Jump to content

Probleme la e46 318i


Recommended Posts

Dupa ce am facut plinul la petrom ieri, am mers circa 100km cu masina, am oprit. iar asteazi cand am pornit mi-a ramas aprinsa avaria de motor (nu check engine).

Si EML palpaie 3-4 secunde ,dupa care se stinge, dar imaginea respectiva ramane. Din cate am mai vazut pe net, EML inseamna ''Engine Management Light'',ceea ce ma duce cu gandul la amestecul carburant, sau ceva problema similara.

Masina a intrat in avarie, semn ca nu se mai tureaza peste 3500-4000 rpm, decat foarte greu. Iar intre relantiu si 2000 rpm, tremura destul de tare, dupa 2000 pana la 3500 merge perfect...

Pun si o poza cu imaginea ce ramane on...

Imi cer scuze ca vin cu problema aceasta in ziua de Craciun, insa daca cineva citeste si ma poate ajuta cu un raspuns, as aprecia enorm.

post-13423-1230225920_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Masina are EML?

Masina e e46 318i, 143 cp, an 2003.

Ma gandesc ca daca scrie in bord EML, are...

 

Da, nu stiam ce an este.

Cel mai probabil s-a defectat clapeta de acceleratie.Pe langa asta poate fi defect si cablajul de la motor.

Mersi de raspuns.

Prin cablaj motor te referi si la ignition coils?

 

Din cate am mai citit pe net se zice ca poate fi si sonda lambda.

Pe real oem, imi arata ca la modelul meu am 4 sonde?

Cum naiba?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=18&fg=10

Link to comment
Share on other sites

Masina are EML?

Masina e e46 318i, 143 cp, an 2003.

Ma gandesc ca daca scrie in bord EML, are...

 

Da, nu stiam ce an este.

Cel mai probabil s-a defectat clapeta de acceleratie.Pe langa asta poate fi defect si cablajul de la motor.

Mersi de raspuns.

Prin cablaj motor te referi si la ignition coils?

 

Din cate am mai citit pe net se zice ca poate fi si sonda lambda.

Pe real oem, imi arata ca la modelul meu am 4 sonde?

Cum naiba?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=18&fg=10

 

Nu cred ca are vreo legatura sonda lambda cu EML-ul, dar cine stie. :)

Pai banuiesc ca ai 2 sonde inainte de cat si 2 dupa.

Prin cablaj ma refer la cablaj, firele care se conecteaza la clapeta de acceleratie.

Link to comment
Share on other sites

Masina are EML?

Masina e e46 318i, 143 cp, an 2003.

Ma gandesc ca daca scrie in bord EML, are...

 

Da, nu stiam ce an este.

Cel mai probabil s-a defectat clapeta de acceleratie.Pe langa asta poate fi defect si cablajul de la motor.

Mersi de raspuns.

Prin cablaj motor te referi si la ignition coils?

 

Din cate am mai citit pe net se zice ca poate fi si sonda lambda.

Pe real oem, imi arata ca la modelul meu am 4 sonde?

Cum naiba?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=18&fg=10

 

Nu cred ca are vreo legatura sonda lambda cu EML-ul, dar cine stie. :)

Pai banuiesc ca ai 2 sonde inainte de cat si 2 dupa.

Prin cablaj ma refer la cablaj, firele care se conecteaza la clapeta de acceleratie.

 

Salut,

De acord total cu Bavaria. Verifica conectorii care duc la TPS. posibil sa fie unul iesit partial....

Eu vad 2 lambda acolo :) in link-ul de la tine

Un amic a avut acelasi simptom si eroarea asta (dar mergi la scanner inainte): P1580 Electronic Throttle monitor PCM override. Nu stiu ce a facut dar am sa-l intreb. A rezolvat repede si nu chiar scump.

