Jump to content

probleme e46 316


Recommended Posts

am o problema....masina nu trage pana la 2.500 rot/min...imediat dupa trage calumea...si consuma si mult....precizez ca daca scot mufa de la debitmetru merge foarte prost masina...stie cineva cam ce poate fi?

 

Cel mai bine a fi sa faci un test sa vezi cum se prezinta sonda lambda ...Asa la prima vedere ..la genul asta de probleme se suspecteaza debitmetru si sonda lambda ...

Link to comment
Share on other sites

am o problema....masina nu trage pana la 2.500 rot/min...imediat dupa trage calumea...si consuma si mult....precizez ca daca scot mufa de la debitmetru merge foarte prost masina...stie cineva cam ce poate fi?

 

Cel mai bine a fi sa faci un test sa vezi cum se prezinta sonda lambda ...Asa la prima vedere ..la genul asta de probleme se suspecteaza debitmetru si sonda lambda ...

 

asta banuiam si eu ...dar dbitmetrul...l-am schimbat...si daca scot si mufa de la el merge intrerupt rau masina...lambda am schimbat-o pe ce dinainte de catalizator..am avut masina la mecanic...si mi-a schimbat o valva ceva la injectie ca si trmura rau la relanti...acum nu mai tremura asa rau decat foarte putin...dar la fel ca inainte da in nas cand acelerezi...dipa 2000 ture trage brusc asta daca ti aceleratie in continu la podea de la plecarea de pe loc cum ajunge la 2000-2500 parca explodeaza vorba vine...adica pleaca brusc....can mam dus la mecanic se aprinsesesi ceck engine...acum nu mai este aprins....paoet sa fie si de la bobine ceva?sau altceva?pe 26 ma duc la tester ...dar vreau sa fac o idee in mare cam ce poate fi multumesc

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce eroare...sau ce cod...ca eu iam lasat masina si m-am dus de am luat-o dupa 1 sapt....stiu ca mi-a zis ca mi-a schibat o sonda ceva la injectie

 

:) sonde sunt multe...Poate a schimat una din sondele Lambda.....ma rog...Piesa veche ti-a aratat-o? Era interesant de stiut ce eroare (ce cod) a resetat.

Link to comment
Share on other sites

si mie tot acest semn se aprinsese "http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=48430&hl="nu a zis ca a schimbat sonda lambda...a zis ca a schimbat filtru benzina....si o sonda sau valva ceva de la injenctie...acum intr-adevar nu mai tremura ca inainte...dar tot nu tragepana la 2000 turati iar la 2500 pleaca brusc de tot....nu mai sta nici semnul ala aprins in bord...in carte am vazut ca inseamna avarie sistem evacuare...poate sa fie si de la bobine de inductie ceva?sau ce altceva mai poate fi? Edited by scheletu_007
Link to comment
Share on other sites

nu maida nimeni cu parerea? :)

 

"Sistem evacuare" da si la eroarea P0170 si se refera la una din cauze care este "Purge Can Valve" (canistra de purjare) si este o supapa montata pe carcasa filtrului de aer (in spatele lui, si are 2 furtune - unul lateral si unul jos, si un conector in partea de sus. Asta tacane normal daca o asculti la ralanti). Asta nu are nici o treaba cu simptomul descris de tine. Daca a zis de ceva schimbat, ma gandesc la PCV care e in spatele motorului si care are si aia doua furtune. Cateodata mai crapa si cam ar duce la ceea ce ai zis tu. Fasaie p'acolo?

 

Vezi aici un DYI legat de PCV: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5919

 

Aici vezi si conectorii de la corpul de acceleratie in proces de curatare de mizeria care si mie mi-a dat de lucru de la benzina petrom asa cum descrie un coleg de forum in DYI:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=8719

 

Si ceva legat de ralanti...nu stiu cat ajuta asta:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5909

 

In pozele atasate si pe care le-am imprumutat de la DYI-urile de mai sus, am marcat conectorul de care zicea Bavaria sa-l verifici si canistra de purjare (care nu cred sa o ai bushita).

Cand ai luat-o de la mecanic, mergea bine?

