Jump to content

garda la sol e36


Recommended Posts

Salutare la toti fanii bmw!!!!

Problema mea este garda la sol prea mare pe fata.Am schimbat amortizoare + flanse si pe fata si pr spate,si rezulatatul este dezamagitor:

-stabilitate ok (nu aveam deloc mai ales pe fata)>

-linie :)

-garda la sol fata mai sus cu 4 cm.

-garda la sol spate mai mica,cu cca 2cm.

Ce mai,acum am inaltime fata(sol-aripa) 73 cm si spate 51 cm.

 

Va solicit un sfat,ce sa ii mai fac???

Link to comment
Share on other sites

Si eu am schimbat acum cateva luni arcuri + amortizoare, din cauza ca aveam suspensie sport si nu puteam sa bag masina in garaj. Acum masina arata oribil, pt ca e mult prea ridicata de fata... banuiesc ca arcurile care mi le-a dat ala de la magazin sunt pt un motor in 6 cilindrii, si de aia ridica asa mult... alta explicatie nu gasesc.

Dar intr-un fel sunt bune, acum pot sa parchez linistit in orash, fara sa mai zgariu spoilerul pe fata :)

 

Dupa ce am dat 9 milioane pe 4 arcuri, am gasit pe net niste arcuri reglabile (RACETech :) ), la aprox 600roni, noi...RACETech oare merita ?

Link to comment
Share on other sites

Daca ai putea pune niste poze, ar fi ok.

Ne-am da seama mai bine ce si cum.

ce sa mai bag si poze,ca mi-e urat de ea de imi vine sa mor....un avion care decoleaza...

 

 

dar eu nu am schimbat arcurile...era superba inainte,linie ,tot...doar ca nu era stabila...acum...

 

Si eu am schimbat acum cateva luni arcuri + amortizoare, din cauza ca aveam suspensie sport si nu puteam sa bag masina in garaj. Acum masina arata oribil, pt ca e mult prea ridicata de fata... banuiesc ca arcurile care mi le-a dat ala de la magazin sunt pt un motor in 6 cilindrii, si de aia ridica asa mult... alta explicatie nu gasesc.

Dar intr-un fel sunt bune, acum pot sa parchez linistit in orash, fara sa mai zgariu spoilerul pe fata :)

 

Dupa ce am dat 9 milioane pe 4 arcuri, am gasit pe net niste arcuri reglabile (RACETech :) ), la aprox 600roni, noi...RACETech oare merita ?

nu ma risc...nu se merita...asa e in romanica noastra...service de kkt..piese asijderea...

astept sa vad ce gasesc la bulgari...din 15 ianuarie incep si ei treaba...acolo totul e mai ieftin..

Link to comment
Share on other sites

Si eu am schimbat acum cateva luni arcuri + amortizoare, din cauza ca aveam suspensie sport si nu puteam sa bag masina in garaj. Acum masina arata oribil, pt ca e mult prea ridicata de fata... banuiesc ca arcurile care mi le-a dat ala de la magazin sunt pt un motor in 6 cilindrii, si de aia ridica asa mult... alta explicatie nu gasesc.

Dar intr-un fel sunt bune, acum pot sa parchez linistit in orash, fara sa mai zgariu spoilerul pe fata :)

 

Dupa ce am dat 9 milioane pe 4 arcuri, am gasit pe net niste arcuri reglabile (RACETech :) ), la aprox 600roni, noi...RACETech oare merita ?

merg si la telescoape normale arucrile alea Racetech ?

Link to comment
Share on other sites

Salutare la toti fanii bmw!!!!

Problema mea este garda la sol prea mare pe fata.Am schimbat amortizoare + flanse si pe fata si pr spate,si rezulatatul este dezamagitor:

-stabilitate ok (nu aveam deloc mai ales pe fata)>

-linie :)

-garda la sol fata mai sus cu 4 cm.

-garda la sol spate mai mica,cu cca 2cm.

Ce mai,acum am inaltime fata(sol-aripa) 73 cm si spate 51 cm.

 

Va solicit un sfat,ce sa ii mai fac???

 

Verifica daca le-ai bagat corect si complet in portfuzete. Exista doua modele constructive de amortizor ca sa-i zic asa (ma refer aici la aspect exterior - in zona care o bagi in portfuzeta): In partea inferioara, au niste ghidaje sudate pe corpul amortizorului care intra in despicatura portfuzetei (portfuzeta se comporta asemeni unei cleme elastice care este stransa cu un surub ). Un model de amortizor are aceasta proeminenta dintr-o bucata (un dreptunghi) iar la celalalt, ghidajul este compus dintr-un bolt.

