Jump to content

E34 525i 24V (1992)


Piovra

Recommended Posts

M-am hotarat sa imi pun si eu masina aici.

 

E vorba despre un E34 525i 24V, motor M50B25 de 192CP, fabricata luna 06/1992.

 

Am cumparat-o in primavara lui 2006 cu 3200 euro si am mai bagat de atunci in ea cred ca vreo 9000 ca sa o aduc intr-o stare in care sa se poate spune ca arata a masina. Masina este si a fost tavalita prin Romania, cartea de indentitate e de fapt un duplicat pe care eu sunt al 4lea proprietar. Din cate stiu, cand pierzi cartea si soliciti un duplicat, nu mai apar toti proprietarii anteriori si era o metoda folosita pentru a ascunde numarul adevarat al proprietarilor. Nu sunt sigur de asta insa, s-ar putea sa ma insel.

 

Am cumparat-o la 293,000 sau 297,000 km nu mai stiu exact, acum are pe bord 329,000 km. Nu m-a interesat numarul de km cand am cumparat-o. Am mers cu ea mai mult prin Bucuresti si mai rar in afara Bucurestiului, n-am facut cu ea drumuri spre localitati aflate la mai mult de 300 km.

 

Cand am cumparat-o, nu cautam BMW, cautam Mercedes W124, avusesem inainte un Mercedes W123 200D. Dar aveam multi prieteni care avusesera E30, E34, E36. Nu gaseam un W124 calumea si toti cereau cam peste 4500 pe ele atunci, mi s-a parut mult, si am zis sa ma uit si la BMW, l-am vazut pe asta, am sunat, m-am dus l-am vazut si dupa o saptamana de negocieri l-am cumparat. Cum m-am urcat in masina in dreapta, m-a atras interiorul gri intretinut ( asa mi s-a parut la vremea respectiva, ca era intretinut), si faptul ca motorul parea sa fie in toate mintile lui si am trecut peste faptul ca handlingul, directia etc erau praf.

 

Pe langa banii bagati in ea, am pierdut si foarte mult timp, a fost prima si va fi ultima masina la care voi cheltuit atatea resurse. Ceea ce i-am facut a fost sa o aduc cat de cat pe o linie de plutire, oricum va avea nevoie de revizii dese, am de gand sa imi iau o masina mult mai noua, nu stiu daca tot BMW. Vreau ceva tot cu tractiune spate insa si ceva cu care sa nu pierd timp cu reparatul, ci numai cu condusul.

 

Am poze si de mai demult, si i-am facut si acum un set de poze. O sa le pun cand am timp, si o sa mai scriu si ce dotari a avut si are acum masina, si ce piese am schimbat la ea, adica aproape TOTUL :) La motor inca nu am umblat si nici nu stiu daca mai am chef.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pai in mare am schimbat cam totul cu piese BMW sh, respectiv piese BMW noi sau pe producator. Le-am schimbat pe parcursul a 2 ani si ceva.

 

Repere mari schimbate: faruri, cardan, diferential, caseta de directie, arcuri, amortizoare, flanse amortizoare, jante, parbriz (de 3 ori), catalizatoare, toba intermediara, toba finala, 1 planetara

 

Upgradeuri: scaune fata M5, proiectoare, semnale albe fata, stopuri spate cu semnal alb, instalatia de spalat faruri (+ toate duzele noi), aer conditionat, oglinzi incalzite, perdeluta electrica spate, oglinda retrovizoare automata, parasolare luminate, lampile interioare cu lumina de citit, maneta si manson frana de mana din piele.