Oricum, eu merg pe varianta benzinei "contaminate"

Link to comment
Share on other sites

nu maida nimeni cu parerea? :)

 

"Sistem evacuare" da si la eroarea P0170 si se refera la una din cauze care este "Purge Can Valve" (canistra de purjare) si este o supapa montata pe carcasa filtrului de aer (in spatele lui, si are 2 furtune - unul lateral si unul jos, si un conector in partea de sus. Asta tacane normal daca o asculti la ralanti). Asta nu are nici o treaba cu simptomul descris de tine. Daca a zis de ceva schimbat, ma gandesc la PCV care e in spatele motorului si care are si aia doua furtune. Cateodata mai crapa si cam ar duce la ceea ce ai zis tu. Fasaie p'acolo?

 

Vezi aici un DYI legat de PCV: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5919

 

Aici vezi si conectorii de la corpul de acceleratie in proces de curatare de mizeria care si mie mi-a dat de lucru de la benzina petrom asa cum descrie un coleg de forum in DYI:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=8719

 

Si ceva legat de ralanti...nu stiu cat ajuta asta:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5909

 

In pozele atasate si pe care le-am imprumutat de la DYI-urile de mai sus, am marcat conectorul de care zicea Bavaria sa-l verifici si canistra de purjare (care nu cred sa o ai bushita).

Cand ai luat-o de la mecanic, mergea bine?

Oricum, eu merg pe varianta benzinei "contaminate"

 

Chestia cu verificatul conectorilor tine de alt topic dar cu aproape acelasi simptom..Oricum vezi si tu

Link to comment
Share on other sites

salut....tocmai am venit de la tester...am fost la un coleg de al nostru in militari...ia dat o singura eraore...a zis ca eroarea este de la debitmetru...dar am scos cu el mufa de la debitmetru...si mergea foarte prost...si dadea rateuri iar cand acceleram dadea sa moara...iam pus mufa dinou si merge bine dar tot nu trage calumea...el mi-a zis ca este ori un furtun de la admisie crapat veva de trage aer fals ori clapeta de la admisie....ca debitmetru apare ca eraore din cauza la una din astea doua cauze din cauza aerului care il trage(a zis ca 90% este una din cauzele astea furtune sau clapeta admisie...alta eroare a zis ca nu este...ca injectoare merg foarte bine ca nu au pierderi...senzori axa cu came nu are nimic ca este in parametri decat acest defect la gasit cu debitmetrul ..dar a zis ca el functioneaza dar este ceva legat de furtun cu aer fals sau clapeta admisie...maine o sa ma uit la furtune...iar dupa sarbatori o duc la mecanic sa vada clapeta)

 

nu maida nimeni cu parerea? :)

 

"Sistem evacuare" da si la eroarea P0170 si se refera la una din cauze care este "Purge Can Valve" (canistra de purjare) si este o supapa montata pe carcasa filtrului de aer (in spatele lui, si are 2 furtune - unul lateral si unul jos, si un conector in partea de sus. Asta tacane normal daca o asculti la ralanti). Asta nu are nici o treaba cu simptomul descris de tine. Daca a zis de ceva schimbat, ma gandesc la PCV care e in spatele motorului si care are si aia doua furtune. Cateodata mai crapa si cam ar duce la ceea ce ai zis tu. Fasaie p'acolo?

 

Vezi aici un DYI legat de PCV: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5919

 

Aici vezi si conectorii de la corpul de acceleratie in proces de curatare de mizeria care si mie mi-a dat de lucru de la benzina petrom asa cum descrie un coleg de forum in DYI:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=8719

 

Si ceva legat de ralanti...nu stiu cat ajuta asta:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5909

 

In pozele atasate si pe care le-am imprumutat de la DYI-urile de mai sus, am marcat conectorul de care zicea Bavaria sa-l verifici si canistra de purjare (care nu cred sa o ai bushita).

Cand ai luat-o de la mecanic, mergea bine?

Oricum, eu merg pe varianta benzinei "contaminate"

 

valva din spate cu cele 2 furtune am schimbat-o la filaret acum 3-4 luni ca erau furtune crapate si valva naspa...atunci tremura foarte rau.....dupaia a mers un timp si iam schimbat si sonda lambda...ca aveam probleme cu ea.. de atunci nu a mai avut nimica pana de curand can a inceput sa tremure la relanti si sa nu mai traga pana in 2000-2500 turati...la mecanic a schimbat ceva la injectie valva nu stiu exact si nu mai tremura...dar uneori mai oscileaza rar si nu trage tot timpul decat dupa 2000-2500 si la tester mi-a zis ca sta este cauza ce am zis mai sus