Banuiesc ca tu ai acel model cu bolt, iar din greseala acesta nu a intrat complet in despicatura aia sau se sprijina pe buza superioara a portfuzetei sau este deasupra surubului.

Poti face urmatorul lucru (daca vrei) ridica pe cric, da roata jos, scoate surubul ala care strange portfuzeta pentru a bloca amortizorul, asigura-te ca acea piesa de ghidare sudata in partea de jos a amortizorului (pe corpul lui) se afla orientata pe directia despicaturii si loveste usor cu un ciocan in portfuzeta (ai grija sa nu lovesti altceva pe acolo). Daca nu e orientat pe despicatura, misca de volan stanga dreapta (cu surubul ala scos si masina asigurata). Daca e cum am zis cu bolt, asta trebuie sa treaca de surub. Ai sa vezi ca la un moment dat "scapa" si intra cu un usor soc daca este cum cred eu.

Distanta dintre surubul portfizetei (masurat de jos) si buza superioara este de 40 mm :)

 

Doar o parere

Link to comment
Share on other sites

Salutare la toti fanii bmw!!!!

Problema mea este garda la sol prea mare pe fata.Am schimbat amortizoare + flanse si pe fata si pr spate,si rezulatatul este dezamagitor:

-stabilitate ok (nu aveam deloc mai ales pe fata)>

-linie :)

-garda la sol fata mai sus cu 4 cm.

-garda la sol spate mai mica,cu cca 2cm.

Ce mai,acum am inaltime fata(sol-aripa) 73 cm si spate 51 cm.

 

Va solicit un sfat,ce sa ii mai fac???

parerea mea e :ceva normal deoarece pe suspensia standard la e36 fata spatiul mai mare intre aripa si roata ,pe cand spatele e exact invers...dar masina in sine (daca cauciucurile sunt acceasi dimensiune fata spate)iti da impresia vizuala ca ar sta mai ridicata de spate.la tine daca nu e asa problema e sigur din arcuri...telescoapele nu ridica masina,si nici nu o coboara...doar arcurile uzate sau mai putin uzate pot face lucru asta

Link to comment
Share on other sites

Salutare la toti fanii bmw!!!!

Problema mea este garda la sol prea mare pe fata.Am schimbat amortizoare + flanse si pe fata si pr spate,si rezulatatul este dezamagitor:

-stabilitate ok (nu aveam deloc mai ales pe fata)>

-linie :)

-garda la sol fata mai sus cu 4 cm.

-garda la sol spate mai mica,cu cca 2cm.

Ce mai,acum am inaltime fata(sol-aripa) 73 cm si spate 51 cm.

 

Va solicit un sfat,ce sa ii mai fac???

parerea mea e :ceva normal deoarece pe suspensia standard la e36 fata spatiul mai mare intre aripa si roata ,pe cand spatele e exact invers...dar masina in sine (daca cauciucurile sunt acceasi dimensiune fata spate)iti da impresia vizuala ca ar sta mai ridicata de spate.la tine daca nu e asa problema e sigur din arcuri...telescoapele nu ridica masina,si nici nu o coboara...doar arcurile uzate sau mai putin uzate pot face lucru asta

 

Daca zici tu asa... O fi cum zici :) dar arcurile se pare ca n-au fost inlocuite....Eu unul am dat de o chestie asemanatoare saptamana trecuta...Proprietarul a schimbat amortizoarele in parcare cu ajutorul unui mecanic care se pare ca s-a cam grabit...Masina arata exact asa cum o descrie valithemen.

In fine

Link to comment
Share on other sites

Salutare la toti fanii bmw!!!!

Problema mea este garda la sol prea mare pe fata.Am schimbat amortizoare + flanse si pe fata si pr spate,si rezulatatul este dezamagitor:

-stabilitate ok (nu aveam deloc mai ales pe fata)>

-linie :)

-garda la sol fata mai sus cu 4 cm.

-garda la sol spate mai mica,cu cca 2cm.

Ce mai,acum am inaltime fata(sol-aripa) 73 cm si spate 51 cm.

