duc strazile lipsa. :)

Sunt 316 si 318 o droaie, defapt marea majoritate a bmw din ro sunt 316,318.

 

316i si 318i mai mult E36 dar la E46 318d si 320d conduc detasat! :)) Inima de batran in corp de atlet! :)

Link to comment
Share on other sites

Ciupane, vorbeam de performante. Da, e un compromis. Din punct de vedere al comfortului clar e un progres. Nici nu am spus altfel. Insa cineva care vrea performanta la extrem va merge pe carburatie oare de idioti aia la dragstere folosesc carburatoare???)

 

99% dintre pasionaÞii de maºini nu vor performanÞe la extrem ºi maºini care pot fi folosite de câteva ori pânã la o reparaÞie capitalã.

 

@Ciupanezu...in legatura cu injectia nu cred ca MAS s-a referit la faptul ca acest sistem ar fi o involutie. Cred ca prin "compromis" a vrut sa spuna echilibru dintre performanta-fiabilitate-rafinament. Si eu sunt de acord(dupa cunostintele mele medii de mecanica) cu faptul ca un carburator reglat aproape de perfectie scoate mai tot dintr-un motor...asta in cazul in care excludem fiabilitatea. De aceea carburatoarele nu sunt folosite in WRC(unde fiabilitate joaca un rol important) si sunt preferate la dragstere(unde vrobim de o functionare a motorului la regim maxim pentru cateva secunde). Si puterea este altfel oferita de catre un carburator...vorbesc din experineta mea de pe motociclete, carburatorul(reglat, sincronizat si curatat fiind) aduce parca puterea ceva mai armonios, injectia fiind putin mai brusca. :) !

 

ĂnsĂŁ fiabilitatea este prea importantĂŁ pentru a fi ignoratĂŁ.

 

BMW E39 525d BMW E46 318i

Top Speed 219 km/h (136 Mph) 218 km/h (135 Mph)

0 to 100 km/h 8.9 9.3

 

supercar 525-ul . 1 km/h in plus

 

M-ai uns pe inimĂŁ. :)

Link to comment
Share on other sites

BMW E39 525d BMW E46 318i

Top Speed 219 km/h (136 Mph) 218 km/h (135 Mph)

0 to 100 km/h 8.9 9.3

 

supercar 525-ul . 1 km/h in plus

 

M-ai uns pe inimĂŁ. :)

BMW E46 330d BMW E39 535i

Top Speed 242 km/h (150 mph) 250 km/h (155 mph)

0 to 100 km/h 7.2 6.9

 

Supercar 535i-ul. Se tine dupa el un diesel fara probleme, chiar daca nu-l depaseste, nu e mai bun, dar nu se face de rusine.

Hai mai, nu v-ati saturat de discutia asta? Fara aere de superioritate nu se poate? Discutam despre BMW-uri, nu carute. Nu vad de ce va deranjam atat de mult noi astia cu diesel. Ce sa spun, s-a umplut tara de 318d si 320d. Si care e problema? N-aveti loc de noi pe strada? Conducem masini produse in aceeasi fabrica, sintem colegi pe acelasi forum, ne salutam si stam de vorba cand ne mai intalnim, dar tot timpul trebuie sa ne spuneti ca nu ne suportati. De ce?

Link to comment
Share on other sites

BMW E46 330d BMW E39 535i

Top Speed 242 km/h (150 mph) 250 km/h (155 mph)

0 to 100 km/h 7.2 6.9

 

Supercar 535i-ul. Se tine dupa el un diesel fara probleme, chiar daca nu-l depaseste, nu e mai bun, dar nu se face de rusine.

Hai mai, nu v-ati saturat de discutia asta? Fara aere de superioritate nu se poate? Discutam despre BMW-uri, nu carute. Nu vad de ce va deranjam atat de mult noi astia cu diesel. Ce sa spun, s-a umplut tara de 318d si 320d. Si care e problema? N-aveti loc de noi pe strada? Conducem masini produse in aceeasi fabrica, sintem colegi pe acelasi forum, ne salutam si stam de vorba cand ne mai intalnim, dar tot timpul trebuie sa ne spuneti ca nu ne suportati. De ce?

 

Nu mĂŁ deranjeazĂŁ aceastĂŁ comparaĂžie.

 

Ăn orice caz, un E39 535i este mai rapid decât un 330d.

 

Pe de altĂŁ parte, tu eÂşti cel care a fĂŁcut o afirmaĂžie inflamatoare.

Ai ironizat 318i-urile deÂşi maÂşina ta nu este mai rapidĂŁ.

 

Nu mĂŁ deranjeazĂŁ cei cu diesel, tu eÂşti cel care se considerĂŁ jignit de orice remarcĂŁ ĂŽmpotriva diesel-urilor.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu stiu cum tu vezi doar afirmatiile mele inflamatoare, dar pe cele mult mai inflamatoare care-mi provoaca raspunsurile nu le vezi. Da, atata vreme cat pe forumul asta o sa se bata campii cu gratie in legatura cu dieselurile eu o sa raspund, ironic sau serios, inflamator sau impaciuitor.

Nici pe mine nu ma deranjeaza comparatia, pe hartie 525d e mai rapid decat 318i, asta daca reusesti sa descifrezi cele cateva date tehnice care te-au uns pe suflet. Daca discutam de un Bucuresti - Oradea deja cineva s-ar putea sa se rusineze. But then again, who cares?

 

Craciun Fericit!

Link to comment
Share on other sites

pe hartie 525d e mai rapid decat 318i, asta daca reusesti sa descifrezi cele cateva date tehnice care te-au uns pe suflet. Daca discutam de un Bucuresti - Oradea deja cineva s-ar putea sa se rusineze. But then again, who cares?

 

Craciun Fericit!

 

Craciun Fericit si tie :)

 

Uite de ce se inflameaza discutiile... Nu se intelege ca diesel-ul este o masina care nu este facuta pentru fugareala... Compari 535i cu 330d... sunt cam apropiate, nu? Adica un diesel turbo, cu injectie directa e un pic mai slab ca performante decat un benzinar aspirat care in afara de VANOS nu are alte artificii si chitibusuri (din cate am inteles VANOS e omologul COMMON-RAIL-ului de la diesel, nu sunt 100% sigur...). Dar daca am compara supra-alimentatele cu supra-alimentatele si aspiratele cu aspiratele? Ei? Cum ar iesi? Cred c-ar fi baie de sange... Ca atunci 535i-ul ala de care zici tu ar avea probabil vreo 400-490cp care ar zbura ca furtuna pe langa cei 204cp d ela diesel-ul supra-alimentat...

Sa ne-ntelegem clar: diesel-ul e o masina f buna atunci cand e folosita la ce stie sa faca ea mai bine si nu e comparata aiurea cu chestii "out of it's league". Astfel de comparatii sunt stupide si puerile la fel cum sunt liniutele intre masini si motociclete.

 

Bravo! Asta e concluzia care ar trebui trasa...nu cele care incept cu "stai asa ca totusi...."!

 

Sarbatori fericite tuturor!....si ca sa raspund direct initiatorului de topic, DA alegem un BMW :) !

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.