Jump to content

BMW versus japoneze


XR6

Recommended Posts

aici te cam contrazic

faptul ca tie nu iti place designul la toyota aia nu inseamna ca nu fac ....din contra pe tot ce vezi "made in japan" poti sa fii sigur ca e calitate

si apropo de masinile japoneze iti aduc o honda civic 1,6 fara vvti de prin 94 si cred ca o sa iti schimbi parerea de cum fug masinile japoneze.

 

de aici banuiesc ca ai motor de cel mult 2000 la bmw? daca e asa iti zic si rezultatul cu honda civic. pe 400m iti da 4 masini.

 

aici sunt total de acord cu tine  :)

 

total de acor cu GeorgeB (desi si eu mai fac prostii dastea cateodata  :blink: )

64099[/snapback]

 

 

Sa fim serios hai sa comparam masinile pentru ce sunt daca chiar vrei sa comparam. Cat a costat un Honda CRX in 91 si cat a costat un BMW 316i? ademandoua mici alemandoua 1.6Litri, acum fereasca Dzeu sa le pui la liniutze ca Honda ii da la BMW vro secunda advantaj si tot il bate, prin curbe? sa fim serios nu sta un 316i nici macar o sansa. In ziua de azi? sorry dar motorul de Honda 1.6 din 91 e mai reusit decat de 1.6 facut de BMW.

 

Traiesc intro tzara unde majoritata masinilor sunt facut in Japan sau aici la noi in Australia, masinile europene sunt un lux. Si sincer in performantza nu ai cum sa spui ca europenii sunt mai buni decat japonezi, ai fii un tampit. La fiabilitate exact la fel, ai fii un cretin sa spui ca BMWul tzine mai mult ca o Toyota pentru ca sunt example de Toyota Camry care au 800.000km la bord fara sa fii atins motorul.

 

Sa fim serios ppl, uite la E36 cate probleme a avut din fabrica ? motoarele in 4cyl dupa cat? 80.000km li se usuca garnitura din fatza si iese apa afara? motoarele in 6 la 120.000 se sparge pompa de apa, aia din plastic? motoare in 6 pana in 96 bobinele de inductzie se duc (alea cu Zuf ceva in nume) si ia si computeru cu ele? dabea in 97-98 au scos un E36 calumea fara probleme si asta dupa 7 ani de productzie?

 

Acum performantza .. hai sa luam o masinutza din Japan din ummm 91-92 .... Nissan Siliva S13, motor 2 litri turbo (SR20 DEET) 5 viteze manuala tractziune pe spate, cat costa? 8.000$ AUD, acum sa luam 91-92 BMW 325i. Crezi ca potzi compara performantza? Nissanu il rupe pe BMW in orice curba, linie, drum, track.

 

Ce este BMW? este o masina de lux cu deajuns putere si handleing sa justifice pretzul. Deci please nu arunca masinile facute in Japonia la gunoi pentru ca pretz la pretz in performantza nimic nu se aproprie de ei NIMIC.

 

Imi pare rau ca voi acolo tot ce vedetzi din Japan ste Nissan Micra si restu rablamante si nu avetzi nimic din adevaratul JDM (Japanese Domestic Market) ca daca atzi conduce un Nissan Skyline GT-R, Nissan 350Z, Lexus IS250, Mazda RX8, Toyota MR2, Honda NSX-R cred ca vatzi schimba parerea :)

 

Sa nu mai vb de Evolution 9 sau STI, chiar in WRC voi din europa atzi omolgat niste masini si atzi aruncat milioane de dolari in ele sa castige un titlu de la japonezi, faza dura de care restu lumii isi bate joc de europeni mai ales aia de la Peugeot este cand o sa scoata peugeot o masina din WRC omologata care sa invinga un WRX STi pe strada?

 

Daca ar fi dupa mine sa dau 60.000$ AUD pe o masina pentru fun si performance sincer nici nu as considera nimic din Europa sau nici US, mash duce direct la JDM si ash lua de acolo, de ce? pentru 60.000 AUD imi pot lua un Evo9 si mai ramane si 5.000$ pentru tunning si sunt sigur ca cu banii aia nu iau nimic din Europa sau US cu care pot sa am mai mult fun si pot sa imi bat joc din 99% din masini :)

 

si inca un lucru daca deja sari cu gura...comparatzile leam facut la aceiasi bani, nu compara un BMW de 50.000 euro cu o toyota de 9.000 euro ca ai fii un prost :)

 

Imi pare rau dar japonezi nu dau spaga sa ia premii la motoare si etc, ei nu sunt si niciodata nu au fost cu spaga cum e in restul europei. La fiabilitate please nu incerca sa compari pretzul la un major service intre un M5 si un LS430 ca la M5 e dublu.