 

Va solicit un sfat,ce sa ii mai fac???

parerea mea e :ceva normal deoarece pe suspensia standard la e36 fata spatiul mai mare intre aripa si roata ,pe cand spatele e exact invers...dar masina in sine (daca cauciucurile sunt acceasi dimensiune fata spate)iti da impresia vizuala ca ar sta mai ridicata de spate.la tine daca nu e asa problema e sigur din arcuri...telescoapele nu ridica masina,si nici nu o coboara...doar arcurile uzate sau mai putin uzate pot face lucru asta

 

Daca zici tu asa... O fi cum zici :) dar arcurile se pare ca n-au fost inlocuite....Eu unul am dat de o chestie asemanatoare saptamana trecuta...Proprietarul a schimbat amortizoarele in parcare cu ajutorul unui mecanic care se pare ca s-a cam grabit...Masina arata exact asa cum o descrie valithemen.

In fine

 

nu stiu ce sa ii mai fac...arata oribil...avion...

Link to comment
Share on other sites

Va solicit un sfat,ce sa ii mai fac???

parerea mea e :ceva normal deoarece pe suspensia standard la e36 fata spatiul mai mare intre aripa si roata ,pe cand spatele e exact invers...dar masina in sine (daca cauciucurile sunt acceasi dimensiune fata spate)iti da impresia vizuala ca ar sta mai ridicata de spate.la tine daca nu e asa problema e sigur din arcuri...telescoapele nu ridica masina,si nici nu o coboara...doar arcurile uzate sau mai putin uzate pot face lucru asta

 

Daca zici tu asa... O fi cum zici :) dar arcurile se pare ca n-au fost inlocuite....Eu unul am dat de o chestie asemanatoare saptamana trecuta...Proprietarul a schimbat amortizoarele in parcare cu ajutorul unui mecanic care se pare ca s-a cam grabit...Masina arata exact asa cum o descrie valithemen.

In fine

 

acolo e vorba de mecanic :) DanS tu vrei sa zici ca amortizoarele ridica masina?

Edited by batory
Link to comment
Share on other sites

Asa am patit eu la e30,nu mai suportam garda mica la sol si am vrut sa o inalt si am luat arcuri pe fata de 324 e30 si eu aveam motor de 1.8 m40 ,ce m-am enervat atunci parea salupa din aceia vietnameza,vroiam sa ma uit la ea doar din fata si din spate ca din lateral....imi puneam mainile in cap,dar in ziua cand vroiam sa ai tai din arcuri am vanduto ,dar ati spun masina joasa nu merita in la soselele noastre,ati recomand jante pe 15 in 5 raze(sunt si aspectoase si practice), cauciucuri pe 60 la e36.
Link to comment
Share on other sites

Asa am patit eu la e30,nu mai suportam garda mica la sol si am vrut sa o inalt si am luat arcuri pe fata de 324 e30 si eu aveam motor de 1.8 m40 ,ce m-am enervat atunci parea salupa din aceia vietnameza,vroiam sa ma uit la ea doar din fata si din spate ca din lateral....imi puneam mainile in cap,dar in ziua cand vroiam sa ai tai din arcuri am vanduto ,dar ati spun masina joasa nu merita in la soselele noastre,ati recomand jante pe 15 in 5 raze(sunt si aspectoase si practice), cauciucuri pe 60 la e36.

 

Arcurile nu le-a schimbat, dar sigur nu au fost introduse complet amortizoarele in portfuzete (stranse cu acel surub, portfuzetele care sunt asemenea unor bucsi elastice, au strans amortizorul si acesta ramane fix). Chestia care am intalnit-o eu era ca modelul original avea acel opritor din partea de jos al corpului amortizorului ca o lama iar cele noi aveau acest opritor format din doua bolturi mici sudate pe corp si care erau imitau prin dispunere, opritorul initial (original). Ma refer aici la distanta dintre ele.

Acel opritor are rolul de a face ca amortizorul sa se roteasca in jurul axei lui, solidar cu portfuzeta care se roteste ca urmare a intentiei de viraj transmisa de bieleta casetei de dir. (el intra in despicatura portfuzetei). Asa cum i-am raspuns colegului de mai sus, eu sunt pentru acea forma initiala (lama...sau sa-i spunem un dreptunghi... :) ) fiindca nu te lasa sa gresesti cand il bagi in portfuzeta si odata ce l-ai bagat si ai bagat si surubul ala de blocare este totul ok. (japonezii aia de la Toyota numesc asta Poka Yoke...sau mistake proof...adica nu poti sa gresesti.. :) ..scuze, am lucrat la ei o gramada si mi s-a imprimat pe creier...).