 

Am mai schimbat: curea agregate si rolele intinzatoare, pompa servodirectie, furtune servodirectie, pompa apa, termostat (de 2 ori), capac termostat, electrovalvele de incalzire (cred ca s-au stricat iar), furtune de apa, furtune de aer, pompa benzina, furtune de benzina, bobine, bujii, garnitura capac tacheti, sonda lambda, sonda dubla 90/98 grade din radiator, rotita 0.1.2.3.4 de la A/C, puntea spate, elementele de directie de la puntea fata: bascule, capete de bara, bara intermediara, semi-caseta, bielete antiruliu (majoritatea de 2 ori), discuri de frana fata, discuri de frana spate, set de reparatie la amortizoarele de la etrieri, simering de palier, simeringuri cutie, simeriguri diferential, set ambreiaj (de 2 ori), flansa cardan, rulment cardan, cap cardan, tampoane cutie (de 2 ori), incuietoare torpedou (de 2 ori), macara usa dreapta fata, motorasul inchidere usa dreapta fata, intrerupatoarele de la usi, zeci de cleme si clipsuri, becuri Philips NightGuide 3in1 la faruri, becuri proiectoare, becuri argintii pt semnal alb, toate becurile din bord si comenzi ale bordului.

 

Imbracat volan in piele, lipit si retusat fetele de usi, retapitat plafon, retapitat polita spate, maner schimbator piele, manseta schimbator piele (de 2 ori), ornamente interioare de prag

 

Vopsit integral, plus embleme fata-spate, bandouri, capacele din bara fata, capacul mic din bara spate (de 2 ori), balamaua usitei de la rezervor.

 

Spalat tapiteria si tot interiorul, portbagajul de vreo 3 ori.

 

Nimicuri, cum ar fi: cutie de depozitare in roata de rezerva, tavita pentru portbagaj, folie protectare pentru faruri si proiectoare

 

Accesorii, bare transversale pentru plafon, 2 suporti bicicleta.

 

Cauciucurile nu le mai pun la socoteala ca sunt consumabile, bineinteles a mai fost un set de placute fata-spate, ulei pentru diferential (de 2 ori), ulei pentru cutie (de 2 ori), lichidul de frana si antigelul de mai multe ori, mai multe stergatoare, inclusiv OEM. Deci pentru rautaciosi, masina nu inghite numai benzina si ulei. Cat despre asigurari, RCA n-am avut vreo 2 luni ca nu mi-am dat seama ca expirase si impozit parca nu l-am platit pe a 2a jumatate a lu 2008. Obligatiile pentru stat si pentru terti raman cum e si logic la urma. :)

 

Geometria cred ca am facut-o de vreo 10 ori, cum schimbam un brat, luam o groapa de mi se parea mie ca trage nu stiu cum ii faceam iar geometria. Sunt obsedat cu geometria asta.

 

... mi-a luat ceva timp sa ma gandesc cam tot ce am schimbat, sigur am uitat unele chestii, deci in afara de motor si cutie si tabla si bancheta spate am schimbat cam tot (chiar si portbagajul l-am schimbat)

 

Acum sunt la faza cu montatul perdelutei electrice, e demontat tot ce e in spate, bancheta spate, polita spate, centuri, stalpii laterali spate.

 

Masina arata binisor zic eu si merge bine pentru cei 330 de mii de km. O sa scriu mai pe larg si o sa pun si poze, trebuie sa imi fac timp pentru asta.

Pacat ca e doar un 525 si nu un M.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Mi-am mai adus aminte de: bucsi punte spate (de 2 ori, cine mi le-a montat prima oara nu le-a strans bine), toate piesele de la timonerie, inclusiv un bat de Z3M pe post de short-shift, ornamente noi pentru centuri la bancheta si spatarul spate, o chestie din aia in care prinzi centura in spate... si probabil mai sunt.

 

Aaa am mai facut un upgrade foarte practic: plansa din jurul schimbatorului e de la un M5, e super comod sa tii acolo telefonul, portofelul etc. fara sa zboare. De pe cea stock imi zburau mereu.

 

Tot ce am schimbat am schimbat ca era stricat / uzat. Inclusiv farurile, tapiteria, cardanul..

Upgaredurile le-am vazut iar ca pe o necesitate. Pe serpentine isi facea simtita prezenta lipsa scaunelor sport, lipsa instalatiei de spalat faruri am simtit-o cand pe un drum noaptea, cu mazga pe jos, dupa mers mult in spatele unui TIR, am reusit sa-l depasesc si eram in bezna totala, farurile acoperite total cu noroi, era sa ies de pe drum in sant. Inca nu am testat sa vad daca instalatia isi face treaba in astfel de situatii..