 

Deci apples for apples imi pare rau de JDM is on top, we drive BMW's to be singled out and we know, hell I know! that if any turbo JDM car pulls next to me at the lights I got no chance to beat him, simple as that! chit ca masina lui costa un sfert din cat a costat amea. Sad but true

Edited by XR6
Link to comment
Share on other sites

Sa fim serios hai sa comparam masinile pentru ce sunt daca chiar vrei sa comparam. Cat a costat un Honda CRX in 91 si cat a costat un BMW 316i? ademandoua mici alemandoua 1.6Litri, acum fereasca Dzeu sa le pui la liniutze ca Honda ii da la BMW vro secunda advantaj si tot il bate, prin curbe? sa fim serios nu sta un 316i nici macar o sansa. In ziua de azi? sorry dar motorul de Honda 1.6 din 91 e mai reusit decat de 1.6 facut de BMW.

 

68641[/snapback]

 

 

Cam ai dreptate cu fiabilitatea si cu masinile japoneze :)

 

Nu vreau sa ma intind la discutii mult:

 

bottom line

 

conduci o japoneza e una, conduci un BMW ....nu e cazul sa iti mai spun diferenta,pentru ca o stii :blink:

Link to comment
Share on other sites

4x4 e gresit si din pacate majoritatea romanilor nu stie diferentza intre "four wheel drive" si "all wheel drive". Forester nu e 4x4! este "all wheel drive" subaru nu face masini 4x4 punct.

 

 

Nizpro (www.nizpro.com.au) au scos un Ford Territory Turbo ..... 11.8 sec pe 400 metri defapt 11.83 pe Gtec imi arata si costa cam 60.000 Euro. Vreau sa vad un X5 atat de performant :)

68630[/snapback]

 

 

Romanii nu stie diferentele pentru ca e multe :blink: ,dar fii atent aici,X5 performant:

 

 

0-100km/h 4,7sec. :)

 

http://www.bmwworld.com/models/x5_lemans.htm

Link to comment
Share on other sites

.

 

Sa fim serios ppl, uite la E36 cate probleme a avut din fabrica ? motoarele in 4cyl dupa cat? 80.000km li se usuca garnitura din fatza si iese apa afara? motoarele in 6 la 120.000 se sparge pompa de apa, aia din plastic? motoare in 6 pana in 96 bobinele de inductzie se duc (alea cu Zuf ceva in nume) si ia si computeru cu ele? dabea in 97-98 au scos un E36 calumea fara probleme si asta dupa 7 ani de productzie?

 

68641[/snapback]

 

 

Nu este chiar asa :)

 

Pompa de apa a avut paleta din plastic si au aparut anumite probleme.Oricum,s-a rezolvat destul de repede.Bobinele nu au fost "zuf" ci May und Christ.

Nu stiu daca este relevant pentru fiabilitatea BMW-ului.Si acum au probleme cu bobinele Bremi :)

 

Ideea este ca BMW-ul a incercat sa rezolve totul foarte repede, astfel incat satisfactia clientului sa fie mare.Du-te cu un GM nou,in garantie ,pentru o problema :)

 

Replica lor este:nu suntem noi de vina,clientul este :blink:

 

Cand se analizeaza fiabilitatea masinii ,se iau in calcul multe variabile.

Japonezii incearca sa castige clientii prin reclama.Pai du-te la Lexus in Japonia sa vezi cum arata un service,zici ca esti intr-un hotel de lux.Deja exagereaza.

 

Au si japonezii probleme la masinile lor,diferenta fata de nemti este ca nu fac incercari,nu avanseaza.Daca au gasit o bucsa care nu se uzeaza ,acum 10 ani ,tot pe aia or sa o foloseasca si acum ,in 2006.

 

E36 este un BMW relativ vechi,fiabilitatea lui nu mai este luata in considerare.Ideea este sa dezvolti ceva nou,sa avansezi.

Pentru fiecare persoana ,pentru orice nivel financiar exista o masina.

