Jump to content

Winter testing bmw 750iX


oSerX

Recommended Posts

D-asta ziceam cã maºinile atât de puternice nu sunt utilizabile iarna.

 

Eu sunt impotriva ideii asteia. Am condus M5 E39 pe zapada iarna si n-am avut probleme mai mari decat am la E34ul meu. Ce-i drept nu l-am condus pe stradute in panta abrupta. Intr-adevar trebuie sa fii atent.

 

Ca idee, sunt niste nemti pe e34.de care au M5 E34 inmatriculat numai pentru sezonul de iarna, ceva de genu nov-feb. Aia da distractie, nu ? :)

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

Bãnuiesc cã vorbeºti de maºina de la Întâlnirea anualã.

 

Prin urmare, ai condus o maÂşinĂŁ de 408 cp care face suta ĂŽn acelaÂşi timp ca un M3 E46.

Ai condus aceastã maºinã pentru câÞiva km, cel puÞin asta bãnuiesc.

Temperatura scãzutã, lipsã de experienÞã la volanul acestei maºini, cutie automatã cu care nu ºtiu dacã eºti obiºnuit, din câte ºtiu maºina ta are cutie manualã.

 

Pierde aderenĂža extrem de uÂşor cu DSC on sau off? Pneuri de varĂŁ sau de iarnĂŁ?

Cred cĂŁ ai condus-o oricum destul de tare din moment ce nu conduci ĂŽn fiecare zi o asemenea maÂşinĂŁ Âşi ai vrut sĂŁ vezi cam ce poate.

 

Eu nu mã aºtept ca o maºinã atât de puternicã sã fie uºor de condus ºi dupã pãrerea mea, maºinile atât de puternice nu sunt utilizabile iarna.

 

Un om care cumpĂŁrĂŁ un 750i vrea Âşi sportivitate.

Un 730d este suficient de sigur Âşi elegant.

 

Stii ce e interesant...tu mereu banuiesti. Ai condus 750i nou? Stii despre ce e vorba sau doar iti dai cu presupusu? Chiar nu inteleg de unde atata inversunare sa-ti impui ideile. Ai spus o data care e parerea ta, ok, am inteles cu totii. Nu cred ca trebuie sa convingi pe toata lumea ca seria 7 cu x-drive e naspa.

 

Ca sa-ti raspund la intrebari: am condus-o destul de mult si pe drum drept si pe serpentine, si cu dsc on si off, nu mai tin minte ce fel de pneuri avea sincer dar sunt convins ca si vara ar fi pierdut aderenta la fel de usor la puterea pe care o ofera.

 

Din nou gresesti...desi are peste 2 tone si 400 cai masina se conduce incredibil de usor si iti da o senzatie de siguranta imensa. Nu cred ca are vreo legatura experienta la volanul seriei 7 sau obisnuinta cu cutia automata. Nu tre sa ai carnet special sa conduci asa ceva. :)

 

Seria 7 e o masina care ar trebui sa poata fi condusa indiferent de anotimp sau starea drumurilor in conditii maxime de securitate.

 

La sfarsit te contrazici singur in idei: intai spui ca seria 7 nu e pentru cerculete si condus agresiv si apoi zici ca cine isi cumpara 750i vrea si sportivitate. Cati oameni cu 750i sau 760i sau ma rog, ORICE seria 7 ai vazut tu la curse sau facand slalom printre masini in oras...sau dand forje pe serpentine la munte? :)

 

Un om cu bani nu cred ca-si cumpara 750i pentru sportivitate...ci pur si simplu...pentru ca-si permite :)

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt impotriva ideii asteia. Am condus M5 E39 pe zapada iarna si n-am avut probleme mai mari decat am la E34ul meu. Ce-i drept nu l-am condus pe stradute in panta abrupta. Intr-adevar trebuie sa fii atent.