 

Diferentialul iar, daca nu e autoblocant, atunci degeaba e BMW..

 

Si ca mentiune, nu ma intereseaza absolut nici un fel de tuning imi place ca masina mea sa fie cat mai stock.

 

Mersi de urari, si o sa incerc sa pun poze cat de curand.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

ori ti prea mult la masina ta, ori nu ai ce face cu banii, dar eu imi luam de mult alta masina daca eram in locul tau

daca citeste topicul cineva care urmareste sa cumpere un bmw, cred ca fuge la alta marca. masina mea trebuie sa se mai nasca de inca 4-5 ori ca sa apuce sa vada macar o parte din piesele schimbate de tine...

Bafta in continuare si hai cu pozele :)

Link to comment
Share on other sites

Haha, in ciuda lui Tariceanu. Asta mi-a placut :)

 

Ar mai fi de inlocuit. Acum 1 an, la amortizoarele fata am pus niste aparatori universale la ideea unui mecanic, ca nu s-a priceput sa le monteze pe cele originale, pe care le si cumparasem. Alea originale le-am donat, porcariile de pe masina s-au rupt si imi freaca in tija de la amortizor. Le-am cumparat din nou pe cele originale sa le schimb.

Am comandat oglinda stanga incalzita de la @grozadan, la cea pe care o am s-a stricat mini-termostatul de pe circuitul de incalzire, deci a ramas fara incalzire. Trebuie sa vina in ianuarie.

 

Am mai luat oringurile de la injectoare si vreau sa curat injectoarele cu ultrasunete.

 

Trebuie sa imi vina in ianuarie si cele 6 garnituri de admisie aer dintre galeria de admisie si cilindri. Vreau sa schimb din nou garnitura de la capacul de la tacheti, pentru ca din moment ce am putin ulei pe langa bujii, inclin sa cred ca a fost montata prost.

 

Ma gandesc sa-i schimb si sonda lambda cu una BMW originala, am pus acu 2 ani una universala Bosch, si o banuiesc ca nu isi face treaba ca lumea, prin prisma consumului ridicat si a faptului ca evacuarea miroase a benzina nearsa cand forjez.

 

Capacul pe unde pui ulei e al doilea original pe care il cumpar, anul trecut l-am mai cumparat o data si vad ca a inceput iar sa arunce cu ulei pe la el.

 

Cam astea ar mai fi...

 

 

2 au fost la numar defectiunile care m-au facut sa nu ma mai pot deplasa cu masina, necesitand tractare.

 

- in 2007 mi-a murit pompa de benzina. Eram pe langa casa, tocmai plecasem, am mers un pic si motorul s-a oprit si nu mai pornea. Desi era prima oara cand se strica, am intuit corect ca era pompa de benzina.

 

- in 2008 mi s-a spart un furtun mare de antigel de sub admisie si mi-a curs jumate din antigel, a trebuit sa astept dupa el, ocazie cu care am mai cumparat inca 2 furtunase de antigel aflate tot sub galeria de admisie. S-a intamplat din fericire tot pe langa casa, de data asta cand ma intorceam acasa.

Link to comment
Share on other sites

Poze la 3 luni de cand cumparasem masina.

 

post-1853-1230383408_thumb.jpg post-1853-1230383417_thumb.jpg post-1853-1230383422_thumb.jpg

post-1853-1230383433_thumb.jpg

post-1853-1230383428_thumb.jpg

 

Farurile erau cele vechi, aveau crapaturi in ele, in cel de pe partea dreapta intra apa si inotau pesti. Lumina facuta de ele era ca si inexistenta, erau bune doar ca eram vazut in trafic noaptea.

 

Vopseaua era foarte matuita, erau vreo trei nuante, intr-un loc pe aripa spate dreapta ii lipsea lacul. Bandourile de pe usi erau ruginite la capete si desprinse din cleme. Embleme zgariate si curatate. Masina in schimb se vede ca avea linie. Nu m-a interesat exteriorul si nu m-am atins de el pana cand nu am facut-o sa mearga cum trebuie.