BMW-ul este premium,nu se adreseaza celor care vor sa cumpere un Ford ,de exemplu.Asta au si declarat cei de la Ford,avem masini care va duc de la punctul A la punctul B.Nu cred ca asta este strategia BMW-ului.

Pe de alta parte de ce sa nu recunoastem,cand cumperi BMW ,cumperi prestigiu.

Cine cumpara BMW nu este "ingrijorat" ca este depasit la un semafor de un rice-boy.Daca asta este o problema ,BMW -ul nu este pentru el,zic eu.

Am condus o gramada de japoneze,o gramada de americane,nu sunt la fel.....

 

 

Inca imi place BMW -ul meu :)

Link to comment
Share on other sites

Romanii nu stie diferentele pentru ca e multe :blink: ,dar fii atent aici,X5 performant:

0-100km/h  4,7sec. :)

 

http://www.bmwworld.com/models/x5_lemans.htm

68645[/snapback]

 

 

in primul rand am fost gresit Nizpro (http://www.nizpro.com.au/terror_tory_main.html) pretz gresit :)

 

Home Grown Euro Basher

CAR ENGINE kW Nm 0-400 PRICE

Porsche Cayenne 4.5 turbo V8 331 620 13.6 $207,000

BMW X5is 4.8 V8 265 490 14.9 $155,000

Benz ML55 AMG 5.4 V8 255 509 15.2 $141,000

Nizpro Territory 4.0 turbo six 450 850 11.7 $98,000

 

sunt este numai un singur fel de 4x4 si un singur fel de All Wheel Drive, cat mai simplu daca un 4x4 cum zicetzi voi are planetare si suspensie independenda 99% este All Wheel Drive.

 

Un 4x4 adevarat are punte rigida, center diff care poate fii locked, fiecare punte poate fii locked ori prin huburi ori din masina.

 

Subaru e All Wheel Drive, RAV4 e All Wheel Drive, Nissan Patrol e 4x4 same as Toyota Landcruiser.

 

X5 e All Wheel Drive, de aia offroad nu potzi sa il compari cu un Landcruiser :)

 

Deci yeah ... BMW e prestigiu dar va rog nu va batzi joc de o masina japoneza la jumate de pretz care face cerculetze in jurul unui BMW.

 

Fiabilitatea sa vede dupa 10 ani dupa ce ai condus masina, deci E36 e un exemplu foarte bun, la acelasi pretz nu stiu daca sa zicem motorul de Lexus 4Litri 8cilindri in V e atat de ne-reusit ca un motor BMW de la o masina care sa vandut la acelsi pretz ca Lexus'u LS400 in 91.

 

Acum intzelegi de unde vin? Just because we drive BMW's nu putem fii zealots si sa respingem pe orine nu conduce un BMW.

 

Sunt sigur ca daca ai conduce un SC400 (lexus) din 91 apoi ai sari in un 840Ci astazi ai ramane shockat la cum in 91 cineva a fost atat de idiot sa dea atatzi multzi bani pe un 840Ci cand la un sfert de pretz SC400 e o masina mult mult mai buna in orice privitza inafara de prestigiu :)

Edited by XR6
Link to comment
Share on other sites

in primul rand am fost gresit Nizpro (http://www.nizpro.com.au/terror_tory_main.html) cere 60.000 AUD nu euro pe masina (cam 32.000 euro).

 

sunt este numai un singur fel de 4x4 si un singur fel de All Wheel Drive, cat mai simplu daca un 4x4 cum zicetzi voi are planetare si suspensie independenda 99% este All Wheel Drive.

 

Un 4x4 adevarat are punte rigida, center diff care poate fii locked, fiecare punte poate fii locked ori prin huburi ori din masina.

 

Subaru e All Wheel Drive, RAV4 e All Wheel Drive, Nissan Patrol e 4x4 same as Toyota Landcruiser.

 

X5 e All Wheel Drive, de aia offroad nu potzi sa il compari cu un Landcruiser :)

 

Deci yeah ... BMW e prestigiu dar va rog nu va batzi joc de o masina japoneza la jumate de pretz care face cerculetze in jurul unui BMW.

 

Fiabilitatea sa vede dupa 10 ani dupa ce ai condus masina, deci E36 e un exemplu foarte bun, la acelasi pretz nu stiu daca sa zicem motorul de Lexus 4Litri 8cilindri in V  e atat de ne-reusit ca un motor BMW de la o masina care sa vandut la acelsi pretz ca Lexus'u LS400 in 91.