 

Ca idee, sunt niste nemti pe e34.de care au M5 E34 inmatriculat numai pentru sezonul de iarna, ceva de genu nov-feb. Aia da distractie, nu ? :)

 

Am condus Âşi eu M5 E39 vara Âşi pierde imediat aderenĂža.

 

Nu mi se pare o maÂşinĂŁ utilizabilĂŁ iarna.

 

O maºinã de 400 cp trebuie sã-Þi punã mai multe probleme decât una de 192.

 

Stii ce e interesant...tu mereu banuiesti. Ai condus 750i nou? Stii despre ce e vorba sau doar iti dai cu presupusu? Chiar nu inteleg de unde atata inversunare sa-ti impui ideile. Ai spus o data care e parerea ta, ok, am inteles cu totii. Nu cred ca trebuie sa convingi pe toata lumea ca seria 7 cu x-drive e naspa.

 

Ca sa-ti raspund la intrebari: am condus-o destul de mult si pe drum drept si pe serpentine, si cu dsc on si off, nu mai tin minte ce fel de pneuri avea sincer dar sunt convins ca si vara ar fi pierdut aderenta la fel de usor la puterea pe care o ofera.

 

Din nou gresesti...desi are peste 2 tone si 400 cai masina se conduce incredibil de usor si iti da o senzatie de siguranta imensa. Nu cred ca are vreo legatura experienta la volanul seriei 7 sau obisnuinta cu cutia automata. Nu tre sa ai carnet special sa conduci asa ceva. :)

 

Seria 7 e o masina care ar trebui sa poata fi condusa indiferent de anotimp sau starea drumurilor in conditii maxime de securitate.

 

La sfarsit te contrazici singur in idei: intai spui ca seria 7 nu e pentru cerculete si condus agresiv si apoi zici ca cine isi cumpara 750i vrea si sportivitate. Cati oameni cu 750i sau 760i sau ma rog, ORICE seria 7 ai vazut tu la curse sau facand slalom printre masini in oras...sau dand forje pe serpentine la munte? :)

 

Un om cu bani nu cred ca-si cumpara 750i pentru sportivitate...ci pur si simplu...pentru ca-si permite :)

 

Eu mi-am spus o pĂŁrere, dacĂŁ tu te ataci e problema ta.

 

N-am condus un seria 7 nou dar am condus destule maÂşini ca sĂŁ-mi pot da seama cĂŁ o maÂşinĂŁ puternicĂŁ este greu de condus la temperaturi scĂŁzute.

 

Deci din punctul tĂŁu de vedere, nu ai nevoie de o perioadĂŁ de acomodare ca sĂŁ te obiÂşnuieÂşti cu o maÂşinĂŁ?

Ajung câÞiva km ca sã zici cã este praf cum ai spus tu?

 

Nu mĂŁ contrazic pentru cĂŁ pentru mine sportivitatea nu se traduce prin cercuri, drift-uri Âşi burnout-uri.

 

Sportivitate ĂŽnseamnĂŁ ĂžinutĂŁ de drum, demaraj, stabilitate - exact ce are o asemenea maÂşinĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Nu ma atac deloc, doar ca nu inteleg de unde stii tu ce are si ce nu are daca nu ai condus-o. Poti doar sa faci presupuneri prin analogie cu alte masini.

 

Chiar si pentru cativa km cat zici tu ca am condus-o, mi-am dat seama ca pe un drum inzapezit ar deveni destul de periculoasa fara tractiune integrala.

 

Ce legatura are acomodarea? M-am suit in masina, am apasat pe acceleratie si am observat cum de fiecare data la o pornire mai tare fundul o lua razna si intrau toate sistemele. Chestie care la 330xd nu se intampla oricat de tare plecam. Sa nu mai zic de faptul ca statea mult mai bine pe serpentine.

Link to comment
Share on other sites

Acomodarea conteazã la o maºinã cu tracÞiune spate cu o putere atât de mare.

