Jump to content

Pierdere ulei galerie de admisie


Recommended Posts

Salut,

 

De curand cand am completat cu lichid de parbriz am observat ca era umed blocul motor (nu am putut sa-mi dau seama ce era).Nu mi-am dat seama ce era pentru ca nu putea vedea prea bine din cauza capacului de la motor.

Precizez ca am un BMW E60, 525diesel , 2006 96.000 km cumparat de la reprezentanta BMW Nurenberg.

Am fost la service cu el si se pare ca de vina sunt garniturile de la galeria de admisie la motor, musteste destul de tare.

Ati mai patit si altii asa ceva? Aveti idee cat costa acest kit de garnituri si cat dureaza sa-l schimbi?

Eu mai detin si un Audi A4 si inainte am mai avut tot un A4 mai vechi din 2001 si un Opel Vectra.

Avea voie la kilometrii astia sa se duca acel kit de garnituri? totusi este BMW!

Sunt la primul BMW si sunt cam dezamagit.Am zis sa mai schimb sa-mi iau si un BMW dar ....

Sper sa nu am si alte probleme cu el.

Link to comment
Share on other sites

se duc garniturile , e o problema foarte des intalnita la e60 d, nu costa foarte mult , se schimba in max 1h. De ce esti prietene dezamagit ca sa dus un set de garnituri care costa max 150 ron? Cand cumperi sh asa se intampla trebuie sa ai bani sa bagi in masina sa o reconditionezi, daca luai noua pana la 100k km nu aveai probleme si chiar daca aveai le rezolvai pe garantie. Vezi si discurile de frana ca sigur si alea sunt uzate daca nu au fost schimbate. Iar probleme stai linistit ca tot sunt sanse sa apara, galeria de admisie poate sa crape e vro 460e , galeria de evacuare tot in jur de 500e, la fel e de calitate destul de proasta dar tine 150k km, suficient. Releul de bujii iara o problema des intalnita, cred ca e in jur de 120e si se poate schimba doar la reprezentata ca trebuie initializat. Turbina sunt sanse destul de mari sa te paraseasca pe la 150k km in functie de cum a fost utilizata masina costa vro 1500-1700e, traseul de la intercooler poate sa crape,senzor dsc volan o problema mai rar intalnita se poate decalibra si trebuie recalibrat sau schimbat e vro 350-400e daca nu ma inseala memoria. Ti se pare mult? Cam astea sunt costurile care ar veni cu o masina SH plus revizii. Edited by Big990
Link to comment
Share on other sites

se duc garniturile , e o problema foarte des intalnita la e60 d, nu costa foarte mult , se schimba in max 1h. De ce esti prietene dezamagit ca sa dus un set de garnituri care costa max 150 ron? Cand cumperi sh asa se intampla trebuie sa ai bani sa bagi in masina sa o reconditionezi, daca luai noua pana la 100k km nu aveai probleme si chiar daca aveai le rezolvai pe garantie. Vezi si discurile de frana ca sigur si alea sunt uzate daca nu au fost schimbate. Iar probleme stai linistit ca tot sunt sanse sa apara, galeria de admisie poate sa crape e vro 460e , galeria de evacuare tot in jur de 500e, la fel e de calitate destul de proasta dar tine 150k km, suficient. Releul de bujii iara o problema des intalnita, cred ca e in jur de 120e si se poate schimba doar la reprezentata ca trebuie initializat. Turbina sunt sanse destul de mari sa te paraseasca pe la 150k km in functie de cum a fost utilizata masina costa vro 1500-1700e, traseul de la intercooler poate sa crape,senzor dsc volan o problema mai rar intalnita se poate decalibra si trebuie recalibrat sau schimbat e vro 350-400e daca nu ma inseala memoria. Ti se pare mult? Cam astea sunt costurile care ar veni cu o masina SH plus revizii.

 

Au uitat sa precizez ca masina mai este inca in garantie pana in august 2009, dar e garantie prelungita sau asa ceva "EURO Plus" pentru care trebuie sa platesti reparatia si-ti recuperezi banii din Germania (nu? eu asa ceva stiu).Masina am luat-o la 93.000 km cu revizia facuta (schimb ulei, etc), discuri fata si placute de frana fata+spate schimbate asa imi apare pe cartea service si se si vede pe masina.

Eu am zis ca sut dezamagit ca nu credeam ca la BMW sa se duca asa repede garniturile chiar daca sunt numai niste garnituri, adica niste lucruri marunte.

Oricum concluzia mea este ca nu se mai fac masini cum se faceau.

Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa fie praf motorul sau turbina ca sa ajunga sa se prelinga ceva din admisie pe motor :).

 

Oricum, cand cedeaza vreo garnitura pe admisie iti poti da imediat seama deoarece apare un sunet suplimentar, un fel de sasait.