 

Acum intzelegi de unde vin? Just because we drive BMW's nu putem fii zealots si sa respingem pe orine nu conduce un BMW.

 

Sunt sigur ca daca ai conduce un SC400 (lexus) din 91 apoi ai sari in un 840Ci astazi ai ramane shockat la cum in 91 cineva a fost atat de idiot sa dea atatzi multzi bani pe un 840Ci cand la un sfert de pretz SC400 e o masina mult mult mai buna in orice privitza inafara de prestigiu :)

68648[/snapback]

 

 

Nu vreau sa zic ca nu ai dreptate.Nu resping pe nimeni care conduce altceva in afara de BMW ,deoarece nu imi pasa :)

Nu spun nimanui sa isi cumpere BMW ,deoarece chiar nu ma intereseaza ce conduce fiecare.Pot sa zic ca masinile japoneze sunt mai fiabile decat BMW-urile.Unele sunt chiar mai rapide,la aceeasi cilindree :)

Sunt mai ieftine decat BMW-urile,relatia cu clientii este mai buna de multe ori,fiabilitatea este mai mare,etc....sunt motive demne de luat in serios cand cumperi o masina.

Sunt de acord :)

 

Dar trebuie sa conduca cineva si BMW-uri.Eu sunt unul :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa zic ca nu ai dreptate.Nu resping pe nimeni care conduce altceva in afara de BMW ,deoarece nu imi pasa :)

Nu spun nimanui sa isi cumpere BMW ,deoarece chiar nu ma intereseaza ce conduce fiecare.Pot sa zic ca masinile japoneze sunt mai fiabile decat BMW-urile.Unele sunt chiar mai rapide,la aceeasi cilindree :)

Sunt mai ieftine decat BMW-urile,relatia cu clientii este mai buna de multe ori,fiabilitatea este mai mare,etc....sunt motive demne de luat in serios cand cumperi o masina.

Sunt de acord :)

 

Dar trebuie sa conduca cineva si BMW-uri.Eu sunt unul :)

68649[/snapback]

 

ahahahah funny :blink:

Link to comment
Share on other sites

m-am uitat pe link si am vazut ca tot ce e nemtesc dar in special Mertz si BMW sunt de aruncat la gunoi. Deci daca nu eram eu cu Fiatu` aveam aici un forum de joarse.

 

Ar trebui sa reorganizam si forumul in urmatoarele parti:

 

Help nu porneste!

Help troncane si bocane!

Vand BMW

Cumpar japoneze

:blink:

Link to comment
Share on other sites

m-am uitat pe link si am vazut ca tot ce e nemtesc dar in special Mertz si BMW sunt de aruncat la gunoi. Deci daca nu eram eu cu Fiatu` aveam aici un forum de joarse.

 

Ar trebui sa reorganizam si forumul in urmatoarele parti:

 

Help nu porneste!

Help troncane si bocane!

Vand BMW

Cumpar japoneze

:blink:

68754[/snapback]

 

 

:) :)

 

Am mai spus,exista o mica diferenta.

Cand eu ma duc cu BMW-ul la service ma duc pentru ca exista o problema de software,cand altcineva se duce cu un Fiat(de exemplu) se duce sa schimbe motorul :)

 

Apropo, Fiat-ul nu exista in US deoarece nu sunt in stare sa faca masini fiabile.Au existat pe piata multi ani in urma si ....au plecat.

 

Statisticile sunt foarte inselatoare,depinde ce intelegi cand le citesti :)

Link to comment
Share on other sites

Pai mai da-i in pisici cu statisticilel or. Sa spun aclar la ce defecte se refera si toate amanuntele. Adica sa pui BMW si Mertz la LAST RELIABLE mi se pare subiect de tribunal ca lumea vede si crede.

