Jump to content

Hai s-o luam de la zero.


Guest thesorcerer

Recommended Posts

Pai pune si tu 10 milioane media la o revizie de ulei si filtre la reprezentanta plus cauciucuri,placute frana si alte consumabile care se schimba oricum.Depinde foarte mult si stilul tau de condus ca poti sa schimbi placutele la 25mii km sau 40mii km...la fel si cauciucurile.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 228
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest thesorcerer

Ideea nu e sa se miste de pe loc, ...

ideea e sa zboare :)

am avut 320d de 2445 cmc, si faceam si masini pe bezina la semafor,

o duceam pana la 90 km/h in a 2-a, desi era diesel,

 

Avea matorul puternic pt caroseria lui.

Link to comment
Share on other sites

daca pentru asta iti iei bmw...o sa scoti lunar banii din buzunar la service

te vei plange ca auzi bataie la motor,ca nu trage bine

crezi ca la un diesel-ar ii place sa il fortezi asa?

bmw seria 3 si seria 5 sunt masini de familie,nu de fitze

si apropo cum modifici un 320d?

de fapt cum vrei sa ''il faci''?

ii pui 30 cai in plus..normal si consumul va fi mai mare :) si ce rezolvi?

ca un passat 4 motion cu 170 cai tot de ''face''

Link to comment
Share on other sites

Guest thesorcerer
daca pentru asta iti iei bmw...o sa scoti lunar banii din buzunar la service

te vei plange ca auzi bataie la motor,ca nu trage bine

crezi ca la un diesel-ar ii place sa il fortezi asa?

bmw seria 3 si seria 5 sunt masini de familie,nu de fitze

si apropo cum modifici un 320d?

de fapt cum vrei sa ''il faci''?

ii pui 30 cai in plus..normal si consumul va fi mai mare :) si ce rezolvi?

ca un passat 4 motion cu 170 cai tot de ''face''

 

am auzit cazuri cand dupa chip-tuning consumul scade, de la 8 la 6 ...

mda, naspa cu VW ... pai tu ce recomanzi atunci ?

 

sa-mi iau de 5000 un BMW mai vechi si de 5000 sa-l tunez sa pape asfalt ?

Link to comment
Share on other sites

benzina...nu mai sta pe ganduri

 

deci ... 320 benzina ... macar stiu ce-o sa caut ...

 

Thank you all for help !

 

buna alegere ! ai sa vezi ca desi nu are valoare asa mare cuplul la modelele benzina comparativ cu cele diesel,la 3500rot/min chiar si in treapta a 5-a,doar daca ai ciupit putin acceleratia ai sa simti ca trage suficient iar sunetul celor 6 cilindri te vor gadila placut la ureche;poate ca in trafic urban,aglomerat se descurca mai bine diesel-ul(sprint,consum) dar daca ai sansa sa faci drumuri lungi(preferabil autostrazi),alege neaparat un 6 cilindri benzina;crede-ma ca poti scoate un consum rezonabil si cu astfel de motoare;eu tocmai am scos ieri pe ruta Munchen-Viena un consum de 8,8l/100km(masurat la pompa) cu ,,micutul'' 320i de 170cp si mers nu chiar incet dar nici foarte tare din cauza vremii nefavorabile;daca ii dai ulei bun,benzina buna(mai greu in Romania) si nu scoti ,,untul'' dintr-un astfel de motor tot timpul,cred ca te va duce multi km fara probleme;ia in considerare si faptul ca din 2002,modelele pe benzina au norma euro 4;

ca fapt divers, am observat prin Munchen mai multe modele e46 320i,325i si 330i decat variantele e46 diesel si neasteptat de multe modele cabrio ale aceluiasi e46,chiar in plin sezon de iarna;

cred totusi ca cel mai bun compromis dintre modelele pe benzina(performante vs consum) il reprezinta 325i;nu stiu cum te-ai descurca cu noua taxa de inmatriculare dar bafta oricum !

Link to comment
Share on other sites

Guest thesorcerer
pana la urma se ajunge la un M3 sh, la 10000 se gasesc... :)

 

Man, alegerea imi apartine si nu ma influenteaza nimeni, asa ca nu zice de 2 ori M3 :)

Off ce dileme.

Daca aveam bani mai multi nu ma mai stresam atat.

 

Imi luam un 320xd si gata.

 

Nu stiu ca pasiunea asta e asa mare pt BMW ... si bugetul asa mic, si nu stiu cum sa gasesc o cale de mijloc.

 

M-as multumi cu un M3 din 2005 sa zicem, dar nu se poate si e trist ! :)

Link to comment
Share on other sites

Eu am 320d si nu as lua benzina decat daca ar fi macar 325i.Momentan nu exista motor sub 2500cmc care sa depaseasca dieselul atat la performante cat si la consum.E adevarat ca costurile de intretinere sunt un pic mai mari la diesel decat la benzinar dar diesel-ul recupereaza la alte capitole (aici ma refer la motoare de 2000cmc).

 

 

+1

Link to comment
Share on other sites

Guest thesorcerer
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

cu un chip tuning poti ajunge linistit la 200 cai putere

deci

poti face si un audi a6 :)

 

ah ... arata bine de tot !

Pai cred ca asa ceva imi treb dc vreau sa bag bani in el in viitor.

Macar sa am in ce sa bag !

Si la urma urmei nu-mi iau BMW sa ma faca un VW, nu ? :)

BMW rulez !