Edited by scheletu_007
Link to comment
Share on other sites

salut....tocmai am venit de la tester...am fost la un coleg de al nostru in militari...ia dat o singura eraore...a zis ca eroarea este de la debitmetru...dar am scos cu el mufa de la debitmetru...si mergea foarte prost...si dadea rateuri iar cand acceleram dadea sa moara...iam pus mufa dinou si merge bine dar tot nu trage calumea...el mi-a zis ca este ori un furtun de la admisie crapat veva de trage aer fals ori clapeta de la admisie....ca debitmetru apare ca eraore din cauza la una din astea doua cauze din cauza aerului care il trage(a zis ca 90% este una din cauzele astea furtune sau clapeta admisie...alta eroare a zis ca nu este...ca injectoare merg foarte bine ca nu au pierderi...senzori axa cu came nu are nimic ca este in parametri decat acest defect la gasit cu debitmetrul ..dar a zis ca el functioneaza dar este ceva legat de furtun cu aer fals sau clapeta admisie...maine o sa ma uit la furtune...iar dupa sarbatori o duc la mecanic sa vada clapeta)

 

nu maida nimeni cu parerea? :)

 

"Sistem evacuare" da si la eroarea P0170 si se refera la una din cauze care este "Purge Can Valve" (canistra de purjare) si este o supapa montata pe carcasa filtrului de aer (in spatele lui, si are 2 furtune - unul lateral si unul jos, si un conector in partea de sus. Asta tacane normal daca o asculti la ralanti). Asta nu are nici o treaba cu simptomul descris de tine. Daca a zis de ceva schimbat, ma gandesc la PCV care e in spatele motorului si care are si aia doua furtune. Cateodata mai crapa si cam ar duce la ceea ce ai zis tu. Fasaie p'acolo?

 

Vezi aici un DYI legat de PCV: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5919

 

Aici vezi si conectorii de la corpul de acceleratie in proces de curatare de mizeria care si mie mi-a dat de lucru de la benzina petrom asa cum descrie un coleg de forum in DYI:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=8719

 

Si ceva legat de ralanti...nu stiu cat ajuta asta:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5909

 

In pozele atasate si pe care le-am imprumutat de la DYI-urile de mai sus, am marcat conectorul de care zicea Bavaria sa-l verifici si canistra de purjare (care nu cred sa o ai bushita).

Cand ai luat-o de la mecanic, mergea bine?

Oricum, eu merg pe varianta benzinei "contaminate"

 

valva din spate cu cele 2 furtune am schimbat-o la filaret acum 3-4 luni ca erau furtune crapate si valva naspa...atunci tremura foarte rau.....dupaia a mers un timp si iam schimbat si sonda lambda...ca aveam probleme cu ea.. de atunci nu a mai avut nimica pana de curand can a inceput sa tremure la relanti si sa nu mai traga pana in 2000-2500 turati...la mecanic a schimbat ceva la injectie valva nu stiu exact si nu mai tremura...dar uneori mai oscileaza rar si nu trage tot timpul decat dupa 2000-2500 si la tester mi-a zis ca sta este cauza ce am zis mai sus

 

 

Fa si tu o proba cu alt debitmetru...imprumuta de la cineva daca ai ocazia.

Intre debitmetru si TPS este un furtun gros si gofrat din care pleaca altul ce merge pe sub intake spre chiulasa. Eu l-am avut p'asta crapat la masina anterioara. Vezi pozele atasate

Link to comment
Share on other sites

salut....tocmai am venit de la tester...am fost la un coleg de al nostru in militari...ia dat o singura eraore...a zis ca eroarea este de la debitmetru...dar am scos cu el mufa de la debitmetru...si mergea foarte prost...si dadea rateuri iar cand acceleram dadea sa moara...iam pus mufa dinou si merge bine dar tot nu trage calumea...el mi-a zis ca este ori un furtun de la admisie crapat veva de trage aer fals ori clapeta de la admisie....ca debitmetru apare ca eraore din cauza la una din astea doua cauze din cauza aerului care il trage(a zis ca 90% este una din cauzele astea furtune sau clapeta admisie...alta eroare a zis ca nu este...ca injectoare merg foarte bine ca nu au pierderi...senzori axa cu came nu are nimic ca este in parametri decat acest defect la gasit cu debitmetrul ..dar a zis ca el functioneaza dar este ceva legat de furtun cu aer fals sau clapeta admisie...maine o sa ma uit la furtune...iar dupa sarbatori o duc la mecanic sa vada clapeta)

 

nu maida nimeni cu parerea? :)

 

"Sistem evacuare" da si la eroarea P0170 si se refera la una din cauze care este "Purge Can Valve" (canistra de purjare) si este o supapa montata pe carcasa filtrului de aer (in spatele lui, si are 2 furtune - unul lateral si unul jos, si un conector in partea de sus. Asta tacane normal daca o asculti la ralanti). Asta nu are nici o treaba cu simptomul descris de tine. Daca a zis de ceva schimbat, ma gandesc la PCV care e in spatele motorului si care are si aia doua furtune. Cateodata mai crapa si cam ar duce la ceea ce ai zis tu. Fasaie p'acolo?