In cazul intalnit de mine, in locul acestui dreptunghi existau acele boltiri iar din greseala, in loc sa fie ambele sub surubul de strangere, era unul sub si unul peste....Mecanicul initial, a masurat cat iesea in jos din portfuzeta amortizorul original si s-a luat dupa asta....(la mine amortizoarele BOGE au iesit mai mult decat cele BMW originale) S-a nimerit sa fie cu unul din bolturile alea peste surub (vezi poza mea de mai sus). Eu am dat afara surubul, am miscat stanga dreapta de portfuzeta, si amortiz. au intrat complet. La fel ca si in cazul lui valithemen, statea mai sus de bot, si era oribil. Amortizoarele pot ridica masina de bot daca nu sunt introduse COMPLET. In acest caz nu mai vorbim de cursa, portanta etc. La introducere incompleta, cursa tijei se face dar pe distanta mai mica si practic nu e subjectul topicului asta. Daca erau arcuri schimbate...era alta treaba....dar asa. Eu unul zic ca asta e cazul lui Vali. Asieta masinii e modificata de pozitia amortizorului (care e practic un corp incompresibil...adica tzeava ....ca de asta e vorba). Incerc sa fac ceva poze si le postez.

Link to comment
Share on other sites

Asa am patit eu la e30,nu mai suportam garda mica la sol si am vrut sa o inalt si am luat arcuri pe fata de 324 e30 si eu aveam motor de 1.8 m40 ,ce m-am enervat atunci parea salupa din aceia vietnameza,vroiam sa ma uit la ea doar din fata si din spate ca din lateral....imi puneam mainile in cap,dar in ziua cand vroiam sa ai tai din arcuri am vanduto ,dar ati spun masina joasa nu merita in la soselele noastre,ati recomand jante pe 15 in 5 raze(sunt si aspectoase si practice), cauciucuri pe 60 la e36.

 

Arcurile nu le-a schimbat, dar sigur nu au fost introduse complet amortizoarele in portfuzete (stranse cu acel surub, portfuzetele care sunt asemenea unor bucsi elastice, au strans amortizorul si acesta ramane fix). Chestia care am intalnit-o eu era ca modelul original avea acel opritor din partea de jos al corpului amortizorului ca o lama iar cele noi aveau acest opritor format din doua bolturi mici sudate pe corp si care erau imitau prin dispunere, opritorul initial (original). Ma refer aici la distanta dintre ele.

Acel opritor are rolul de a face ca amortizorul sa se roteasca in jurul axei lui, solidar cu portfuzeta care se roteste ca urmare a intentiei de viraj transmisa de bieleta casetei de dir. (el intra in despicatura portfuzetei). Asa cum i-am raspuns colegului de mai sus, eu sunt pentru acea forma initiala (lama...sau sa-i spunem un dreptunghi... :) ) fiindca nu te lasa sa gresesti cand il bagi in portfuzeta si odata ce l-ai bagat si ai bagat si surubul ala de blocare este totul ok. (japonezii aia de la Toyota numesc asta Poka Yoke...sau mistake proof...adica nu poti sa gresesti.. :) ..scuze, am lucrat la ei o gramada si mi s-a imprimat pe creier...).

In cazul intalnit de mine, in locul acestui dreptunghi existau acele boltiri iar din greseala, in loc sa fie ambele sub surubul de strangere, era unul sub si unul peste....Mecanicul initial, a masurat cat iesea in jos din portfuzeta amortizorul original si s-a luat dupa asta....(la mine amortizoarele BOGE au iesit mai mult decat cele BMW originale) S-a nimerit sa fie cu unul din bolturile alea peste surub (vezi poza mea de mai sus). Eu am dat afara surubul, am miscat stanga dreapta de portfuzeta, si amortiz. au intrat complet. La fel ca si in cazul lui valithemen, statea mai sus de bot, si era oribil. Amortizoarele pot ridica masina de bot daca nu sunt introduse COMPLET. In acest caz nu mai vorbim de cursa, portanta etc. La introducere incompleta, cursa tijei se face dar pe distanta mai mica si practic nu e subjectul topicului asta. Daca erau arcuri schimbate...era alta treaba....dar asa. Eu unul zic ca asta e cazul lui Vali. Asieta masinii e modificata de pozitia amortizorului (care e practic un corp incompresibil...adica tzeava ....ca de asta e vorba). Incerc sa fac ceva poze si le postez.

iti multumesc danS,astept pozele tale sa stiu de ce ma apuc...