 

Cat priveste Fiatul io am fost norocos (cel putin pana acum) :blink:

Link to comment
Share on other sites

Toate statisticile o spun:

 

http://money.cnn.com/2004/11/08/pf/autos/c...to_reliability/

68745[/snapback]

 

http://money.cnn.edmunds.com/used/2000/bmw...87/options.html

 

http://money.cnn.edmunds.com/used/2000/hon...21/options.html

 

http://money.cnn.edmunds.com/used/2000/toy...87/options.html

 

am pus cele 3 reviews doar ca idee.... e vorba de notele date de proprietari masinilor lor si dupa cum se vede la nivelul anului 2000 BMW seria 3 primea note mai mari de la posesori decat Corolla (care vezi doamne este super de incredere) si accord... deci cum naiba corolla e cea mai fiabila cand nici macar proprietarii nu ii dau note prea mari :blink:

 

am mai discutat pe tema asta chiar aici... cine vinde o coaja de masina evident ca nu are probleme cu defectele pentru ca nu prea are ce sa se defecteze.. :) hai bafta la japoneze :) eu unul nu cred ca o sa conduc una prea curand si chiar imi place sa am o masina mai exclusivista (ca doar na cine sa mai conduca BMW in afara de mine :)) )

Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

iar va incingeti degeaba. conduc bmw-uri pt ca imi plac cum arata, cum merg si cum ma simt in ele. nu dau 2 bani pe cateva sec avantaj ale unei japoneze. nu ma intereseaza numai transportul ci si stilul. port ceas rolex pt ca ma simt bine cu el, desi un electronic de 5$ merge cu mult mai bine. treaba e strict subiectiva numai ca nu poti comenta o optiune pe care nu o ai- de ex spui ca un bmw nu e bun dar nu iti poti permite unul. in cazul in care ai optiuni poti exprima o opinie ce trebuie acceptata ca atare. fiecare cumpara pt sine, nu cred ca insultele isi au rostul. si ca sa-i impac si pe cei pe care ii critic, da, japonezele sunt mai ieftine, mai performante si mai fiabile in aceeasi bani. si ce daca? mie imi place bmw si conduc bmw.
Link to comment
Share on other sites

foarte convingator o sa-mi cumpar si eu o japoneza sa o alerg la kogalniceanu pe pista la urmatoarele liniute ca daca tot fuge asa tare sa nu-mi fortez masina, ca de astea sunt bune japonezele nu sa mergi in fiecare zi cu ele inconjurat de plasticuri ieftine si de finisaje la fel, alergati voi pe strada cu japoneze ieftine dar sa va fereasca domnu de vreun accident ca sar putea sa va iasa ieftineala pe urechi si viteza tot pe acolo.

si vorba unui prieten care acum 3 saptamani a vrut sa cumpere o jaboneza cica "cel mai frumos subaru tot bmw il cheama" si a renuntat sa hotarat la un 320i E46 si personal il felicit pentru alegere.

parerea mea. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest amerigo

Masinile japoneze/asiatice (castroane de orez) , asa se numesc in tara unde locuiesc eu, au motoare foarte bune, insa nu au nici un fel de ESPRIT. Mai ales interioarele acestor masini. Sunt foarte triste si prelucrate fara sa-ti dea o senzatie de multumire cand stai in ele. Te simti ca intr-un desert de plastic ieftin.

Masinile lor puternice (Skyline, Impreza, Supra etc) sunt la fel prelucrate in interior ca si celelalte de duzina: Nu au nici un suflet in ele!!!!

Link to comment
Share on other sites

Masinile japoneze au un ff. echiliblat raport calitate/pret/fiabilitate.

 

Rar gasesti la ei extreme atat din pct de vedere al performaneti cat si al confortului/lux.

 

Eu am acum Subaru Outback, cea mai "luxoasa masina" de la Subaru.

Este ff. echilibrata si puternica, iar la bani e ok comparativ cu Audi AllRoad.

Prb este ca manaca benzina la greu.

 

Din pacate am invatat pe propria piele ca service-urile sunt putine, sunt monopol, iar piesele vin in fct de noroc.

La asta se adauga complicatiile cu leasing si taxa vamala.

 

Totusi pt calitatile mentionate in prima fraza, cu greu gasesti masini europene care sa ofere ce ofera japonezele in aceeasi bani.

 

ex: Subaru Forester. Are concurenta ? E un SUV ieftin, robust si puternic.

Honda Accord si Subaru Legacy fac si ele impresie buna.

 

Pana la urma cand ai o anumita suma, cred ca tine mai mult de drivetest si oportunitati/dotari/dorinte.

 

Stiti zicala: imi iau japoneza ca sa beneficieze de ea ce-l de-al doilea propietar.....