 

Vezi aici un DYI legat de PCV: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5919

 

Aici vezi si conectorii de la corpul de acceleratie in proces de curatare de mizeria care si mie mi-a dat de lucru de la benzina petrom asa cum descrie un coleg de forum in DYI:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=8719

 

Si ceva legat de ralanti...nu stiu cat ajuta asta:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5909

 

In pozele atasate si pe care le-am imprumutat de la DYI-urile de mai sus, am marcat conectorul de care zicea Bavaria sa-l verifici si canistra de purjare (care nu cred sa o ai bushita).

Cand ai luat-o de la mecanic, mergea bine?

Oricum, eu merg pe varianta benzinei "contaminate"

 

valva din spate cu cele 2 furtune am schimbat-o la filaret acum 3-4 luni ca erau furtune crapate si valva naspa...atunci tremura foarte rau.....dupaia a mers un timp si iam schimbat si sonda lambda...ca aveam probleme cu ea.. de atunci nu a mai avut nimica pana de curand can a inceput sa tremure la relanti si sa nu mai traga pana in 2000-2500 turati...la mecanic a schimbat ceva la injectie valva nu stiu exact si nu mai tremura...dar uneori mai oscileaza rar si nu trage tot timpul decat dupa 2000-2500 si la tester mi-a zis ca sta este cauza ce am zis mai sus

 

 

Fa si tu o proba cu alt debitmetru...imprumuta de la cineva daca ai ocazia.

Intre debitmetru si TPS este un furtun gros si gofrat din care pleaca altul ce merge pe sub intake spre chiulasa. Eu l-am avut p'asta crapat la masina anterioara. Vezi pozele atasate

 

Vezi aici: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5919

Link to comment
Share on other sites

Aceastra canistra de purjare se mai numeste si valva aerisire rezervor? Ce rol are in formarea amestecului, functionarea motorului? Un miros de benzina la relanti dupa oprirea masinii pe loc sau un miros intepator, ca de gaze nearse, pot fi cauzate de aceasta canistra de purjare defecta?
Link to comment
Share on other sites

Aceastra canistra de purjare se mai numeste si valva aerisire rezervor? Ce rol are in formarea amestecului, functionarea motorului? Un miros de benzina la relanti dupa oprirea masinii pe loc sau un miros intepator, ca de gaze nearse, pot fi cauzate de aceasta canistra de purjare defecta?

 

Da se mai numeste si asa. Rolul ei este de a echilibra presiunea din rezervor (la ralanti o auzi cum tacane fiindca se deschide si se inchide in mod repetat...dar asta numai dupa ce o lasi sa mearga asa cam 2-3 minute pentru a acumula presiune.... iar la turatii peste 2000, sta deschisa partial datorita fluxului continuu de combustibil). cauza unui EVAP defect este si in eroarea P0170 dar are si ea un cod de eroare separat. La P0170, daca este deschisa la turatii mici, cand ar trebui sa fie cam inchisa, imbogateste amestecul si "fuel trimm" apare :) .

In general nu se simte un miros de gaze nearse la EVAP defect deoarece aici intervine cat.-ul. Iti atasez ceva

 

si asta...pozitia 1

Link to comment
Share on other sites

F. bune informatiile. Totusi cred ca mirosul de benzina poate fi de la valva blocata pe inchis, acumularea de presiune trebuie sa refuleze pe undeva si atunci gaseste un punct slab pe circuit.

 

bun...dar revenind la subiect la mine nu miroase a benzina sau etc...la mine nu trage pana in 2500....am pus debitmetrul de la 2 masini la mine degeaba....cu cele 2 debitmetre merge si mai prost adica variaza relanti...si da rateuri....debitmetrul meu pus pe masinile respective...merge impecabil....ce poate sa mai fie?mai este de verificat 1 singur furtun care pleaca de la debitmetru si duce undeva pe langa injectoare...care ar mai putea fi cauza acestui gen de functionare?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.