Link to comment
Share on other sites

Asa am patit eu la e30,nu mai suportam garda mica la sol si am vrut sa o inalt si am luat arcuri pe fata de 324 e30 si eu aveam motor de 1.8 m40 ,ce m-am enervat atunci parea salupa din aceia vietnameza,vroiam sa ma uit la ea doar din fata si din spate ca din lateral....imi puneam mainile in cap,dar in ziua cand vroiam sa ai tai din arcuri am vanduto ,dar ati spun masina joasa nu merita in la soselele noastre,ati recomand jante pe 15 in 5 raze(sunt si aspectoase si practice), cauciucuri pe 60 la e36.

 

Arcurile nu le-a schimbat, dar sigur nu au fost introduse complet amortizoarele in portfuzete (stranse cu acel surub, portfuzetele care sunt asemenea unor bucsi elastice, au strans amortizorul si acesta ramane fix). Chestia care am intalnit-o eu era ca modelul original avea acel opritor din partea de jos al corpului amortizorului ca o lama iar cele noi aveau acest opritor format din doua bolturi mici sudate pe corp si care erau imitau prin dispunere, opritorul initial (original). Ma refer aici la distanta dintre ele.

Acel opritor are rolul de a face ca amortizorul sa se roteasca in jurul axei lui, solidar cu portfuzeta care se roteste ca urmare a intentiei de viraj transmisa de bieleta casetei de dir. (el intra in despicatura portfuzetei). Asa cum i-am raspuns colegului de mai sus, eu sunt pentru acea forma initiala (lama...sau sa-i spunem un dreptunghi... :) ) fiindca nu te lasa sa gresesti cand il bagi in portfuzeta si odata ce l-ai bagat si ai bagat si surubul ala de blocare este totul ok. (japonezii aia de la Toyota numesc asta Poka Yoke...sau mistake proof...adica nu poti sa gresesti.. :) ..scuze, am lucrat la ei o gramada si mi s-a imprimat pe creier...).

In cazul intalnit de mine, in locul acestui dreptunghi existau acele boltiri iar din greseala, in loc sa fie ambele sub surubul de strangere, era unul sub si unul peste....Mecanicul initial, a masurat cat iesea in jos din portfuzeta amortizorul original si s-a luat dupa asta....(la mine amortizoarele BOGE au iesit mai mult decat cele BMW originale) S-a nimerit sa fie cu unul din bolturile alea peste surub (vezi poza mea de mai sus). Eu am dat afara surubul, am miscat stanga dreapta de portfuzeta, si amortiz. au intrat complet. La fel ca si in cazul lui valithemen, statea mai sus de bot, si era oribil. Amortizoarele pot ridica masina de bot daca nu sunt introduse COMPLET. In acest caz nu mai vorbim de cursa, portanta etc. La introducere incompleta, cursa tijei se face dar pe distanta mai mica si practic nu e subjectul topicului asta. Daca erau arcuri schimbate...era alta treaba....dar asa. Eu unul zic ca asta e cazul lui Vali. Asieta masinii e modificata de pozitia amortizorului (care e practic un corp incompresibil...adica tzeava ....ca de asta e vorba). Incerc sa fac ceva poze si le postez.

iti multumesc danS,astept pozele tale sa stiu de ce ma apuc...

 

Daca intre noi constantenii nu ne ajutam :)

Cred ca maine fac pozele...

Pana atunci...Da roata jos...mergi la un mecanic eventual...si vezi daca opritorul ala din partea de jos a amortiz. (indiferent daca e continuu sau modelul ala ca doua bolturi) se afla sub surubul ala (pozitia 4 din poza aia de mai sus). Vezi ca trebuie sa te uiti din spate cumva(dinspre axul caroseriei spre exterior. Vezi tu...acolo unde se baga in portfuzeta.

Apropo: Amortizoarele sunt pentru modelul tau? Inainte statea bine..adica iti placea cum statea?...Daca da, atunci vezi ce ti-amzis eu si ai sa vezi ca e ok.

Craciun fericit!

Vezi ca-ti dau pe mess. tel meu...da beep sau suna

Link to comment
Share on other sites

Asa am patit eu la e30,nu mai suportam garda mica la sol si am vrut sa o inalt si am luat arcuri pe fata de 324 e30 si eu aveam motor de 1.8 m40 ,ce m-am enervat atunci parea salupa din aceia vietnameza,vroiam sa ma uit la ea doar din fata si din spate ca din lateral....imi puneam mainile in cap,dar in ziua cand vroiam sa ai tai din arcuri am vanduto ,dar ati spun masina joasa nu merita in la soselele noastre,ati recomand jante pe 15 in 5 raze(sunt si aspectoase si practice), cauciucuri pe 60 la e36.