Link to comment
Share on other sites

Vezi poate e motorina eu asa am patit la e39 meu 2.5d,care se prelingea de la conducta din rampa de injectoare in jos pee bloc. Cu o cheie fixa de 16' s-a rezolvat problema. Eu asa am patit la cilindrii 5 si 6. Bafta la reparat

 

Nu cred pentru ca am fost la service si mi-a desfacut capacul de la motor si m-au chemat sa-mi aratate de unde curge si ca e ulei si intradevar era de la galeria de admisie.

O sa cumpar dupĂŁ sarbatori kitul de garnituri si-l schimb si cred ca va fi ok.

Cine o fi producatorul la garinturile alea? Ce sti cine e furmizorul la acele garnituri, dar totusi e pacat pentru ca strica imaginea la BMW.Nu are voie la 96.000 km sa fie nevoie sa schimbi asa ceva si totusi masina este din 2006.

Nu vreau sa mi-o luati in nume de rau pentru ca sunt totusi si eu sunt posesor de BMW, dar am avut un Audi A4 din 2001 l-am luat la 200.000 km si l-am vandut la 260.000 km si in afara ca a cedat turbina la 260.000 km (dupa ce l-am vandut spre norocul meu) nu am avut probleme cu el, nu curgea pe nicaieri ulei la motor (motor 1.9TDI 115hp).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut !

 

Ai schimbat garnitura respectiva ?

 

Eu iti zic ca degeaba te speri, ti-am mai zis, ai facut o alegere foarte buna cu BMW-ul asta..:)

E in Codlea un Audi A6, de-o seama cu BMW-ul tau, sigur il stii, BV 18 SER (e al lui nenea' ala de la Politie), si de doua luni tot in service sta, nu stiu ce problema are cu inejctoarele si cu sistemul de injectie..

 

Eu zic ca ce ti s-a intamplat tie e o nimica toata...nu ar trebui "sa te superi" pe BMW pt asta...:)

 

Bafta !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Salut,

 

De curand cand am completat cu lichid de parbriz am observat ca era umed blocul motor (nu am putut sa-mi dau seama ce era).Nu mi-am dat seama ce era pentru ca nu putea vedea prea bine din cauza capacului de la motor.

Precizez ca am un BMW E60, 525diesel , 2006 96.000 km cumparat de la reprezentanta BMW Nurenberg.

Am fost la service cu el si se pare ca de vina sunt garniturile de la galeria de admisie la motor, musteste destul de tare.

Ati mai patit si altii asa ceva? Aveti idee cat costa acest kit de garnituri si cat dureaza sa-l schimbi?

Eu mai detin si un Audi A4 si inainte am mai avut tot un A4 mai vechi din 2001 si un Opel Vectra.

Avea voie la kilometrii astia sa se duca acel kit de garnituri? totusi este BMW!

Sunt la primul BMW si sunt cam dezamagit.Am zis sa mai schimb sa-mi iau si un BMW dar ....

Sper sa nu am si alte probleme cu el.

[/quotete

Te astept cu detalii despre pb ta,de unde ai luat garnitura si ce pret...

Link to comment
Share on other sites

Asta e boala veche la E60 diesel ! E si ceva sperietura pt. ca prima idee care-ti vine in minte cand vezi uleiul sub admisie, e ca a cedat garnitura de chiulasa, si atunci e jale, cheltuiala mare si masina in service o saptamana! Nu pierde mult ulei pe la admisie, sunt doar scapari de vapori de ulei din motor, deci nu o sa gasesti balta de ulei sub masina niciodata din cauza admisiei, cel mult vei avea toata zona de sub admisie umeda de ulei in permanenta ! Eu am schimbat garniturile admisiei de doua ori,(sunt 12 garnituri a 8-9 ron buc.) in speranta ca nu va trebuii sa cumpar alta admisie, insa fara rezultat, a continuat sa fie umeda zona de sub admisie dupa 2-3 saptamani de la inlocuirea garniturilor. Am cumparat alta galerie de admisie si acum totul e ok, uscat, sunt deja doua luni de cand am schimbat-o si nu se mai prelinge ulei (vapori de ulei) de la admisie ! Scumpa operatiunea (21 de milioane cu montaj inclus) dar alta solutie nu era ! Incearca intai cu inlocuirea garniturilor si verifici saptamanal sa vezi daca mai apare umezeala! Daca problema persista n-ai alta solutie decat inlocuirea galeriei de admisie ! Bafta. Edited by ady23
Link to comment
Share on other sites

Asa este, trebuie inlocuita din pacate galeria de admisie ( daca te deranjeaza uleiul de acolo ) deoarece uleiul nu provine de la acele garnituri rotunde si cele drptunghiulare ci de la garniturile acelea subtiri de la clapete.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.