Totusi inclin sa cred ca benzina e de vina. Si eu am pus-o odata rau de tot cu petromu' (din respect scriu cu litere mici). Am avut clapeta jegoasa pe margine si corpul deasemeni. Nu se mai inchidea cum trebuie de la depuneri...tot cu Engine Management Light aprins...dar eu am schimbat o gramada (de fraier). Eu aveam P0170 cu P0101 in asteptare..dar asta e altceva

La bobine+fise nu cred sa fie ceva (ignition coils....etc - vezi poza)

Merg pe ideea apa in benzina/ octani putini sau cauze electrica (verifica si bornele bateriei ca asta le afecteaza pe toate..)

Link to comment
Share on other sites

Sincer nu stiu care sunt acesti conectori care duc la TPS.

Nu mi-am bagat pana acum mana sub capota la masina asta, doar la e36.

 

Am imprumutat o poza dintr-un DYI si am marcat acolo ce zicea Bavaria

mersi frumos, o sa ma uit maine sa vad.

Acum cand mi-a pornit, tremura asa tare ,cred ca mergea in 3 pistoane, pana s-a incalzit.

Dar de tras tot nu trage. Verific si bujiile maine...

Link to comment
Share on other sites

Astazi am vrut sa incerc daca nu e vreo bujie dusa, o bobina (cea din cap de la bujie).

Cand am scos firul de la bobina pistonului 1, nu s-a sesizat nici o modificare in mersul motorului.

La restu, dadea sa moara.

Deci bobina era devina.

Am comandat azi una noua 155 ron, vine marti.

Sper sa fie ok. Nu da scanteie deloc bujia la pistonul respectiv.

Iar cand schimb bobinele intre ele, de ex de la 1 la 2, tot cea de la unu, oriunde o pun , nu merge.

So...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fii atent! Am si eu o problema similara cu a ta, post-ul este aici http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=48771

Mi se aprinde si EML-ul, si check engine, si ASC, si masina merge balbait exact cum ai descris si tu. Ma gandeam ca e ceva de la clapeta de acceleratie sau TPS-ul, inca nu am dat de cap problemei, insa dupa ce am citit post-ul tau, mi-am adus aminte ca SI EU am alimentat imediat dupa craciun de la petrom cu benzina 99+, iar dupa aproximativ 100 km mi-a dat aceste erori. Pana atunci o tinusem in benzina 95 tot de la petrom, pana sa imi apara aceste erori. Sa fie oare coincidenta? Cam mare. Sa ai aceleasi erori, aceleasi simptome, si sa alimentezi in acceasi perioada de la acelasi furnizor de carburant. De curiozitate, ce benzina ai pus? Tot 99+ ?

Edited by traian'80
Link to comment
Share on other sites

Fii atent! Am si eu o problema similara cu a ta, post-ul este aici http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=48771

Mi se aprinde si EML-ul, si check engine, si ASC, si masina merge balbait exact cum ai descris si tu. Ma gandeam ca e ceva de la clapeta de acceleratie sau TPS-ul, inca nu am dat de cap problemei, insa dupa ce am citit post-ul tau, mi-am adus aminte ca SI EU am alimentat imediat dupa craciun de la petrom cu benzina 99+, iar dupa aproximativ 100 km mi-a dat aceste erori. Pana atunci o tinusem in benzina 95 tot de la petrom, pana sa imi apara aceste erori. Sa fie oare coincidenta? Cam mare. Sa ai aceleasi erori, aceleasi simptome, si sa alimentezi in acceasi perioada de la acelasi furnizor de carburant. De curiozitate, ce benzina ai pus? Tot 99+ ?

da, insa nu cred ca avea legatura cu benzina problema mea.

Era bobina ....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Am ajuns pe forumul asta si mi s-a parut funny, treaba cu petrom 99+... Eu am avut un furtun de la PCV fisurat, si mi s-a aprins Check engine... la 5 km dupa ce am pus benzina 99+ de la un petrom. La inceput credeam ca e de la benzina, nu mai pusesem niciodata 99+ ... :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.