 

Arcurile nu le-a schimbat, dar sigur nu au fost introduse complet amortizoarele in portfuzete (stranse cu acel surub, portfuzetele care sunt asemenea unor bucsi elastice, au strans amortizorul si acesta ramane fix). Chestia care am intalnit-o eu era ca modelul original avea acel opritor din partea de jos al corpului amortizorului ca o lama iar cele noi aveau acest opritor format din doua bolturi mici sudate pe corp si care erau imitau prin dispunere, opritorul initial (original). Ma refer aici la distanta dintre ele.

Acel opritor are rolul de a face ca amortizorul sa se roteasca in jurul axei lui, solidar cu portfuzeta care se roteste ca urmare a intentiei de viraj transmisa de bieleta casetei de dir. (el intra in despicatura portfuzetei). Asa cum i-am raspuns colegului de mai sus, eu sunt pentru acea forma initiala (lama...sau sa-i spunem un dreptunghi... :) ) fiindca nu te lasa sa gresesti cand il bagi in portfuzeta si odata ce l-ai bagat si ai bagat si surubul ala de blocare este totul ok. (japonezii aia de la Toyota numesc asta Poka Yoke...sau mistake proof...adica nu poti sa gresesti.. :) ..scuze, am lucrat la ei o gramada si mi s-a imprimat pe creier...).

In cazul intalnit de mine, in locul acestui dreptunghi existau acele boltiri iar din greseala, in loc sa fie ambele sub surubul de strangere, era unul sub si unul peste....Mecanicul initial, a masurat cat iesea in jos din portfuzeta amortizorul original si s-a luat dupa asta....(la mine amortizoarele BOGE au iesit mai mult decat cele BMW originale) S-a nimerit sa fie cu unul din bolturile alea peste surub (vezi poza mea de mai sus). Eu am dat afara surubul, am miscat stanga dreapta de portfuzeta, si amortiz. au intrat complet. La fel ca si in cazul lui valithemen, statea mai sus de bot, si era oribil. Amortizoarele pot ridica masina de bot daca nu sunt introduse COMPLET. In acest caz nu mai vorbim de cursa, portanta etc. La introducere incompleta, cursa tijei se face dar pe distanta mai mica si practic nu e subjectul topicului asta. Daca erau arcuri schimbate...era alta treaba....dar asa. Eu unul zic ca asta e cazul lui Vali. Asieta masinii e modificata de pozitia amortizorului (care e practic un corp incompresibil...adica tzeava ....ca de asta e vorba). Incerc sa fac ceva poze si le postez.

iti multumesc danS,astept pozele tale sa stiu de ce ma apuc...

 

Daca intre noi constantenii nu ne ajutam :)

Cred ca maine fac pozele...

Pana atunci...Da roata jos...mergi la un mecanic eventual...si vezi daca opritorul ala din partea de jos a amortiz. (indiferent daca e continuu sau modelul ala ca doua bolturi) se afla sub surubul ala (pozitia 4 din poza aia de mai sus). Vezi ca trebuie sa te uiti din spate cumva(dinspre axul caroseriei spre exterior. Vezi tu...acolo unde se baga in portfuzeta.

Apropo: Amortizoarele sunt pentru modelul tau? Inainte statea bine..adica iti placea cum statea?...Daca da, atunci vezi ce ti-amzis eu si ai sa vezi ca e ok.

Craciun fericit!

Vezi ca-ti dau pe mess. tel meu...da beep sau suna

craciun fericit si tie!!!

amortizoarele sunt pentru modelul asta.fizic sunt identice,le-am luat de la autokarma de pe sait,sunt ok.

o sa desfac sa ma uit azi.

ms!!!

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti,ca tot e vorba de garda la sol,daca poate sa imi spuna cineva bara de m de e36 in latime e mai lata ca aia de e36 originala?ca vreau sa o schimb ca mi se pare ca aia originala e mai scurta si mai vreau sa castig si eu 3 cm-4 in inaltime,ca mie imi plac masinile mai inalte,florine83 ia zimi ca tu le mai mesteresti le sti si o sa fotografiez si masina din lateral fata sa imi spui si mie daca ar intra un cauciuc de 55 r16 ca acum al am de 50r16 si nu mi se pare asa solid pt. unele gropi,salut.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.