Link to comment
Share on other sites

daca pentru asta iti iei bmw...o sa scoti lunar banii din buzunar la service

te vei plange ca auzi bataie la motor,ca nu trage bine

crezi ca la un diesel-ar ii place sa il fortezi asa?

bmw seria 3 si seria 5 sunt masini de familie,nu de fitze

si apropo cum modifici un 320d?

de fapt cum vrei sa ''il faci''?

ii pui 30 cai in plus..normal si consumul va fi mai mare :) si ce rezolvi?

ca un passat 4 motion cu 170 cai tot de ''face''

 

am auzit cazuri cand dupa chip-tuning consumul scade, de la 8 la 6 ...

mda, naspa cu VW ... pai tu ce recomanzi atunci ?

 

sa-mi iau de 5000 un BMW mai vechi si de 5000 sa-l tunez sa pape asfalt ?

 

Pai tu ce masina cauti de fapt.Sa fuga rau de tot si sa coste cat mai putin intretinerea si benzina?

Poate BMW-ul nu este cea mai buna alegere. :)

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Ideea nu e sa se miste de pe loc, ...

ideea e sa zboare :)

am avut 320d de 2445 cmc, si faceam si masini pe bezina la semafor,

o duceam pana la 90 km/h in a 2-a, desi era diesel,

 

Avea matorul puternic pt caroseria lui.

 

Din ce an era masina asta ? :)

Avea motorul schimbat ?

Link to comment
Share on other sites

Guest thesorcerer
benzina...nu mai sta pe ganduri

 

deci ... 320 benzina ... macar stiu ce-o sa caut ...

 

Thank you all for help !

 

buna alegere ! ai sa vezi ca desi nu are valoare asa mare cuplul la modelele benzina comparativ cu cele diesel,la 3500rot/min chiar si in treapta a 5-a,doar daca ai ciupit putin acceleratia ai sa simti ca trage suficient iar sunetul celor 6 cilindri te vor gadila placut la ureche;poate ca in trafic urban,aglomerat se descurca mai bine diesel-ul(sprint,consum) dar daca ai sansa sa faci drumuri lungi(preferabil autostrazi),alege neaparat un 6 cilindri benzina;crede-ma ca poti scoate un consum rezonabil si cu astfel de motoare;eu tocmai am scos ieri pe ruta Munchen-Viena un consum de 8,8l/100km(masurat la pompa) cu ,,micutul'' 320i de 170cp si mers nu chiar incet dar nici foarte tare din cauza vremii nefavorabile;daca ii dai ulei bun,benzina buna(mai greu in Romania) si nu scoti ,,untul'' dintr-un astfel de motor tot timpul,cred ca te va duce multi km fara probleme;ia in considerare si faptul ca din 2002,modelele pe benzina au norma euro 4;

ca fapt divers, am observat prin Munchen mai multe modele e46 320i,325i si 330i decat variantele e46 diesel si neasteptat de multe modele cabrio ale aceluiasi e46,chiar in plin sezon de iarna;

cred totusi ca cel mai bun compromis dintre modelele pe benzina(performante vs consum) il reprezinta 325i;nu stiu cum te-ai descurca cu noua taxa de inmatriculare dar bafta oricum !

 

mersic, oricum o sa fiu aici sa va tin la curent, sa va intreb, prin Aprilie-Mai vreau sa mi-l iau.

Dar deja m-am apucat de cautat ca nu prea mai am rabdare. :)

Link to comment
Share on other sites

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

cu un chip tuning poti ajunge linistit la 200 cai putere

deci

poti face si un audi a6 :)

 

 

de ce sa se mai incurce cu chip tuning? cum am recomandat si mai sus,isi poate lua direct 325i 192cp originari din fabrica; pacat totusi ca nu sunt autostrazi in tara ca sa valorifice cum trebuie potentialul unei astfel de masini.

Link to comment
Share on other sites

Guest thesorcerer
Ideea nu e sa se miste de pe loc, ...

ideea e sa zboare :)

am avut 320d de 2445 cmc, si faceam si masini pe bezina la semafor,

o duceam pana la 90 km/h in a 2-a, desi era diesel,

 

Avea matorul puternic pt caroseria lui.

 

Din ce an era masina asta ? :)

Avea motorul schimbat ?

 

nu, era un uruletz din 1987 cu 2445 cmc, diesel. (DJ-10-END in Craiova.)

 

treapta 1 pana la 50-60, treapta a 2-a pana la 90. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest thesorcerer
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

cu un chip tuning poti ajunge linistit la 200 cai putere

deci

poti face si un audi a6 :)

 

 

de ce sa se mai incurce cu chip tuning? cum am recomandat si mai sus,isi poate lua direct 325i 192cp originari din fabrica; pacat totusi ca nu sunt autostrazi in tara ca sa valorifice cum trebuie potentialul unei astfel de masini.

 

Stai linistit ca se gasesc strazi, ea sa pape asfalt ! :)

Link to comment
Share on other sites

325i e un bun compromis insa nu stiu cat costa unul in bune conditii.Dintre cele doua 320i si 320d alege cel care iti place cel mai mult dupa cele le testezi pe amandoua.
Link to comment
Share on other sites

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

cu un chip tuning poti ajunge linistit la 200 cai putere

deci

poti face si un audi a6 :)

 

 

de ce sa se mai incurce cu chip tuning? cum am recomandat si mai sus,isi poate lua direct 325i 192cp originari din fabrica; pacat totusi ca nu sunt autostrazi in tara ca sa valorifice cum trebuie potentialul unei astfel de masini.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

asta ii super

Link to comment
Share on other sites

Guest thesorcerer
cine stie ce-o sa mai fie peste 5 luni... cu criza asta poate iei ceva bun de tot cu 10000.

 

sa te-auda Dumnezeu, ... e nevoie ca toata lumea sa intre in criza mondiala ca sa-mi iau eu masina.

Mai stii, criza asta o fi din cauza mea :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.