Link to comment
Share on other sites

Eu vb din propria experientza. Cum am mai spus in Australia masinile din Europa au taxe imense si la service te doboara.

 

Insa sunt niste lucruri care in Romania nu se pot intzelege inca. Catzi romani au 2 masini? una pentru lucru una pentru mers cu ea cand nu mergi la lucru? La noi foarte multzi au. Cumpara un Corolla pentru lucru si de exemplu un Mazda6 pentru comutarea inafara lucrului.

 

Mai sunt care are masina pentru lucru/personal use si au "toy"'u pentru fun. Acum sa fim seriosi la noi in impresia noastra e jalnic cand dai 70.000 AUD (cam atat costa la noi unu nou) pe un BMW si de la lumini te face un Taxi de 10 ori din 10.

 

Inca un lucru care Romanii nu il intzeleg este ca noi aici suntem niste oameni simpli inafara de cateva exceptzii. Exemplu un tanar aici de vro 20 ani vrea o masina rapida in care sa aibe fun, fun pentru el inseamna o masina puternica, tractziune pe spate, 100km/h in sub 5.5 secunde si are vro 15.000$ in buzunar. Sunt 100% sigur ca nu ia BMW sau Mercedes. Australienii nu au capsata in cap chestia ca "eu am BMW si tu nai" ei iau lucrurile ca atare, un BMW sa faca 5.5 secunde la 100km/h nu il iei cu 15.000 AUD el are nevoie de fun nu de lux so ce face omul ?

 

Simplu ...cauta un 180SX turbo, MR2 Turbo, HR33 Turbo, Starlet GT, Pulsar GTiR samd. Crezi ca conteaza ca are scaune de piele sau nu? daca ar avea lear da afara si ar pune un scaun BRIDE sau RAZO fara piele care insa il ajuta sa stea in el cand face circuletze sau mere drifting etc.

 

In fiecare weekend ies cu amici de la www.ajperformance.com.au cruising si racing pe drumurile noaste ascunse si sincer iau Fordu cu mine ca cu BMW isi bat joc de mine. Nu iesim sa ne dam mari care are masina mai scumpa sau luxoasa merem sa avem fun. Nu ma dau mare ca am 2 masini dar sincer nu am ce cauta in un BMW cu ei. Exemplu Andy, cu un 180SX turbo weekendul trecut pur si simplu si batut joc de un invitat deal nostru nou cu un 330Ci. Diferentza in pretz? 90.000$ AUD. Ca masina de lux are un SC430 si un SLK insa le are de peste 2 ani si nici una din ele nu a trecut de 6.000km la bord. Baiatu vrea sa aibe fun.

 

In Romania mentalitatea e altfel, vreau masina de lux in primul rand, apoi ma gandesc la catzi bani am si imi iau cea mai luxoasa masina la banii care ii am.

 

Miam luat BMW pentru ca vroiam sincer o masina de lucru care consuma mai putzin de 40L/100km prin oras si am zis daca sunt european hai sa iau una europeana si am luat BMW. Nu imi pare rau pentru ca nu e o masina rea insa am stiut la ce ma bag si sincer nu am avut proleme cu BMWul dar poate pentru ca lam luat la 2nd hand si problemele au fost fixate de cine la avut prima data. Si dupa ce mam uitat in cartea de revizie (log book) am ramas shocat la catzi bani a bagata tanti care la condus inaintea mea dupa ce a iesit din garantzie. E facut in 96 in 99 a iesit din garantzie. Din 99 pana in 2004 a bagat in el 10.000$ asta in 3 ani! Bobine, pompa de apa, amortizoare, acuatoare de la usi, bucse, ABS module, sensori. Am luat masina de la ea la 80.000 km acum dupa un an si ceva are 130.000km. A fost condusa numai de ea pentru ca tipa era un lawyer si inca mai e singura :blink:

 

Deci pentru noi fiabilitatea unui BMW iesit din garantzie e foarte proasta. Acum sincer doar sa itzi schimbe uleiul la BMW cu uleiul si filtrul tau itzi ia 90$, la Nissan acelasi ulei plus filtru de la ei cu manopera cu tot 110$.

