Jump to content

Inlocuire garnituri Valva Solenoid


Recommended Posts

Am o scurgere de ulei pe motor, mica dar constanta. Personal nu ma deranjeaza dar uleiul se aduna in timp si ajunge pe anumite piese care se incing. Ca rezultat uleiul arde si apare un pic de fum care imi intra in instalatia de climatizare in primele 5 minute de functionare pana arde complet. Am reusit sa localizez scurgerea la cele doua valve solenoid. Motor N42. Am comandat cele doua O-ringuri si as vrea sa le schimb zilele astea. Valva solenoid este piesa 1 iar cele doua O-ringuri nr 2 si 3. Sunt 2 valve:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15

 

 

 

Exista vreun pericol cand scot aceste valve?

 

 

LE: In cazul in care apare Alexxx sa spuna cat de prost e N42: asta e primul lucru care il fac la motorul asta in 15 mii km :)

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

  • 11 years later...

B

 

Buna ziua! Am curatat solenoizii la un BMW 116i motor n43 an 2010, cand am vrut sa pun inapoi cel din sus nu a mai vrut sa intra la loc mai ramane 5mm afara se agata de un surub cu spirala de ce? care este rezolvarea degeaba imping cu mana! Multumesc

Link to comment
Share on other sites

B

 

Buna ziua! Am curatat solenoizii la un BMW 116i motor n43 an 2010, cand am vrut sa pun inapoi cel din sus nu a mai vrut sa intra la loc mai ramane 5mm afara se agata de un surub cu spirala de ce? care este rezolvarea degeaba imping cu mana! Multumesc

Pune VIN ul sa vedem ce si cum pe realoem.

Link to comment
Share on other sites

13150279, 1136, 7584115 astea sunt numerele de pe valva solenoid

Eu am nevoie de VIN ul masinii sa vad exact ce si cum, schita, desenul tehnic de pe realoem sa imi pot forma o parere.

 

Poate stiu alti colegi sa te indrume dupa codurile puse de tine.

 

Eu sunt mai de moda veche , bag vinul si caut.

Link to comment
Share on other sites

WBAUH31040E409984

Asta e solenoidul tau.

 

Vezi ca nu ai montat corect o ringul 2 sau 3 sau amandoua.

 

La montaj dai cu putin ulei pe ele sa nu preseze „pe uscat“ la strangere.

 

Solenoidul il bagi cu mana la loc fara sa fortezi, iar cand nu mai intra (mai ramane sa zic juma‘ de centimetru) atunci apesi mai tare pana preseaza o ringul si face clanc.Strangi surubul ala de 10 si gata.

 

Daca cele de mai sus nu iti sunt clare, atunci mergi in service.

 

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=UH31-EUR-03-2010-E87N-BMW-116i_20&diagId=11_4058

Edited by ingineru'
Link to comment
Share on other sites

Sunt foarte clare ce ati spus dumneavoastra asa am facut, dar se atinge varful de un surub spiral care este in interior care de fapt a impins putin si fata solenoidului!

Hai sa ne tutuim totusi :)

 

Incearca sa pui o poza sau sa scrii cu punct la sfarsitul propozitiei pt ca eu unul nu inteleg.

 

Fii mai explicit, te rog.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc! Am vrut sa curat solenoizii am si curatat, cel din sus despre care vorbim adica cel de admisie a iesit cam greu. Cel din jos a iesit usor pe care l am si pus usor fara sa machinui. Dar cel din sus cu aceasi operatie pur si simplu nu a vrut sa intre au mai ramas 5 mm aprox in interior este un surub o spirala de care nu a putut sa intre, da intradevar am fortat putin a intrat dar a impins putin fata solenoidului unde este si gaura din fata ! Intrebarea mea este trebuie sa intre asa de greu? Sau esto o alta operatiune de calibrare ca sa intre usor?

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

! Intrebarea mea este trebuie sa intre asa de greu? Sau esto o alta operatiune de calibrare ca sa intre usor?

Multumesc!

Pai nu trebuie sa intre greu, logic este sa intre usor ca si celalalt.

 

Am schimbat personal o ringurile de la solenoizi la N43 si nu am avut probleme gen.

 

Ciudat este ca a iesit greu .

 

Poate stie alt coleg de ce a iesit greu.

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma a intrat dar putin fortat dar a impins fata solenoidului acel inel cu gaura care cred ca se atinge cu spirala din interior! Motorul merge bine doar dupa alimentare mi sa aprins martorul check engine oare sa fie de la alimentare sau ca am umblat eu acolo?.
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma a intrat dar putin fortat dar a impins fata solenoidului acel inel cu gaura care cred ca se atinge cu spirala din interior! Motorul merge bine doar dupa alimentare mi sa aprins martorul check engine oare sa fie de la alimentare sau ca am umblat eu acolo?.

Daca imi aduc bine aminte nu esti tu acela care zicea ca daca alimenteaza cu benzina de 98 nu se mai aprinde check ul ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.