 

Puntea spate o pusesem cu totul de la un 525 de Germania dezmembrat, ca lovisem roata dreapta spate de o bordura destul de violent. De fapt lovise cauciucul, care s-a taiat, dar tot nu-mi placea ceva la cum statea masina pe drum. Bucsile de la punte le-am schimbat si pe ele, probabil cu unele no-name, atunci nu m-a interesat si nici nu stiam prea multe despre masina. 2 ani mai tarziu aveam sa constat ca nu fusese stransa bine cea de pe dreapta. Vreo 4 luni mi-a luat sa imi dau seama de unde se auzea bataia. :)

 

Mai imi vanduse cineva un diferential autoblocant cu 100 de euro, eram foarte fericit ca am autoblocant, raportul lui nu era cel care trebuie si de asta mi-am dat seama mult mai tarziu. In loc de 3,23 era 3,64, vitezele erau mai scurte. Neputand insa sa merg cu mai mult de 160kmh din cauza jocului din volan, a directiei proaste datorata amortizoarelor si bratelor fata uzate si nestiind prea multe despre masina, nu prea mi-am dat seama atunci.

 

Amortizoarele erau terminate si le umplusem cu gaz la un "nea gica".

 

Bara fata era rupta in vreo 3 locuri prin partea de jos, desi nu se vede in poze. Mai tarziu a avut grija una sa nu-mi cedeze trecerea, ocazie cu care m-am ales cu bara fata si o aripa stanga fata noi, ambele neoriginale.

 

Volanul era praf, si ii cumparasem din targ o husa din piele cu care am mers cam 1 an. :) Husa de pe scaun era de la fostul proprietar, tapiteria scaunului de la sofer era intreaga, dar dadea semne ca o sa se rupa, asa ca am pastrat husa. Pe cea de pe scaunul pasagerului am aruncat-o. Dupa vreo cateva luni, a inceput sa ma enerveze tigania cu husa-maieu si am aruncat-o si pe cea de la sofer. Scaunul se deteriora vazand cu ochii si in vara lui 2008 inainte sa le monteze pe cele sport de M5, sezutul si spatarul erau rupte pe o suprafata mare.

 

Masina a avut si folie pe luneta si geamurile spate. Ma tot oprea politia, arata si tiganita, si i-am curatat folia. Mi-a placut mult mai mult cum arata fara folie.

 

Dar o sa descriu pe larg stricaciunile pe care le avea cand am cumparat-o.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Poze de prin nov 2006 dintr-o excursie pe la Sibiu si imprejurimi.

 

post-1853-1230384938_thumb.jpg

 

Rasinari:

post-1853-1230384944_thumb.jpg post-1853-1230384950_thumb.jpg

 

Gura Raului:

post-1853-1230384956_thumb.jpg post-1853-1230384962_thumb.jpg post-1853-1230384970_thumb.jpg

 

barajul

post-1853-1230384975_thumb.jpg post-1853-1230386755_thumb.jpg

 

 

Intre timp mai schimbasem toba finala. Cea cu care am cumparat masina era gaurita si isi marise gaura, m-a tot oprit politia si mi-a atras atentia de vreo 10 ori pana sa imi ia talonul. Am gasit una de 530, putin mai mare, dar s-a potrivit, am inlocuit-o, am fost la RAR pe Grivita, mi-a facut nu stiu masuratori de sunet si de noxe si mi-a dat talonul inapoi. Sunetul era ok, evacuarea etansa, de noxe oricum nu se puteau lega, dar le-au masurat.

 

Anvelopele erau unele de iarna, sh dar cu carne foarte buna luate de la Autosoft. Le mai am si acum, e a 3a iarna cu ele, dar deja parca nu mai au asa buna aderenta ca in iarna trecuta. Anul viitor imi trebuie altele.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Poze din apr 2007 dintr-o excursie la Plaiul Foii.