 

Japonezi nu cer extra numai pentru renumele masinii si sincer un service Lexus este ca un spital. Parintzi mei au Forester GT si defiecare dat la service Subaru ii cheama si le arata tot ce face si le explica de ce piesa trebuie schimbata si de ce nu. Le da tel daca au un program nou de ECU si le explica clar de ce computerul tre sa aiba update'ul ala. Niciodata nu au avut probleme cu masina insa, doar au facut 2 updates la ECU, una pentru performantza mai buna a ABS'ului si una pentru micsorarea boostului pentru ca taicameu nu vrea atata putere.

 

In schimb la BMW daca duc masina se uita la mine cu niste ochii gen "sper ca ai buzunaru mare"

Link to comment
Share on other sites

nu te supara traeste tu in Australia e foarte frumos sa ai doua masini si multi dintre noi ne-am dorii dar nu se poate si atunci facem un compromis avem masina noasra si atat pe care fiecare o foloseste cum poate. in topic era vorba de masini japoneze si bmw-uri nu ca a doua masina de fun e cobra, subaru, toyota, sau mai stiu eu ce a doua masina pentru fun si eu personal mi-as lua motor si gata cu consrvele ca prinde suta in 3 sec. asa ca daca vrei masin cumperi bmw daca vrei fun sunt multe optiuni: japoneze, coreene sau mai stiu eu ce.

parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Eu vb din propria experientza. Cum am mai spus in Australia masinile din Europa au taxe imense si la service te doboara.

 

Insa sunt niste lucruri care in Romania nu se pot intzelege inca. Catzi romani au 2 masini? una pentru lucru una pentru mers cu ea cand nu mergi la lucru? La noi foarte multzi au. Cumpara un Corolla pentru lucru si de exemplu un Mazda6 pentru comutarea inafara lucrului.

 

Mai sunt care are masina pentru lucru/personal use si au "toy"'u pentru fun. Acum sa fim seriosi la noi in impresia noastra e jalnic cand dai 70.000 AUD (cam atat costa la noi unu nou) pe un BMW si de la lumini te face un Taxi de 10 ori din 10.

 

 

Japonezi nu cer extra numai pentru renumele masinii si sincer un service Lexus este ca un spital. Parintzi mei au Forester GT si defiecare dat la service Subaru ii cheama si le arata tot ce face si le explica de ce piesa trebuie schimbata si de ce nu. Le da tel daca au un program nou de ECU si le explica clar de ce computerul tre sa aiba update'ul ala. Niciodata nu au avut probleme cu masina insa, doar au facut 2 updates la ECU, una pentru  performantza mai buna a ABS'ului si una pentru micsorarea boostului pentru ca taicameu nu vrea atata putere.

 

In schimb la BMW daca duc masina se uita la mine cu niste ochii gen "sper ca ai buzunaru mare"

69147[/snapback]

 

Ai dreptate in multe privinte.

Multi nu isi cumpara BMW deoarece la mai putin de 1/2 de pret isi pot lua o masina decenta,fiabila.Pe de alta parte unii isi cumpara BMW ,desi nu si-l permit.Adica pun piese second-hand,nu au bani de benzina...etc.

Altii spun ca BMW-urile sunt proaste,ca sunt urate si mai stiu eu cum ,dar de fapt nu isi pemit nici o masina de 1000 de euro.

 

Motivele sunt diverse si nu judec pe nimeni.

 

Dar nici nu mi se pare corect sa vina cineva si sa spuna:esti un fraier ,ti-ai luat un BMW de 50.000$ cand cu 20.000$ iti luai o alta masina cu performante mai bune si mai fiabila.

Japonezele sunt mai fiabile,cu siguranta,dar pentru multi nu este un criteriu decisiv.

Manopera este intre 115$-130$(in America de N) ora,fie ca este BMW fie ca este Lexus.

Preturile la piese pentru masinile americane si japoneze sunt comparabile cu cele de BMW.

 

Eu de exemplu nu o sa imi cumpar niciodata masina japoneza.Nu are legatura ca imi permit sau nu BMW.Pur si simplu nu le suport.Prefer oricand o masina americana.

Deci ,cum spuneam,motivele sunt diverse.

 

Sa lasam capra vecinului zic eu,sau opiniile de genul ala e prost eu sunt destept,fiecare conduce ce vrea. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Si pentru asta ce vina are BMW ?  Ca oamenii de la service sant tzarani tot BMW e de vina ?Parca ziceai ca acolo mentalitatea oamenilor e alta.