 

Cum am spus, conteazĂŁ mult pneurile.

DacĂŁ avea pneuri de varĂŁ, e clar cĂŁ este mult mai greu de controlat la temperaturi scĂŁzute.

Asta este valabil pentru orice maÂşinĂŁ, nu este nevoie s-o conduc ca sĂŁ-mi dau seama.

 

Aºa ÎnveÞi sã dozezi acceleraÞia cât trebuie astfel Încât sã nu pierzi controlul maºinii ºi sã intre sistemele electronice cât mai puÞin.

 

Am spus cĂŁ te-ai atacat pentru cĂŁ din tonul pe care l-ai folost se ĂŽnĂželegea cĂŁ eÂşti clar deranjat de postul meu deÂşi eu Ăži-am contrazis doar ideile.

Plus cĂŁ lĂŁsai impresia cĂŁ eu sunt un bĂŁgĂŁtor de seama.

Link to comment
Share on other sites

Am condus Âşi eu M5 E39 vara Âşi pierde imediat aderenĂža.

 

Nu mi se pare o maÂşinĂŁ utilizabilĂŁ iarna.

 

Nu trebuie sa schimbi pe rosu, poti schimba si sub 3000, si probabil n-avea cauciucuri bune de pierdea aderenta vara asa usor.

Cei 400 de cai sunt aproape de turatia maxima, daca schimbi la 2500-3000 n-ai 400 de cai.

 

Aºa ÎnveÞi sã dozezi acceleraÞia cât trebuie astfel Încât sã nu pierzi controlul maºinii ºi sã intre sistemele electronice cât mai puÞin.

 

Dar vad ca stii singur despre ce e vorba, deci nu stiu de ce spui ca nu se poate merge. Mai mult ca siguri n-avea cauciucuri bune cea cu care ai mers tu.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

off topic:bai nene daca si cu masini care au LSD din fabrica e greu de mers iarna apoi ce sa mai zic..

clar RWD necesita atentie marita iarna si o talpa mai "usoara" dar se poate merge,de ex vineri am urcat la 3 Brazi (cu gume de iarna) iar cateva masini FWD care erau cu noi (cu gume de vara) au trebuit impinse.on topic:cred ca mai mult ca sa aiba un reprezentant si pe segemtul limo 4x4 au lansat cei de la BMW aceasta masina

Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa schimbi pe rosu, poti schimba si sub 3000, si probabil n-avea cauciucuri bune de pierdea aderenta vara asa usor.

Cei 400 de cai sunt aproape de turatia maxima, daca schimbi la 2500-3000 n-ai 400 de cai.

 

 

Dar vad ca stii singur despre ce e vorba, deci nu stiu de ce spui ca nu se poate merge. Mai mult ca siguri n-avea cauciucuri bune cea cu care ai mers tu.

 

Rãmân la pãrerea mea, pãrere pe care mi-am fãcut-o dupã ce am mers destul de mult prin Bucureºti cu acea maºinã.

 

Ăn caz cĂŁ are cineva nelĂŁmuriri, pot posta Âşi poze cu maÂşina.

 

Nu este utilizabilã iarna - asta Însemnând cã o poÞi conduce dar nu te poÞi bucura nici de 10% din ceea ce poate face o astfel de maºinã.

Are cuplu mare de jos, trage aproape liniar, cu greu poĂži crede cĂŁ nu este un motor supraalimentat.

 

Avea pneuri foarte bune ºi era varã deci nu avea probleme de aderenÞã.

 

Nu vãd nici un motiv pentru care sã mergi iarna cu ea, iar când spun iarnã mã refer la polei, zãpadã, porÞiuni acoperite de gheaÞã.

Ar fi foarte greu de condus ĂŽn asemenea condiĂžii.

 

 

 

Si eu mi-am expus ideile despre masina asta...dupa ce am condus-o :)

 

Perfect.

 

Deci eu rãmân bãgãtor de seamã. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.