 

Cu o saptamana inainte ma busise un mos din Vaslui cu ceva gip, prietena a franat brusc la o trecere de pietoni si adormitul mi s-a infipt in spate. Noroc ca n-a fost nimeni ranit de pe trecere. Omul era de o prostie monumentala, deci asa prost rareori am mai vazut in viata mea. Era sa isi mai buseasca masina de vreo 2 ori pana la politie, a mers cu radiatorul spart si fara apa, intr-un cuvant prost-prost-prost. Nu stiu ce a fost in capul meu ca am zis sa-l ajut si n-am mai declarat cu trecerea si l-am ajutat sa ramana cu permisul. Mare greseala, la cat de prost era, trebuia sa-l las fara permis.

 

Reparatia am facut-o pe RCA, a iesit binisor, dar nu excelent. Portbagajul cica a fost inlocuit cu altul SH, restul indreptat. Vopseaua de pe portbagaj avea defecte, dar era incomparabil mai bine decat fusese inainte. M-am ales si cu o bara spate noua neoriginala.

 

Aveam inca amortizoarele si arcurile vechi, nu montasem suspensia noua. Cu suspensia noua n-am mai intrat pe coclauri din astea. Cine a fost la Plaiul Foii stie ca sunt vreo 12-15km parca pe un drum numai pentru Dacii si masini de teren. Mi-a luat oricum vreo ora jumate sa fac drumul ala de 12-15km, am mers foarte foarte incet.

 

post-1853-1230392871_thumb.jpg

post-1853-1230392877_thumb.jpgpost-1853-1230392883_thumb.jpgpost-1853-1230392889_thumb.jpgpost-1853-1230392896_thumb.jpg

post-1853-1230392910_thumb.jpgpost-1853-1230393004_thumb.jpgpost-1853-1230393011_thumb.jpg

post-1853-1230393020_thumb.jpgpost-1853-1230393155_thumb.jpg

 

post-1853-1230393404_thumb.jpgpost-1853-1230393414_thumb.jpgpost-1853-1230393434_thumb.jpgpost-1853-1230393440_thumb.jpg

post-1853-1230393446_thumb.jpgpost-1853-1230393460_thumb.jpgpost-1853-1230393466_thumb.jpgpost-1853-1230393472_thumb.jpg

post-1853-1230393502_thumb.jpgpost-1853-1230393508_thumb.jpgpost-1853-1230393516_thumb.jpg

 

Si o poza in care se vede tapiteria de pe plafon dezlipita cum atarna. Anul asta ajunsese sa atarne toata de la trapa pana in spate.

Motiv pentru care am ales sa o refac la @MARIUS_DESIGN (Marius Soare). A iesit o porcarie. Si-a batut joc. Va rog frumos sa il evitati pe acest individ.

 

post-1853-1230393625_thumb.jpg

 

Mai am un pic si ajung si la poze recente :)

 

Later edit: A se observa in poze si o tiganie de antena exterioara pe aripa stanga spate, pusa acolo in nu stiu ce scop de niste retardati. Am eliminat-o, cu totu cu cablul care ducea pana in bord si acum folosesc antena normala a masinii, adica firele de dezaburire din luneta.

 

I-am montat si o alarma simpla (MAAT se numeste) anul acesta, avusese o tiganie inainte care nu mai mergea, cu cabluri si consumatori care nu stiu ce faceau legati pe direct pe la calculatoare si care imi descarcau bateria in vreo saptamana daca nu mergeam cu masina. Mi-a luat ceva timp sa ma prind de ce tot mi se consuma bateria. Am eliminat insa toate urmele vechii alarme. :)

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Toate la timpul lor :)

 

Poze din feb 2008 cu ocazia unei excursii la Vulcanii Noroiosi.

 

post-1853-1230420349_thumb.jpgpost-1853-1230420355_thumb.jpgpost-1853-1230420362_thumb.jpg

 

Aveam puse faruri noi Hella, folie protectoare 3M pe faruri, semnale albe fata, semnale spate albe Hella. Inca nu aveam becurile de semnal argintii, erau portocalii. Inca nu aveam proiectoare. Bara spate si bara fata noi si vopsite complet pe cheltuiala RCA-urilor vinovatilor de accidente. Capacul din bara spate furat sau pierdut. Aveam arcuri si amortizoare noi, toate bratele de pe fata noi, caseta de directie schimbata. Timoneria noua, brate bucsi tot.