69149[/snapback]

 

nu e vb de mentalitate, e vb ca pretzurile sunt puse dupa cat a fost masina noua, deci un halogen de la BMW pentru un far de faza lunga din fatza la noi (si am intrebat si ma pufnit rasul) este 92.45$ si sa tzil schime te costa in 70$

 

Un amic are seria 7 din 96, cand a autzit pretzul lu o gura de aia de aer conditzionat de peste casetofon a ramas traznit! 840$ AUD pentru o bucata de plastic de zic io 20grame.

 

cu masinile europene la noi cu cat imbatranesc cu atat mai scumpe piesele insa cu masinile japoneze e invers.

 

Daca stau sa ma gandesc acum ce masina sa imi iau dupa ce ca azi am condus un 325 coupe nou .... ash lua un Honda Acord si cu restu de bani mias pune o piscina de 14 pe 8 metri in curte :blink:

Link to comment
Share on other sites

XR6, probabil daca nu ar fi taxele astea dementiale pt masinile nonEU m-as gandi putin si la japoneze, dar nu la conservele care prind 100 in 3 secunde, nu zic ca nu-mi place viteza, dar intai as da banii pe o masina in care sa ma simt eu bine in ori ce imprejurari (BMW), apoi daca mai ramane, sau daca se mai face rost de bani m-as incurca si cu o conserva, ca si eu vreau fun, dar inainte de fun, vreau sa ma simt bine, vreau ca atunci cand urc sau cobor din masina sa am un zambet mare pe fatza, greu de ascuns, dupa cum ai spus si tu. Si nu zambesc ca ma dau mare, sau ca vecinu nu are asa ceva, ci simplu, pt ca nu ma pot stapanii. Cate masini am condus pana acum, muult, doar din masina mea actuala (BMW 320d E46), dintr-un MG, si din nou,l 320d am coborat cu gura la urechi, restul au fost doar misto. Si mai de mult dintr-un Ursuletz, atunci am zambit 2 zile dupa cerculete si fun cu BMW-ul ala.

 

Japonezele sunt masini bune, dar au ceva care nu ma atrage mai mult decat un BMW.

Link to comment
Share on other sites

o reclama spunea ca "europenii sunt cei mai pretentiosi soferi de pe planeta" (aproximativa traducerea mea sau memoria)... stia lumea ce zice... In Europa nu poti sa vinzi cazane care ajung de la 0 la 100 in 3-4 secunde insa au lufturi in bord de-ti scapa paiul de la cola in ele... exemplul cel mai bun e acea camioneta de la Ford care prinde 100 in 4 secunde dar a facut-o Mr. Clarkson varza... pai directia era muci, platicul si interiorul in general ieftin, lufturi si imbinari proaste peste tot... te intreb atunci, te mai bucuri de pretul mic cand te urci intr-o masina in care ti-e si frica sa bagi piciorul in pedala? cred ca la momentul acesta europenii, constructorii europeni, sunt cel mai bine adaptati piata actuala si inteleg cel mai bine ce se vrea de la o masina... Restul lumii este usor defazata, cu vreo cativa ani n urma, si inca produc masini invechite din punct de vedere a ceea ce ofera utilizatorului... OK, imi da putere dar daca e o varza in rest?... Personal nu as cumpara o japoneza nici mort... Recunosc ca imi plac de la japonezi Toyota Avensis (care e totalmente copiata dupa masini europene), Mitsubishi Evo (dar nu as merge cu ea in fiecare zi si in nici un caz nu as cumpara-o) si as da o nota buna unui Ford Mondeo (conduc din cand in cand unul de la firma si exceptand fiabilitatea sunt satisfacut de ea, e drept ca e facut in Germania si asta) deasemenea imi place Alfa Romeo (in general ptr ca majoritatea modelelor au un design exterior superb, klar italienii sunt tari la asta).... Una peste alta cu siguranta nu as da BMW-ul meu pe nici o alta masina (poate pe un BMW cu motor in 6 cilindri)... asta e... consider ca feelingul pe care mi-l da nu se compara cu nimic din ce am condus (si chiar am schimbat destule masini si chiar si asa am 2 masini chiar si acum) si ptr mine este combinatia perfecta... desigur, oricine poate avea alta parere si nu vreau sa lamuresc pe nimeni de nimic si chiar daca as fi ultimul sofer/ posesor de BMW din lume tot asta as conduce... pana una alta...:blink:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.