 

post-1853-1230420330_thumb.jpgpost-1853-1230420343_thumb.jpgpost-1853-1230420320_thumb.jpg

 

Volanul imbracat in piele, cu mici defecte a iesit OK. Fetele de usa lipite si retusate; tapiteria de pe ele se dezlipise. In ultima poza se observa si tapiteria de pe tavan care atarna aproape toata.

 

Detectorul din dotare Beltronics Vector 995, luat de pe beltronics.com. Mi l-a adus cineva din State si cand l-am desfacut, avea difuzorul stricat. Mi-a pus un electronist alt difuzor, intre timp s-a stricat si ala si acum am unul de telefon mobil, se aude un pic cam ciudat :)

 

post-1853-1230420337_thumb.jpgpost-1853-1230420389_thumb.jpg

 

Inca nu aveam aer conditionat. Era doar incalzire fara filtru de particule!!! Din care cauza cand dadeam drumul la ventilatie pe 3 dar mai ales 4 imi intra in masina un amestec rafinat si imbatator de praf, bucati de frunze si alte mizerii. :) Din cauza lipsei filtrului masina era si foarte jegoasa si imbacsita inauntru, m-am chinuit mult sa o curat dupa ce am montat A/C. O data am fost la Mania Detailing, baietii de acolo ma stiu drept cel cu BMWul vechi si jegos :)

 

Butonul ala de dezaburire e si el schimbat cam de cand am luat masina, am avut noroc si am gasit pe o masina dezmembrata. Cand am apasat o data pe el, imi intrase degetul prin el si ramasese crapat.

 

Ceasul imi place extrem de mult si am preferat sa-l pastrez, desi aveam posibilitatea sa-i montez OBC.

 

Ca o paranteza, se pare ca la E34 nemtii au avut o scapare, si anume filtrul de particule. Masina n-a fost conceputa cu filtru, si-au dat seama ulterior ca e necesar, si i-a fost gasita o locatie care il face destul de greu de schimbat. Trebuie demontat torpedoul si desfacut destul de mult pana se ajunge la el.

 

Manerul schimbatorului este din piele nou. Cand am cumparat-o avea o tiganie din lemn, probabil din targ. Nici n-am poze, de uratenie ce era. Manseta schimbatorului din imagine e facuta la MB Leather, de frumoasa ce a iesit mi-am cumparata una originala noua. Manerul franei de mana, cel vechi din plastic, si manseta lui, cea veche, din imitatie de piele. Scaunele vechi, cel de la sofer rupt.

 

Presurile sunt cele de velur originale. Acum am unele noi, tot de velur, aceeasi culoare, model de State.

 

Edit: A, inca ceva. Parbrizul e si el schimbat. Cel vechi se crapase. La vremea respectiva nu stiam de diferentele dintre producatorii de parbrize si am pus unul turcesc. Pe langa faptul ca era laminat prost si noaptea era foarte obositor, mi s-a mai si dezlipit. Evitati EUROGLASS ( www.parbrize-euroglass.ro ) cei de pe Splai, intre Vitan si Mihai Bravu. Povestea ar fi aici:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...mp;#entry407499

 

A urmat apoi unul Splintex pus la AGER care si-a luat o piatra sau ceva aruncat de vreun taran de la balcon, ca l-am gasit crapat la vreo 3 zile dupa ce l-am montat si cu o urma mica de lovitura. Am fost nevoit sa pun altul nou, tot Splintex, tot la AGER.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

100 EUR la @MARIUS_DESIGN (Marius Soare) din Bucuresti. A iesit bine, in afara de un gogoloi de lipici care a ramas pe dedesubt cam la ora 10 a volanului, se observa in poza. O sa fac un post separat cu rezultatele lucrarii de tapiterie.

 

Un mare nesimtit. Plafonul mi l-a facut execrabil. Va recomand cu toata caldura sa il evitati. Face ce stie mai bine, sa se tiganeasca. Per total mi-a facut scarba si mai ales lehamite sa mai am de-a face cu el.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.